Good Luck!
donderdag 2 september 2010 om 08:22
donderdag 2 september 2010 om 08:56
donderdag 2 september 2010 om 09:50
donderdag 2 september 2010 om 10:20
Alsjeblieft Jinny, gefelicitaart! Gaan jullie nog wat leuks doen?
Star ik ben een taart aan het maken voor mijn zwager in opdracht van schoonzus. (Voetbalveld met speler en grote voetbal erop)
Mal, Tommie is ook heel mager geworden en slechtziend, maar eet nog goed en geeft nog kopjes enzo, enige probleem is het plassen...op de vloer en soms in de kattenbak. En wat raar van dat busje gedoe, echt vervelend om daar 100 keer achteraan te moeten.
Mamax, ooh ik krijg echt de kriebels als ik er aan denk, ik hoop het zo nooit mee te maken.
Amalia, heeft Desteny zich vannacht weer een beetje gedragen? en hoe gaat het deze week met drinken en wegbrengen?
Bam, zielig zeg, ik denk wel dat ze dat niet meer dagen moeten aankijken, hoe moeilijk het ook is. Ik heb bij mijn andere kat toen ook meteen laten doen..een dag voor T's eerste verjaardag, hij was toen bijna 12
donderdag 2 september 2010 om 10:43
Jin, gefeliciteerd met je trouwdag! Hoeveel jaar?
Bam, arm hondje!
Amaal, al net zulke ontaarde ouders als wij dus Eng hè? Ben wel blij dat Mini zo onder de indruk was, het moet geen spelletje worden.
Mal, irritant dat busje! Hoe lang zit Mr J er in?
Maxi wil later graag vaderpolitie worden. Zegt hij vanmorgen: "Mama, weet je hoe ik m'n kindjes noem? Het jongetje noem ik Korrel en het meisje Kasja."
Ik hoop op heel veel invloed van toekomstige schoondochter!
Bam, arm hondje!
Amaal, al net zulke ontaarde ouders als wij dus Eng hè? Ben wel blij dat Mini zo onder de indruk was, het moet geen spelletje worden.
Mal, irritant dat busje! Hoe lang zit Mr J er in?
Maxi wil later graag vaderpolitie worden. Zegt hij vanmorgen: "Mama, weet je hoe ik m'n kindjes noem? Het jongetje noem ik Korrel en het meisje Kasja."
Ik hoop op heel veel invloed van toekomstige schoondochter!
donderdag 2 september 2010 om 12:15
Valt het op dat ik vandaag geen zin he om te werken, heb gelukkig ook ongeveer alles af.
L vond het vanaf 1 uur vannacht veel te leuk om bij ons te zijn dus ik ben een beetje
Nou zo even lunchen, naar m'n 8 minuten zon en dan nog een middagje werken. Vanavond even sporten en taart kleien en vast nog wel meer dingen
L vond het vanaf 1 uur vannacht veel te leuk om bij ons te zijn dus ik ben een beetje
Nou zo even lunchen, naar m'n 8 minuten zon en dan nog een middagje werken. Vanavond even sporten en taart kleien en vast nog wel meer dingen
donderdag 2 september 2010 om 12:19