Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hee Juud en Mal, willen jullie soms niet meeten met ons?
Haha Star, middernacht, hoezo? Doen jullie dat niet dan?

Hier nog een foto van de "schade" van zijn verjaardag...

Vandaag maar alles opruimen want met zijn trekker werd al het een en ander van tafel geveegd... Maar bllij dat hij was! Ook vanmorgen weer toen hij beneden kwam. Erg lief!
zo wat een boel kadootjes voor Ties!!! die is goed verwend! Fijn dat hij toch nog op tijd opknapte.

Jinny wat schrikken zeg! hoe gaat het nu met je buik? Doet het nog pijn?

Ik heb echt een bijdehand kind. We hebben een dvd recorder en een speler en in beide zit eigenlijk altijd wel een dvd van Jonathan. Hij mag 's morgens van mij altijd wel even naar zapp kijken naar de teletubbies en het zandkasteel. Toen waren de teletubbies afgelopen en nu komt de wiebelwagen ofzo (vind ie niet leuk) zet hij de ene speler aan met de teletubbies erin. Dus die had ik doorgeklikt naar het einde dat hij nog even een dansje ziet en zwaaien en daarna uit. Zet hij daarna de andere speler aan waar Bumba in zit . Hij wordt echt veel te slim haha.

Hij wil ook niet slapen als hij heeft gepoept. Gisteren om 22:30 gepoept, nou dat is niet zo erg. Maar daarna om 4 uur weer. Poepen moet overdag!!!

Stressed is just desserts spelled backwards
Wat zit er in de JVC doos Bridges, een mooie flatscreen voor op zijn kamer

Leuke kadoos!

Wij gaan een paar dagen naar Friesland! Dag allemaal en fijne jaarwisseling.
Maar het allerleukste zo te zien was nog wel de doos of niet Bridge! Die loopfiets is wel heel stoer, waar komt ie vandaan? Fijn dat je het zo leuk hebt gehad!

Veel plezier Amalia!

Hier ook geen thema, heb gister wel de uitnodiging in elkaar geflanst met allemaal foto's van het afgelopen jaar en hij is wel weer erg leuk geworden. Wordt nu denk ik ook maar een traditie. Vent had allemaal bumbaspullen gezien en dat vond ie wel leuk voor Mart z'n verjaardag (slingers, bekertjes enz.) Als hij het haalt hebben we Bumba en anders hebben we gewoon slingers enzo.

Ik heb weer iets gedaan waar Vent denk ik niet blij van wordt. Er kwam een meneer van de Nuon voor een nieuwe cv en nu heb ik een contract afgesloten . Ik had hem gebeld en hij nam niet op dus toen heb ik het maar gedaan want nu kreeg je er een mooie fotoprinter bij (jaja ik weet het...ik trap weer in de verkooppraatjes).

Jij ook al zo'n slim kind Mal, hier net zo! Heel irritant dat hij weet hoe het werkt maar ook wel weer heel schattig om naar te kijken als hijtrots naar de tv staat te wijzen als het hem weer gelukt is. Het volgende tv-meubel wordt er een met een slot.
quote:Star schreef op 27 december 2007 @ 21:57:

Hee Juud en Mal, willen jullie soms niet meeten met ons?Nee, flauw he! Of Mal wil weet ik niet maar ik heb niet zo zin om zo'n end te rijden zelf en om nou te zeggen dat ik kom en dan op het laatst weer afzeggen omdat het me te ver is (niet dat ik dat ooooooit gedaan heb ) dat vind ik ook niet zo aardig van mij. Dus helaas pindakaas.. De volgende keer weer als het ietsiepietsie dichterbij is.
Veel plezier Amalia!

Zo hee Bridges, wat een oogst! Wat heerlijk dat hij (en jullie) zo heeft genoten! Ga zo snel even foto's kijken.

Auw Jin! Pijnlijk (goot laatst pan pasta af over m'n arm dus I know), maar dit is idd wel een heel lullige plek ook nog... Heb je er vannacht nog last van gehad?

Ha ha Mal, dat wordt een kinderslot op de DVD speler... Lekker trouwens, die vakantie geboekt!

Naat, aan het spinnen, ik vind het maar dapper...

Ben een heel eind opgeknapt, alleen nog wat misselijk. En zielig natuurlijk .
Erg leuke foto's Bridges! Valt me trouwens nog erg mee, dat harige
Hel lig je lekker met een dekentje op de bank? Is Mare wel thuis?

Ik heb gister ook de combi magnetron stuk gemaakt denk ik. Ik had hem schoongemaakt met musle ovenreiniger en iets te lang laten intrekken denk ik want het warmteplaatje is helemaal opgelost. Wat van ijzer was is papier geworden lijkt het wel . Nu durf ik het niet meer te gebruiken want straks vliegt alles nog in de fik. Raar he dat dat zomaar gebeurt!
Ovenreiniger Juud, geen magnatronreiniger \\:-)//

Fijn dat je weer wat opgeknapt bent, helen. Laat je nog maar even lekker in de watten leggen, door manlief, anders ben je volgende week weer ziek natuurlijk

Die fiets is echt gaaf, bridges. kan ie er ook al echt op?
Nee het is een combi oven incl. magnetron...
zoiezo weird, dat je ijzer slap wordt met ovenreiniger, moet niet kunnen lijkt mij
Bridges, wat een karige verjaardag heeft Ties, kreeg hij dan helemaal geen cadeaus? Arm schaap.

Hier een ziek kereltje. Vannacht alles onder gekotst en vanochtend al drie keer en net weer zijn hele bed. Ook zo´n arm schaap!
Nee stom he Bam!

Jin hoe is het met je wond? Beterschap met je ventje!

Hmm vent was not amused na mijn cv actie en nu moet ik het opzeggen van hem, grblm. Hij kwam met wel hele goeie argumenten dus ik kan helaas niks anders doen dan hem gelijk geven, zo irritant als hij gelijk heeft...

Ships koter is alweer wakker omdat ze bij de buren aan het timmeren zijn, ook zo irritant.

Enka gefeliciteerd met je verjaardag!
quote:Juud_ schreef op 28 december 2007 @ 12:16:

[...]

Nee, flauw he! Of Mal wil weet ik niet maar ik heb niet zo zin om zo'n end te rijden zelf en om nou te zeggen dat ik kom en dan op het laatst weer afzeggen omdat het me te ver is (niet dat ik dat ooooooit gedaan heb ) dat vind ik ook niet zo aardig van mij. Dus helaas pindakaas.. De volgende keer weer als het ietsiepietsie dichterbij is.Zeg dat dan gewoon op de groep muts
ENKA, van harte!!!!!!!!!!!!!!!!! Word je goed verwend???

Naatie, knap van dat sporten. En nu volhouden.....

Juud, haha les 1: mannen hebben altijd gelijk (denken ze). Kun je het zo opzeggen dan? Buik heeft nu een mooie dikke rode plek met wat blaren. Maar valt me toch niet tegen.

Ventje weer alles ondergespuugd. Arm ding. Hij ligt al vier uur nu in zijn bedje (en al twee keer verschoond).
Middernacht? Neeee niet serieus toch?

Enka, gefeliciteerd! Dubbel, gisteren ondertrouw en vandaag jarig!

Veel plezier Amalia!

Hel, gelukkig weer een beetje beter. Je hebt mij aangestoken volgens mij. Dikke strot enzo. Bah. Maar goed, ik ben een bikkel

Juud, moet wel lachen om je acties eigenlijk. Nuon en oven. Dat van de Nuon is nog wel ok, maar oven natuurlijk minder leuk eigenlijk. Gebruikte je magnetron gedeelte vaak?

Beterschap voor Thomasje
Is er teveel door je strot gedouwd Star, dat ie dik is?
Nee heur, heb me netjes gedragen
quote:Star schreef op 28 december 2007 @ 15:56:

Nee heur, heb me netjes gedragen Zo mag ik het horen
Ja star echt waar: middernacht!!! Traditie hier hoor!

Jin: gelukkig gaat het goed met buik. Wel schrikken zeg. En arme Thomasje zo ziek! Hopelijk knapt hij snel op, ziek kind in jouw conditie is niet de bedoeling!

Hel: gelukkig ook wel wat opgeknapt. Maar zielug... Ach arme jij. Je wordt toch wel verwend hè?

Enka: gefeliciteerd hoor! Leuke dag gehad?

Mal: erg leuke kaart had jij trouwens! (Alle anderen ook hoor!) Hij staat te pronken!

Juud: haha goeie acties. Vent blij met je dus. Al geprobeerd om het op te zeggen? En magne alweer gebruikt? Raar zeg!

Hier vandaag wel ok. We gingen voor brillen naar de stad. Eerst Ties naar kdv gebracht. Hij trakteerde oliebolletjes. Heeft mijn schoonmoeder vanmorgen heel vroeg vers staan bakken, lief hè! Was een succes. Daarna wij dus naar de stad. Vent moest bril en ik wilde ook want mijn sterkte was achteruit dacht ik. Dus vent 2 brillen uitgezocht (tweede bril gratis) en ik ook 1. Was mijn sterkte bijna niet veranderd. Dan maar geen nieuwe. Weer geld bespaart was ik voor lap-top kan gebruiken! En vent kreeg "opeens" 200 euro vergoed van verzekering, wisten wij niet. Dus weer wat voor de lap-top, nu komt hij er zeker! maar welke! Nog wat andere dingetjes gekocht, waaronder kleertjes voor Roos. Ik wil ook een meisje!!! Zo'n schattig jurkje gekocht! Ben er zelf helemaal verliefd op! Naar huis en toen werden we gebeld dat de kleine man aan einde van zijn latijn was en om alles huilde dus lekker naar huis. Hier heeft hij heerlijk gespeeld maar hij was natuurlijk moe, dus nu ligt hij erin en wij proberen het huis enigzins handig in te delen met al dat speelgoed! Best lastig nog!!!
Ja de bedoeling was om het nog op te groep te zeggen maar het kwam er maar niet van. Ik ben tegenwoordig druk met niks .

Ik heb Vent laten bellen naar de Nuon en die zeiden dat we een mail moesten sturen dus die heb ik vanmiddag verstuurd met de mededeling dat ik een beroep doe op de colportagewet, dus dan kan ik er vanaf zien. Klinkt interessant he! Nu wacht ik op een reactie...

Leuke traktatie Bridge en wat lief van je schoonmoeder, zou de mijne echt nooit doen...

Ja de oven cq magnetron gebruikte ik dagelijks. Nu heb ik nog wel een oven maar het is gewoon zonde, want hoe krijg ik nu mijn oliebollen snel warm??? Er zit nog garantie op dus daar moet ik maar even achteraan.

He bah Jin hij heeft het goed te pakken, was Jinnyman nu al vrij?

Bij de buuf vanmiddag de braintest gedaan op de nintendo ds lite en ik ben gewoon 63 . Nu heb ik bedacht dat ik ook een nintendo ds wil, lijkt me ook erg handig als ik straks weer nachtenlang wakker lig maar wat zijn die dingen duur. Heeft er hier iemand een?
http://www.kadoshopdegira....php?act=viewDoc&docId=16

foto's van de kleurwedstrijd uitreiking voor de liefhebbers
Leuk Bam! Dat had je ook groots aangepakt, leuk!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven