Good Luck!
donderdag 1 november 2007 om 13:35
quote:Jinny schreef op 01 november 2007 @ 13:31:
Juud, dat heeft vast een wisselwerking op elkaar. Zit jij te morren, dan hij ook en andersom. Thomas mept mij soms echt heel erg hard. En dan die kop erbij, echt zo´n hoofd van: mij maak je niets hoor. Vreselijk.Heel herkenbaar en ja, daarom wil ik me niet meer zo laten opnaaien dus dan maar in de gang, dan kan ik de deur achter me dicht trekken en kan hij wat rustiger worden. Maar idd dat gezicht er dan bij en als het even kan ook nog schreeuwen in zijn eigen gebrabbel... Ik snap echt niet van wie die dat heeft.
Juud, dat heeft vast een wisselwerking op elkaar. Zit jij te morren, dan hij ook en andersom. Thomas mept mij soms echt heel erg hard. En dan die kop erbij, echt zo´n hoofd van: mij maak je niets hoor. Vreselijk.Heel herkenbaar en ja, daarom wil ik me niet meer zo laten opnaaien dus dan maar in de gang, dan kan ik de deur achter me dicht trekken en kan hij wat rustiger worden. Maar idd dat gezicht er dan bij en als het even kan ook nog schreeuwen in zijn eigen gebrabbel... Ik snap echt niet van wie die dat heeft.

donderdag 1 november 2007 om 13:39
quote:Jinny schreef op 01 november 2007 @ 13:28:
Hadden pakken stroopwafels gekregen, maar heb net weer stroopwafels gegeten. Zit nu op zes... Dat is toch ook niet gezond, maar moet echt eten en heb dorst telkens. Maar zit al in week 30 dus de baby groeit vast enorm.
B&B is prima, kan Starman de hort op en komt schoonmoeder jou gezelschap houden! (geintje)
Ach dat komt niet eens in haar hoofd op om mijn gezelschap te komen houden. Muts.
Zes
Dat ze nog lekker smaken dan!
Wanneer moet je weer voor echo/gynbezoek?
Hadden pakken stroopwafels gekregen, maar heb net weer stroopwafels gegeten. Zit nu op zes... Dat is toch ook niet gezond, maar moet echt eten en heb dorst telkens. Maar zit al in week 30 dus de baby groeit vast enorm.
B&B is prima, kan Starman de hort op en komt schoonmoeder jou gezelschap houden! (geintje)
Ach dat komt niet eens in haar hoofd op om mijn gezelschap te komen houden. Muts.
Zes
Dat ze nog lekker smaken dan!
Wanneer moet je weer voor echo/gynbezoek?

donderdag 1 november 2007 om 13:42
Of een koude douche misschien Juud
Starman ging voorheen wel eens alleen, maar sinds de geboorte van Ceetje is hij niet meer geweest. Mei 2006 zijn we voor het laatst geweest.
Hahaha Mal, wel een compliment aan het adres van jouw kookkunsten dus
Ceetje is ook gek op pasta, noedels, rijst en aanverwante gekke dingen.
Leuk een verrassing voor M! Gefeliciteerd nog.
Starman ging voorheen wel eens alleen, maar sinds de geboorte van Ceetje is hij niet meer geweest. Mei 2006 zijn we voor het laatst geweest.
Hahaha Mal, wel een compliment aan het adres van jouw kookkunsten dus

Ceetje is ook gek op pasta, noedels, rijst en aanverwante gekke dingen.
Leuk een verrassing voor M! Gefeliciteerd nog.
donderdag 1 november 2007 om 13:42
1-2 sjalotjes bakken, verschillende paddenstoel erbij opbakken (kastanjechamp, eekhoorntjesbr, champign), 300 gr spinazie 3 minuten laten koken, uitlekken, daarna fijnhakken en bij de paddo's doen, 3/4 kookroom erbij, peper en zout, dan mixen met de pasta en als laatste geroosterde pijnboompitten erop. Erg makkelijk en snel klaar.
Stressed is just desserts spelled backwards
donderdag 1 november 2007 om 13:45
Jonathan wil alleen maar pasta, echt niet normaal. Hij wil ook niet eens frietjes meer... En ik ben dan zo'n dombo die daaraan toegeeft want ik wil niet dat hij weer zo afvalt. Hij ziet er nu eindelijk een stuk beter uit.
Star drie dagen schoonloeder is nog te doen toch! Ik ben benieuwd wat ze zegt als ze merkt dat Ceetje nog Bv krijgt
Star drie dagen schoonloeder is nog te doen toch! Ik ben benieuwd wat ze zegt als ze merkt dat Ceetje nog Bv krijgt
donderdag 1 november 2007 om 13:50
Slipcursus is in Almere. Daar was hij echt blij mee want hij zat laatst op snel weg in een slip en toen was hij echt bang. En zijn andere uitje is morgen. Maar hij kan er dus niet tegen dat iedereen weet wat hij gaat doen behalve hij. Ik had 2 dagen vrij gevraagd aan zijn baas en die weet het ook en dat hij daar niet tegen kan dus die plaagt hem steeds dat hij gaat wadlopen/bungeejumpen/zwientje tikken etc
donderdag 1 november 2007 om 13:53
Juud, het schijnt minder te worden met die buien als ze zich echt goed kunnen uiten. Houd moed! Herkenbaar! Hij mepte me vandaag keihard op de krabbelgruppe, ettertje. Lastig van dat ei zeg. Klinkt niet fijn, hopelijk ben je snel zwanger.
Mal, het is hier ook echt erg leuk (vind ik dan). Ik ben fan van de stad! En bijna iedereen met mij, behalve mijn schoonzus. Die was hier voor het eerst en vond de stad niet zo leuk. Spannend van het cadeau!!!
Star, nou gelukkig dan dat het niet in haar hoofd opkomt...
Mal, het is hier ook echt erg leuk (vind ik dan). Ik ben fan van de stad! En bijna iedereen met mij, behalve mijn schoonzus. Die was hier voor het eerst en vond de stad niet zo leuk. Spannend van het cadeau!!!
Star, nou gelukkig dan dat het niet in haar hoofd opkomt...
donderdag 1 november 2007 om 13:54
Op het recept stond dat je die brede linten pasta moest gebruiken maar mijnheer wil alleen maar fusilli, anders eet hij het ook niet (wat een draak he!) maar goed, wij eten dus bijna de hele week pasta, vind het zelf ook wel lekker maar als we het zat zijn dan kook ik wel apart en probeer ik hem wel mee te laten snoepen met wat wij eten, spelenderwijs. Maar goed, hij groeit lekker nu en dat is ook belangrijk.
donderdag 1 november 2007 om 14:10
Mal, bedankt voor het lekkere recept! Print'm gelijk uit. We gaan aan de paddo's. Fijn dat J. er goed uit ziet!
CD,wat naar van je bekkenklachten. Fysio wordt een flink aantal keren vergoed, zou ik zeker doen. Sterkte!
Kokos, ik heb de toeslag ook een poos gehad. Ik zag het een beetje als mijn verdienste.
Geweldige foto he Bam, met die koeien. Je schrikt je echt dood als ze ineens voor dat raam staan.
Mooie site heb je! Maak je 'm zelf eigenlijk?
Mocht ik wat nodig hebben voor de Sint, dan weet ik je te vinden.
Bridges, wat fijn dat het zo goed gaat als je Ties wegbrengt. Jij hebt wel eelt op je ziel gekregen van de afgelopen maanden. Is het een goed kdv?
Noosje, wat rot voor jullie. Hou je taai!
Naatie, ik heb de opmerking ook al gehad. Balen he..
Heb trouwens het gevoel dat mensen deze periode me eerst aankijken en dan de blik laten zakken op buikhoogte. Grrrr.
Star en Mal (en beetje Hel), lang-borstvoedsters, hebben jullie al een regelmatige menstruatie?
Ik heb Implanon, maar ben toch wel benieuwd of je nu al vruchtbaar zou kunnen zijn (i.v.m. voeding).
Wilde vrijdag naar de film Alles is Liefde met de airmiles. Maar die avond draait ie niet helaas. We hebben nu iedere maand een vaste avond oppas. Even wat anders zoeken om te ondernemen..
CD,wat naar van je bekkenklachten. Fysio wordt een flink aantal keren vergoed, zou ik zeker doen. Sterkte!
Kokos, ik heb de toeslag ook een poos gehad. Ik zag het een beetje als mijn verdienste.
Geweldige foto he Bam, met die koeien. Je schrikt je echt dood als ze ineens voor dat raam staan.
Mooie site heb je! Maak je 'm zelf eigenlijk?
Mocht ik wat nodig hebben voor de Sint, dan weet ik je te vinden.
Bridges, wat fijn dat het zo goed gaat als je Ties wegbrengt. Jij hebt wel eelt op je ziel gekregen van de afgelopen maanden. Is het een goed kdv?
Noosje, wat rot voor jullie. Hou je taai!
Naatie, ik heb de opmerking ook al gehad. Balen he..
Heb trouwens het gevoel dat mensen deze periode me eerst aankijken en dan de blik laten zakken op buikhoogte. Grrrr.
Star en Mal (en beetje Hel), lang-borstvoedsters, hebben jullie al een regelmatige menstruatie?
Ik heb Implanon, maar ben toch wel benieuwd of je nu al vruchtbaar zou kunnen zijn (i.v.m. voeding).
Wilde vrijdag naar de film Alles is Liefde met de airmiles. Maar die avond draait ie niet helaas. We hebben nu iedere maand een vaste avond oppas. Even wat anders zoeken om te ondernemen..
donderdag 1 november 2007 om 14:17

donderdag 1 november 2007 om 14:30
donderdag 1 november 2007 om 15:19
Goedemiddag,
Vriendin is met zoontjes op visite geweest. Ik zal vanaf nu niet al teveel details over vriend hier neerzetten, uit respect voor hen. Bestraling gaat door. Vriendin heeft een besloten forumgroep gevonden waar ze kan chatten met partners van patiënten met kanker. Kinderen zaten lekker te spelen, dus hebben we goed met elkaar gepraat.
Star, ha, ha, jij dacht ook: Kokos is echt blond. De foto was te groot. Vandaar dat ik de link had neergezet.
Compu, Kokosman begon gisteren ook over die film. Schijnt goed te zijn, alhoewel ik niet zo'n fan ben van Nederlandse speelfilms. Maar wel een reden om naar de bios te gaan met zijn tweetjes.
Mal, leuk zo'n cursus voor M. Ik houd ook mijn mond
En een lekker recept! Mjammie.
Je hebt gelijk, lekker pasta blijven geven als Jonathan dat wel eet. Ik heb een pastaboek, je kunt zoveel variëren, is echt niet ongezond.
Juud, wij waren pas tegen 10.30u in het natuurpark. Lastig, zo'n driftige peuter. Maar volgens mij pak je het wel goed aan.
Ik had Lianne eergisteren op de gang gezet, na een aantal waarschuwingen. Ze was ongeduldig en niks was goed, ze sloeg overal op en probeerde mij ook te slaan. Dat accepteer ik dus niet. Op de gang; brullen.
Toen ik naar haar toe ging, ging ik op ooghoogte zitten en vroeg ik om een knuffel. Eerst wilde ze langs me heen, maar toen gaf ze me een knuffel. Daarna hadden we weer dikke lol.
Vriendin is met zoontjes op visite geweest. Ik zal vanaf nu niet al teveel details over vriend hier neerzetten, uit respect voor hen. Bestraling gaat door. Vriendin heeft een besloten forumgroep gevonden waar ze kan chatten met partners van patiënten met kanker. Kinderen zaten lekker te spelen, dus hebben we goed met elkaar gepraat.
Star, ha, ha, jij dacht ook: Kokos is echt blond. De foto was te groot. Vandaar dat ik de link had neergezet.
Compu, Kokosman begon gisteren ook over die film. Schijnt goed te zijn, alhoewel ik niet zo'n fan ben van Nederlandse speelfilms. Maar wel een reden om naar de bios te gaan met zijn tweetjes.
Mal, leuk zo'n cursus voor M. Ik houd ook mijn mond
En een lekker recept! Mjammie.
Je hebt gelijk, lekker pasta blijven geven als Jonathan dat wel eet. Ik heb een pastaboek, je kunt zoveel variëren, is echt niet ongezond.
Juud, wij waren pas tegen 10.30u in het natuurpark. Lastig, zo'n driftige peuter. Maar volgens mij pak je het wel goed aan.
Ik had Lianne eergisteren op de gang gezet, na een aantal waarschuwingen. Ze was ongeduldig en niks was goed, ze sloeg overal op en probeerde mij ook te slaan. Dat accepteer ik dus niet. Op de gang; brullen.
Toen ik naar haar toe ging, ging ik op ooghoogte zitten en vroeg ik om een knuffel. Eerst wilde ze langs me heen, maar toen gaf ze me een knuffel. Daarna hadden we weer dikke lol.