Good Luck!

29-08-2010 20:35 2513 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hahaha een veredelde boodschappentas..

Ooh het is zo erg maar ik ben me al helemaal aan het verheugen op Sjors z'n eerste kinderfeestje wanneer hij 5 wordt. Ik weet het, het duurt nog maanden, en ondertussen heb ik Sjors ook zo gek, maar het lijkt me zo leuk.

Zijn er hier meer nog zo gek?
quote:Star schreef op 07 september 2010 @ 22:14:

Wow, jouw beenspieren draaien overuren!Tja, doe ik toch nog wat, al zou het beter zijn als ik wat aan mijn buikspieren zou doen.
Heeft iemand hier een zwart colbertje? Waar draag je dat op?
quote:Juud_ schreef op 07 september 2010 @ 22:22:

Heeft iemand hier een zwart colbertje? Waar draag je dat op?

Legging?

Ligt aan de lengte van het colbertje en aan de gelegenheid. Kan op spijkerbroek, rok (als het een kort colbertje is leuk op zo'n pencil rok), pantalon.
Ik heb het van de week op een legging gedragen, kan dat niet dan?

Het is een beetje een lange, maar hij is een beetje duur dus ik vraag me af of ik hem ook zo vaak ga dragen. Voor mijn werk vind ik het weer te netjes, alhoewel dat eigenlijk best kan.

Wat is een pencil rok?

Sjors is ziek en heel boos op mij want ik moest hem tempen, nu ligt hij als een zielig vogeltje op de bank te kreunen en te steunen. Het blijft een man .

Ooh Sjimmie is al zo groot, begint lekker te kletsen. Oh ja wat betreft die 3e, denk het niet hoor. Vent wil niet en het is ook goed zo. Ik heb wel vaker van die bevliegingen, maar het blijft zo leuk zo'n kleintje.

Bam hoe is het met je moeder?
Valt wel mee toch met netjes als je het op een spijkerbroek draagt en felle kleur shirtje eronder? Strak in het pak is misschien een beetje te voor je werk ja

Arme Sjors, erg ziek of aanstelleritis?
aah dat is een pencil rok, thanks, nu ben ik weer bij.

Sjors heeft koorts en is verkouden, wel echt ziek dus. Hij zit nog steeds met z'n crackertje in zijn hand en een niet etende Sjors is overduidelijk.

Ben je vrij vandaag of aan de arbeid?
Dan echt ziek dus als ie niet eet. Beterschap!

Ik ben vrij.
Goedemorgen!

Ik heb ventje thuis vandaag. Weer zo'n zware aanval, dus lekker rustig aan doen met zijn tweetjes.

Juud, ik vond de VK ook erg leuk! Aardige vrouw. Beterschap voor Sjors!
Stressed is just desserts spelled backwards
Voor iedereen een vandaag!

Kokos, kom je weer eens kletsen?

Mal, he getsie weer een zware aanval. Sterkte.

Juud, respect met vier kinderen in een bakfiets!

Bridges, mooi horloge, en vervelend van dat haren trekken. Oudste bonkte laatst ineens weer met zijn hoofd. Ook gek. Veel plezier op de cursus!
He wat naar Mal. Lekker flufdagje met z'n tweetjes doet jullie vast allebei goed.

Juud, zow, modisch bezig! Ik zeg colbertje met een mooi, wat langer strak shirt(dat over de heupen en derriere valt) en een legging. Hippe ketting erbij et voila. Verheugen op eerste kinderpartijtje? Man, ik heb er nu al buikpijn van... We doen gewoon weer inloop met vrienden, familie en buurtjes. En als Maatje persé een kinderpartijtje wil dumpen we ze woensdagmiddag bij de Mac. Wat ga jij doen dan, weer de plaatselijke sporthal afhuren?

Bridges, je bent vast aan de makeover begonnen voor als je straks directeur wordt! Ha, en wanhoop niet, Maatje heeft inmiddels ook echt haar.

Star, ah, dus ik kan mijn zgan wheelybug niet aan je slijten? Jammer hoor... O, en goed gedaan hee, die overblijf, respect!

Suus, ja gek he dat ze niet geloven dat ze nog geen jaar is... Ik ga jou even bellen over die leuke plannen, ben je thuis? Wat is ook alweer jouw rooster (gatenkaas)? Vanmiddag bij Amalia dus? Gezellig hoor...

Weer een lang weekend ponygebeuren overleefd, Maatje op 1e dag in 'dr been gebeten door vals exemplaar (niet de onze maar eentje van een jochie dat zonder begeleiding aan het rondrossen was, wat dus ook niet mag - organisatie heeft ouders erop aangesproken) en op 2e dag twee keer van beest afgekukeld (niet hard maar wel schrikken voor haar). Dus ik heb goede hoop dat we uit kunnen gaan zien naar een andere hobby. Nee, was echt heel sneu, ze had de schrik flink te pakken na die beet, en logisch ook. Dus verder rustig aan gedaan, ze heeft zich lekker vermaakt in de speeltuin en we hadden gelukkig prachtig weer.

Zo, ik heb al kind op school afgeleverd en een half uur gewerkt, en de Thaise vissoep staat te pruttelen. Goed bezig.
Ja aardig is ze he Mal, alleen om weer naar haar toe te mogen zou ik een 3e in overweging nemen . Wie had je in het ziekenhuis? Dr. P.?

Jin die zon kunnen we wel gebruiken, het komt hier met bakken uit de lucht.

Aah arme J en arme jij met zo'n onrustige nacht. Lekker een flufdag vandaag dus.
Juud colbert is weer helemaal hip. Altijd goed om in de kast te hebben. Ik draag m op spijkerbroek met t shirt eronder.

Arme J en Mal

Leuk ponyweekend Hel!

Kinderfeestje... slik. Midden in de winter ook nog. Nee kijk ik niet naar uit
Aah arme Maatje gebeten door haar hobby, moest ze een prik of zijn ze daar al voor ingeent destijds?

Ooh wat een olifanten geheugen heb jij! Plaatselijke sporthal huren we af voor de familie, vrienden en buurtjes, check! Ik dacht aan een piratenfeestje met speurtocht en op zoek naar een schat. Maar eigenlijk wil ik schminken en met piraten ben ik zo klaar. Nu doet mijn collega goochelkunsten en dacht ik aan een circusfeestje, kan ik los op de leeuwen e.d. Maar goed ik heb nog even .
Hier nog zo'n gek Juud. M'n moeder heeft een taartenboek met allemaal decoraties, daar heeft Maxi van de week z'n taart uitgekozen (een piratentaart met doodshoofd) en ik denk dat we z'n partijtje ook in die stijl doen. Ik hoop dat het droog is, dan wil ik een speurtocht houden waarbij ze uiteindelijk een schatkist vinden. Hopelijk liggen die chocolademunten tegen die tijd ook weer in de supermarkt.

Hel, arme Maatje, gebeten en 2 keer gevallen, kan me voorstellen dat ze daarna een beetje huiverig was.

Suus, ik ben jaloers! Jeetje heeft ook al van dat prachtige haar, Meetje dus ook?

Mal, voor Jonathan, arm mannetje.
Haha Juud, had jouw laatste post nog niet gelezen. Zal laten weten of het piratenfeest een succes was
quote:Juud_ schreef op 08 september 2010 @ 09:47:

Aah arme Maatje gebeten door haar hobby, moest ze een prik of zijn ze daar al voor ingeent destijds?

Ooh wat een olifanten geheugen heb jij! Plaatselijke sporthal huren we af voor de familie, vrienden en buurtjes, check! Ik dacht aan een piratenfeestje met speurtocht en op zoek naar een schat. Maar eigenlijk wil ik schminken en met piraten ben ik zo klaar. Nu doet mijn collega goochelkunsten en dacht ik aan een circusfeestje, kan ik los op de leeuwen e.d. Maar goed ik heb nog even .Heeey niet mijn idee inpikken he
Maxi z'n partijtje gloort alweer aan de horizon idd, wat gaat dat toch allemaal snel... Speurtocht klinkt leuk! En nov is het nog niet al te koud enzo. Zag van de week alweer pepernoten liggen (bij de Hema) dus die chocomunten zijn er tegen de tijd dat je ze nodig hebt vast wel!

Juud, circusfeestje wel gaaf! Nu vast in de week leggen bij de as jarige job, dan komt het helemaal goed. Prik was gelukkig niet nodig, huid was niet stuk, alleen maar heel erg blauw (gelukkig heeft ze er geen last van).
quote:mamax schreef op 08 september 2010 @ 09:53:

Hier nog zo'n gek Juud. M'n moeder heeft een taartenboek met allemaal decoraties, daar heeft Maxi van de week z'n taart uitgekozen (een piratentaart met doodshoofd) en ik denk dat we z'n partijtje ook in die stijl doen. Ik hoop dat het droog is, dan wil ik een speurtocht houden waarbij ze uiteindelijk een schatkist vinden. Hopelijk liggen die chocolademunten tegen die tijd ook weer in de supermarkt.

Hel, arme Maatje, gebeten en 2 keer gevallen, kan me voorstellen dat ze daarna een beetje huiverig was.

Suus, ik ben jaloers! Jeetje heeft ook al van dat prachtige haar, Meetje dus ook?

Mal, voor Jonathan, arm mannetje.Bij lobbes hebben ze ook echte schatmunten en ook schatkaarten als ik me niet vergis.
Hel, jij ook al buikpijn bij gedachte aan feestje, herkenbaar. En het duurt nog een half jaar

Zet je wheelybug maar op MP
Schrap de paardrijlessen maar dus

Lullig dat ze gebeten is, deed erg zeer?
Ingeent tegen de gekke paardenziekte?
Jah, neem toch kinderen zeiden ze, zo leuk. Maar dat van die kinderpartijtjes hadden ze er niet bij verteld. MP, check, haha!
Goedemorgen!

Juud: Ah arme Sjimmie ehh Sjors, lekker dagje thuis dus?

Hier ook al hyper over het feestje van Juul, Juul heeft al een stuk of 8 genodigden die hij wel op zijn feestje wil.

Hier dus een Carnavalsfeest, Circusfeest in het hoofd, maar goed het kan ook nog altijd een piratenfeest worden, want Juul mag zelf kiezen.

Misschien een tip voor je Juud, ze hebben nu voor 6,- bij bs een goochelhoed met trucs in de aanbieding.

Juul is hier helemaal van het goochelen, dus die ga ik zo even 1 scoren voor 5 dec.

Met moeder gaat goed denk ik. Man heeft er meer moeite mee.

Mal: Ah wat sneu toch voor J, die aanvallen steeds. Zijn Jullie nog aan het ophogen met medicijnen?

En wat fijn een geode echo. Geeft het je rust?

Hel: Ohh Arme Maatje. Maar neem van mij aan dat ze echt niet zomaar paardenfan af is hoor. Ik ben ooit eens zo hard getrapt dat ik 3 weken niet kon lopen en ben nog steeds gek op paarden

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven