Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sinds ik met de pil ben gestopt heb ik zo'n buikpijn als ik mijn eisprong heb, echt niet normaal. Ik kan bijna niet lopen (oke een beetje overdreven, maar het doet echt heel veel pijn). Ik hoef iig niet aan de ovulatietesten om erachter te komen wanneer ik mijn ei heb . Ik wilde hierna over op een spiraal maar als ik dan nog iedere keer zo'n pijn heb kan ik beter weer aan de pil gaan. Nou ja iig geen sport op de sportschool vanavond \\:-)// .

Ik heb een nieuwe camera!!!! Een hele mooie en alvast mijn verjaardagscadeau van vent maar ik ben er helemaal blij mee! Ik ben nu de handleiding van de cd-rom aan het halen en daarna lekker uitproberen.
Oooo leuk Halloween Jinny! Wel schattig zingende Duitse spookjes! Zo loop jij over ene jaartje ook met Thomas. Liehief.

We slapen in een B&B, dus inderdaad te overzien

Kan Starman een avondje met zijn vrienden uit en hoef ik niet bij schoonloeder te zitten.

Welke camera is het geworden Juud?

Ooooo je hep je ei. Nau mot je klusse.
Star, het is inderdaad heel schattig. Sommigen durven amper een liedje te zingen. Maar als je ze wat in de tas, rugzak of hoed geeft staan ze heel erg te loeren wat ze krijgen. Ik vind het echt super leuk en lach me rot hier.

Juud, aha een ei. Dat hoort erbij en dan moet je aan de slag! Maar met Marlies Dekkers komt dat goehoed! Wat voor camera heb je?
Jinny, heb je de kinderen nog wat kunnen geven? Mhh.. ik zou er ook niet aan gedacht hebben hoor! Maar ik heb dan ook niks met Halloween.

Juud, balen dat je zo last hebt van je ei. Maar wel handig om te weten, toch?

Dus het wordt een drukke dag voor jou?

Zo we zijn hier alle 3 geknipt. Tobias ziet er nu ook weer zo schattig uit. Echt zo'n lekker kort koppie! Hij vond alleen de haren verschrikkelijk kriebelen, dus we zijn net nog maar een keer in bad geweest.

Naatieman zit fijn voetbal te kijken dus ga ik nog maar ff op internet snuffelen.

Baai

ohhh ik durf me bijna niet meer te vertonen hier....

Gister al 3 kwartier geschreven en toen liep de pc weer vast. Dus morgen ga ik een nieuwe halen. De laptop vloog gister door de kamer heen... Oh wat was ik boos.

Niet goed voor mijn gezondheid (en niet voor de pc, hihi, maar ach die is toch al stuk)

Hier gaat alles goed. Erg druk met het receptieboek maken. Ik had immers hartjes geknipt waar de mensen wat op konden schrijven. De mensen zijn ook op foto gezet in een lijst. Die foto's heb ik afgedrukt en daar maak ik (samen met foto's van overdag en feest en de hartjes) een album van. Dus ik ben al dagen aan het snijden, knipppen, plakken, prikken en borduren. Het wordt wel heel mooi! Merk nu dat ik dat toch wel erg leuk vind om te doen.

Met mark gaat alles ook weer goed. Hij is ziek geweest; diaree en overgeven. Gelukkig speelde hij tussendoor wel lekker en had hij nergens last van. Vandaag is ie naar de kapper geweest, weer een echt mannetje... Ik las dat er meer kindjes niet eten 's avonds. Mark dus ook al weken niet. Het begon met boontjes die hij niet hoefde, toen helemaal geen groente meer. En daarna ook geen aardappelen meer! Vlees eet ie wel altijd lekker op. Wij deden van alles aan tafel; hapje 'afpakken' (eet heit het op hoor), voeren, prakken, in stukjes noem het maar op. Sinds vorige week negeren we hem volkomen (het eten dan) en gister at ie voor het eerst weer een paar hapjes stampot rauwe andijvi!! We kletsen nu gewoon over de dag en als ie niet eet, dan is het pech voor hem. Vind ik wel erg moeilijk hoor, breng 'm liever met een vol buikje naar bed. Maar het is wel weer een stuk gezelliger aan tafel. Toch ook wel wat waard.

Nou hier laat ik het eerst bij. ik hoop dat ik vanaf morgen een snelle pc heb, zodat ik snel even kan bijlezen en reageren... Welterusten, mis jullie!

Oh kokos. Je bedoelt de algemene heffingskorting voor niet/minst verdienende partner. Kun je 1xper jaar terug krijgen met je ib aangifte. Of elke maand met een voorlopige teruggave

Zo en nu ga ik echt, doeg meissies
oh en het bedrag van de korting is max 2043 per jaar
anoniem_24439 wijzigde dit bericht op 01-11-2007 09:12
Reden: Kijk even op: http://www.mijnalbum.nl/Album=TGFAFPMS
% gewijzigd
Oeps, beetje groot uitgevallen.

Goedemorgen allemaal.
Gisteravond Hart in Aktie gekeken . Kindje van 1 jaar had 5 kleine tumortjes in d'r koppie. En zo was er nog een broertje die graag een boekje van zijn overleden zus wilde; zij was zes geworden.

Pfoe, zulk soort programma's moet ik niet te vaak zien.

Star, de foto is dus gelukt. En helemaal zelluf gedaan

Eerder B&B gedaan?

Jin, hi,hi, gelukkig is Halloween nog niet zo ingeburgerd hier. Maar.... Sint Maarten wordt hier wel gelopen. Daar ben ik wel op voorbereid want volgend jaar loop ik natuurlijk met Lianne.

Hé Ris, ik mis je wel hoor, hier. Arme laptop, vloog zomaar door de kamer

Het is misschien veel werk, het receptieboek, maar dan heb je wel wat moois.

Klopt, van die heffingskorting. Wij krijgen het wel, maar wij hebben ervoor gekozen dat we het 1x per jaar krijgen en niet elke maand. Dat was ik vergeten, maar omdat ik in 2 weken verschillende vrouwen erover hoorde praten dacht ik; dat moet ik even checken

Juud, wat voor camera heb je nu gekocht? Jeetje, zoveel pijn, dat is niet grappig meer. Ik heb een mirena spiraaltje gehad en ik denk wel dat buikpijn daarmee ook weg is. Ik had in ieder geval helemaal geen klachten meer.

De herten waren vrij dichtbij, maar we kunnen inzoomen. Het edelhert is door mijn vader gefotografeerd; echt zo mooi!

Naatie, lekker weer allemaal geknipt. Foto van Tobias?

Lianne roept:MÁMÁ! Ze is mijn klok Ik ga weer.
anoniem_24439 wijzigde dit bericht op 01-11-2007 09:09
Reden: Te snel verstuurd
% gewijzigd
Ik zie niks Kokos

Oooo nu zie ik link eronder pas! Gelukt, ben trots op je

Stoere stappers!

Jinny, het ei, klussen, Marlies Dekkers snap ik, maar wat die camera er nou ineens bij komt doen?
Ik heb nu de sony dmc tz3. Ik weet alleen niet hoe ik een plaatje kan plakken (kan iemand dat vertellen?) Ik ben er echt heel blij mee. Hij kan heel veel en is tenminste niet zo zwaar en groot als onze vorige.

Ooh ik heb een kind in de peuterpuberteit. Ik word er gek van . De hele dag chagerijnig. Wil ik links gaat hij rechts. Zeg ik nee zegt hij ja en dan maar volhouden totdat hij doorkrijgt dat het hem niet gaat lukken en dan zet ie het op een huilen, schoppen, schreeuwen en gooien. Dit is een beetje zijn nieuwe look . In het begin is het nog wel grappig om te zien. Een kleine driftkop die in zijn eigen taaltje aan het schreeuwen is maar het duurt nu al dagen . Nou ja alles wat ik nu heb gehad krijg ik in de puberteit niet meer terug toch????
Nou ik had zo'n buikpijn dat ik geen zin had, dus dat brusje zal hier wel nooit komen op het juiste eimoment...

Ris Mart eet ook niet meer 's avonds. Toen hij nog een stuk kleiner was en hij wilde niet eten maakte ik altijd pap voor hem maar dat doe ik nu niet meer. Een toetje (tietje) gaat er ook bijna niet meer in dus het gebeurt hier regelmatig dat meneer zonder eten naar bed gaat, jammer dan voor hem, zal wel een fase zijn die hoop ik niet zolang duurt.

Kokos was het vanmorgen weer zo vroeg? Ik zou daar echt niet blij van worden om om half 7 mijn bed al uit te moeten. Ben je niet bang dat ze dan altijd zo vroeg eruit wil? Hier ga ik op z'n vroegst om 8.00 uur naar beneden, eerder echt niet. Of ben jij zelf ook zo'n vroege vogel?
Leuke schoentjes Kokos!
Juud eerst even voor jou, ik heb het ook dus weet ongeveer wat je voelt. is met een spiraaltje veel minder.

De ovulatiepijn

Veel vrouwen nemen dit verschijnsel waar, de zogenaamde ovulatiepijn. Ze beschrijven de ovulatiepijn op heel verschillende wijze: sommigen merken een niet precies te lokaliseren pijn in de onderbuik, pijn die een of meerdere dagen duurt. Bij anderen komt die pijn plots op en duurt enkele seconden of minuten, soms ook uren; de pijn kan dan precies in de linker of rechterkant van de onderbuik gelokaliseerd worden. Van regelmatige afwisseling tussen de rechter en de linker zijde is meestal geen sprake. De ovulatiepijn kan ook in de rug of in de benen uitstralen. De oorzaken voor de ovulatiepijn zijn tot vandaag niet precies bekend. Er is veel voor te zeggen dat deze pijn door de inkapselingsspanning van de eierstok, waarin het eiblaasje rijpt wordt veroorzaakt. Maar ook andere oorzaken zoals een pijnlijke prikkel van het buikvlies staan ter discussie.

Welk nut heeft de ovulatiepijn bij Natuurlijke Gezinsplanning?

De ovulatiepijn loopt samen met de eisprong, maar kan in geen geval – zoals dit vaak gedaan wordt – gelijkgesteld worden met de eisprong. Ze kan namelijk reeds enkele dagen voor, maar ook nog na de eisprong optreden. Ze is echter een bijkomend verschijnsel van de vruchtbare periode en kan de overige waarnemingen (cervixslijmpatroon, temperatuurverloop) bevestigen.

Vooral echtparen met kinderwens zouden op de ovulatiepijn moeten letten, omdat rond die periode de waarschijnlijkheid voor een bevruchting duidelijk hoger ligt.
Dank je Enka! Jij hebt er dus ook last van, ik kan me helemaal niet herinneren dat ik het voor Mart ook zo erg had, wel een beetje maar zo, echt niet. Is het bij jou nu anders als toen bij Thijmen? Nou ja gelukkig is ie nu klaar met springen, dit keer 4 dagen dat ik last had .
En hallo allemaal

Hier alles lekker, trui is dinsdag niet afgekomen, vond ik wel een beetje jammer maar goed. Over twee weken weer een kans. En hij is toch nog heel erg groot.

Thijmen is nog steeds gezellig, alleen steeds meer in de MIJ!! fase. Pakt hij iets en wil je het afpakken dan is het MIJ!!(dus niet ) Eten doet hij wisselend. Slaapzak uittrekken kan hij nu heel goed achterstevoren, binnenstebuiten...maakt niet uit. Maar hij doet dat alleen 's middags

Star, toch wel lekker hoor, zo een paar dagen naar Ierland. Waarom eigenlijk maar zo kort? Of is 3 dagen echt lang zat?

CD, let goed op jezelf hoor. Is het nog wel een gezellige verjaardag geworden?

Noosje, ...

Rissie, haaaaaaaiiiiii!!!!! En al een nieuwe laptop gekocht? Worden vast heel mooi, de boeken,11e klaar? Fijn dat Mark weer is opgeknapt.

Kokos, leuke schoenen en leuke foto's. En wat een mooie herten zo dichtbij, waren jullie toen heel vroeg? Ik laat Thijmen altijd door mekkeren als hij zo vroeg wakker wordt, ga er even uit om hem weer neer te leggen en te zeggen dat hij nog even moet slapen. Dan gaat hij een kwartiertje nep huilen en dan weer verder met slapen.

Bridges, lukken de crea bea ideeen allemaal voor het kamertje? Lekker Ties met kleren in bad, Mister wet T-shirt

Jinny en bij jou ook al. Houden jullie onderling een wedstrijd???. Is de rust nu weer een beetje wedergekeerd in huize Jinny met alle visites en spookjes?

Zo nu eerst even lunchen
quote:Juud_ schreef op 01 november 2007 @ 12:32:

Dank je Enka! Jij hebt er dus ook last van, ik kan me helemaal niet herinneren dat ik het voor Mart ook zo erg had, wel een beetje maar zo, echt niet. Is het bij jou nu anders als toen bij Thijmen? Nou ja gelukkig is ie nu klaar met springen, dit keer 4 dagen dat ik last had .Ik ben er ooit voor naar de gyn geweest en het heeft dus te maken met overgevoelige zenuwuiteinden en daarom voel je het dan zo goed. En het kan zelfs per maand wisselen hoeveel last je hebt. Bij mij voel ik de ene keer een paar uur iets en soms ook een paar dagen. En het is rot maar dan moeten we dus in "de stemming" zijn. Nee fijn
Vervelend dames, dat jullie er zo´n last van hebben, van die eisprong. Voelt dat net als menstruatiepijn?

Rissie, dat boek wordt straks vast prachtig! Leuk om er zo lekker mee bezig te zijn.

Naatie, gaan jullie dan samen naar de kapper? Fijn, alle kapsels weer netjes. Dat kan ik hier niet zeggen... Ik heb ze mandarijnen, Merci, pepernoten en stroopwafeltjes gegeven. Dat hadden we in huis.

Star, wat die camera er dan bij doet? Ehm... nou ja, een beetje crea daar bij Juud!

Ik heb echt zo´n megatrek. Vreselijk. Heb twee boterhammen en drie stroopwafels op en een liga en heb nog HONGER.
Hier ook zonder eten naar bed en als ze niet normaal wil eten dan ook geen toetje (hihi, die Mart, nu al gek op tietjes )

Helpt in hoek zetten ook niet meer bij Mart dan Juud? Pffff sterkte!

Drie dagen Ierland is lang zat. We slapen in een B&B (gelukkig niet bij schoonmoeder) en we moeten ook een auto huren, dus allemaal al duur zat bij elkaar. Ik vind het allang best natuurlijk

Heb je nieuwe foto's van pupje ook Enka? Of heeft de fokker een website waar ik even kan gluren?

Dat wordt nog wat met Thijmen. Ik zie hem al 'mij! mij! mij!' achter pup aanrennen

Heb jij even mazzel dat je zwanger bent en toe mag geven aan de honger

Toch nog wat stroopwafels weten te redden uit snoepgrage vingers van Duitse spookjes en heksen?
Hadden pakken stroopwafels gekregen, maar heb net weer stroopwafels gegeten. Zit nu op zes... Dat is toch ook niet gezond, maar moet echt eten en heb dorst telkens. Maar zit al in week 30 dus de baby groeit vast enorm.

B&B is prima, kan Starman de hort op en komt schoonmoeder jou gezelschap houden! (geintje)
In de hoek zetten helpt niet altijd meer, meestal loopt hij er rennend weer uit en als ik hem keer op keer terug moet zetten dan loop ik mezelf zo op te naaien, dat ik daarna weer vind dat ik wel wat meer geduld had mogen hebben dus dan ben ik weer chagerijnig op mezelf en daar heb ik geen zin in. Dus nu is het meestal de gang. Alleen is de gang eigenlijk te leuk voor hem, volgende keer maar voor straf de tuin in of de schuur .

Gaat Starman ook weleens alleen terug? Het is nu een jaar geleden dat jullie er voor het laatst waren toch (met de doop?)
Juud, dat heeft vast een wisselwerking op elkaar. Zit jij te morren, dan hij ook en andersom. Thomas mept mij soms echt heel erg hard. En dan die kop erbij, echt zo´n hoofd van: mij maak je niets hoor. Vreselijk.
Hee wat een moeilijke eters allemaal. Hier ook een hoor. Behalve dan als ik uitgebreid pasta maak met apartere dingen, dat eet hij wel, maar ordinaire aardappels dat blieft meneer niet. Deze week pasta met wilde spinazie, sjalotje paddestoelen en pijnboompitten, dat lust hij wel Het avondeten gaat op zich wel, het is meer overdag dat hij loopt te pieren met brood.

Jee Enka en Juud, wat lijkt me dat naar dat je je ei zo voelt.

Jinny wat leuk, die zingende spookjes bij de deur volgend jaar kan Thomas ook mee.

Naatie, wat naar dat mensen aan je vragen of je zwanger bent maar dat ligt niet aan je gewicht hoor, Ik ben er ook al een paar keer naar gevraagd omdat ik er zo zwanger uit zag. Terwijl ik niet te zwaar ben ofzo. Dan denken mensen het te zien aan je blik ofzo (het Jomanda gevoel )

Cd doe je het wel een beetje rustig aan. Laat je vriend maar een keer dweilen hoor, als jij er zo'n last van hebt. Wat een beer is Kevin dat hij nu al 98 aan kan.

Hi, ik heb M helemaal naar. hij is een beetje een controlfreak en hij was dinsdag jarig en heb ik een heel leuk uitstapje voor hem geregeld met mijn zwager, alleen weet hij niet wat (ik schrijf het hier ook niet voor hij meeleest om erachter te komen) want hij kan zo slecht tegen onverwachte dingen dat hij op alle manieren probeert uit te zoeken wat het is haha. Maar ik zeg niks \\:-)// . En Jonathan en ik hebben hem een slipcursus kado gedaan over 2 weken wat hij heeeeeeeeeeel leuk vind (en nuttig ook).
Stressed is just desserts spelled backwards
Nee het is niet hetzelfde al menstruatiepijn Jin. Ik vind het allebei vervelend en ik heb van allebei veel last maar van mijn ei toch wel het meeste. (klinkt stom he, mijn ei )

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven