Good Luck!
woensdag 2 januari 2008 om 20:09
Star, stoeltje en tafeltje zijn al gelakt. Het is een wit tafeltje en een rood stoeltje erbij. Past in ons interieur.
Gelukkig Bam, dat je het bewijs hebt. Ga je voor retournering van de vzkosten?
Juud, je bent nu zorgelijker begrijp ik? Heb van anderen gehoord dat je bij elk kind minder onbevangen wordt.
Dat gillen van ekstertje Mart zal ik bij CG eens in de groep gooien haha.
Bridges, goeie van de schoenen! Zwangerschapsdementie, overduidelijk haha.
Kun je nog fietsen? (met T. voorop)
Jinny, lees jij eigenlijk nog duitse babybladen of is dat weinig soeps?
Fijn dat je moeder komt! Heb je een goede band met haar?
Enka ook druk met verjaardag-voorbereiding van zondag??
Wat voor taart doen jullie? Ik zit op de Hema site te kijken..
Leuk dat ik de kruiptunnel in moet!! Is die van jullie ook blauw? Er was geen andere keuze helaas.
Gelukkig Bam, dat je het bewijs hebt. Ga je voor retournering van de vzkosten?
Juud, je bent nu zorgelijker begrijp ik? Heb van anderen gehoord dat je bij elk kind minder onbevangen wordt.
Dat gillen van ekstertje Mart zal ik bij CG eens in de groep gooien haha.
Bridges, goeie van de schoenen! Zwangerschapsdementie, overduidelijk haha.
Kun je nog fietsen? (met T. voorop)
Jinny, lees jij eigenlijk nog duitse babybladen of is dat weinig soeps?
Fijn dat je moeder komt! Heb je een goede band met haar?
Enka ook druk met verjaardag-voorbereiding van zondag??
Wat voor taart doen jullie? Ik zit op de Hema site te kijken..
Leuk dat ik de kruiptunnel in moet!! Is die van jullie ook blauw? Er was geen andere keuze helaas.
woensdag 2 januari 2008 om 20:29
Hai!
Jin: aha, fijn een goede hebamme! En zaterdag komt je moeder al, wat fijn! Hoeveel weken ben je nu?
Thomasje nog wat gedronken?
Bam: goede service hoor, nieuwe mand opgestuurt. Ben benieuwd of die ander nog boven water komt...
Compu: ja hier ook de blauwe. Wij hadden een fototaart van de hema, maar dan met een plaatje van Bert en Ernie. Was heeeeeerlijk!
Juud: alles weer terecht dus, da's mooi!
Naatie: test test test...
Jin: aha, fijn een goede hebamme! En zaterdag komt je moeder al, wat fijn! Hoeveel weken ben je nu?
Thomasje nog wat gedronken?
Bam: goede service hoor, nieuwe mand opgestuurt. Ben benieuwd of die ander nog boven water komt...
Compu: ja hier ook de blauwe. Wij hadden een fototaart van de hema, maar dan met een plaatje van Bert en Ernie. Was heeeeeerlijk!
Juud: alles weer terecht dus, da's mooi!
Naatie: test test test...
woensdag 2 januari 2008 om 20:41
Mart krijgt van mijn moeder een foto-taart. Voor zijn uitnodiging heb ik een foto gemaakt met allemaal kleine foto's van het afgelopen jaar en die komt dan op de taart.
Vent ligt alweer op bed, is toch wel ziek en ik vind dat hij morgen maar gezellig ziek bij ons thuis moet blijven maar dat doet ie niet, toch niet zo'n watje helaas.
Bam ken je dat niet bavlling? Is een nieuwe vorm van bevallen, heel prettig!
Bij de top toys hadden ze de kruiptunnel in het rood, dus die had beter bij je interieur gepast Compu! Hier heeft het mannetje zo ontzettend veel nieuwe kleren gekregen de afgelopen weken dat hij bij iedereen die binnenkomt eigenlijk wel een nieuw setje aan kan Maar ik denk dat ik maar op z'n duits overdressed ga!
Vent ligt alweer op bed, is toch wel ziek en ik vind dat hij morgen maar gezellig ziek bij ons thuis moet blijven maar dat doet ie niet, toch niet zo'n watje helaas.
Bam ken je dat niet bavlling? Is een nieuwe vorm van bevallen, heel prettig!
Bij de top toys hadden ze de kruiptunnel in het rood, dus die had beter bij je interieur gepast Compu! Hier heeft het mannetje zo ontzettend veel nieuwe kleren gekregen de afgelopen weken dat hij bij iedereen die binnenkomt eigenlijk wel een nieuw setje aan kan Maar ik denk dat ik maar op z'n duits overdressed ga!
woensdag 2 januari 2008 om 20:52
woensdag 2 januari 2008 om 20:56