Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nee niks

O resoneren is zo'n piepgeluid zeker? Lijkt me niet prettig idd.

Knappe meid, een zin in gebaren!
Star, wat zoek je voor traktatie? Voor het kdv? Ik had een ballon aan een gekleurd touwtje (nouja, zo'n slinger wat je om een kadootje doet of op bloemen) en daar een houten fluitje aan met een dierenkop of clowntje erop. Zag er heel vrolijk uit. Laurens heeft er nog lol van, want af en toe komt hij dat fluitje weer tegen.

Juud, lekker lullig van je kerel! Tsss.

Nee joh, zoiets raars verzin ik niet zelf. Ik heb een walnotenboom in de tuin, en die paar die ik nog te pakken kreeg voordat de vogels ze op hadden, wilde ik in een gerecht verwerken. Toen zag ik dit in de Telegraaf staan, dus ik probeerde het. Was weer eens wat anders.

Wel lekker maar niet voor elke dag.

Zo, ik ben net alleen het dorp doorgerend en geslaagd voor de bruiloft van volgende week. helemaal fijn!!!!

berend roept.
Misschien is dit wat voor je star.

een recept van koekjes in een beer zetten of zoiets dergelijks, dat uitprinten op gekleurd papier.

Dat rol je op en bind je aan een plastic deegvormpje (in een leuke vorm uiteraard) en klaar ben je.
Oooo dat zijn wel leuke ideetjes! Vormpjes en fluitjes, waar?
xenos

blokker
houten fluitjes heb je meestal wel bij een houtwinkel
Ik had op houten speelgoed gegoogled. Mijn zus had schrijfpotloden bij de hema gekocht (die gekleurde met een gummetje erop) en dat op een mooi gekleurd bordje gelegd. Zag er ook heel gezellig uit. Het gaat die kinderen er toch om dat het er aantrekkelijk uitziet.

Je kan ook zoeken op kindertraktaties, krijg je ook leuke dingen.
http://www.marktplaza.nl/...senafbeelding-4855736.php
Tolletjes zijn ook erg leuk!!!
Dank jullie maisjes

Heb hier een zielige kotspeuter trouwens
eh bah dat is sneu, star. houdt ze helemaal niks binnen?
Nee, zelfs water komt er weer uit.
ben benieuwd hoelang mijn tb nog werkt, laat er een halve liter cola opvallen
toch geen buikgriep? heeft ze verder ergens last van?
Ik merk het wel als je raar gaat typen.

Denk wel buikgriep, want ook waterdunne poep. En beetje koortsig. Holadiee.
met raar typen heb ik zoiezo geen moeite
Gatver Star, das naar. Sterkte deze nacht, die zal laaaaang worden...
Arme Ceetje! Dat zal ook nog wel een drukke nacht worden, sterkte Star!

Voor Max vanmiddag een nieuw bed gekocht, een juniorbed. Bam, kan jij een fotootje plakken? Ik heb geen idee hoe dat moet Hij staat op www.bopita.com Dan naar company en dan is het de tweede foto (Bankbed sand).
Ik kan het ook!! Ik kan het ook!!! Bam heeft het me geleerd.

Stoeoeoer bed! Tjee, laurens ligt gewoon nog braaf in zijn ledikantje... ik moet er niet aan denken dat hij zelf zijn bed uit kan.
Zucht, wat is nou een leuke vakantieplek met kinderen? Ik wil niet weer in een huisje in the middle of nowhere. Liever op een camping ofzo maar wel een huisje (comfort!) en nou ook weer niet superduur. Wel bij water, maar de zee vind ik weer eng (ben vroeger toen ik 8 was ruim een uur op een overvol strand verdwaald!). Zucht.. moeilijk.

Iemand tips? We willen ook met de auto en liefst naar Frankrijk of Duitsland ofzo. Beetje zuidelijk ivm mooi weer.
Beterschap voor Ceetje, Star.

Ik ben niet meer nodig zie ik wel;), hahaha applausje amalia

Zeker een stoer bed, Mamax. Ik heb me zinnen gezet op een bootbed of zoiets dergelijks, maar of het er ook echt gaat komen weet ik nog niet.

Wordt hier wel tijd, dat we serieus rond gaan kijken, want begint toch wel krap te worden, het ledikantje.

Wanneer wordt het bed geleverd?
Wij gaan naar sprookjescamping, maar is wel in nederland maar volgens mij zit er ook een zoiets in frankrijk, maar of echt luxe is het niet volgens mij (heb in ieder geval niet die illusie, haha), maar wel kindgericht.
http://www.petitesuisse.be/

Belgische ardennen ligt het, dat is wel wat anders, haha

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven