Good Luck!

29-08-2010 20:35 2513 berichten
Alle reacties Link kopieren
Bam, .
quote:mamax schreef op 01 september 2010 @ 16:14:

Bam, ik dacht dat Mini bij vent was, vent dacht dat Mini bij mij was en Mini was doorgelopen. Het heeft 10 minuten geduurt, maar toen hadden we hem gelukkig weer gevonden. Mini was goed overstuur (en wij ook).

R U kidding???

Precies hetzelfde als bij ons! Ik dacht dat B bij man was maar man dacht dat met mij mee was gegaan. Ook kwijt, 10 min of een kwartier, iig veeeeeel te lang, in Sarlat.

Vreselijk...

Bam sneu voor ouders.
Verschil: onze mini was helemaal niet overstuur. Hij vond het spannend zoals hij zelf zei
Bam, wat naar van het hondje
Stressed is just desserts spelled backwards
Bam wat sneu! Sterkte, niet leuk om je ouders verdrietig te zien!

Mamax: brrr... klinkt niet fijn, krijg er kippenvel van hier zelfs...

Enka: en je vragen kunnen stellen? Naar tevredenheid? Wat staat er bovenaan jouw sint lijstje?
Mamax, getsie wat akelig, brrr.

Enka, wat een geregel allemaal he? Volgens mij heb jij het allemaal goed voor elkaar! En wow een nieuwe laptop, gaaf zeg!

Star, hoe bevalt de bakfiets eigenlijk?
Vraagje voor de goede googelaars onder ons. Ik wil deze muurstickers bestellen, maar kan ze alleen in Nederland vinden. Ik kan ze niet vinden in Jinnyland. Iemand een idee?

http://www.behang4kidz.nl ... spoorten-vissen-dolfijnen
Ehhh mee laten nemen danwel op laten sturen door (schoon)ouders?
Amalia, dat is een optie ja, maar dan wordt het of gelijk zo duur in verzendkosten (ik wil de grote bestellen) of het duurt heel lang.
Verzendkosten zijn dan toch 6.75 euro? Niet in een winkel te koop? Dat scheelt je dan de eerste verzendkosten... Ik wil best keer ergens heen en dan opsturen hoor...
Volgens mij veel meer omdat het een groot pakket is (1meter bij 1meter). Nou ja, ik moet anders maar geduld hebben.
Grrr... waarom zet je zomaar ZONDER WAARSCHUWING zo'n site hier neer... Zit net in allerlei behangplannen...
Wat zijn je plannen Bridges? Die stickers zijn voor oudste. Hij wil zo graag een gekleurde kamer, maar dat wil ik niet teveel. Nu heeft hij een onderwaterwereld gezien die hij cool vindt, maar dat is te druk. Vandaar dit compromis, en ik vind het ook leuke stickers.
Zo nog even, ben een de taartdelen aan het bakken zodat ik ze morgen kan bekleden.

Bam, zo zielig was hij al oud?

Jinny, haha ik alles goed geregeld. Ja er zijn van die momenten maar op andere Ik denk dat dat bij ieder van ons wel is.

De nieuwe laptop is weer 1 van Dell en dan aangepast aan mijn wensen ivm de grafische programma's

Bridges, ja ik heb mijn vragen kunnen stellen. Het viel me nu gelukkig mee, ze hadden speelgoed erbij gezet en T was aan het kleien en had het naar zijn zin gehad.

Deuren waren nu ook dicht dus dat was ook een fijn idee en de leidster heeft nog veel dingen verteld.

En morgen groot feest?
ben ik weer.

Ja is wel erg sneu.

Het beestje is 12.5 en ze heeft zoveel pijn, het is nogal een bikkel het beest, maar kan bijna niet meer lopen.

Ik vind het zielig dat ze er nog een paar dagen over nadenken hoe of wat.. beestje moet een spuit dit is niks.

Ik heb het beestje 12.5 jaar geleden kado gedaan aan mijn moeder en diens man, dus het gaat me wel aan mijn hart.

Ben zoiezo een jankerd als het om dierenleed gaat.

ze hadden niet verwacht dat wij zouden komen, maar goed niks (over het algemeen) is te ver als ik het nodig acht...
Ik heb ook een Dell Enka, bevalt prima. Wel een gewonerd!
Jinny, ik zal morgen wel eens proberen te zoeken.

Zien er wel erg leuk uit.

Mijn taartdelen zijn klaar dus ik ga nu mijn kussen zoeken.

Tût
Bam, echt ik kan daar ook niet tegen.

Hier is het nu ook aflopende zaak met Tommie (mijn kat van 15,5 jr) Maar dat is niet zo zielig, die ligt gewoon lekker en spint nog enzo maar is gewoon oud en op, blijft steeds langer slapen enzo.

We verwachten eigenlijk iedere keer dat hij niet meer wakker wordt
quote:bambino schreef op 01 september 2010 @ 22:52:

Ik heb ook een Dell Enka, bevalt prima. Wel een gewonerd!Ik nu ook alweer 4 jaar een Dell, maar moet hem nu bijna aanfietsen
quote:enka schreef op 01 september 2010 @ 23:01:

[...]

Ik nu ook alweer 4 jaar een Dell, maar moet hem nu bijna aanfietsen Dat wil ik wel eens zien
[quote]enka schreef op 01 september 2010 @ 23:00:

Bam, echt ik kan daar ook niet tegen.

Hier is het nu ook aflopende zaak met Tommie (mijn kat van 15,5 jr) Maar dat is niet zo zielig, die ligt gewoon lekker en spint nog enzo maar is gewoon oud en op, blijft steeds langer slapen enzo.

We verwachten eigenlijk iedere keer dat hij niet meer wakker wordt :-([/quot'ook om te huilen.

Je hebt dat beestje al zolang, toch erg verdrietig.

Maar wel weer mooier als hij zelf gaat dan dat je een keuze moet maken!
Bam, arm hondje, dat is wel zielig als hij niet meer kan lopen. Wat is het voor ras?

Enka, o jullie ook al zo'n zorgenoudje , die ouwe van ons wordt vandaag 15. Die is nog aardig kwiek hoor, maar lijkt wat dement (heel veel miauwen om niks), en wordt ook magerder. Ze zouden eigenlijk voor altijd lief jong en speels moeten blijven

Grrrr wij hebben busjesproblemen. Mr J heeft indicatie voor een busje mét begeleiding, en dat heeft ie nu niet. Nu hebben we al 3 keer gebeld, en niks gebeurd er. En het stomme is dat er kindjes op school zitten die geen indicatie hebben en wel begeleiding.
Stressed is just desserts spelled backwards
Bam, wat naar van hondje, zielig. Moeder erg van de leg?

Mal, Mr J nu dus zonder begeleiding in busje? Jee, dat is ook best inderdaad.
quote:Jinny schreef op 01 september 2010 @ 22:09:

Vraagje voor de goede googelaars onder ons. Ik wil deze muurstickers bestellen, maar kan ze alleen in Nederland vinden. Ik kan ze niet vinden in Jinnyland. Iemand een idee?

http://www.behang4kidz.nl ... spoorten-vissen-dolfijnen

Wat een leukerds, leuk idee!

Bakfiets bevalt erg goed, ben blij dat het eindelijk weer droog is dat ik er weer lekker mee op pad kan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven