Good Luck!
woensdag 16 januari 2008 om 21:12
Als hij een paar dagen zijn medicatie niet goed inneemt dan zakt de gehele spiegel (zo noemen ze dat) en kan het aantal aanvallen weer fors toenemen. En het duurt ook wel weer een tijdje voor het weer op het goede peil zit en alles rustig is. Hij moet eigenlijk om de 12 uur netjes alles opmaken dan zit het wel snor. Maar ik kan me ook wel voorstellen als hij beetje buikpijn heeft of keelpijn ofzoiets dat hij er niet zo'n trek in heeft. Dat is met alle kindjes zo denk ik.
Stressed is just desserts spelled backwards
woensdag 16 januari 2008 om 21:19
Een neussonde is een soort van dun draadje wat loopt van de neus tot in de maag en dan kan je als ouder het spuitje aan het draadje zetten en de medicatie zo inbrengen. Het wordt in het ziekenhuis geplaatst en verwijderd dus dat is niet iets wat je thuis kunt afdoen ofzo. Hij heeft het al 1 keer eerder gehad voor een onderzoekje en toen was hij er niet zo blij mee zacht gezegd. Ik weet ook niet of het lastig is met eten, drinken omdat hij dat toen niet mocht. En of het lastig is als hij verkouden is. Onze huisarts was niet zo'n voorstander iig. Ik denk dat ik even kijk hoe het morgen gaat en dan bellen we het WKZ maar weer.
Ja handig 2 verschillende antwoorden . Maar jullie verwoorden beide de gedachtes heb, praktisch versus emotie.
Ja handig 2 verschillende antwoorden . Maar jullie verwoorden beide de gedachtes heb, praktisch versus emotie.
woensdag 16 januari 2008 om 21:39
Ooh Mal, wat naar allemaal . Ik kan me zo goed voorstellen dat je het niet fijn vindt als hij een sonde krijgt! Maar mss mag hij er wel gewoon bij eten en drinken, en kan je proberen de medicijnen te laten drinken en als dat dan een keer niet gaat, dan toch via de sonde te geven. Dan loopt hij wel altijd met die sonde, maar dan heb jij even geen stress of hij het wel binnen krijgt, want als het niet lukt gaat het via de sonde. Dan zal je zien dat de druk er voor hem wat af is en hij het wel drinkt en dan kan de sonde er mss weer uit. Of is dit een heel raar voorstel?
Juud, Hel, het uiterste uit een bod halen is natuurlijk tricky. Maar het huis staat al een tijdje te koop toch? Dan is het het risico waard misschien? Maarja, straks word het niets en heb ik het gedaan! Zal even lekker wezen...
Hmm, ik ga weer eens proberen mijn avator te veranderen....
Juud, Hel, het uiterste uit een bod halen is natuurlijk tricky. Maar het huis staat al een tijdje te koop toch? Dan is het het risico waard misschien? Maarja, straks word het niets en heb ik het gedaan! Zal even lekker wezen...
Hmm, ik ga weer eens proberen mijn avator te veranderen....
woensdag 16 januari 2008 om 21:59
Hieperrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrdepiep HOERAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Thomas is jarig!!!
Hele fijne dag, Jinny, Jinnyman, Thomas en Simon!
Spruw lijkt hier iets beter te worden maar het is nog niet over. Ben benieuwd!
Mal, pfffffffffffff, kan me helemaal voorstellen dat je in de stress raakt! Ik weet niet wat wijsheid is, ik kan me zo voorstellen datje echt niet op die sonde zit te wachten maar ik snap ook hoe belangrijk de medicijnen zijn. Lastig hoor! En dat hij ze niet wil, tsja, het is tenslotte een peuter (ik ben 2 dus ik zeg nee) dus ook z'n medicijnen zullen wel eens het onderwerp van 'nee' worden. Zeker als hij dan ook nog eens niet lekker is. Gijs moest zijn ab ook ECHT niet, wat een gedoe was dat!
Gijs heeft gisteren echt de hele dag in een soort kangaroehouding op m'n schoot gezeten. Hij zat echt vastgeplakt. Zo ellendig voelde hij zich. Maar het was een kort buikgriepje want vandaag was hij weer helemaal het baasje!
Lekkerrrrrrrrrrrr Amalia, 1 keer wakker worden! Ik vannacht 2 keer maar dat vind ik ook al helemaal goed!
Verder heb ik spierpijn want ik heb geXcoot. Echt niet lollig!
Bridges, jeeeeeeeeeeeeeeej, 37 weken alweer, wat gaat dat snel zeg! Ik ben heel benieuwd naar de BridgesBaby!
Suze, gaaf man, die nieuwe baan! Helemaal geweldig!
Ok, tijd om even te niksen.
Zwaai Zwaai !!!
Hele fijne dag, Jinny, Jinnyman, Thomas en Simon!
Spruw lijkt hier iets beter te worden maar het is nog niet over. Ben benieuwd!
Mal, pfffffffffffff, kan me helemaal voorstellen dat je in de stress raakt! Ik weet niet wat wijsheid is, ik kan me zo voorstellen datje echt niet op die sonde zit te wachten maar ik snap ook hoe belangrijk de medicijnen zijn. Lastig hoor! En dat hij ze niet wil, tsja, het is tenslotte een peuter (ik ben 2 dus ik zeg nee) dus ook z'n medicijnen zullen wel eens het onderwerp van 'nee' worden. Zeker als hij dan ook nog eens niet lekker is. Gijs moest zijn ab ook ECHT niet, wat een gedoe was dat!
Gijs heeft gisteren echt de hele dag in een soort kangaroehouding op m'n schoot gezeten. Hij zat echt vastgeplakt. Zo ellendig voelde hij zich. Maar het was een kort buikgriepje want vandaag was hij weer helemaal het baasje!
Lekkerrrrrrrrrrrr Amalia, 1 keer wakker worden! Ik vannacht 2 keer maar dat vind ik ook al helemaal goed!
Verder heb ik spierpijn want ik heb geXcoot. Echt niet lollig!
Bridges, jeeeeeeeeeeeeeeej, 37 weken alweer, wat gaat dat snel zeg! Ik ben heel benieuwd naar de BridgesBaby!
Suze, gaaf man, die nieuwe baan! Helemaal geweldig!
Ok, tijd om even te niksen.
Zwaai Zwaai !!!
woensdag 16 januari 2008 om 22:00
Cd nog niet bevallen? Hoe gaat ie met je?
Mamax ik ben 30 maart uitgerekend. Nog 11 weekjes. Ben jij weer helemaal opgeknapt?
Cin hoe is het inmiddels met Gijs? En met de Spruw?
Jin is de kat alweer terecht? Ik begrijp dat het niet echt stimulerend werkt dat Simon nog onder zijn geboortegewicht zit. Is dat eerst niet normaal, of had hij er nu boven moeten zitten? Waar denken ze/jij dat dat aan ligt?
Suze nog van harte met je birfdee! Hoop dat het komende jaar een knal jaar voor jou wordt!
Amalia lekker hoor, een weekje met vent weg! Gaan Laurens en Berend naar jouw ouders? Berend al wat beter geslapen? Oh, ja. Als jij bijvoorbeeld een boodschap moet doen, doe je Berend dan in de wagen en loopt Laurens erbij? Het lijkt me zo'n gehannes, hihi. Ik zit toch te denken om een goeie buikdrager te kopen, lijkt me wel handig. Marktplaats is mijn vriend!
Mal fijn dat dr B zo positief was! Dat klinkt idd beter dan in augustus! Misschien was Jonathan ook gewoon ordinair ziekjes net als Gijsje?
ff posten want hij doet raarrrrr
Mamax ik ben 30 maart uitgerekend. Nog 11 weekjes. Ben jij weer helemaal opgeknapt?
Cin hoe is het inmiddels met Gijs? En met de Spruw?
Jin is de kat alweer terecht? Ik begrijp dat het niet echt stimulerend werkt dat Simon nog onder zijn geboortegewicht zit. Is dat eerst niet normaal, of had hij er nu boven moeten zitten? Waar denken ze/jij dat dat aan ligt?
Suze nog van harte met je birfdee! Hoop dat het komende jaar een knal jaar voor jou wordt!
Amalia lekker hoor, een weekje met vent weg! Gaan Laurens en Berend naar jouw ouders? Berend al wat beter geslapen? Oh, ja. Als jij bijvoorbeeld een boodschap moet doen, doe je Berend dan in de wagen en loopt Laurens erbij? Het lijkt me zo'n gehannes, hihi. Ik zit toch te denken om een goeie buikdrager te kopen, lijkt me wel handig. Marktplaats is mijn vriend!
Mal fijn dat dr B zo positief was! Dat klinkt idd beter dan in augustus! Misschien was Jonathan ook gewoon ordinair ziekjes net als Gijsje?
ff posten want hij doet raarrrrr
woensdag 16 januari 2008 om 22:32
Juud hoe lang ben jij nou zwanger? Wat duurt dat lang he, 7 weken. Maar dan weet je het toch nog niet, wat het wordt? Waarom denk je een meisje? Ben je ook zooooo nieuwsgierig? Ik kon me maandag maar net inhouden bij de vk. Ik krijg elke controle een echo dus word echt om het spek gebonden zeg maar... Vent wil het niet weten. Grmbl
Hoe voel je je verder? Anders dan bij Mart?
Suze Shanna wil wel kleertjes aan maar niet voor lang want ze kleedt zich de hele dag door ook weer uit! Alleen thuis gelukkig en dan wil ze 'lasj' =plassen op het potje. Geen tips, solly
Dus nu in vieze rompers over straat?
Hel wat spannund! Duurt wel lang die onderhandeling. Wij hebben geen tussenpersoon, gewoon bij de SNS gedaan, vandaag rond gemaakt. Was wel grappig, bleek dat ik in mijn studententijd heeeeeeeeel lang geleden een FIETS op afbetaling had gekocht en dit nog niet was afgemeld bij het BKR. Was in 1998 al afbetaald maar niet afgemeld....... sneu he, een fiets op afbetaling!
Oh Thomas gefelicteerd met je verjaardag! NET op tijd toch?
Bridge, fijn dat jullie nestje volgende week af is. Helemaal tevreden over jullie nieuwe huis? Weet niet meer waar we foto's konden bekijken, op de group?
Leuk Kokos de foto's van Lianne! Gave set! En leuk rokje, heeft S ook
Pff zit er nu alweer een tijdje achter.... en ik ZOU vroeg naar bed. Scharrel komt pas om 1 uur thuis, heeft hele week overuren. Wel lekker, kan ik het weer uitgeven!
Oh ja, ik mag niet thuis bevallen. Omdat mijn placenta er niet uitkwam moest deze operatief verwijderd worden. ....................................................................................................................................................................................
Ja inderdaad...... Zo ja!
Dus we gaan weer naar het ziekenhuis! Ik vind dat helemaal prima, het is mij super bevallen.
Hebben jullie trouwens ook een consult gehad op het bureau? Dit is een vrij uitgebreid consult waar ik echt wel behoefte aan heb nu. Merk dat ik toch wel tegen dingen aanloop met Shanna. Met name de driftbuien. Weet niet goed wat ik daarmee aan moet.
Hm ik ga nog ff bankhangen en dan naar mandje toe.
Trustu allemaal!
Hoe voel je je verder? Anders dan bij Mart?
Suze Shanna wil wel kleertjes aan maar niet voor lang want ze kleedt zich de hele dag door ook weer uit! Alleen thuis gelukkig en dan wil ze 'lasj' =plassen op het potje. Geen tips, solly
Dus nu in vieze rompers over straat?
Hel wat spannund! Duurt wel lang die onderhandeling. Wij hebben geen tussenpersoon, gewoon bij de SNS gedaan, vandaag rond gemaakt. Was wel grappig, bleek dat ik in mijn studententijd heeeeeeeeel lang geleden een FIETS op afbetaling had gekocht en dit nog niet was afgemeld bij het BKR. Was in 1998 al afbetaald maar niet afgemeld....... sneu he, een fiets op afbetaling!
Oh Thomas gefelicteerd met je verjaardag! NET op tijd toch?
Bridge, fijn dat jullie nestje volgende week af is. Helemaal tevreden over jullie nieuwe huis? Weet niet meer waar we foto's konden bekijken, op de group?
Leuk Kokos de foto's van Lianne! Gave set! En leuk rokje, heeft S ook
Pff zit er nu alweer een tijdje achter.... en ik ZOU vroeg naar bed. Scharrel komt pas om 1 uur thuis, heeft hele week overuren. Wel lekker, kan ik het weer uitgeven!
Oh ja, ik mag niet thuis bevallen. Omdat mijn placenta er niet uitkwam moest deze operatief verwijderd worden. ....................................................................................................................................................................................
Ja inderdaad...... Zo ja!
Dus we gaan weer naar het ziekenhuis! Ik vind dat helemaal prima, het is mij super bevallen.
Hebben jullie trouwens ook een consult gehad op het bureau? Dit is een vrij uitgebreid consult waar ik echt wel behoefte aan heb nu. Merk dat ik toch wel tegen dingen aanloop met Shanna. Met name de driftbuien. Weet niet goed wat ik daarmee aan moet.
Hm ik ga nog ff bankhangen en dan naar mandje toe.
Trustu allemaal!
woensdag 16 januari 2008 om 23:53
Mal, wat een gevecht kan zo'n klein mensje leveren als 'ie iets niet wil doorslikken he? Ik hoop dat die maagsonde jullie dit keer bespaard blijft. Als hij altijd zonder morren alles opdrinkt dan heeft het vast met zijn hangerigheid te maken... Wat lief, van M! Ik ga je zo even mailen - beetje laat om te bellen.
Amalia, schoonmaakster irritant - duidelijk verhaal . Huis staat nog maar 2 mnd te koop.Ik vind het idd een leuk spel, bij het eerste en tweede bod stonden we er ook heel relaxt in. Maar nu begin ik toch wel een beetje gespannen te worden!
Noos, fiets op afbetaling, haha! He, maar financiering rond, fijn! Gefeliciteerd! Geloof dat we met 2 jaar weer naar het cb moeten. Ik krab me ook wel eens achter de oren met de fratsen van madam hier. Even van gedachten wisselen met cb of wie dan ook vind ik dan wel prettig, maar ik haal eruit wat bij me (en Mare) past en dat is lang niet alles.
Cin, gelukkig wat beter met de spruw! Vind je het stiekum ook niet een beetje gezellig, zo'n kangeroemannetje op schoot (of alleen maar heeeel lastig ?
Juud, eerste bod geaccepteerd, ha ha, ja, ik zou ook denken dat dat dan dus te hoog was. Maar wie weet hadden ze haast. En bij huidige huis dus 3e bod geaccepteerd. Wij doen morgen ons 3e bod dus ik ga er dan maar vanuit dat dat 'm wordt!
Lange dag. Etentje was leuk. Mare heel moe maar vond het reuze gezellig. Helemaal weg van de baby natuurlijk (4 mnd oud). Verder zat ze heel zoet bij me op schoot, zachtjes mee te kletsen. Op een gegeven moment was ze wel heel erg stil, was ze in slaap gesukkeld, arm kind! Waren om 21.00 thuis en ze is meteen als een blok in slaap gevallen. Morgen doen we lekker een relaxdagje.
Lieverds, slaap lekker, tot morgen!
Amalia, schoonmaakster irritant - duidelijk verhaal . Huis staat nog maar 2 mnd te koop.Ik vind het idd een leuk spel, bij het eerste en tweede bod stonden we er ook heel relaxt in. Maar nu begin ik toch wel een beetje gespannen te worden!
Noos, fiets op afbetaling, haha! He, maar financiering rond, fijn! Gefeliciteerd! Geloof dat we met 2 jaar weer naar het cb moeten. Ik krab me ook wel eens achter de oren met de fratsen van madam hier. Even van gedachten wisselen met cb of wie dan ook vind ik dan wel prettig, maar ik haal eruit wat bij me (en Mare) past en dat is lang niet alles.
Cin, gelukkig wat beter met de spruw! Vind je het stiekum ook niet een beetje gezellig, zo'n kangeroemannetje op schoot (of alleen maar heeeel lastig ?
Juud, eerste bod geaccepteerd, ha ha, ja, ik zou ook denken dat dat dan dus te hoog was. Maar wie weet hadden ze haast. En bij huidige huis dus 3e bod geaccepteerd. Wij doen morgen ons 3e bod dus ik ga er dan maar vanuit dat dat 'm wordt!
Lange dag. Etentje was leuk. Mare heel moe maar vond het reuze gezellig. Helemaal weg van de baby natuurlijk (4 mnd oud). Verder zat ze heel zoet bij me op schoot, zachtjes mee te kletsen. Op een gegeven moment was ze wel heel erg stil, was ze in slaap gesukkeld, arm kind! Waren om 21.00 thuis en ze is meteen als een blok in slaap gevallen. Morgen doen we lekker een relaxdagje.
Lieverds, slaap lekker, tot morgen!
donderdag 17 januari 2008 om 08:31
Grr, laurens was al om kwart over 7 wakker.... ik had toch met dat verkoudheidje van hem op half 9 gegokt.. Helaas. Berend heeft het weer prima als vanouds tot kwart voor 6 volgehouden! Hoera! En nu doorschuiven, ventje, naar minimaal 8 uur
Cin, jij nog 2x per nacht?? Oneeee! Cas is toch al 9 mnd? Pff, dat trek ik niet hoor. Nouja, het kan niet anders hè? Je went er ook wel aan, toch?
Hel, 2 maanden te koop is echt lang hoor. Het moet in de eerste 2 weken 'gebeuren' anders sta je als verkoper niet zo sterk meer. Dan neemt de belangstelling af. Dusssss: volhouden!!! Denk aan die leuke schommel in de tuin
Noos, een fiets op afbetaling, ha ha. Ja, wie zou denken dat je daar met je hypotheek tegenaan zou lopen. Tsss,erg hè? Ik vind dat mensen die geld lenen of op afbetaling kopen helemaal niet goed geïnformeerd worden dat het later van invloed kan zijn op het verkrijgen van een hypotheek.
Goed, even naar Nu.nl, want mijn krant is er nog niet, grrr. Ben ik eens vroeg op, kan ik niet van de Gooi- en Eemlander genieten... Zo irritant!
Cin, jij nog 2x per nacht?? Oneeee! Cas is toch al 9 mnd? Pff, dat trek ik niet hoor. Nouja, het kan niet anders hè? Je went er ook wel aan, toch?
Hel, 2 maanden te koop is echt lang hoor. Het moet in de eerste 2 weken 'gebeuren' anders sta je als verkoper niet zo sterk meer. Dan neemt de belangstelling af. Dusssss: volhouden!!! Denk aan die leuke schommel in de tuin
Noos, een fiets op afbetaling, ha ha. Ja, wie zou denken dat je daar met je hypotheek tegenaan zou lopen. Tsss,erg hè? Ik vind dat mensen die geld lenen of op afbetaling kopen helemaal niet goed geïnformeerd worden dat het later van invloed kan zijn op het verkrijgen van een hypotheek.
Goed, even naar Nu.nl, want mijn krant is er nog niet, grrr. Ben ik eens vroeg op, kan ik niet van de Gooi- en Eemlander genieten... Zo irritant!
donderdag 17 januari 2008 om 08:48
Het ging weer helemaal mis vannacht, zware aanval en vanmorgen weigerde hij weer alles, dr B belt ons zo maar het ziet er naar uit dat we naar het WKZ moeten en misschien wel voor een opname omdat ze willen kijken waarom hij weigert (onderzoekje of hij een virus heeft oid, hij is wel heel erg verkouden namelijk) en dan waarschijnlijk wel een sonde. Ik laat het wel weten en als het vliegende spoed is sms ik Juud of Star of Bam wel.
donderdag 17 januari 2008 om 10:41
Ik stuur dit maar even naar jou maar we moeten dus naar het Malstad
ziekenhuis, ben er helemaaaal niet blij mee want het eerste gesprek aan
de telefoon begon meteen al kut. Maar ja, als het niet goed gaat moeten
we gewoon dr B. bellen, die houdt vinger aan de pols daar. Ik kan
daar niet mailen of internetten dus of ik sms of Maneficent houdt jullie op
de hoogte. Ik hoop dat we weer snel naar huis mogen. Het is nog wel op
zijn verjaardag, ben er heel verdrietig van...!
ziekenhuis, ben er helemaaaal niet blij mee want het eerste gesprek aan
de telefoon begon meteen al kut. Maar ja, als het niet goed gaat moeten
we gewoon dr B. bellen, die houdt vinger aan de pols daar. Ik kan
daar niet mailen of internetten dus of ik sms of Maneficent houdt jullie op
de hoogte. Ik hoop dat we weer snel naar huis mogen. Het is nog wel op
zijn verjaardag, ben er heel verdrietig van...!
donderdag 17 januari 2008 om 10:47
Star, komt Ciara nog een paar keer per nacht? Wat wil ze dan? Eten? Ik ben daar met Laurens na 18 mnd mee gestopt. Ik dacht: je bent anderhalf en het is klaar met die nachtelijke voedingen. Niet dat hij heel vaak kwam, maar 1x in de 2 weken een keer. Nu wordt hij bijna nooit meer wakker 's nachts. Ik zou er een beetje gek van worden, heb je dat niet? Wat zegt het cb, of heb je het daar niet besproken. Niet dat je nou blij wordt van die gasten...
Hel, geef je ons meteen een update als je wat van het huis weet????
Hel, geef je ons meteen een update als je wat van het huis weet????
donderdag 17 januari 2008 om 11:21
Hoi dames,
Ik leef nog, maar heb op het moment even geen puf om te reageren, ik probeer wel eens in de zoveel dagen bij te lezen. Ben even druk met Kapitein Kunst en allerhande andere zaken te regelen.Gaat wel allemaal goed hoor.
Thijmen is nu 2 en zegt veelvuldig nee , papa is momenteel favoriet dus erg gezellig, maar dat gaat vast wel weer over.
Jonathan gefeliciteerd en een hele grote knuffel, ook voor papa en mama! Sterkte
Suze, gefeliciteerd met je baan
Helen, spannend
Jinny, poes al thuis?
Cin, sterkte met je zieke mannetje en de spruw
Naatie, hoe was MvM?
Noosje, gefeliciteerd met jullie huis!
Star, leuk dat I meeviel en het gezellig was
Hel, spannend!
Nu ga ik weer even verder.
Knuffels voor iedereen
Ik leef nog, maar heb op het moment even geen puf om te reageren, ik probeer wel eens in de zoveel dagen bij te lezen. Ben even druk met Kapitein Kunst en allerhande andere zaken te regelen.Gaat wel allemaal goed hoor.
Thijmen is nu 2 en zegt veelvuldig nee , papa is momenteel favoriet dus erg gezellig, maar dat gaat vast wel weer over.
Jonathan gefeliciteerd en een hele grote knuffel, ook voor papa en mama! Sterkte
Suze, gefeliciteerd met je baan
Helen, spannend
Jinny, poes al thuis?
Cin, sterkte met je zieke mannetje en de spruw
Naatie, hoe was MvM?
Noosje, gefeliciteerd met jullie huis!
Star, leuk dat I meeviel en het gezellig was
Hel, spannend!
Nu ga ik weer even verder.
Knuffels voor iedereen