Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ties, van harte gefeliciteerd!!!!
Iedereen op het partijtje van Ties ?
Ties, van harte gefeliciteerd!!!!!!!!!!! Hopelijk zijn jullie daar niet ziek en wordt het een knalfuif!

Enka, toch ondertrouw vandaag????? Gefeliciteerd!!!

Mal, wat gaat het toch goed bij jullie. Alle hoektanden door, lekker zeg!

Shit, giet net kokende pasta af, maar in plaats van in de gootsteen op die onhandige buik. Heb nu een plek van zo´n 4 bij 5 cm die knalrood is en ook wat blarig. Echt pontifikaal op de buik bij de navel, heel charming met een gaatje van een ooit-in-mijn-jeugd-mooie-platte-buik-met-piercing en een bijna uitpuilende navel nu. En zeeer! Kan toch geen kwaad voor baby???
Nee, kan geen kwaad voor de baby maar wees wel HEEL voorzichtig dat het niet ontsteekt. Als het echt pijn doet mag je paracetamol nemen voor de pijn. En als er een flinke blaar opkomt en je vertrouwt het niet dan toch even de HA ernaar laten kijken. Een diepe tweedegraadsbrandwond ter grote van een euromunt is ook reden om een HA ernaar te laten kijken!

Doet zeer he? Ik heb een keer kokende olie over m'n hand en pols gehad. Goeiegenade, dat was pijn met hoofdletters. Toen was ik gelukkig niet zwanger dus kreeg ik zoveel pijnstillers dat ik van de wereld raakte.

CD, wordt vast een leuk kamertje! Heb zelf een geboortekaartje bedacht en Enka heeft het uitgewerkt. Jullie al een kaartje uitgezocht?

Helenita, het ligt vast aan die kreeftsoep.... Getverderrie (letterlijk). Blijf maar lekker op die pot zitten!

Amalia, haha Laurens met jas aan in bed. Is weer eens wat anders... Gezellige kerst bij jullie!

Cin, is die vent van jou een beetje handig? Wordt vast een heeeeel gaaf bed! Welke kleur?

Naatie, kaart opnieuw geschreven en verstuurd. Vond het zo´n lief gebaar van die mamma!
Cin, olie schijnt echt walgelijk te branden, bah! Ja, dit doet goed zeer. Heb nu een badjas aan en heb het brandstuk open zodat er geen stof op komt. Voelde me echt een beetje suf... Gelukkig is vent thuis en kon ik direct onder de douche met die toeter. Echt heeeeel erg lomp. Als het niet zeer zou doen zou ik mezelf heel hard uitlachen.
He bah Jin, heb je niet een zalfje tegen brandwonden? En heb jij een piercing gehad ?????????????? Had ik echt nooit van jou verwacht, grappig!

Cin mooi een nieuw bed en arme Eduard, maar ja je moet wat voor je dochter overhebben he! Moet voor jou ook niet makkelijk zijn om hem zo te zien zwoegen in die kou .

Ging Enka vandaag in ondertrouw , gefeliciteerd, zijn jullie nog lekker uiteten geweest?
Je hebt hier trouwens nu zo'n spray, bepanthen cooling spray. Ik weet niet of ze zoiets ook bij jullie hebben. Dat werkt wel. Mag je alleen niet gebruiken als er echt vochtblaren opzitten.

Hihi, ja, Juud, jij snapt dat. Dat is echt afzien. Ik wilde nog helpen vanavond maar het KAN niet eens. Hij is aan het schuren en we hebben maar 1 machientje. En ik kan niet beginnen met grondverf want het stoft te erg. Ach, who am I kidding, ik wil niet eens meehelpen, ik ben beter in het commentaar leveren.

Juud, is een navelpiercing in een prachtig plat buikje (ooit en komt niet weer terug) een zonde dan?

Jij snapt het Juud, wij vrouwen hebben het zwaaaaar met kijken naar zwoegende mannen .

Cin, dank trouwens voor je snelle reactie.
Dat is schrikken Jinny, Je hebt ook van die verkoelingssprays, die schijnen wel te werken, geen idee of je ze mag gebruiken als je zwanger bent. (mosterd)

Als je twijfelt of het kwaad kan voor de baby,even de huisarts bellen, beter 1x teveel dan te weinig.

Cd: Fijn dat het kamertje af is, dus de baby kan komen.

Enka: gefeliciteerd

Mickey: Joehoeeeeeeeee

Cin: Zwaar werk ja, toe kijken hoe mannen zwoegen;)

Bridges: Hoe is het nu met Ties?

Gefeliciteerd nog !! (zou het bijna vergeten)
hier de kerstdagen weer achter de rug, zijn we weer een jaar vanaf, haha

Wij zijn gisteren naar kerstland geweest, was wel erg leuk, vooral voor de kleine man. Die had rode wangen van de slaap, maar je dacht toch echt niet dat hij in de buggy ging slapen, en maar kijken en overal heen lopen en overal in, super.

Ben vandaag vast begonnen met balansen, bah bah bah bah bah bah bah
He bah niks aan balansen!

Wat is Kerstland?
Hé Star, jij zocht toch nog de cd van Valensia? Op marktplaats staat een advertentie: Advertentienr.:11609141013

Of heb je je bedacht en bied je hem zelf aan?? ( zie de naam van de verkoper )

Oeii Jinny dat is zeker niet lekker! Gatver, ik hoop voor je dat het een beetje wegtrekt!

Bam, kerstland? Klinkt wel grappig!

Juud, jij ook al blij dat de kerst voorbij is? Ik zit hier nu ook al uit te kijken naar 2 januari. Dan is alles weer voorbij en dan gaan we weer aan de verjaardagen beginnen
Zo hier net een uurtje aan spinning gedaan. Super zwaar was het, maar dat komt denk, omdat ik met de kerst zeer weinig gedaan heb.

En nu zit ik mn caloriën weer aan te vullen met een pak biscuitjes naast me
Halleu!

Dank voor alle felicitaties. Na een ietwat onrustige nacht met een molletje werd de kleine man toch nog koortsvrij wakker dus wij waren allang blij. Hebben het maar per moment bekeken en al met al zijn we de dag goed doorgekomen. Net naar bed klein beetje verhogign en dat oog ziet er niet charmant uit, maar de dag was erg leuk! We hebben genoten en zijn nu allemaal af! haha!

Kleine man vond alles leuk. Het raam, de slingers met ballonnen, de taart, de cadeautjes: alles! Tussendemiddag slapen wilde meneer niet meer. Toen ik maar even op randje van zijn bed ging zitten in de hoop dat hij dan zou gaan slapen heeft hij 100 keer kling klokje klingeling gezongen en nog maar nederlandstalig repertoire (moest echt oppassen dat ik het niet uitproeste van het lachen) dus uiteindelijk er maar uit. resultaat: aan het einde vand e dag heerlijk rode wangen en een afgepeigerd blij kereltje. Helemaal leuk!

En geweldige cadeaus! Toppunten: een loopfiets (echt zo'n gave stoere), een trekker met aanhanger, een babypop met buggy (roze...!), een loungestoeltje, diverse auto's, boekjes, de little poeple garage, een bal, nijnjte puzzel en nog veel meer! Erg leuk allemaal. Echt super! taart met bert en ernie was ook geslaagd en heeeerlijk! En nu de rest van de taart nog hè! We hebben nog een halve rijstevlaai-slagroom over. Raad eens wat daarmee gaat gebeuren!!!

Vanmorgen nog naar vk, en alles was goed. Frits was weer gedraaid maar dat had ik inmiddels ook al door en lag nu weer keurig omlaag. Verder was alles prima, dus over 2 weken weer terug...

Hè, was echt een leuke dag! (of had ik dat al gezegd?)

Hel: whahaha lag al zowat plat om jouw harig! Geweldig!

Jin: oei meid pas je wel op! klinkt eng in ieder geval. Honing erop schijnt ook te helpen, maar bij blaren weet ik het niet eigenlijk... Heb zelf ook litteken op mijn buik, van kokende melk. Deed erg veel au... Maar was ook nog stuk kleiner dus ook niet zwanger. Nou maar even rustig aan. Gelukkig was man thuis...

Enka: gefeliciteerd met je ondertrouw! Leuke dag gehad? Je had ook de fotograaf toch? Moest je trouwens ook op T. in ondertrouw dan? Nog iets gehoord van de fokker, die gingen toch vandaag naar dokter of zo?

Mal: vakantie geboekt, mooi! Lekker hoor. En de tanden door, dat is ook fijn!

Cin: tsja die zijn heel gaaf die hoogslapers maar wel erg veel ping ping. jij treft het maar met die E. van jou. Al is de mijne ook zo lief hoor! En de kleine man dus lekker nog even bij jullie. Ach prima toch! Kan me voorstellen dat je ze nog lekker op één verdieping wilt hebben.

CD: hoeveel weken nu bij jou? Rustig aan hoor! Meubels nu verhuisd?

Star: komt die foto met bril nog of moeten we de volgende bril afwachten?

ehm... denk dat dit het even was. De rest ben ik even vergeten na mijn leuke dag!
www.kerstland.nl
Foto's willen w ij bridges.

Fijn dat jullie een superdag gehad hebben.
Cd van Valensia al via Ebay gekocht uiteindelijk Naat

Wat is de naam van de verkoper dan? Geen zin om te gaan kijken namelijk

He gets Jin, hoe is het nu? Wat een schrik wel. En au!

Oooo gelukkig leuke dag gehad Bridge! En wat is mannetje verwend! Heb je al foto's op site of lig je al op bed?
Dat beloofd overigens wat voor de verjaardag van Julian, als ik zo eens kijk wat Ties een boel kadootjes gekregen heeft. Kan vast wel wat ruimte vrij maken ergens ;).

Hier overigens ook bert en ernie thema met Julian zijn verjaardag. heb al maanden de uitnodigingskaarten liggen, je kan maar ergens snel mee zijn, haha

Dus ik ben wel benieuwd naar de taart van bert en ernie.
Thema? Hmmm daar denk ik nou helemaal niet over na over zulke dingen. Gewoon verjaardag en taart en klaar
Heb ze even snel in mijn album gezet dus nog niet gescereened hoor! En mis wat foto's, bijv van taart met kaarsjes, maar ja. Dat hebben we dan weer gefilmd...

Dit is de link...

http://www.mijnalbum.nl/Album=V4MFA4OI

Tsja Bert en Ernie was ook nit echt het thema hoor, meer toeval... Maar wel erg leuk trouwens! Dus Star, zo makkelijk kom je er niet vanaf hoor! Ga maar vast broeden
Hmmm lekker getypt...

Mamax: trouwens erg leuk, vriend van marlisa was ern nog even met Tijs! En wat een leuk kaartje hebben ze!
Zo en nu ga ik naar bed. Dag!
Nou wedden dat ik er wel vanaf kom?

Nu foto's kijken.
Wat DONKER! Hoe laat waren jullie op in vredesnaam?

Een echte Black & Dekker ook nog Wel gaaf!

Leuke foto's, ondanks dat ze nog niet gescreened zijn

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven