Good Luck!
woensdag 2 januari 2008 om 21:14
quote:bambino schreef op 02 januari 2008 @ 20:50:
juud ballorig is maar 50 minuutjes van je vandaan ;)Ja dat weet ik en dat durf ik ook wel aan maar hij is nog steeds ziekjes en net met koorts naar bed gebracht. En ondertussen al een andere thee-afspraak gemaakt. Jammer want dat stuk durfde ik wel te rijden...
juud ballorig is maar 50 minuutjes van je vandaan ;)Ja dat weet ik en dat durf ik ook wel aan maar hij is nog steeds ziekjes en net met koorts naar bed gebracht. En ondertussen al een andere thee-afspraak gemaakt. Jammer want dat stuk durfde ik wel te rijden...
woensdag 2 januari 2008 om 21:29
Haha de pens van Bridges.
Natuurlijk, een zelfgemaakte taart, dat kan ook. Zou nou nooit in mij opkomen!
Die van jou klinkt ook leuk Juud.
Het wordt de dierenfeest taart van de Hema. Ga zo bestellen.
Jammer van de rode kruiptunnel..
Bam, ik bedoelde wat hij krijgt voor speelgoed.. Van Top Giraf Toys.
Plezier morgen!
Natuurlijk, een zelfgemaakte taart, dat kan ook. Zou nou nooit in mij opkomen!
Die van jou klinkt ook leuk Juud.
Het wordt de dierenfeest taart van de Hema. Ga zo bestellen.
Jammer van de rode kruiptunnel..
Bam, ik bedoelde wat hij krijgt voor speelgoed.. Van Top Giraf Toys.
Plezier morgen!
woensdag 2 januari 2008 om 22:16
Zooooooooooooo, Sam ligt te slapen in d'r nieuwe bed! Ziet er goed uit (behalve dan dat Eduard 1 klein vlakje is vergeten te verven, hoe kun je dat nou bij allebei de lagen vergeten???? ..maar ok, daar verven we nog wel even over) en ze is er vet mee!
Wij hebben zin in Ballorig. Ja dames, als je namelijk grossiert in de kinderen dan is zo'n binnenspeeltuin het SUMMUM op het gebied van uitjes. En dan nog Leentje mee dus ik kan misschien nog wel een hele kop thee gedronken krijgen ook!
Zeg Naatie, kun je geen live-test doen daar op wc in Ballorig? Gaan we met je mee de wc in om te kijken wat er gebeurt!
Feestplannen hier: We vieren z'n verjaardag 27 januari. Uitnodigingen heb ik vanmiddag gefikst bij de Action en die gaan morgen ofzo op de post. Hij krijgt een BUMBA slagroomtaart van de bakker. Zo'n megading van 15 personen. Ik maak nog monchoutaart erbij. Verder slingers, chips en lekkers op tafel. Degene die het tot half zes volhouden krijgen eten voorgeschoteld en dan is het weer klaar. Verjaardagen vind ik altijd wel gezellig!
Ok, even ATWT kijken.
Wij hebben zin in Ballorig. Ja dames, als je namelijk grossiert in de kinderen dan is zo'n binnenspeeltuin het SUMMUM op het gebied van uitjes. En dan nog Leentje mee dus ik kan misschien nog wel een hele kop thee gedronken krijgen ook!
Zeg Naatie, kun je geen live-test doen daar op wc in Ballorig? Gaan we met je mee de wc in om te kijken wat er gebeurt!
Feestplannen hier: We vieren z'n verjaardag 27 januari. Uitnodigingen heb ik vanmiddag gefikst bij de Action en die gaan morgen ofzo op de post. Hij krijgt een BUMBA slagroomtaart van de bakker. Zo'n megading van 15 personen. Ik maak nog monchoutaart erbij. Verder slingers, chips en lekkers op tafel. Degene die het tot half zes volhouden krijgen eten voorgeschoteld en dan is het weer klaar. Verjaardagen vind ik altijd wel gezellig!
Ok, even ATWT kijken.
donderdag 3 januari 2008 om 09:03
Ja, grappig he. Ze is een paar uurtjes ouder. Geweldig die keuken, sounds good (combi-magnetron?)! 
Leuk, dat enthousiasme van je verjaardagsplan Cin! Ik zie er juist tegenop. Het was vorig jaar veel te druk vond ik; 40 man. Hopelijk laten een paar het afweten dit jaar. We versturen daarom ook geen uitnodigingen.
Ik zit hier op de negeer. Ze is zo aandachttrekkerig. Komt vast doordat papa weer naar zijn werk is. Het werkt trouwens wel, dat negeren.
Leuk, dat enthousiasme van je verjaardagsplan Cin! Ik zie er juist tegenop. Het was vorig jaar veel te druk vond ik; 40 man. Hopelijk laten een paar het afweten dit jaar. We versturen daarom ook geen uitnodigingen.
Ik zit hier op de negeer. Ze is zo aandachttrekkerig. Komt vast doordat papa weer naar zijn werk is. Het werkt trouwens wel, dat negeren.
donderdag 3 januari 2008 om 09:21
zit wel een magnetron bij , maar of tie combi is hahaha.
40 man is wel een heleboel, ik denk hier zo,n 25 man. Ik vind Julian zijn verjaardag ook leuk. Ik schop ze gewoon op tijd weer buiten;)
Ik heb me gigaverslapen, dus hier geen ballorig, maar knallende koppijn
iemand tip wat ik aan een droge huid kan doen.
40 man is wel een heleboel, ik denk hier zo,n 25 man. Ik vind Julian zijn verjaardag ook leuk. Ik schop ze gewoon op tijd weer buiten;)
Ik heb me gigaverslapen, dus hier geen ballorig, maar knallende koppijn
iemand tip wat ik aan een droge huid kan doen.