Good Luck!

29-08-2010 20:35 2513 berichten
Alle reacties Link kopieren
Pufmaatje bedankt! Hoe voel jij je?

Hebben jullie ook alleen zij-jets of ook onderbubbels?

Ik wil denk ik geen bubbels aan de onderkant, omdat ik las dat die wat sneller verstopt raken als je een keer scrub oid gebruikt in bad.
Stressed is just desserts spelled backwards
quote:bambino schreef op 08 september 2010 @ 21:06:

maare Mal: Is meneer kwak eigenlijks al gearriveerd?

Jaaaaaa! sorry dat wou ik je nog mailen.

Hij is ingepikt door Mr J en ligt bij hem in bed
Pufmaatje?! Ook zwanger Kezz?
quote:Star schreef op 08 september 2010 @ 21:06:

Meneer Kwak? Scheer je eens gauw weg naar de sekspijler.Dat jij overal wat achterzoekt kan ik ook niet helpen
Wij hebben 8 zij-jets. Inderdaad niet aan de onderkant. Lijkt me ook neit prettig trouwens, om steeds als je even beweegt een stream in je doos gepeerd te krijgen!

Hier alles goed. Denk ik. Ik zou wel misselijker willen zin, zodat ik er meer vertrouwen in heb enzo. Beetje onzeker voel ik me wel. Terwijl ik mijn broeken nu al niet meer pas, mijn darmen zijn heel actief bezig met ruimte maken, zeg maar...
Ik vind die Lipfish dingen echt te schattig, helaas vindt Malman ze echt te lelijk en niet stoer genoeg voor Mr J.

Maar voor baby2 ga ik wel het eea kopen. Dat mutsje is ook echt leuk.

Ja we worden weer Theetantes
quote:Maleficent schreef op 08 september 2010 @ 21:08:

[...]

Jaaaaaa! sorry dat wou ik je nog mailen.

Hij is ingepikt door Mr J en ligt bij hem in bed

Ik was benieuwd, want ik had hem in de envelop een koppie kleiner geslagen

durfde geen giraf te sturen
quote:mamax schreef op 08 september 2010 @ 21:08:

Pufmaatje?! Ook zwanger Kezz?Ja, uitgerekend begin mei. Maar Mal en ik gaan samen puffen op 17 april, hebben we besloten. Het was toch de 17e??
quote:Kezz schreef op 08 september 2010 @ 21:09:

Hier alles goed. Denk ik. Ik zou wel misselijker willen zin, zodat ik er meer vertrouwen in heb enzo. Beetje onzeker voel ik me wel. Terwijl ik mijn broeken nu al niet meer pas, mijn darmen zijn heel actief bezig met ruimte maken, zeg maar...

Je mag wel wat misselijkheid van mij wanneer heb je je echo? Komt vast goed joh, ik was bij de eerste helemaal niet zo misselijk, elke keer is het toch anders.

Wij hadden gisteren een echo en we zagen zelfs al wat beweging, schattig hoor
Gefeliciteerd Kess. Hoever ben je?
quote:Kezz schreef op 08 september 2010 @ 21:10:

[...]

Ja, uitgerekend begin mei. Maar Mal en ik gaan samen puffen op 17 april, hebben we besloten. Het was toch de 17e??Neehee, de 21e. Zwangerschapsdementie slaat als snel toe bij jou zeg
Wat leuk om al beweging te zien! Tja, stom, die onzekerheid. Bij Vito ben ik tot 16 weken echt hondsberoerd geweest, dus ik weet hoe rot dat is. En toch wil ik dat nu (even!). Over 2 weken de eerste echo, dat is al wel snel, gelukkig.
Die maten lopen niet zo groot voor een 4 -jarige volgens mij.

Ik vind lipfish ook geweldig, jammer dat het wel vrij prijzig is
quote:Maleficent schreef op 08 september 2010 @ 21:11:

[...]

Neehee, de 21e. Zwangerschapsdementie slaat als snel toe bij jou zeg Ik ga het meteen opschrijven!
Ik had voor Vito ook dat Kikkershirt van Lipfish. Was echt één van zijn favorieten!

Ik ben nu ruim 6 weken, bambino.
Is wel zo handig als we tegelijk bevallen anders zijn de goodluckers en de theetantes veel te druk met tribunes opzetten en afbreken enzo

Ik hoop dat het bij mij wel iets eerder wegzakt dan met 16 weken, ik ga over 5 weken op vakantie, zonder man, dus veel achter Mr J aanrennen, als ik dan nog zo misselijk ben, dan ben ik mooi de sjaak
Ik moet morgen bloed prikken, voor de 1e trimester test.

Dat vind ik allemaal nog best spannend en ook wel moeilijk wat ik moet doen hoor, want ik wil aan de ene kant een beetje zekerheid, aan de andere kant durf ik niet zo goed een VT of VWP te doen. Vandaar eerst maar de screening. Ik ben ook al 36.
Huilies
Ga je helemaal alleen met Mr J of gaat er nog iemand anders mee? Anders lijkt het me behoorlijk zwaar als je zelf ziek, zwak en misselijk bent.
quote:Maleficent schreef op 08 september 2010 @ 21:16:

Ik moet morgen bloed prikken, voor de 1e trimester test.

Dat vind ik allemaal nog best spannend en ook wel moeilijk wat ik moet doen hoor, want ik wil aan de ene kant een beetje zekerheid, aan de andere kant durf ik niet zo goed een VT of VWP te doen. Vandaar eerst maar de screening. Ik ben ook al 36.Maar bij bloedprikken testen ze toch alleen op HB en dergelijke? Deze eerste test dus.
quote:Kezz schreef op 08 september 2010 @ 21:14:

Ik had voor Vito ook dat Kikkershirt van Lipfish. Was echt één van zijn favorieten!

Ik ben nu ruim 6 weken, bambino.

Leuk! Geniet ervan!

Mal weet me wel te vinden voor Lipfish
quote:Star schreef op 08 september 2010 @ 21:17:

Huilies
quote:Star schreef op 08 september 2010 @ 21:18:

[...]

Maar bij bloedprikken testen ze toch alleen op HB en dergelijke? Deze eerste test dus.Of bedoel je combinatietest?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven