Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
ha ha, op MP star, zat er niets leuks bij dan?
Haha Mal je kat in de droger, die is leuk! Ik hoop dat ik volgende Sint jou lootje heb

Balen Amaal dat ie zo vaak kwam, maar hij doet het gelukkig nog wel .

Star was Loeder lief voor Ceetje dat ze zo ongelovelijk was?

Naat fijn dat het shirt er was!

Bridge kun je al een beetje genieten van je verlof? Ik heb uitgerekend dat ik een half jaar thuis kan blijven ! Vandaag voorgelegd aan de directeur en nu even afwachten wat het bestuur ervan vindt.
Goed weekend allemaal!
JIj ook Compu!

Zo net een leuke nieuwe tas in de stad gehaald en nu gaan bakken en koken voor morgen, Mart z'n feestje .

Kokos veel plezier vandaag!

Hel hoe was het bij de hypotheker?
Ja loeder was lief. Erg ongelooflijk
Leuk Juud, een nieuwe tas!! Hoe ziet ie eruit?

Ik heb nu een vrijgezellenfeestje, maar het paaldansen is nu, dus kon ik mooi naar huis. Fijn. Om half 6 ga ik weer richting Amsterdam om daar te eten. Gezellig. Al kom ik zo natuurlijk niet helemaal in de stemming als je er maar half bij bent op zo'n dag.

Naat, hoe reageerde de familie op Het Nieuws?

Koud zeg, vandaag. Wel zonnig, maar lekker guur. Tja, t is ook nog winter natuurlijk :-)

Hel, al iets van het bod gehoord?
Lieve dames, even een teken van leven.

Ik heb heel snel alles doorgelezen, maar ben nog erg vergeetachtig en bibberig en heb lichte migraine, dus vergeef me.....

Mal, fijn dat het met Jonathan zo goed gaat!

Naatie, hoe waren de reacties op de boodschap achter het shirtje?

Star, wat fijn zeg dat het wel oke was. En nu geld verdienen op marktplaats haha.

Amalia, wat eng zeg! Gelukkig nog goed afgelopen. Schrikken!

Suus, gefeliciteerd met de nieuwe job!

CD, sterkte met de laatste loodjes.

Compu, cg gaat ook zo goed, fijn!

Hier alles oke. Ventje is gelukkig wat aangekomen (we moesten langer in het zh blijven omdat hij zo was afgevallen en ondertemperatuur had en geelzucht). Heerlijk weer thuis. Morgen gaat mijn mamma weer weg en dan zijn we echt met z´n vieren.

Het lijkt erop dat de bv gaat lukken. Ik durf het zelf amper te geloven. Het kostte heeeeeeeel erg veel bloed zweet en tranen, aanleggen wilde niet lukken dus Jinnyman moest van mijn afgekolfde melk met een spuit en een pink het ventje voeden. We hadden echt nergens anders tijd voor, alleen maar voeden, slapen, voeden etc. Ik kreeg hem niet aangelegd, kluns die ik ben. Ik heb nu eenmaal geen supertieten en geen natuurtalent haha. Maar nu drinkt hij al een aantal dagen live bij mij, dus heel voorzichtig begin ik er in te geloven. Ik ben erg moe en hoop me later weer wat meer te melden maar ik denk aan jullie en jullie cadeau staat echt te pronken. Wat gaaf! Super leuke sloffen, muziekkikker (daar was ik al naar op zoek geweest!), leuke bal etc. Veel te gek!
Hé Jin, wat goed allemaal zeg! Fijn om van je te horen en fijn dat alles zo goed gaat! Super! En wat een mooie foto's op de site. Die ene van jou en simon is echt mooi!
Hai!

Noos: vervelend dat je je zo voelt. Hopelijk zijn het hormonen is het allemaal straks weer over!

Star: fijn dat alles meeviel. Nog leuke foto's van de kleertjes? nog wat zelfgemaakts bij?

CD: rustig aan hoor! Schiet al hartstikke op daar!

Hel: nog wat gehoord? Spannend! Per wanneer zou het evt kunnen?

Amalia: pfff wat een nacht... Hopelijk vannacht beter... Balen hoor. Hoe oud is hij nu? Hmmm bijna 5 maanden. tsja lastig. Gelukkig ben je niet aan het werk ook nog! Veel plezier nog met je feestje!

Naat: hoe was het vandaag? Weet iedereen het nu meteen?

Juud: alvast veel plezier met het feestje morgen. Lukt het met de voorbereidingen? Ben nu wel gewend aan verlof. Is wel fijn, al loopt alles hier wat anders dan gedacht maar ach. Rust kunnen nemen is wel erg fijn!

Hier alles ok. Stucadoor is geweest en gaan na het weekend verder, dus woensdag is het als het goed is af, en dan kunnen we hopelijk volgend weekend tegelen en met een beetje geluk is alles over 2 en een halve week klaar! Ik kijk er naar uit! Gordijnen hangen nu ook in babykamer, kleertjes zijn gewassen en ik mail zo de laatste dingen voor het kaartje door en dan kan de baby op zich komen. Mag nog niet, maar alles is dan tenminste zo goed als klaar qua baby. Rest volgt dan vanzelf wel...

Ties krijgt nieuwe kies denk ik want al een weekn dunne luiers en hij komt wat vaker 's nachts... Minder, maar ach. Gelukkig verlof! Hij is wel bar vrolijk en zo dus dat is fijn. Woensdag naar cb, ben benieuwd...
Zo het grote nieuws is verteld.

Mn zusje deed de jas van Tobias uit, maar Tobias stond aan mijn been geklemd, dus ze zag gelijk de achterkant van het shirtje waarop stond : ik word grote broer.

Ze ging gillen en huilen tegelijk. ( ze is zwanger daar ligt het vast aan )

M'n vader stond er naast met tranen in zn ogen. En mn moeder was net even weg, dus daar gingen we later naar toe. Ik deed zn jas uit en ze zag alleen de voorkant van het shirt : Ik ben stoer. Dus ze zegt, wat een leuk shirt voor Tobias zeg. Dus ik heb maar gezegd dat de achterkant nog leuker was! Hihi...

Helemaal enthousiast was ze!

Morgen de ouders van Naatieman. Ben benieuwd.
Waren de kleren niet helemaal jou smaak Star?

Bridges, fijn dat het nu op schiet! Lekker dat de baby nu kan komen, maar laat inderdaad nog maar even wachten.

Jinny, wat fijn dat het zo goed gaat. En de bv ook! Super zeg!
oooh Jinny wat fijn dat het leukt met de BV, ik heb er vaak aan gedacht afgelopen week omdat je bij Thomas zo verdrietig was, dat is echt goed nieuws!

Naatie, wat leuk dat iedereen zo blij was!!!!!
Stressed is just desserts spelled backwards
Zo iedereen aan het uitslapen?
Jinny wat goed van de bv!!! Ga zo door. Hoop dat je je gauw weer wat sterker voelt! Ik ga nu de foto's bekijken.

Hoi de rest! Ben net terug van een nachtje Brabant. Het was erg gezellig (bij vriendin). Vriend is nu een weekje weg en ik ben dus AM. Het is even niet anders.
Niks zelfgemaakts Bridge

Jinny, wat fijn dat de bv eindelijk goed lijkt te gaan! Ik duim voor je dat hij lekker blijft drinken

Naat, wat een leuke reacties op shirt en zwangerschap!
Geweldige foto's Jinny! Wat een mooi mannetje.
Het was meegevallen he, Star! Wat heeft Ceetje gehad??
Leuk shirt zeg Naatie. Hoe ging het vandaag??

Hier Bumba en dan voor het eerst alleen douchen (eerst vloer schrobben i.v.m. zitten).
Bij jou gaat het de goede kant op Bridges, dat je alles al zo goed als klaar hebt.

Slaap je nu hoog?
Gaat CB zelf onder de douche zitten dan? Ceetje vindt het helemaal niks die stralen tegenwoordig, gaat liever in het badje.

Ceetje heeft van broer van vent geld gekregen (nog voor kerst ), van moeder twee pyama's, badjas, foeilelijke hoerig opgemaakte pop, van opa een spaarvarken vol en bad-/douchegel om samen met mama in bad te gaan (zo schattig van die oude man) en een doos chocola om samen met mama op te eten , van tantes een berg kleren (meeste is wel leuk hoor!), van nichtje een tasje in de vorm van een knuffelhondje en een setje haardingetjes.
Zo net de verjaardag van de kleine man gevierd en het was reuze gezellig. Volgens mij hebben we alles van Duplo nu in huis staan dus het bouwen kan beginnen . En Jonathan was er ook met z'n papa en mama en stapte echt heerlijk rond, leuk hoor! En Mal komt bij ons in de straat wonen, gezellig he!

Leuk Compu dat je weekend weg goed beavllen is. Wat is Compuman aan het doen dat jij am bent?

Haai Jin!!! Wat fijn dat het goed gaat en wat een wijs kereltje zeg! Hoe vindt Thomas het?

Die pop vindt Ceetje zeker het mooiste

Leuk Naat de reactie, hoe reageerde je schoonfamilie?
Waaaaaat? Mal bij jullie in de straat??? Leuk!

Heb geloof ik even ergens iets gemist dan?

Wat had Mart ook alweer van jullie gekregen?

Ceetje kijkt gelukkig niet naar pop om
Nee hoor Mal komt hier niet wonen, maar er staat een huis in de straat te koop dus ik vind eigenlijk best dat dat kan .

Mart heeft van ons de garage van LP gehad. Wat krijgt Ceetje van jullie?
O hahahahaha, ik dacht al.

Ik wilde Duplo trein, maar nu heeft ze gisteren erg lief met Brio trein (zo'n houten) gespeeld en die was ook erg leuk. En nu zag ik net garage ergens, die was ook leuk.
Hahaha, ik dacht al dat geeft vast wel een reaktie. Huis wel gezien, zou het ook wel leuk vinden om zo dichtbij Juud te wonen maar er moet ongeveer 40.000 vanaf geluld worden, dat lijkt me toch wel een fiks bedrag.

we hebben wel iets gezien vlakbij Juud, (nou ja vlakbij, het is een grote wijk) daar gaan we morgen even wat navraag over doen).

Was gezellig vanmiddag Juud. Lekkere hapjes
Stressed is just desserts spelled backwards

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven