Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zal zo even naar Fieke gluren. Heeft ze al een koosnaampje?

Heb kipkerrie gemaakt. Nu maar hopen dat vriend ook van de partij is. Overwerk is normaal tegenwoordig.
Nou zeg, hier is het echt rustig.

Heb jij een koosnaampje voor Cg Compu? Wij hebben heel veel koosnaampjes hier, maar Berend heet het meest Beertje en voor Laurens heb ik niet echt iets vasts.
Een fijne avond dames! Ik ga bankhangen met Jinnyman (jaaaa hij is thuis!), of relaxen. Hij gaat heel misschien even met een vriend de kroeg in, ook leuk. Moet ue zelf maar beslissen.

Net een tweedehands duokinderwagen gekocht. Erg handig, prima ding denk ik. Aangezien wij bijna alles te voet doen is het een aanwinst.

Bridges, pakje op de post hoor! Hopelijk is de post snel. Erg leuke foto´s op msn!

Juud, lastig he. van die bedden. Ik twijfel ook, maar heb bij Ikea een hoogslaper gezien die je kunt ombouwen zodat je ook op de grond kunt slapen. In het echt maar eens kijken of het een leuk ding is als we die wat oppimpen.

Naatie, geniet ervan!

Compu, vermaak je je hier haha? Wat een verhalen. Leuk! Wat pakken jullie alles met CG professioneel aan. Complimenten hoor.

Star, leuk toetje heeft Ciara toch. Ze staat leuk op de foto´s!

Amalia, lastig he, met twee van die kinders. Hoe gaat het eigenlijk met het spreidbroekjevan Berend?
Lekker bankhangen Jinny. Hier is niets op tv, behalve finale van De Mol, maar dat vind ik nogal saai.

Met het spreidbroekje gaat het goed. Een week of 2 geleden ben ik bij de orthopeed geweest en het broekje mocht wat wijder zodat hij nu bijna in een spagaat zit. Het was een goeie ontwikkeling volgens haar. Ik hoop dat de arts in het zkh die mening straks ook heeft.

Ik was op zoek naar een broek voor hem, want hij heeft nu steeds 2 maillootjes over elkaar heen aan, maar dat vind ik niet ideaal. En daarnaast zijn er geen leuke jongensmaillootjes. Ik zag een 'leuke' broek (voor zover dat leuk kan zijn), maar ontdekte die dag dat er een ruime joggingbroek van Laurens overheen ging. Zijn benen zitten natuurlijk een stuk uit elkaar, en ik wil een broek over de brace heen (eronder zit zo gepropt en gekreukeld op zijn been, dus dat is geen optie), en de joggingbroek heeft ruim elastiek dus dat lukte wel. En de pijpen waren ook lang genoeg (daar heb je ook meer lengte voor nodig). Enige nadeel is dat het nu best ruim om zijn buik zit, maar zakken kan het toch niet . Maargoed, ik was helemaal blij met mijn ontdekking, dus naast die joggingbroek zijn ook al Laurens' pyamabroeken aan Berend gedoneerd, ha ha. Beter zo.

Ik hoop wel dat het 29 april eraf mag. Van de week had ik mijn nichtje op schoot en dat houdt zoveel lekkerder vast met die losse beentje Gelukkig heeft Berend er absoluut geen last van.

Nou, heel verhaal. Lief dat je even naar vraagt Ha ha, je krijgt meteen een stormverhaal over je heen.

Oja, en Berend houdt het doorslapen goed vol hoor!!! Alleen vanancht was het 4 uur, slik. Maar hij had gisteren maar 4x gedronken, dus ik denk dat hij hongerig was.
Haha Dennis... Die had ik nou net niet verwacht!

Pfff het ging zo goed vandaag met de krampjes maar vanavond is het weer helemaal mis. heb net een uur met huilende Fieke gezeten en nu neemt vriend het over zodat ik de mol kan kijken... zo sneu... hopelijk gaat het snel beter.

CVandaag weer contact gehad met de wijkverpleegkundige, (eigen niet die ik gisteren aan telefoon had) en die vond laten huilen ook zeker niet nodig. (dat zeiden ze gisteren...)Verder boekje van haar gekregen over prikkelreductie en ga morgen overdag bakerzakje proberen. Werkte bij Ties prima dus wie weet...

Jin : je bent echt geweldig! Ik ben nu al blij, nu maar hopen dat het ook werkt!

Amalia: klinkt gezellig, not!

Compu: ja die tafel! erg leuk, heb me er ook aan staan verlekkeren! (kleding van imps en elfs...)
Ola chicas, alles goed?

Mal, spannende dagen... Wat grappig hoe Mr J op jouw hand in z'n bedje reageert, doet Mare ook. Lief vind ik dat! Hoe was het bij de KDV controle?

Noosje, jeetje, het wordt nu echt aftellen! Hoe is het met de verhuizing?

Naat, he bah, even zenuwen. Gelukkig alles goed!

Bridges, klinkt alsof je het allemaal onder controle hebt! Vervelend, die krampjes... Meestal is het met 2, 3 maanden over, dacht ik? Maar goed, dat is lang zat.

Jinny, ha ha, ik vraag me dus echt af wat we in hemelsnaam met al die ruimte moeten straks (het is niet eens een groot huis, kan je nagaan..)! Maar het went dus wel, zo'n echt huis?!

Compu, geslaagd in de stad? Ging je voor iets speciaals?

Suus, give 'em hell! Wanneer was die borrel nou?

Amalia, ha, dat is peutermanagement voor gevorderden . Omkopen wil ook nog wel eens werken! Al een restaurantje gevonden?

Vandaag cb, vrouwtje is 92 cm en 13,7 kilo en met vlag en wimpel geslaagd. Dokter onder de indruk, mama blij

Man, ik heb TREKKKK! Ben uit pure wanhoop aan zo'n crashdieet uit 'n doos begonnen maar 600 kcal per dag is errug weinig (en erger: het spul is niet te vreten....). Overdag als je bezig bent gaat het nog wel, maar zo 's avonds, aaaaargh.... Anyway, ik denk dat ik maar naar bed ga, anders vergrijp ik me aan Mare 'dr nijntje koekjes.
Ja, net een restaurant geboekt. Het is restaurantweek, maar veel zat al vol van wat mee deed. Nu gaan we naar Kortenhoef. Ben heel benieuwd. Verrassingsmenu voor 25 euro.

Dennis, nee, dat had ik ook niet verwacht....

Dom zeg, Het 6e Zintuig.

Leuk leuk Imps en Elfs, maar zoooo duur. Berend heeft van 2 collega's van man een truitje gekregen en dat zit zo lekker. En het heeft ook geen knoopjes bij de hals, maar sluit toch lekker aan. Ideaal. Hier hebben ze het ook in het dorp. Ik kijk altijd wel, maar vind het toch te duur....

Trusten!!
Goeiemorgen. Pff, wat moest ik een hoop bijlezen zeg

Laurens heeft zonet de dweil uit de kast gehaald en loopt hier nu de vloer te dweilen. Zou het een hint zijn.....
Goedemorgen!!

Zat ik er toch flink naast met de mol. Echt niet verwacht dat Dennis de mol zou zijn..

Geef hem een sopje Amalia, misschien gaat Laurens wel dweilen voor je
http://www.dukkiez.nl/

Hier hebben ze ook imps en elfs, is een kinderoutlet, misschien heb je er wat aan
als we dan toch bezig zijn, hier nog eentje:

http://www.jlkidsoutlet.nl/
Voor de design Heroes fans, op de laatste site zijn ze maar 12,95 ipv 18,95. Was jij dat niet Mamax?
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAa Dennis Dennis Dennis
Zat ik toch voor het eerst goed
mogge mops, alles leuk met iedereen?

Zo ik zit voor de laatste keer achter mijn pc alhier. Men wat een genot dat ik de tent straks verlaat en niet meer terug hoef te komen.

Ladiedadiedom, wat een feest, wat een feest!

Hel, borrel is vandaag, gezellig zal het best worden (al heb ik de pest aan feessies voor mezelf).

Star, van harte met je juiste inschatting van het Dennis gebeuren .

Zo ik ga de laatste zaken doen en zie jullie dan dit weekend weer uitgebreid!

x
Ha Suus, jij danst straks naar buiten zeker?! Geen brokken maken op de boorel he?

Imps en Elfs, ja, leuk spul, maat wat een geld. Het enige dat Mare er ooit van gehad heeft was idd ook gekregen bij de geboorte, haha

Ik dacht vandaag eens naar dat Dick Bruna huis te gaan, eens kijken of ik kan Googelen waar dat is...

Laters!
Utrecht Hel

Suus, feessie wordt vast leuk. Mag je lam van jezelf?
Yes, maar waar in Utrecht! Heb het gevonden. Zal wel crime zijn met parkeren. Anyway.

Jij was geweest met Ceetje toch?

Hoe is het met de kortsjes?

Right, ga voorberidingen treffen voor de expeditie
Nou lekker Suus, vandaag definitief de deur achter je dicht trekken. Dat voelt vast heel goed! Ik hoop dat er ook collega's zijn die laten voelen dat ze je gaan missen, dat kan toch niet anders want je bent hartstikke lief! En bij die trollen kun je altijd nog een glas rode wijn op hun witte blouse morsen ofzo haha.

Jonathan had vannacht een hele nare aanval. Ik sliep naast hem vanwege het afbouwen van de depakine en ik hoorde wat en voelde ik hem schokken in zijn slaap. Er zat steeds ook heel veel tijd tussen. En hij werd er niet wakker van maar het bleef maar doorgaan en ik wist helemaal niet wat ik moest doen. Hij voelde ook heel warm. En toen het stopte werd hij wakker en ging hij huilen dus heb ik hem gevoed en hebben we koorts opgemeten en toen had hij koorts. Dus hij zal wel iets onder de leden hebben maar wat? Hij is gisteren nog helemaal gecheckt door de arts van het KDV.
Stressed is just desserts spelled backwards
Nou Mal, bah wat naar... Hoe gaat het vandaag met hem?

Star, had je Dennis al vanaf het begin, of later pas? Telt mee hè?
Is een parkeerterreintje voor de deur Hel!

Ik was met Ceetje geweest, echt heel erg leuk. Kortsjes vallen er gelukkig af

Ok ok....ik geef toe, ik zat eerst op Joris en toen Dennis. Dus had het een beetje mis

Mal

Het is altijd gissen wat die kleintjes hebben. Ik zou proberen niet teveel je hersens over te breken wat hij onder de leden kan hebben. En dan is hij wel gisteren gecheckt, maar zo'n arts kan het natuurlijk ook niet aan zien komen als hij iets grieperigs oid zou hebben
Nou ja, we weten nu dan wel waarom hij die extra aanvallen heeft. Er is gewoon ergens iets loos. Vanmorgen was de koorts wel gezakt maar dat komt door de paracetamol. Dat moeten we geven vanaf 38 graden. Het gaat nu op zich wel, beetje hangerig en niet zo veel willen eten enzo.
Arme mr J... Arme mamma van mr J. Dikke, dikke knuffel van ons!
Het was net tegen de 40 gr dus M heeft net de huisarts gebeld en die is er niet, dus we gaan nu maar voor het eerst gebruik maken van de acute bak van ons ziekenhuis. Zodat we met de kinderarts kunnen overleggen voor een kuurtje, want zo hoog is niet goed voor hem.....

ben er helemaal onrustig van want hoge koorts daar kan hij een terugval van krijgen....

Heb hem net weer lekker in bedje gestopt om wat te rusten en ik hou hem maar goed in de gaten op de camera.
hè bah Mal wat balen...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven