Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat een ranzig konijn
Hier een selectie van mijn nijnen

http://www.mijnalbum.nl/Album=BJQIZODJ
Wat een leuke nijntjes! Die foto van Z met konijn is hylarisch en ik vind die cavia cool!!!

Ik ga gewoon een keer stiekem een cavia kopen denk ik

Ik mag van M echt elk dier wat ik wil behalve een cavia, en die vind ik juist zo leuk! Het is niet eerlijk
Stressed is just desserts spelled backwards
Welke van deze was nou op het dak geklommen?
Naatie, ook een bijzondere woordenschat bij Tobias... Zijn we niet de enige hier! Gaat hard met jouw buik zeg. Time flies!

Inderdaad, Noos meldplicht!

Wat een konijnenpraatjes zeg. Gezellig hoor.

Ik pas eindelijk in een gewone spijkerbroek!!!! Joepie. Zie er wel uit als model bratwurst maar ja, woon dan ook in Duitsland he, dus zie ik het maar als onderdeel van de inburgering haha.
Die staat er geloof ik niet bij, zal even een foto van haar zoeken.

Heb je een hok Mal? Ik zou toch nog een keer komen spelen? Dan neem ik als kadootje voor Mr J gewoon een cavia mee

Inburgering
Ik heb haar erbij gezet Mal, beetje onduidelijke foto.
Haha Star, stoken in een goed huwelijk. Mal, misschien is het voor de ontwikkeling van Jonathan wel zeer bevorderlijk om in de buurt van een cavia op te groeien?
Wat een boel nijnen Star! Onze staat op de babysite. Is ook een kjoetie.
Ja precies, erg goed voor kindjes om met beesten om te leren gaan
Aaaaaa een lionhead nijn! Lieverdje!
Ik denk dat die cavia er wel komt als Jonathan wat ouder is. Als Jonathan het net zo leuk vind als ik dan kan M niet meer weigeren.

Dr M heeft gebeld en die maakte zich geen zorgen. Het kan idd komen doordat hij nu helemaal van de depakine af is. Ze zagen het wel meer dat kindjes dan weer even zichzelf moeten vinden. Dat kan 1-2 weken duren.
Huh, lionhead nijn? Ekspleen?
Applaus voor Dr M! Fijn dat hij jouw ongerustheid niet deelde. Ben je zelf wat rustiger nu Mal?
Gelukkig Mal!

Zo heet zo'n nijn Jin. Omdat ie van die wilde haren om z'n koppie heeft
Bij ons in de omgeving noemen ze dat een Voskonijntje, jinny! Erg schattig!

ha, dat klimkonijn lijkt wel een beetje op mijn bruine konijn.
Dit keer hadden we Dr M Jinny. Die is van de stofwisselingsziekten. Ik houd het lekker makkelijk voor jullie met alle afkortingen haha.

ja, hij zei dat als er schade is door koorts dat je dat echt wel merkt en dat je daar als ouders niet aan twijfelt en was dus blij dat Jonathan het zo goed deed na die 40.2. Wel moeten we hier naar de KNO arts na te laten kijken of zijn neusamandelen niet te groot zijn omdat hij nu al vanaf januari verkouden is en eventueel overleggen of buisjes plaatsen zinvol is.
Ik schreef ook dokter M Mal.... . He, nu de neusamandelen. Het gaat maar door he? Wanneer kun je terecht?

Star, aha logisch ook. Moeten we hem maar Lion noemen...
We moeten binnenkort even een afspraak maken bij de KNO arts die we maandag ook zagen. Dat moet sowieso voor de gehoortest, alleen, dan moet hij 6 weken van zijn verkoudheid af zijn..... dus. Ik zal de afspraak voor juli plannen.
Of je noemt hem Hakuna

Wanneer hebben jullie eigenlijk afspraak bij stofwisselingsziektenartsgebeuren?
Ceetje is aan het bellenblazen. Dat wordt kringen poetsen zo. Grmbl.
We moeten nu eerst weer begin april naar dr B op controle en ik denk dat we in mei/juni weer naar dr M moeten.
Pffff duurt en duurt ook maar.
quote:Star schreef op 13 maart 2008 @ 14:02:

Of je noemt hem Hakuna

Ja of Mufasa, echt een statige naam voor zo'n ieniemini beestje. Kennisen van mijn vader hadden 2 honden, een kleintje en een duitse herder. Die herder heette Fifi en die kleine hond Wodan. Haha. dat vind ik echt humor.
Tjonge, Jonathan ligt al vanaf half 12 te slapen.

wat zal Amalia jaloers op me zijn grapje hoor Amalia!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven