Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dat is de echte naam Amaal...... Triest niet!

Jinny,
Amalia, noodgedwongen rokken, ik pas mijn broeken nog niet haha. Klinkt logisch jouw bv als je weg bent. Werkt hier helaas nog niet. Nou ja, komt wel.

Kut, het wordt steeds erger. Met als aanleiding dat ik gevraagd heb of ze hun handen wilden wassen toen zoontje net geboren was.... Later op de groep oke?
Jinny, op een gegeven moment kun je niks meer zeggen en is alles aanleiding tot....

Leuk dat jullie een hebben! Ik hoop dat hij zich beter gedraagt dan de kat haha.

Pfff heb Mr J nu geparkeerd in de trip trap met de teletubbies op met een grote beker roosvicee. Even rust hehe. En nu kan hij wel lachen, de draak. Maar op het aankleedkussen zei hij net wel 2 keer mama. Dat maakt al wel weer een boel goed.
Stressed is just desserts spelled backwards
quote:Star schreef op 12 maart 2008 @ 15:05:

Dat is de echte naam Amaal...... Triest niet!

Jinny,

Heet dat kind Chicky Sola????? Mág dat van de burgelijke stand????

Debiel zeg. ik kan het niet geloven.
quote:Jinny schreef op 12 maart 2008 @ 15:24:

Amalia, noodgedwongen rokken, ik pas mijn broeken nog niet haha. Klinkt logisch jouw bv als je weg bent. Werkt hier helaas nog niet. Nou ja, komt wel.

Kut, het wordt steeds erger. Met als aanleiding dat ik gevraagd heb of ze hun handen wilden wassen toen zoontje net geboren was.... Later op de groep oke?

Het zijn altijd de schoondochters die iets verkeerds zeggen, hoe herkenbaar....

Om gek van te worden toch, om de hele tijd op eieren te lopen? En áls je dan iets zegt is het weer niet goed.
ZE SLAPEN ALLEBEI!! EN LAURENS AL HEEEEL LANG. OH WAT HEERLIJK :-)
oh, wakker...
Dat ga je vanavond bezuren Amalia

Jinny, getsie nou toch weer... Heb je een beetje stoom kunnen afblazen bij man?

Star, las ik niet iets over een kind met die naam in de Viva Mama? Zou té toevallig zijn als er meer rondlopen die zo heten..

Mal, wat een coole sloffen! Ach joh, als 'ie dan toch wil hangen kan dat mooi voor de tv toch?!

Compu, ha ha, ik ben ook al 2 jaar niet meer met de deur dicht naar de wc geweest!

Nog even werken...
Jin, hier kregen we dat advies ook van de couveuse-afdeling. Ik vind het ook eigenlijk niet meer dan logisch dat je dat doet als je op kraamvsite gaat. Belachelijk dat ze daar gepikeerd over zijn. Dat doe je toch alleen voor de bestwil van hun kleinzoon?!

Mal, gave sloffen! Arme Mr J, hij is echt niet lekker he?

Hel, hoe was het in Brussel?

Compu, hier ook al 2 jaar niet alleen naar de wc geweest, heel herkenbaar dus!
Dag lieve meisjes,

Dank jullie wel voor de mooie bloemen en de kaartjes! Jullie zijn echt de allerbeste vriendinnetjes die je je maar kan wensen.
Suze, hoe gaat het met je?
Gaat wel hoor moet ik zeggen. Tja, ik had het liever anders gezien natuurlijk maar dat was helaas geen optie. Nu is het een kwestie van genieten van wat ik wel heb en wat er misschien ooit nog wel eens komt.

Nee, het gaat wel goed. Ik geniet zo van Julia en haar bijdehandte gedrag dat lachen niet moeilijk is. Goh, ik verbaas mezelf, had gedacht dat het moeilijker zou zijn vandaag maar het valt me mee... Ook door al jullie lieve wensen natuurlijk. Van vent hoef ik weinig te verwachten, die is er echt helemaal niet mee bezig (toch weer die ver van mijn bed show..)

Oh, even pasta afgieten. Zo terug
anoniem_2523 wijzigde dit bericht op 12-03-2008 17:01
Reden: oeps, spelfout van heb ik jou daar...
% gewijzigd
Afijn, nu is het gewoon zaak me snel bij Kokos te voegen (Enka, samen met jou!) zodat we in nov/dec tenminste weer iets te vieren hebben .

Schatjes, ik heb nog een half uur voor mezelf (de man is J halen) dus ik ga even op de bank dr Phil kijken.

Bis bald!
Suze, je bent een topwijf!

Verhaaltje op de groep....
voor Suze!

Je bent een kanjer hoor, altijd zo positief! Knuffel je Juultje maar eens lekker!

Echo van vriendin was goed, jeuheuj, het is nog wel pril (week of 6) maar dit geeft de burger (en tante Cin ) moed.

Ok, even eten, kind is terug van zwemles.

He gets Jin, hebben ze alles opgekropt en nu komen zulke onbenulligheden als handen wassen eruit? Pffff, sterkte dan maar.

Ze stond idd in de Viva Mama.

Suus
He wat een goed nieuws maar weer voor tante cin.
Wat is het lekker lang licht!
Wanneer gaat dat met die klok gebeuren?
Einde maand, paasweekend dacht ik.
Het stormt hier enorm, hoe toepasselijk. Konijn is echt een stamper trouwens. Een waakkonijn...
Hier ook storm, maar dan alleen in de windzin van het woord.

Stampertjes zijn lief. Mijne is de tuin aan het opgraven nu
Goede avond,

Was lees ik Jinny, geen leuke dingen met schoonpa? mhh.. zo maar even op de groep lezen

Wel leuk een konijn! Wij hebben er hier nog 2 en Tobias vindt ze helemaal leuk.

Hier nog eentje die weinig kletst hoor. Vandaag zei hij eindelijk "uit". En verder dan mama,papa, voetbal en darten komt hij ook niet echt.

Suze, je klinkt inderdaad erg sterk! Knuffel Julia nog maar eens extra!

Cin, fijn toch altijd een goede echo! Wel heel vroeg ja.

Helen, hoe was het in Brussel? Mis je Mare dan niet heel erg?

Mal, wat een leuke slofjes zeg!

Vervelend dat Jonathan dan niks wilt. Tobias had het ook van de week. Ik kwam thuis van werken en niks was goed, hij wilde niks ook niet bij mij, maar toch weer wel bij mij...pff..heel vermoeiend!

Amalia, leuk zeg skieën! Gaan Laurens en Berend naar opa en oma?

Kokos, jij ook al zo moe? Hier nog een.

Leuk dat Lianne het zo naar haar zin heeft op de psz.

Enka jammer dat plien en bianca zo tegen vielen. Toch jammer als je je verheugd op een avondje weg!

En Star,zit het konijn al in China?

Haha die Max, zet gewoon zn broertje in de hoek!

Juud, en heb je de baby al voelen schoppen?

Zo Tobias ligt alweer fijn een uurtje op bed. Hij wilde vanmiddag echt niet slapen en net zat hij te geeuwen op de bank. Dus tijd om naar bed te gaan.

Hier verder alles oké. Begin zelfs al een buikje te krijgen. Mn spijkerbroeken pas ik echt niet meer.

Ben nu 14 weken en ik weet niet wanneer er bij Tobias wat te zien valt, maar ik vind het wel snel!
Weet niet Naat, zie nog een paar oren

Voel je ook al wat pruttelen in je buik? Bij tweede dacht ik sowieso sneller buikje, want buikspieren zijn slapper. Nog slapper
Bah, vent is weer eens op cursus, zie ik morgenavond pas weer op verjaardag van neefje. Ongezellig!

Naat, 14 weken alweer! Dat gaat hard! Tobias zwangert gezellig mee zie ik .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven