Good Luck!
vrijdag 6 augustus 2010 om 21:32
Wie ik mis? Cin, Juud, Kokos (was wel op vakantie, maar ik bedoel met regelmaat).
102,5cm. Over een half jaar is mijn Jongste denk ik groter . En toch Star, het is niet groot, maar ook zeker niet te klein denk ik hoor. Oudste is veruit de jongste in zijn groep (snap je em nog?). Maar zeker niet de kleinste, hij hoort eerder tot de grootsten en hij is met 111cm niet klein maar ook geen enorme reus vind ik.
Conclusie: Ceetje is een Duitsertje .
102,5cm. Over een half jaar is mijn Jongste denk ik groter . En toch Star, het is niet groot, maar ook zeker niet te klein denk ik hoor. Oudste is veruit de jongste in zijn groep (snap je em nog?). Maar zeker niet de kleinste, hij hoort eerder tot de grootsten en hij is met 111cm niet klein maar ook geen enorme reus vind ik.
Conclusie: Ceetje is een Duitsertje .
vrijdag 6 augustus 2010 om 21:46
Normaal ga ik dan vaak weg met de jongens in de ochtend en slaapt jongste tussen de middag en eind van de middag is man weer aanspreekbaar. Maar morgen zal het wel meevallen gok ik. Ik ga rustig aan doen, ben moe van dat wennen op de kita en die kat . Buik heelt nog niet echt goed heb ik het idee, blijft best zeer doen. Dus wat rust kan geen kwaad.
vrijdag 6 augustus 2010 om 21:59