Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Whoehahahahaha ja geef je kinderen maar de schuld.
Jinny idd Bridges.. Oei, spiraal. Fijn dat het geen pijn deed. Ik hoor ook wel andere verhalen. Uitgeleefd is beter dan uitgewoond

Jan Kids Ris? Snap hem effe niet...

Berend had vanmoren nog 38 graden, nu niets meer maar is nog niet in zijn hum. Laurens heeft zijn nichtje op bezoek maar die 2 lopen te vervelen. Laurens is nogal hangerig. En lief dacht dat het beter ging maar is nu weer terug bij af. Ikzelf ga verkouden worden en ben afwezig, maar dat zal wel niet tellen.... Iemand moet de kar trekken.
hoi star!
quote:Star schreef op 15 april 2008 @ 10:44:

Whoehahahahaha ja geef je kinderen maar de schuld.Tsja wie anders hè? vriend? Dat mocht hij willen!
quote:amalia schreef op 15 april 2008 @ 10:45:

hoi star!Hoi Amalia!

Oh nee ben Star niet!
oeps, hij heeft nog 39,5...
Vervelend Amalia, hopelijk knappen jullie allemaal snel op...
hoi bridges
Pfff wil niet echt opschieten bij jullie daar Amaal. Moet maar snel echt lente met veel zon enzo worden, knapt iedereen van op.
Heb even iets op de groep gezet...
Ellende Bridges.
Sam: gefeliciteerd met je eerste verjaardag!!!
Ooooh ja zeg, Sam, van harte! En papa en mama en grote broer Max natuurlijk ook. Jee, wat is dat jaar snel gegaan...

Kwam ook al even spieken naar nieuws maar nog niets.

Wel van Ris! Hai meis, goed weer van je te horen! Fijn dat je het op werk zo hebt kunnen regelen. En gelukkig schrik om niets dus met die plas. Ha ha, ja, ik denk dat ik me de details waar jij het over hebt nog wel herinner! Dat was dingetje die hier niet meer schrijft (kom, hoe heet ze nou ook alweer, 'dr zoon was 9 of 10 pond bij de geboorte - vandaar misschien ook die creatieve ehhhhm nou ja laat maar.....), Amalia, die ons in iets te veel details uit de doeken deed hoe de eerste intieme encounters na de bevalling verliepen...

Bridges, zag het op de groep, ellende zeg...

Juud, mmm, babykamer meerjarenplan dus? Als je nou eens een Poolse klussenbus belt op vent z'n rekening?

Amalia, hoe is 't met de zieke kleine charmeur (en de grote)? Hier van 't weekend ook een zieke man, is weer aan het werk, maar het heerst zeker...

Gisteren weer zeer ijverig gesport. Niet eens spierpijn, hah! Wel beetje jammer dat de weegschaal al anderhalve week zo goed als stil staat....
Ooooooooooooooh Jan kids = januari kids.

Tralalala, enorme muts die ik ben

Jaaahaaaa Hel, dat weet ik nog wel van die intieme details! Ha ha, nou ik pas ook even hoor...

Zo, alle mannen slapen hier. Ik wil eigenlijk wat planten kopen, maar dan zal je zien dat er weer een wakker wordt. Nu zit ik hier naar wat stof te kijken wat schreeuwt om weggehaald te worden. Ik blijf gewoon heel stil zitten en doe of ik het niet zie. Ik heb de tafel net al afgenomen, genoeg voor vandaag ha ha.

Oh, zon! Ik zie 3 Viva's liggen en een tuinstoel. Een paar kussens erin en ik ben wel even onder de pannen.

Daaaag!

Sam, van harte met je 1e verjaardag!!!!
Hallo Jan mama's (voor Amalia: Januari mama's )

Jeetje Bridge wat een rotnieuws. Dikke knuffel. Fijn dat spiraaltje geen pijn deed!

Ris wat zul je geschrokken zijn! Dat je dat kon: afwachten tot je eigen ha weer dienst had. Famke moet idd nog lekker bij mama blijven zitten hoor! Fijn dat je minder kunt werken nu. Blijf je strax ook werken dan?

Amalia wat een toestand, 3 zieke mannen! Zit jij niet lekker in je tuin nu? Of is het geen lekker weertje daar? Als ik zo'n lekkere tuin had zat ik er echt wel!

Helen das echt frustrerend he, doe je zo je best om er een kilootje af te krijgen: noppes! Wel knap dat sporten, moet er niet aan denken.

Star hoe is het met je bunny? Wat vind Ciara er van? Loopt ie wel eens gezellig los of kan dat niet met Z?

Nog geen nieuws van Mamax..... afwachten maar. Families zitten natuurlijk ook op nieuws te wachten en die bellen ze natuurlijk eerst.

Hier goed maar druk met inpakken en uitzoeken van spullen. Zaterdag over een week krijgen we de sleutel! Zie er zo naar uit, een frisse start! We gaan gelijk zaterdag over en de maandag daarna komt de behanger/schilder. Dus zaterdag alleen schoonmaken en verhuizen. Lekker idee, nog anderhalve week.

Ff vraag tussendoor: wie heeft er een babyfoon en is daar tevreden over? Ik moet er echt een scoren want Helena slaapt veel en ik hoor haar niet altijd, dus moet ik telkens naar boven lopen of wasemkap uit doen enz.

Oh ik mocht tot 3 uur relaxen van mezelf, ga gauw weer verder!

Doehoei!
Ik heb een digitale babyfoon, echt aan te raden. Ik heb ook een extra voor vakantie, maar die kan je op net 1 of 2 zetten. Zaterdag had ik de babyfoon bij mn ouders laten liggen en had de extra babyfoon gebruikt, hoor ik een ander kind huilen Nou, als ik ergens geen zin in heb is het in gehuil van anderen als mijn kind lekker ligt te slapen :-)

Een vriendin van me heeft een goeie site waar je ze goedkoper kan scoren. zal haar even mailen.
aximax.nl Noos, kijk voor een babyfoon eens daar
Amalia, beterschap!

Rissie, schrikken! Gelukkig lijkt het mee te vallen. Rustig aan doen!

Mamax, hoe gaat het???

Cin, haha als ie echt slim zou zijn zou ie het stiekem opeten haha.

Kokos, wat vervelend toch dat ze het niet leuk vindt op de psz. Ik hoop dat het snel verandert.

Bridges, dapper van het spiraal!!

Ik lees mee hoor, maar ben wat stil...

Vanmiddag met Duitse kennis en haar zoontje en Thomas naar de speeltuin geweest. Erg leuk.

Oh ja, heb weer een column geschreven...
Arme Berend, koorts blijft hoog. Hij heeft ws ooronsteking. Ligt nu met een zetpil in bed, slaapt nog niet. Iemand nog tips?
Nohooossss vertel je bevallingsverhaal nou ook eens

Tip? Ik denk dat je 'm lekker (lekker voor mannetje, niet voor jou) op schoot moet nemen.

Jin
En hoofdeinde van bedje omhoog als je oorontsteking vermoedt.
Mal, reactie op de groep en mail
Oorontstekingtips nodig van de expert???

idd bedje omhoog

een druppeltje moedermelk in het oor druppelen

heel veel neusspray gebruiken

chamodent voor de tandjes verlicht ook oorpijn
Stressed is just desserts spelled backwards
*ziet Berends oor overlopend van de melk al voor zich*

Mamax, hoe is het daar?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven