Good Luck!

05-07-2010 17:11 2501 berichten
Alle reacties Link kopieren
Stressed is just desserts spelled backwards
Ben jij er wel eens geweest?
Nee, nog nooit geweest. Klinkt gewoon heel leuk! Ben jij er al wel geweest?
Het is hier (ik ben niet obsessief bezig met een kat, ik ben niet bezig met katten) hondenweer .
Ik ook niet, ziet er wel leuk uit de website.

It's raining cats and dogs?
Jep en niet zacht ook.

Man uiteraard vertraging.

Hoe is het op het werk?

Ik mis trouwens best vaak mensen hier. Heb het idee dat we langzaam wat uitdunnen. Jammer, jammer.
Bleeeeeergh zal weer eens niet vertraging.

Het gaat op het werk. Ik ben alweer langzaamaan om me heen aan het kijken, maar er zijn maar weinig vacatures (die passend zijn that is). Helaas.

Wie mis je?
Ceetje net gemeten trouwens, 102.5 cm. Die half doet 't 'm
Wie ik mis? Cin, Juud, Kokos (was wel op vakantie, maar ik bedoel met regelmaat).

102,5cm. Over een half jaar is mijn Jongste denk ik groter . En toch Star, het is niet groot, maar ook zeker niet te klein denk ik hoor. Oudste is veruit de jongste in zijn groep (snap je em nog?). Maar zeker niet de kleinste, hij hoort eerder tot de grootsten en hij is met 111cm niet klein maar ook geen enorme reus vind ik.

Conclusie: Ceetje is een Duitsertje .
Ik schreef daar ook al iets over naar Kokos toe voor de vakantie, dat ik haar wat afwezig vond inderdaad. Maar druk met Tim en Lianne toen meen ik me te herinneren.

Nou, ze houdt wel van worst ja.
die worst! Mijn jongste is ook een echte hoor, die houdt ook van worst. Mamma, wurst bitte zei hij vanmiddag. Lief he? Hihi.
Ik vind dat bitte zo schattig
Is het ook.

Heerlijk, weekend is man weer thuis, Moet wel de boeken in, maar is minstens thuis.

En last but not least, de bank komt. Joepie!
Leuk!

Leert hij dan echt de hele dag?
Normaal ga ik dan vaak weg met de jongens in de ochtend en slaapt jongste tussen de middag en eind van de middag is man weer aanspreekbaar. Maar morgen zal het wel meevallen gok ik. Ik ga rustig aan doen, ben moe van dat wennen op de kita en die kat . Buik heelt nog niet echt goed heb ik het idee, blijft best zeer doen. Dus wat rust kan geen kwaad.
Hmmm naar. Wanneer moet je weer voor controle?
September. Naar valt wel mee hoor, eerder vervelend en hoop dat het geen kwaad kan. Ik wist dat herstel lang kon duren en ik kan hier gewoon heel weinig rust pakken.

Suze, hoe is het met zieke meetje?
Nog steeds ziek: 39.4 net. Molletje gedaan maar.

Nu lekker dutten op schoot. Ze drinkt wel goed gelukkig.
He, arm schaapje. Hopelijk zakt de koorts. Beterschap. Wat is het denk je?
Jou mannen zijn grappig.

Ga je in Dld Star? Ben ik wel eens geweest. Was leuk! Waar laat je Eetje? Voor Ceetje trouwens ook niet echt veel aan nog. Ve
ok....

veel waar ze nog niet in mag enzo...
Ik heb geen idee. Ze lijkt geen pijn te hebben ofzo.
Oh ja,ik vind de sloffen leuk
Volgens mij blijft Eetje bij Starman. Die heb ik niet voorbij zien komen in het meegaanschema.

Beterschap nogmaals.

Ik ga douchen en bakkie thee doen en op vent wachten als ik nog sateprikkers heb op mijn ogen open te houden.

Fijne nacht allemaal!
Suus, er is een heel Nick Junior land tegenwoordig, Dora, Diego, Wonderpets, Ige Age, allemaal van 0.90 cm dus zou moeten lukken

Arm ziek moppie!
Trust!

Eetje blijft fluffen bij Starman. Allebei niet lekker en Starman is de rest van de week vrij, dus die gaat even heerlijk rusten met mopje.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven