Good Luck!

29-08-2010 20:35 2513 berichten
Alle reacties Link kopieren
Enka, en wat ontzettend lief van T.!

Hel, Maxi kneep al een tijdje met z'n linkeroog. Daar was ik al een keer voor naar de opticien geweest, maar die kon er niks van maken. Hij raadde aan het in de gaten te houden en als het erger werd naar de HA te gaan. Dat knijpen werd niet erger, maar toen we op vakantie waren begon hij met z'n linkeroog ook scheel te kijken. Vandaar dat ik er naar wilde laten kijken.

Jin, ik las in een decoratieboek dat je de kleine delen ook door een pastamachine kunt halen, ik weet niet of je die hebt? Grote stuk doe ik inderdaad met de deegroller. Ik wil wel een foto als je klaar bent!

Eens kijken of ik dit kan plaatsen...
je staat er hoor Mamax.

Enka: niet leuk
Nou Enka, wat verdrietig. Tuurlijk is het een troost dat hij zo beter af is, maar vreselijk, zo'n beslissing... Gelukkig lijkt T er verder geen moeite mee te hebben?

Jin, proest - sorry, whahaha, geweldig hoe kinderen dan alles aan elkaar redeneren. Dat bedenk je toch niet?

Star, aaaah, voorstelrondjes, altijd leuk! Mmm, Triple P ken ik wel ja. Nog wat nuttiges gehoord of allemaal open deuren?

Bridge, echt wel aanstelleritis!

Zo, anderhalf uur gewerkt, ik vind het mooi geweest voor m'n vrije ochtend. Even stofzuigen, ratatouille vast in de pan mikken en dan kan ik nog net even een kopje thee gaan drinken in ons lokale grand cafe voor ik Maatje van school haal. Doeidoei!
Ow, heel pagina 1 gemist net.

Duidelijk Mamax, die juf heb ik er zelf bij verzonnen (of inderdaad in de war met Mini z'n juf).
Hel, juf had het wel gezien, zei ze later, dus misschien ben je helderziend Met een hypersensitief nieuwetijdskind (toch) kan dat best natuurlijk

Morgenavond hier de informatie-avond. Ik ben benieuwd na al jullie verhalen...

Dinsdag moet m'n vader weer onder het mes trouwens. Hij heeft door de bestralingen een dubbele liesbreuk. Opa ligt nog wel een paar weken in het ziekenhuis, voorlopig krijgt hij nog geen loopgips.
Star: oh leuk, triple P. hadden wij hier laatst ook. Beetje jammer dat de mevrouw er haar eigen draai aan gaf en er dus een weinig inspirerende, gedateerde, presentatie van maakte...

Mamax: spannend voor je vader weer! En vervelend voor opa. Hoe is hij eronder?

Hel: lekker vrije ochtend!

Schoonouders zijn vandaag tig jaar getrouwd, dus we gaan uit eten. Mijn moeder zou oppassen, maar die ligt plat met zweepslag dus kan niet. Gelukkig wat anders kunnen regelen. Hopelijk knapt moeder op want ze gaan vrijdag op vakantie! (En na wat tegenslag konden ze dat juist zo goed gebruiken!)
Ja hallo, ben ik.

Mamax, goed dat maxi een bril krijgt dus. Vind gphet altijd wel pittig en kak staan .

Vader en opa niet zo best dus, sterkte.

Hel heerlijk koffie in het grand café. Of is dat gewoon jouw keuken ?

Ik was gisteren even alleen in de appie, heerlijk haha!

Bah meisje komt nog steeds 1-2x per nacht. Vind het zo moeilijk daar mee om te gaan want ik ben de hele dag moe en ongeconcetreerd. Vervelend. Er zit ook geen ritme in, soms 2x, soms pas om kwart voor 6.

Nouja, door blijven ademen maar.

Kokos nog niet gesignaleerd? Ik was nog in kokostown vanmorgen.
Inderdaad, gewoon door gaan, dat is het enige wat je kan doen.

En joh, je hebt een meisje, pech dus. Kijk maar naar Ceetje, Eetje, Jeetje, Meetje, Maatje... allemaal GEWELDIGE slaapsters
Ik hoop dat hij een beetje een leuke uitzoekt. Vind jongentjes soms ook een beetje sullig met brilletje.

Amaal, misschien wordt het beter als ze niet meer verkouden is? En anders nog een jaar of 15 wachten, dan zie je geen van je kinderen nog voor 13 uur beneden

Bridge, ik hoop dat ze vrijdag zweepslag vrij is. Hoe lang duurt dat normaal gesproken?

Ik kreeg gisteravond het eerste mailtje voor Kerst/Sinterklaas al binnen, van schoonmoeder. Heb eigenlijk niet zo'n zin om Sinterklaas met schoonzusje te vieren, we zijn nog steeds niet 'on speaking terms'. Lastig.
Dan ga je niet
en zo is dat
Was mijn eerste ingeving ook, maar eigenlijk vind ik het belachelijk dat ik een leuke avond laat schieten voor zo'n muts.
Ik zal vanavond eens met Pamax overleggen, met een beetje mazzel komt schoonmuts niet, die heeft tenslotte nog steeds ruzie met allebei d'r broers, dus veel meer reden om niet te komen.

En anders weet ik het niet, in eerste instantie vind ik het een feest voor kinderen en een gespannen sfeer komt dat feest niet ten goede.
Gezellig typje wel die schoonmuts.
Tja, ze zit vooral met zichzelf in de knoop. Wil er hier niet teveel over uitwijden, maar snap ergens wel waar het vandaan komt. Wil alleen niet zeggen dat ik er niet een keer genoeg van heb. Kwam haar vorige week bij de sportschool tegen (ik sport met schoonmoeder en schoonstiefvader en daar ging ze een praatje mee maken) en dan voel ik ook niet de behoefte deel te nemen aan het gesprek hoewel ze het redelijk algemeen hield. Zal wel kinderachtig zijn, maar zij vroeg om rust, wat mij betreft kan ze die krijgen.
Nu al Kerst/Sint mailtjes? mooi op tijd!

Tja lastig, wat te doen Mamax wat zegt je schoonmoeder erover?
Stressed is just desserts spelled backwards
Ik denk dat je je als schoonmoeder toch wat diplomatieker te gedragen hebt dan schoonzus

Je kan natuurlijk ook de eer aan jezelf houden Mamax en poeslief tegen haar doen.
Zo denkt Pamax er ook over, tenminste hij wil geen gezeur. Muts heeft dag voor onze vakantie een sms-je gestuurd dat ze na de vakantie bij wilde kletsen, Pamax heeft na onze vakantie een sms gestuurd dat ze dan maar moest bellen en vervolgens hebben we niks meer gehoord. Ook goed, maar dat maakt de verhoudingen niet makkelijker. Over 2 weken wordt schoonvader 65, ik wacht eerst wel af hoe dat gaat.

Ik heb schoonmoeder nog niet gesproken Mal, maar ik denk niet dat die zich er in gaat mengen (en gelijk heeft ze!) dus dat ze ook schoonmuts uitnodigt.
Hel, lekker bakkie gedronken?

Getsie Mamax, lastige situatie. Je kiest vast het goede .
Mamax was het niet vorig jaar Sinterklaas misgegaan? Ik zou er ook geen trek in hebben.

Bedankt Star, je stelt me gerust met die meidenpraat .

Maar daar kan ik tegenin brengen dat 3en vaak makkelijk zijn en ze al 7 weken heeft doorgeslapen. Je leest, ik hiu hardnekkig vast aan het idee dat het een faaaaase is
Dacht ik al, vent wil wel gewoon gaan. Het was inderdaad vorig jaar mis gegaan. Daarom heb ik er ook weinig zin in, maar goed. Ik wil me ook niet door haar tegen laten houden. Het wordt vast gezellig.

*best donker zo met je kop in het zand!*
Lastig altijd Mamax wel dat familie-gezeur. Ik zou er iig geen moeite meer voor doen (smsje sturen bijvoorbeeld dus) en als je haar ziet op verjaardagen/gelegenheden zo normaal mogelijk doen en buiten dat geen contact.

Komt vast goed Amaal
Heel gezellig, ik vier al jaren alle verjaardagen op die manier met een schoonvader
Je kan daarentegen wel weer een leuk gedicht maken met Sinterklaas.
Stressed is just desserts spelled backwards
Ja van die lekkere valse steken onder water

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven