Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hmmm kan niet vinden. Weet ok de naam niet zo snel.
Ja, ik weet wat jullie bedoelen, maar ik vind het wel fijn als hij in zijn eigen bedje slaapt (soms slaapt hij s morgens wel eens in het grote bed bij mij) maar het beste gaat het nog als ik een matrasje voor mezelf naast zijn ledikantje leg en dat hij mij dan hoort ofzo denk ik. Soms leg ik een hand op zijn bed en daar kruipt hij dan tegenaan. Bij M heeft hij dat weer helemaal niet maar die is ook heel druk in zijn slaap (snurken, praten en apneu).
Stressed is just desserts spelled backwards
Ik gooi ook wel eens matras op de grond naast Ceetje. Vindt ze fijn af en toe.

Zoiets? Maar dat is inderdaad echt voor de allerkleinste!
Ja die bedoelde ik iig wel!

Hoe is het, ouwe kotser?
Ik kan me inderdaad wel voorstellen dat je Jonathan lekker in zn eigen bed wilt houden.

Ik heb ook wel eens naast Tobias zn bed op de grond gelegen... was ook niet alles, maar hij sliep er wel door!
Haha..ach op zn tijd kotsen is best oké

Ben vanmiddag naar de vk geweest en heb voor het eerst het hartje gehoord.
Ik lees net dat Partick Swayze nog 5 weken te leven heeft...ahh.. Dirty dancing!

Die film heb ik echt al een stuk of 30 keer gezien, als het niet meer is.

Ik wil ook graag naar de musical!
Ik ga even Tobias op bed gooien.
Hartje!
quote:Star schreef op 05 maart 2008 @ 19:01:

Die dr. B van jullie is toch wel een topdokter volgens mij. Wil kleine man niet meteen volproppen met nieuwe medicijnen. Ik vinnem lief haha, nou ik zal het doorgeven. Het is nog best wel een hippe vent hoor, Dr B. Valt me op trouwens dat op het WKZ allemaal vrij jonge artsen lopen op hoge functies. Allemaal slimmeriken. Als ik zeg wat Jonathan kan dan merk ik dat hij soms ook best wel trots is.
Naatie, hoe klonk het hartje? Kon je het goed horen? voelt het nu weer net zo bijzonder als bij Tobias?
Naatie, hoe was de lunch? Hoe is ie verder?

Mal, wat naar toch. Hopelijk gaat het snel weer de goede kant op.

Juud, flaaaaaaauuuuuuw hoor haha. Ben nieuwsgierig, ik gok een ventje.

Hel, volgens mij krijg jij straks een beetje hetzelfde als ik in jouw nieuwe huis. Ik heb vaak de neiging om als er aangebeld wordt te zeggen: nee mijn moeder is niet thuis. Vind het nog steeds raar dat ik in een heel huis woon.... Enne, aparte gordijnen....

Jullie bedoelen een Roba-bed?

Vanmiddag de halve stda met de twee ventjes doorgeraced voor de speelmiddag van nl-moeders. Het was erg gezellig. Ik heb daar zelfs op de bank gevoed tussen de koters en moeders, dus ik maak vorderingen! Nou waren ze allebei ook voorbeeldig, heerlijk!
ja Naat, die bedoelde ik. Dacht dat het groter was...

Oooh, het hartje!!! Dat vond ik altijd nog leuker dan de echo. Geweldig.

Leuk leuk, Gordon gaat in Gillend naar Huis naar Curaçao. Even wegdromen naar de goeie tijd zonder kinderen... aaaah, flauw, ha ha!

Oh, toch niet... hij gaat skiën. Hmm, mss komt het straks nog. Nouja, skien is ook leuk (ben heel blij met mijn vakantie over 10 dagen )

Dag dag.
quote:Maleficent schreef op 05 maart 2008 @ 20:10:

Naatie, hoe klonk het hartje? Kon je het goed horen? voelt het nu weer net zo bijzonder als bij Tobias?

Ze moest heel lang zoeken voordat we wat hoorde. Ze zei zelfs al dat ik me niet druk moest maken en dat ik volgende week terug mocht komen om nog een keer te luisteren. En toen gelukkig hoorde we het hartje. Super, ik was zo opgelucht! Pff.. en naatieman stond ook een beetje te zenuwen naast me.

Dus helemaal blij!

Ik ga ff bankhangen.
Hallo lieve dames!

Ontzettend bedankt voor de leuke cadeaus die we vandaag thuis kregen! Helemaal geweldig, Ties bleef uitpakken en heeft zich nu al kostelijk vermaakt! De cadeaus zijn super dus helemaal blij hier, onze dank is groot!

(haha vriend keek zijn ogen uit! is dat allemaal van de Viva!!!???Haha)

Hier even kort want moe dus ga er zo in. Fieke heeft behoorlijk last van krampjes dus ook vannacht helaas weer een mindere nacht, tweede op een rij helaas. na twee goede nachten dus hopelijk vannacht weer beter! Vind het erg sneu die krampjes maar ja, weinig aan te doen. gebruik cinababy, maar helpt maar zozo. Tsja abc dophilus, maar is 25 euro en werkt ook niet optimaal schijnt het. Verder is ze druk met handjes dus wil bakerzak binnenkort weer gaan gebruiken, maar "mag" nog niet dus even geduld. Vandaag alleen met 2 kids en viel me niet tegen. Alles liep wel dus ben tevreden! Heb heerlijk op de markt gelopen en idd Compu: me staan verlekkeren bij gel. k. Leuke winkel, en heb cadeaubon gekregen van 20 euro dus mag iets leuks uitzoeken... leuk leuk leuk, kan niet kiezen!

ehm:

Mal: Dr. braun is the best! En hopelijk gaat het snel beter en slapen jullie alledrie lekker vannacht!

Naatie: gefeliciteerd met je hartje! Super!

Ehm... rest even vergeten en ik ga zo weer. Dank jullie wel!!!
Haaai!

Hoe gaat ie hier? Heb eerlijk gezegd weinig puf om bij te lezen... Veel gemist?

Leuk Naatie, toch nog het hartje gehoord! En dat Naatieman mee was.

Mal knuffel voor jou.

Compu dat gaat goed met je meissie! Lekker toch, dat er wat pit in zit!

Juud begrijp ik goed dat jullie weten of Mart een broertje of zusje krijgt?

Jin hoe gaat het met jouw boys?

Bridge hoe gaat het met Fieke? En is Ties al gewend aan zijn zusje?

Hier gaat ie goed, nu 36,5 week. Vandaag laatste controle bij eigen vk/huisarts gehad, vanaf volgende week controles bij het ziekenhuis. Heb wel pijn als beebje beweegt dus vorige week potje pies achter gelaten omdat vk aan blaasontsteking denkt. Krijg van de week de uitslag.

Verder geniet ik er nog lekker van hoor, lekker poppie in mijn buik!

Kreeg van de week wel ineens de zenuwen, dacht dat het eerder zou komen dus ben een paar avonden tot 1 uur aan de strijk geweest en nu is het bijna klaar.

Morgen komt mijn mamsie lekker een nachtje logeren en een beetje helpen in huis.

Hm ik ga ff bankhangen. Zal wel weer een latertje worden met mijn schoonmaakwoede...!
Ha ha ha Noos heeft nesteldrang. Kom je hier ook even poetsen als jouw huis klaar is

Gaat dus bijna gebeuren bij jou! Nou, spannend. Geniet nog even van de 'rustige' weekjes en lekkere nachten zonder nachtvoedingen....
quote:amalia schreef op 05 maart 2008 @ 21:21:

Ha ha ha Noos heeft nesteldrang. Kom je hier ook even poetsen als jouw huis klaar is

Ja echt nesteldrang! En dit had ik dus veel liever in ons nieuwe huis gehad!

Gaat dus bijna gebeuren bij jou! Nou, spannend. Geniet nog even van de 'rustige' weekjes en lekkere nachten zonder nachtvoedingen....Ja dat kan ik me nog levendig indenken... Zou fijn zijn als Shanna voor die tijd een beter slaapritme kreeg.... Zat hier vanochtend om half 7 weer aan de koffie.....
Bridge, ik zei hier net tegen vent dat ik nog venkelthee in huis moet halen. Ik heb vanaf dag 1 bij Shanna veel venkelthee gedronken en ook haar in een spuitje gegeven en volgens mij hielp dat wel.
Onee joh, dat 'mag' niet meer, kinderen venkelthee geven. Schijnt nu weer niet goed te zijn. En veel venkelthee maakt veel melk aan en schijnt ook weer niet heel goed te zijn.

De regeltjes veranderen per week heb ik het idee....
Bridges, jij hebt toch steeds het gevoel van een borstontsteking? Ik heb even navraag gedaan bij m;n zus (heeft ook alles geprobeerd/gedaan wb bv) en als je een tepelhoedje gebruikt, kan het zijn dat je borst niet helemaal leeggedronken wordt. Dat kan wellicht die ontsteking (of beginnende ontsteking) verklaren?
Avond lekkere chickies van me!

Alles leuk hier zag ik al: hartjes horen, piemels kijken en meer van dat fraais. Leuk! Gefeliciteerd Juud en Naat.

Amalia, je bent lief. Dank je.

Zo, ik ben moe.. Ik laat me (natuurlijk, zo steek ik dus gewoon in elkaar) toch opnaaien door de dames en dus was ik vanmorgen en gisteren en eergisteren... om 5 uur wakker om vervolgens pas om half 7 weer in slaap te vallen. Julia rond 7.15 wakker dus ik ben wel gaar. Ga dus zo naar bed.

Alles verder goed hier. Ik ga dit weekend lekker bijlezen maar wilde nu alleen ff laten weten dat ik er nog wel ben hoor.

Kus voor de kinders!

Suus
Suze, sterkte vandaag, op je laatste werkdag.

Juud, super van je echo!

Noos, de laatste loodjes meid.
Hé Bridges, ik las dat je de cadeaus hebt ontvangen, mooi. Veel plezier ermee!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven