Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat is er gebeurd Hel
Stressed is just desserts spelled backwards
Niets persoonlijks dramatisch hoor, ik zet 't wel even op de groep ivm de herkenbaarheid enzo
Heb even berichtje op groep gezet.
Relaxt Mal! Ziet er helemaal goed uit zeg, super!
Hoi meiden!

Ben redelijk bijgelezen, maar erg moe de laatste tijd.

Moet er 's nachts nog zo'n 5x per nacht uit voor Twan, hij lijkt maar niet in die diepe slaap te komen...

Vannacht ook weer een keer extra eruit omdat Kevin wakker werd en de speen kwijt was... Soms zou ik die speen wel kwijt willen, maar hij is er nog teveel aan gehecht helaas. Heb al geprobeerd om hem aan zo'n speendoekje of wat te knopen, maar dat wil meneer niet hebben, wordt hij toch boos!

Voor de doop heb ik ondertussen een leuke witte blouse voor Kevin met een kaki-kleurige zomerbroek eronder. En voor Twan een witte zomerbroek, maar moet ik nog een blouse/shirtje voor scoren.

Voor Kevin zag ik een witte broek niet zo zitten... dat duurt nog geen minuut en is die zwart! Die witte blouse blijft waarschijnlijk niet lang mooi, haha.

Nu maar hopen dat het mooi weer wordt!

Even snel reageren...

Mal: leuke foto's zeg! En zo te zien hebben jullie allemaal wel genoten!

Kokos: beterschap! Laten trekken is niet fijn.... Ben laatst ook naar de tandarts geweest met Kevin en vriend (mijn vulling was eruit geknapt). Vriend moest mee om Kevin bij zich te houden, want die blijft echt niet mooi zitten kijken hoor. Hij ook op de stoel en dat vond ie wel interessant... tandarts ging tandjes tellen (had ik Kevin verteld) en hij had nog niet alle kiesjes vertelde hij.

Nou, twan is alweer wakker.... ik ga weer!

Doeiiii
Cd, leuk dat je wat heb gekocht voor de jongens. Ik heb voor Laurens ook een heel mooi overhemd, wit, van Esprit. Was best prijzig en ik heb hem 1x aangedaan. Meteen aardbei erop natuurlijk Ik durf 'm nu steeds niet aan te doen. Suf natuurlijk ha ha. Straks kan ie 'm helemaal niet meer aan omdat ie te klein is!

Oja, ben ook een keer bij de tandarts geweest met Laurens. Ging heel goed. De tandarts had een geweldige garage en Laurens wilde niet eens weg maar met dat ding blijven spelen. Super.

Heeft iemand van jullie Aquaplay? Helemaal top zeg! Mijn achterbuurvrouw heeft het en Laurens vond het erg leuk. Maar ik zag dat het nogal duur is, balen. Vind het onzin om het zomaar te kopen. Hmm, misschien is dat leuk voor vaderdag ha ha!

Wat een genot, ze slapen allebei!

Zo zeg, wat een bui hier net! De hele tuin staat blank. En nu schijnt de zon weer, vreemd weer...
op marktplaats staat het er vol van Amalia
Hallo allemaal,

Zo even wat bijschrijven, ben wel aan het werk maar het is even niet zo druk. Ook wel eens lekker.

Hier gaat alles goed, gisteren met Thijmen naar het CB geweest en hij is nu 95cm en 12.8kg en hij deed alles goed blokjes,vormpjes praten en al het andere gedoe waar ze naar kijken/vragen. Dus dat was wel fijn, hij heeft ook niet echt platvoeten gelukkig alleen een beetje doorgezakt. Meneer is nu ook bezig met zindelijk worden en heeft al 3 keer een plas op het potje gedaan, wij natuurlijk helemaal blij en rondedansje doen Hij gaat er ook helemaal geconcentreerd voor zitten, zo grappig.

Met zwemmen wordt hij een beetje onhandelbaar want hij denkt dat hij echt al kan zwemmen, dus ik moet heel goed opletten.Hij laat zich voorover vallen en gaat dan heerlijk met zijn armen en benen in de rondte en...zink als een baksteen dus ik ben nu steeds bezig om hem weer boven water te plukken. Wat ook eng is, voor mij, is dat ik hem bij het springen in het diepe niet meer mag opvangen (van de lerares), hij neemt een sprong...en komt dan dus ook weer zelf boven maar voor mijn gevoel duurt dat echt heel erg lang.

Met Quispel en Thijmen gaat het erg goed, soms moet ik wel eens even streng zijn op 1 van de twee en komen er wat scherpe nagels of tandjes langs of getrek aan oren of staart tijdens het spel maar we houden het goed in de gaten. Zal binnenkort even een hele lieve foto op de groep zetten, zitten ze samen in de zandbak.

Oh en ik ben wel jaloers op alle vakantiegangers, wat een heerlijke verhalen allemaal en leuke foto's! IK WIL OOOOOOOOOK!!! maar dat duurt bij ons nog wel even.

Kokos, niet lekker zeg even zo tussendoor een kies laten trekken. Gelukkig dat je zo snel terecht kon.

Bij mijn tandarts hebben ze een speciaal peuterspreekuur, met nijntje enzo en dan laten ze de peuters/kleuters spelenderwijs kennis maken met de tandarts.

Bam, hier ook nog geen groot bed hoor, alhoewel hij nu op het KDV wel aan het wennen is aan een groot bed want eind deze maand moet hij naar de volgende groep. Wij kopen denk ik meteen een groot bed, anders oeten we twee keer een bed kopen

Amalia, ik ken dat speelgoed wel, is erg leuk, maar zoals jij al zegt, ook erg duur. Jammer is dat hè?!

Mal, goed zeg van Jonathan en leuk dat je en dagj buiten de deur gaat werken, is toch weer heel wat anders. Prachtige foto's heb je van de vakantie.

Ris, nog even en dan mag je dus echt beentjes omhoog en gaan genieten. Gaat alweer snel zeg. Ben benieuwd naar de uitslag van de dokter

Suus, verboden moeten ze worden die . Ik moet het nog wel even een keer zeggen hoor, geweldig huis, geweldige plek!Star, succes vrijdag! En wat lief zeg wat Ceetje zei bij het onweer

Jinny, Nog steeds 30graden bij jullie? Wil je in B trouwens ook weer iets van Nl les gaan geven ofzo?

Cin, super zeg dat het nu helemaal rond is met het huis, dus het plannen en dagdromen kan beginnen en ook nog een moment voor je mededeling op de goep.

Hel, super foto van je meisje! Thijmen wil altijd zijn bril en/of pet op, laatst zelfs onder de douche .

Hoe gaat het eigenlijk met de verkoop? En voor mededeling, onzekerheid is nooit leuk.

Compu, goed zeg dat CG nu zo goed loopt en nog wel op stoere all stars, foto???

Nu weet ik het even niet meer dus dat volgt snel weer...

Poule ga ik ook nog invullen maar moet er hier ook al 1 doen en ben dus druk aan het kijken wie waar gaat winnen
Hey enka: Leuk dat je er weer bent!

Klinkt erg gezellig quispel en thijmen samen.

Hier wel een peuterbed denk ik, want ik vind echt dat ze er in verzuipen, lijkt me dat zo,n groot bed nogal moeilijk warm wordt met zo,n klein ventjuh erin, en aangezien ik dol ben op geld uitgeven ;)
Ja ik wil misschien zelf een bed gaan maken en alleen een lattenbodem kopen.

We zijn nu trouwen een heel leuk klim/klauter paard aan het maken voor in de tuin. Dat heb ik ooit ergens in een bla zien staan voor 200 ero en nu maken we het zelf met van die tuinpalen. Als het af is zal ik wel eens een foto maken
quote:bambino schreef op 03 juni 2008 @ 15:25:

op marktplaats staat het er vol van Amalia

ja zag ik maar daar vind ik het ook nog duur hoor. En dan koop ik voor 15 euro meer liever een nwe set. Maarja, ben je nog zo;n 60 euro kwijt.

He, daar is mijn liefje al!!!
dat zou ik dan ook niet doen, maar het zal vast allemaal niet zo duur zijn.
Leuk een eigen bed maken, wij zijn niet zo handig ( lees: willen niet zo handig zijn ;)).

Ohh dat klinkt stoer zo,n klauterpaard, dat zal wel leuk staan in jullie tuin
Hoe gaat het bij jullie met Juul en K'nijn?
Heej Enka, daar was je weer! Wat stoer dat Thijmen zo in de weer is in het water!

Eh Bam, effe je berichtje van 15.38 editen (naam)!

Oh, en helemaal vergeten te melden in alle consternatie maar er is gisteren een bod gedaan op vriend z'n appartement! Benieuwd of het rond komt maar het voelt nu al opgelucht, haha!
Ja Hel het is allemaal erg leuk in dat water en gaat dus ook erg goed, maar hij gaat nu dus zelf heel veel onder water, gitren moesten ze ook vanaf een verhoging naar mama zwemmen maar nee, Thijmen wilde "mama onde doo" (onder mijn benen door), dus dook gelijk naar beneden.Met het springen van de kant moest ik wel even lachen, hij had al een paar keer gewoon gesprongen en toen zei hij ineens "Thije kiekeboe spinge " Ging hij klaar staan deed zijn handen voor zijn ogen en sprong.

Hé super zeg van dat bod, ik ga voor jullie duimen.
Oh spannend zeg, een bod! Beetje een goed bod, of gaat het nergens over?

Enka, wat eng dat Thijmen zo lang onder blijft! Zou ik ook niet relaxt vinden.

Verveel me dood, de kinderen liggen allebei al bijna 3 uur te slapen... ik heb de Linda al bijna uit (nouja, flink boekwerk, dus op de helft maargoed). Stom dat ik ga klagen he, ha ha, kijk hier al weken naar uit
Mmm Enka, wel een beetje eng ja, als hij zich zo vrij in het water voelt dat hij vergeet dat hij nog niet kan zwemmen! Goed in de buurt blijven dan maar. Leuk hoor, en ongelooflijk wat kindjes op deze leeftijd allemaal al kunnen leren!

Ha ha, nou, dat moet je dan vanavond vast weer bekopen Amalia, die rust. Of gaan ze dan evengoed op hun normale tijd slapen? Of laat je het manlief opknappen?

CD, klinkt leuk, de doop outfits! Maar men, wat heftig, die nachten zo... Hoop dat het heel snel beter gaat! Oh, en hier ook nog volop aan de speen hoor. Overdag lukt het redelijk zonder maar aan slapen zonder durven we voorlopig nog niet eens te denken, haha!

Bod is niet onredelijk. Dus spannend.

Hier ook nog ledikantje. Sta al weken op het punt peuterbedje te halen bij onze Zweedse vrienden (helemaal groot vind ik nog wel erg groot en bovendien past dat niet in m'n huis ). Moet nou echt maar eens gebeuren want ze ligt aardig klem.
slecht nieuws gehad , staat op de groep.....
Stressed is just desserts spelled backwards
Gets Kokos, niet leuk. Hoop dat nu over is. Hoe voel je je nu?
Mal

Hel hoop dat het huis van vriend snel verkocht is. Heeft hij veel kijkers?

Enka vindt hij het zelf niet eng zo lang onder water?

Wat is aquaplay?

Kokos nog een beetje lekker bij geslapen vanmiddag?
Gisteravond nog bij de Ikea geweest, alles gekocht voor de babykamer. Vanmiddag na het werken het behang opgehaald en eigenlijk zou ik het morgen met Vent doen maar daar heb ik het geduld niet voor. Dus ik heb er al 3 banen op zitten en het wordt heel erg gaaf! Het is wel een beetje druk behang dus nu moet ik een muur maar effen doen i.p.v. de print. Alleen balen dat ik die rol niet meer kan terugbrengen want het is besteld en ook nog eens van Eijfinger dus knetterduur. Best wel knap dat ik dat in mijn eentje hoogzwanger nog voor elkaar gekregen heb .

En dan vrijdag nog maar 1 dagje werken
Juud, dat kan je zo op MP kwijt hoor! Foto!!!
Mal:

Kokos: sterkte met de kies

Juud: foto!!!

Amalia: aquaplay is leuk!!! Maar inderdaad erg duur!

Hel:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven