Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Jonathan gefelicteerd met je 2e verjaardag!

Wat ontzettend rot voor jullie dat jullie nu in het ziekenhuis moeten zijn. Dikke

Amalia al een beetje over de dip heen? Ik had het vorige week donderdag. Ben toen naar Intratuin gegaan met de bedoeling iets leuks voor mezelf te kopen maar kon niks vinden. Was wel van mijn dip af! Even eruit is vaak wel lekker, maar met 2 kiddo's is dat niet zo gemakkelijk als met 1 natuurlijk.

St Janskruid schijnt idd wel te helpen, waarom is CV daarmee gekapt Compu? Enne..... wat zijn jouw manco's dan? Nou is ik nieuwsgierig

Jin fijn dat poes weer terecht is, weer een zorg minder. Wat jammer dat Simon niet aankomt, maar bijvoeden is toch niet erg? Hij krijgt nog steeds mama's lekkere melk! Ik kan me wel voorstellen dat het een domper is hoor, omdat je het zo graag wilt en het zover weg moet komen. Voor jou ook een dikke

Juud stoer hoor, zelf aan het behangen! Wat een k*tklus is dat.

Foto? Hoe vond vent het so far?

Ik ga me even met de was bezig houden onder het genot van een koppie thee. Heb me voorgenomen minder koffie te drinken, was deze maand 4,5 kilo aangekomen. Nou ja, met Shanna was ik met 29 weken zwangerschap 12 kilo zwaarder dan nu en dat is ook redelijk goed gekomen.

Oh ja ik had een zitje voor op de fiets besteld, voor achterop, omdat ik er nu niet meer tussendoor pas zeg maar

Echt een mooi en solide ding voor 29,95. Goedgekeurd volgens alle EG huppelepup enzo.

Oja en Shanna krijgt voor haar verjaardag een heuse fiets! Komt dinsdag denk ik binnen. Vond die van K3 wel heel leuk maar erg roze en ook wel heel prijzig! Nu via een groothandel ofzo een mintgroen met roze. Beetje stoer maar wel voor een grietje.

Oke Noos, aan de was!
Noos, wat leuk een fiets! Hoe gaat het verder met jou?

Star, leuke foto´s op de site. Ziet er best goed uit hoor, dat bezoekje Ierland!

Dank lieve meisjes, voor alle woorden. Ik hoop dat hij snel weer op zijn geboortegewicht zit, dat zou al heel wat zijn!
Lieve lieve Jonathan! Wat dubbel om je nu een fijne verjaardag te wensen!!! Arm manneke in het ziekenhuis! gelukkig lijkt het nu mee te vallen maar toch hoop ik dat het snel beter gaat...

Lieve Mal en mal man, jullie ook gefeliciteerd met jullie mannetje!!! Ondanks de rare dag... Jullie oiok alweer 2 jaar papa en mama!!! Jullie zijn kanjers!

Jin: dikke knuf voor jullie ook! Je houdt het alweer super vol joh! Je kunt apetrots zijn op jezelf!!! En nu "gewoon" bijvoeden, zodat je lekker van je kereltje kunt genieten en je de bv evengoed super op gang houdt!!!

Rest: kom later wel terug... Nou ja morgen waarschijnlijk. Alles goed hier, geen nieuws, behalve dwarse peuterpuber die overduidelijk 2 is! Maar wel lieverd hoor! Ga naar mylène party... Nieuwe oogschaduw scoren, moet wel strak in de make-up in mijn kraambed hè! (pfff zie nog de foto van Amalia en Laurens van de kraamweek waarbij zij alweer super in de make-up zat! Jaloers!!!)
Iemand zin in een bevallingsverhaaltje?

Ik was al een paar dagen niet lekker, erg moe en misselijk (zwanger? ). Donderdagavond vroeg naar bed gegaan maar ik kon niet slapen. Vreselijk overgegeven in de badkamer en maar weer naar bed gegaan. Om een uur of elf voelde ik twee keer plop, plop in mijn buik. Ik dacht nog, niet nu, ik heb er geen zin in maar toch even controleren in de badkamer. Ja hoor, het waren de vliezen, gebroken.

En uitgerekend op die ene avond in al die weken dat we geen back up hadden voor Thomas. Oma kwam de volgende dag pas! En onze vrienden waren in nl. Ik riep Jinnyman, we keken elkaar aan en dachten beiden hetzelfde. Een collega van Jinnyman uit bed gebeld, het was intussen een uur of twaalf. Gelukkig vond zij het geen enkel probleem en was ze er binnen twintig minuten. Mijn weeen kwamen ineens met een enorme kracht op gang. Ik viel bijna flauw, Jinnyman ging de auto krabben en ik lag maar in de badkamer. Spullen gepakt, naar collega gezwaaid in de huiskamer, haar wat instructies gegeven, ze kwam tenslotte totaal onvoorbereid ons huis binnen. Half één zaten we in de auto. Het was een klein half uurtje rijden naar het zh. Onderweg kreeg ik enorme persweeen. Alles weg kunnen zuchten. Snel de auto uit naar de hoofdingang, die was gesloten. Ik kon bijna niet meer lopen en Jinnyman heeft mij zo ongeveer gedragen naar de zijingang. Daar strandde ik in de hal. Er kwam gelukkig gelijk een echt goede Hebamme die het helemaal overnam. Ze hesen mij op bed, ik werd naar de verloskamer gereden en maar enorme persdrang nog steeds. Dat was echt een hel. Ontsluiting gecontroleerd, en dat was tien cm, dus ik mocht eindelijk meepersen. Mijn weeen waren er onregelmatig, dus ik moest ook persen zonder weeen omdat ze geen tijd hadden voor een weeenopwekkendinfuus. Na echt zwaar werken was daar om ongeveer half drie ons tweede jongetje.

Maar schrik, hij had een navelstreng om zijn nek. Gelukkig kon die snel worden losgemaakt.

Nog een leuk borduurwerkje later lag ik helemaal te rillen in bed, maar met een enorm lief ventje.

Jinnyman was die dag oproepbaar en gelukkig was hij niet opgeroepen anders was ik dus alleen thuis geweest.

De Hebamme had nog nooit iemand gezien met zulke rare en heftige weeen zei ze en ze had al heel wat bevallingen gedaan.

De dagen in het zh waren zwaar. Simon mocht een paar dagen niet eten omdat hij heel erg veel vruchtwater had binnengekregen. Hij had ook geelzucht en ondertemperatuur waardoor hij 24 uur aan mij vastgeplakt lag. Gelukkig kreeg ik aardig koorts waardoor ik hem heel erg warm heb kunnen houden. Zijn nieren moesten dmv een echo worden gecontroleerd maar waren gelukkig in orde. Hij viel enorm af, en dat hoop ik nu weer wat op peil te krijgen.
quote:bridges6 schreef op 17 januari 2008 @ 19:54:

(pfff zie nog de foto van Amalia en Laurens van de kraamweek waarbij zij alweer super in de make-up zat! Jaloers!!!)

Daar moest ik ook nog aan denken van de week toen ik een spook in de spiegel zag .

En veel plezier op je party!
Ik hoop het ook voor je, Jinny! Weer een zorg minder he. Ken je het borstvoedingsforum ook? Daar kun je met alles terecht. Maar ik geloof dat je ook goed contact heb met Cin?

Zo hee, wat een mooi kado Noosje, voor Shanna. Wat zal ze dat leuk vinden!

Haha, nieuwsgierig aagje! Allereerst, CV is geen doorzetter, dus die liet die pillen na 5 dagen voor wat ze waren. Ik kwaad natuurlijk, want ik had ze gehaald.

Maarja, hij moet het oplossen he.

Ik ben zelf nogal gevoelig, ook wel hooggevoelig, ken je dat?

Heb dus gauw last van b.v. vermoeidheid, lege maag, kou. En ik ga soms zo op in een situatie, dat ik niet meer weet wie ik zelf ben. Dat blijven aandachtspunten zeg maar. Hoe is ie verder bij jullie? Zin om erover te vertellen of misschien niet?

Hel, is nog een huizenactie geweest vandaag??
Mooi beschreven Jinny, maar wat een weirde weeenactie! Bizar. Is het een beetje naar de achtergrond of zit het nog erg in je hoofd? (zal vast het laatste zijn, maar ik vraag het toch maar).
Ik zoek naar de foto van model Amalia op de groep. (staat daar niet denk ik)

Nu zie ik wel een foto van de meeting in juli, met een dierenposter waar ik toevallig net naar op zoek ben. Is het bij Enka geweest?
Compu, hoe gaat het trouwens met het gehoorapparaatje van cg? Waarom wil ze de pillen niet?

Het valt wel mee hoor, ik ben erg relaxed op het moment. Heb niet teveel visite gepland, maar toch wel af en toe een bezoekje en dat bevalt me erg goed. Ik wil met name veel rust en dat is erg lekker. Ik geniet ook enorm van de vakantie van Jinnyman, echt genieten zo. Ik denk weleens dat het heel anders had kunnen lopen omdat het allemaal op het nippertje was, er had niets anders moeten gaan en dan had het een heel ander verhaal geweest, maar gelukkig is dat niet zo en daar ben ik erg dankbaar voor.
Noos, word je dik van koffie?!?!?! Oh, wist ik niet. Of drink je er heel veel suiker bij?

Bridges, ha ha ha, ik dik in de make-up in de kraamweek. Dat was ook echt een big issue voor mij. Ik ga echt no way zonder make-up de dag door. Ik had ook alles klaargelegd wb opmaakdingetjes, want ik was dus gestript maar wist niet of het door zou zetten. Ik dacht dat ik wel wat kon slapen, dan als het wat heftiger werd wat make up opdoen, en dan bevallen. Neeeee dus, ik kon NIETS meer, dus ik ben al wit lijk bevallen. De allereerste foto's zijn dan ook dramatisch! Daarna flink lopen smeren voor wat mooiere foto's. Maar iedereen valt het op hoor, ha ha. Bij berend had ik gelukkig wel wat tijd om me op te maken.

Iedereen die ik ken is daar mee bezig, stom hè? Wel grappig.

Zo, en nu ga ik Het Bevallingsverhaal lezen
Klinkt goed die rust!! Fijn dat je er zo op terugkijkt, met een dankbaar gevoel.

Genietze saampjes (wat heb jij eigenlijk een mannen om je heen, kom jij ook uit een mannengezin?)!

Vriend wil de pillen (St. Janskruid niet), eigenwijs geval.

Hoorapparaat is kaduuk, is opgestuurd naar de fabrikant.

Welterusten!!
Tjee, Jin, dat is heftig! Maar het mannetje is eruit en dat is het belangrijkste toch? En nu even wat aankomen, dan gaat het helemaal goed! Had Thomas nog wat meegekregen die nacht?

Compu, die foto is er allang af, maar ik ga 'm speciaal voor jou er weer opzetten ha ha ha. Wat een verhaal, dat jullie daar nu allemaal aan moeten denken. Is het die foto van mij, man en laurens op bed? Waar ik die enorme stuwingtiet heb (kunnen jullie daar even op letten, ha ha).

Hel, niets meer gehoord vandaag? Ze laten er echt geen weekend over gaan, dus morgen hoor je echt iets. Ze laten jullie stressen, zo gaat dat.

Denk ik.
Compu, de foto ligt boven bij de computer (ik heb een externe harde schijf en daar staan ze op), dus die hou je tegoed.

Trusten!
oh, nou zie ik mijn eigen afbeelding ook niet meer, wat een raar gedoe is dat toch.
oh, nu weer wel.

nou, het gaat niet goed hoor dat geklets in mezelf. Ik ga maar weg, daaahaag
Nog eventjes achter de pc.......

Zonde idd van de pilletjes Compu, zou ik ook niet leuk vinden. Hoogsensitief bedoel je? Ja ik weet wat dat inhoudt. Elke gek zijn gebrek toch? Als je je er maar van bewust bent vind ik en er wat mee om kunt gaan. Tussen man en mij gaat het nu een paar dagen goed en daar ben ik natuurlijk superhappy mee. Ik pak echt wat ik pakken kan zeg maar en leun op die dagen voor als het weer klote gaat. Man is toch weer naar huisarts geweest voor andere hulp. Is weer een stapje in de goede richting.

Gehoorapparaatje kapot? En nu dan? Moet je wachten tot ie weer heel is?

Jin wat een verhaal zeg! Hoeveel uur heb je er nu over gedaan? Wel een gelukje hoor, dat die collega kon oppassen!

Ha Bridge wat grappig dat jij dat ook nog weet van Amalia! Dat staat mij ook nog bij, hadden we het volgens mij de allereerste meeting over.

Ik herken het zo, heb me in de auto met weeen en al ook nog op lopen maken. Had gelukkig die dag mijn wimpers en wenkbrauwen geverfd en zelfbruinende creme op mijn hele lichaam gesmeerd.

Gezellig zo, kletsen in je uppie Amalia? Koffie word je geloof ik niet dik van maar het is gewoon niet echt goed natuurlijk tijdens de zwangerschap en ik krijg er ook mega maagzuur van. Dus zit lekker aan de Marokkaanse thee!

Hel! hou ons op de hoogte! Of zitten jullie nu lekker aan een borrel op jullie nieuwe huis?

Hm ik ga nog even zappen en op bed en..... haken

Jaja ik ben een sprei aan het haken voor op de wandelwagen straks of op het wiegje. Ben ik nu echt een muts?

CD hoe gaat het?

Welterusten allemaal!
Maneficent hier....

Fijn te lezen dat razende reporter Juud alles snel intypt wat mal blijkbaar sms-ed (want heb haar niet met een tel aan de hand gezien!?!?!) haha vandaar die telefoonrekeningen

Ben net thuis, bloed was dus infectievrije maar hij is wel strontverkouden en ENORM aan het peuteren....

Feit blijft dat hij neit goed eet en drinkt althans geen soyamelk het enige waar we die penetrante muk in kwijtkunnen...

Vanavond onder dwang hebben ze er drie spuiten ingespoten en daarna huilt hij een uur eet en drinkt niets zelfs niet aan de borst, zeggen ze daar, goh het gaat er best wel in !?!?!? Yeah right thuis is hij nog wilder, bozer en verdrietiger wat slecht is voor zijn epilepsie en wij willen die strijd simpelweg niet (meer) aan.

En de helft loopt er gewoon ook uit hoor want hij kwijlt nog een kwartier na... arm ventje.... pfff wat die voor de kiezen heeft gehad.

Toen ze vanmorgen belde na het telefoontje van Dr. B aan het ziekenhuis hier deden ze zo van ja u bent vorige keer bij die en bij die arts geweest (mot gehad) en wat denkt u dat wij kunnen doen en bla bla bla.

Dus ik Dr. B toch weer gebeld en zijn kostbare tijd gebruikt om te zeggen dat ik het idee had dat ze het hier niet snapte. Dus Dr. B zei nou ik heb het ze duidelijk uitgelegd hoe ernstig het is en hoe ernstig Mr. J zijn epilepsie is dus ze nemen hem gewoon op basta :D

Dus waren we daar Goh wat was de arts aardig, dr B had hem nogmaals even gebeld en hem haarzuiver ingelicht over de situatie en dat wij ons kindje heel goed kennen en stress niet goed is etc. etc.

Krijgt hij meteen de oudste en beste verpleegster en moeten ze als we bellen bij nood a la minute bij hem zijn etc. etc. dat is nu wel goed geregeld, zelfs broodje voor ons toen we op de afdeling kwamen :D

Ze zullen ons (en vooral mij) wel een pain in de ass vinden maar what the hell het is ons ventje en met niet een kleine voorgeschiedenis klaar! Mal vind het helemaal niets om hier weer te zijn maar al jullie kaartjes zijn naar het ZKH geexporteerd.

Ze spoelen zijn neus morgen weer helemaal leeg met zoutoplossing en nog een aantal keer, hij rochelt als een bejaarde, hij klinkt zoals Mal het zei als Katja Schuurman en snurkt (doet hij anders nooit)....

Wat ik wel raar vond is dat ze in zijn bed bloed prikte wat ze in WKZ nooit doen altijd buiten de kamer en ja hoor meneer wilde absoluut zijn kamer niet meer in huilen en huilen.

Oma, opa, tantje neefje en vrienden zijn langsgeweest en zaterdag vieren we daar gewoon zijn verjaardag..... zelfs de verpleegster van de thuiszorg kwam op haar vrije dag, da's wel lief

Hopelijk gaat hier ook alles goed met de zwangeren en andere peuterkuurtjes...

En ach ik moet het weer lovend afsluiten, Mal de supermama!

Maninficent!

P.s. Juud tuf je nog naar ons toe zaterdag ?
Stressed is just desserts spelled backwards
p.s. II

Toch grappig allemaal internetvriendinnen maar Mal is echt blij met jullie, trots met de kaartjes.....ze schept vaak op over haar meiden van het net tegen familie enzo....

en oh ja.... ik vind het ook wel lief
Stressed is just desserts spelled backwards
Achossie, dat jarige moppie in het ziekenhuis!

Nou, natuurlijk gewoon van harte gefeliciteerd met Jonathan's 2e verjaardag!

Hoop dat hij heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel snel weer thuis is!

Jinny> Je doet het goed hoor! Lekker blijven aanleggen en nu wat bijvoeden, die bijvoeding kan er vast snel af! Als hij groeit gaat hij ook weer krachtiger drinken en krijgt hij weer meer moedermelk binnen. Probeer niet teveel in alles of niets te denken en niet teveel te balen, je bent supergoed bezig! Iedere druppel mm is super! Je bent al hartstikke ver gekomen nu! Al verder als ik was met kind 2

Amalia> Cas is bijna 8 maanden maar hij wil geen bijvoeding dus drinkt nog veel bij me. Ik heb geen probleem met de nachtvoedingen en wil hem die geborgenheid ook wel bieden, zolang hij het buffet niet meer als 2 keer per nacht bezoekt. Hij moet gewoon de sluitingstijden van restaurant Cin leren te respecteren, soms is het nogal een onbeschofte bezoeker

Ok, ik moet naar bed! Morgen meer. Of overmorgen. Of overovermorgen.

Pfff kon de hele ochtend niet op het forum... Wat een stress...

Maneficent: wat heb je het weer goed beschreven en wat hebben jullie goede actie ondernomen! Super! Hopelijk gaat het snel goed met Jonathan en snapt hij snel dat twee GEEN nee betekent!!!

Cin: al het gekots wel over? Haha moest erg lachen om jouw onbeschofte bezoeker!

Jin: pfff heavy verhaal zeg! Gelukkig is het idd goed afgelopen en niet bij nadenken dat het ook anders had kunnen zijn... Nog veel last van hechtingen etc.?

Noos: fijn dat man weer wat hulp zoekt en dat het paar dagen goed gaat nu...

Hel: joehoe? Wij wachten hier in spanning hoor!!!

Amalia: ik heb die foto in mijn hoofd dat jij Laurens vast hebt, foto vand e zijkant. Met iets groens aan of zo. Weet niet meer precies. haha ja heeft indruk gemaakt dus!
Jin: wat een onwijs gave keuken heeft Thomas gekregen zeg! Super!

Star: foto van hoerenpop? Of komt die tegelijk met foto van nieuwe bril?
Hihi, hoerenpop ... heeft Ceetje een snollendoll gekregen? (zo noemen wij hier die kindvrouwtjespoppen )

Cool kitchen, Jinny! Jaja, maak er maar een goede kok van. (da's m'n schoonmoeder bij Eduard niet gelukt igg!)

Goedemorgen allemaal!

Kindjes liggen hier op bed, mama heeft rust. Nu zou ik allemaal nuttige dingen kunnen gaan doen maar neeeeeeeeeeeeeeheeeeeeeeeee, geen zin in. Ik wil op m'n kont zitten en niks doen.

Had ik trouwens al verteld dat ik deze week al TWEE keer gesport heb? Goed he? APPLAUS VOOR CIN!

Straks Sam halen en dan komt Eduard ook alweer thuis want we 'moeten' uit eten vanavond. Mijn opa is 90 geworden gisteren dus dat gaan we vieren. Voor hem hoeft het niet zo nodig maar wij vinden het wel een etentje waard.

Morgen werken, open dag. Daar heb ik echt een GRAFhekel aan. De hele dag mensen die je helemaal niet kent en dan moet je een beetje enthousiast lopen doen. Nee, dank je! Maarja, het moet. (ik laat Eduard om 12 uur Cas brengen, kan ik die op m'n gemak gaan voeden, ben ik weer even een half uurtje weg )

Ok, ik ga even iets doen. Ach, who am I kidding, ik ga helemaal niks doen.

Ghe ghe, nieuwe bril staat op Ceetje haar site

Hoerenpop moet ik nog even kieken.

Maneficent, ik vind jou ook lief

Jin, ik sluit me aan bij Cin, je doet het goed!

Heftig en herkenbaar verhaal, baby die er in de auto uit wil
Mal en man, wat een heisa zeg. Gelukkig zijn jullie in hele goede handen en gaat het vast snel veel beter! Dikke knuf uit den vreemde.

Compu, wat vervelend dat het apparaatje kapot is. Net nu ze wat aan het wennen was. En ik kom niet uit een mannengezin.

Cin, dik appalaus voor het sporten! Ik zal mijn best doen de jongens tot de ideale schoonzoons op te voeden haha. Arme jongens, dan komt er vast niet veel van terecht. Dank voor je steun weer. Bv is nog steeds goed op gang, dus ik houd echt moed. En ik zet door hoor, ben nou zo ver gekomen. Hoe staat het met jouw spruw?

Bridges, hechtingen zitten wat ongelukkig, maar ik vind het echt niet erg. Ben allang blij dat het allemaal zo goed is gegaan en dan heb ik het er graag voor over! Bij jou schiet het nu ook op he? Hoe gaat het?

Noosje, een zelfgehaakt sprei is vast heel mooi. Foto als het klaar is? Ik heb er maar een uur of vier overgedaan, snelle simon.

Amalia, jouw make-up heeft diepe indruk op ons gemaakt haha. Thomas heeft er gelukkig weinig van meegekregen. Die werd gewoon uit bed gehaald door een haast vreemde voor hem, maar dat vond ie prima.
ha ha ha Cin, het buffet, goeie!

Maneficent, wat liehief geschreven! en dat je dan ook nog even denkt aan alle zwangeren en peuterpubers hier, echt lief. zo sneu dat ze MrJ in zijn bedje prikken, lekker dom zeg. Fijn dat de kaartjes zo goed ontvangen worden. Heel veel sterkte jullie en een dikke knuffel voor Mal. Kan iemand mss haar 06 op de groep zetten, dan kan ik ook af en toe sms-en (maar mss wil Mal dat niet op de groep, kan ook natuurlijk).

Star, kom door met die pop. Het is in mijn ogen nu al een uitgemergelde heroïneprostitue geworden, ha ha, Ben benieuwd.

Oh die foto, hmm, ik ga zoeken. Ik vind het wel lachen dat die zo'n induk heeft gemaakt.;-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven