Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoe was de mis bridges/
Ja mooi hoor, maar heb hem "beter" gezien. Ben niet zo van het heel ouderwetse, hou meer van wat actuele dingen in preek en zo en dat was nu iets minder. Maar vind het hele gebeuren wel mooi, en sfeervol. En gedachte aan 2 jaar geleden hè. Haha. Maar vliezen zijn wederom nog heel gelukkig dus dat scheelt!

Sfeervol begin van kerst voor mij en moment van bezinning...
Kijk kijk, ik heb een gave foto van Gijs!

Die wilde dat ik z'n haar ging fohnen en dan krijg je dus dit. Lachen he?

Ties de kerk niet afgebroken?
Ik vinnem lief.
Ah Cin wat een schatje!!! Mag ik die haardos eens ruilen met Ties? Met die 6 kruinen van hem valt er niets van te maken... Dit is wel heel erg leuk!

Star: ties niet mee naar de kerk hoor. Begon om 9 uur pas dus vandaar. Als hij straks op tijd wakker is wil ik even naar kindje wiegen in de kerk, maar denk niet dat hij wakker is. Is met levende kerststal en zo, en een heus echt kindje!
Hmmm er wordt boven met een speen geslagen tegen zijkant van het bed. Meneer slaapt dus nu nog niet (na 1 uur) of is alweer wakker. Niet helemaal volgens plan dit... Hij moest slapen tot kwart voor 3...
Ik ga zo naar mn ouders en zusje. Lekker eten en gezellig doen

Fijne kerst allemaal!
hahaha, cute!!

Wilde ik hier gisteren doen, met Julian, maar niet van gekomen.

Wj hebben de little people kerstal staan, vind Juul helemaal geweldig, haha en het liedje wordt dus horendol geduwd
Ja, herkenbaar. Hier is WHOOSSHHH ook alweer uit bed. Ik had 'm in bed besteld tot 3 uur. Niet dus. Nouja, gaan we wat eerder. Zo eerst iedereen maar eens in de kleren hijsen.

Wij gaan naar m'n schoonzus, die heeft gekookt.

Morgen gaan we gourmetten hier, hoeven we tenminste niet weg.

Ok, aaaaaaaaaaaaaaaaan de slag!

Hahaha kinderen last van drukte. Ceetje slaapt ook nog niet. Is haar kamer aan het afbreken.

Leuk kerststal met echt kindje!
Ja lijkt me ook erg leuk. Maar weet nog niet of het ervan gaat komen hoor. Vriend ligt ook even op bed dus we zien wel. Het is nu weer stil dus denk dat hij ligt te spelen of zo. Zal je zien dat hij zo in slaap valt tot laaaat of zo... Nou ja, dan volgend jaar maar hoor! En anders maak ik in feb. wel een eigen stalleke...
Ik hoor nu de LP bus starten. Zucht.
hihihi
Die gaat echt niet slapen vrees ik.
Hier is het toch echt stil... ik stuur wat virtuele slaap naar je toe hoor!

(kan ik ondertussen meteen ff wat lekkers voor mezelf pakken, heb namelijk weer eens trek...)
nadeel va n groot bed, kunnen ze lekker spelen.

hier is het zo saai in zijn ledikant dat ie op den duur wel slaapt ;)
haha, de BABY heeft trek.

Ik ga ruimte maken voor vent en even douchen en omkleden. Fijne avond!
Ik ga ook wat doen, naast snaaien... Fijne dag allemaal nog en tot de volgende keer maar weer!
Wat eenleuke foto Cin! Echt zo'n jaren '70 Charlies Angels kapsel. :-)

Rissie, fijn dat alles goed is!! Voel je je verder o.k.?

Zo, wij hebben deel 1 gehad. Sorry, maar zie het toch wel als een verplichting. We hadden een brunsj. Vriend en kind liggen op 1 oor en ik mocht eruit omdat de kat naar buiten wilde grrr..
ha ha ha Cin, goeie foto! Laurens wil ook altijd meeföhnen met mij, maar rent dan hard weg. En daarnaast heeft hij echt niet zoveel haar.... :-)
Juud, jij vroeg me geloof ik nog wat ik ging doen met die video van Alicia Keys op You Tube--> nou luisteren. Haha! En kijken.
Buuuuurp

Zo, wij zitten vol en kind ligt uitgeteld in bed. Zo gluhweintje en HP kijken.
Ja hoor hier ook een volle buik en een afkeer van de zin: "ach, het is maar één keer kerst!"

Heb ik namelijk de hele tijd gehoord tot het moment dat ik wegging, dus de hele tijd wanneer men mijn kind wilde volproppen met echt werkelijk teveel lekkers (veel te bang dat hij het er straks uit gooit, en daarbij wilde hij zelf niet eens meer... Maar ja, en maar voor de neus houden en die arme jongen dus maar happen) en ook nog toen ik om 8 uur wegging om kleine man lekker in eigen bedje te leggen. (Waarom? Hij is toch nog lief? Nee ik wil niet weggaan als hij echt helemaal doorgedraaid en aan het janken is... weggaan op het hoogtepunt!)

Afijn, het was wel gezellig, en ook dit hebben we gehad. Heerlijk gegourmet, Ties heeft alvast wat leuke cadeautjes gehad, (bijv. hamer van little tikes, erg leuk) en wat kleertjes dus prima hoor! Vriend is nog daar en ook ik nestel me op de bank voor Harry!
Gelijk heb je dat je lekker op tijd naar huis bent gegaan hoor! Kind over de rooie is ook niet alles.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven