Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hee Noosje! Leuk je te lezen.

Wat een megaschrik van de val zeg!!

Ik zou ook zwaar in de stress hebben gezeten. Gelukkig is alles o.k. Fijn dat het goed gaat met je kleinste grietje. Plaats je weer eens een fotootje?

Klote zeg van man en jou.. Schrijf het maar van je af als je wilt. Sterkte voor jou!!

Oh Mal dat is fijn dat hij opener is. Als ze meer toegang krijgen, kunnen ze ook meer bereiken.

CG heeft de gebaren momenteel met name nodig vanwege het leren praten. Is J. niet gefrustreerd dat hij sommige dingen niet aan kan geven?

Fijn dat je morgen even met Malman weg kunt gaan.

Mamax, wat goed dat het weer wat relaxter is bij jullie!

Welk land zou het om gaan? Ik duim voor je!!

Naatie, succes met Tobias en het grote bed!! Hij moet er nog aan wennen dus. Was je buik vorige zw.sch. groot vanwege vruchtwater of kind?

Ah Star, ik dacht dat die ganglion op je pols zat. Zelf bedacht haha.

Jinny, hoog bezoek van vriendin dan? Of begrijp ik het verkeerd? Ouderprogramma's zijn elke keer wat anders. Morgen gaat het over algemene ontwikkeling. Vaak zijn het gebarenlessen. Laatst gingen we een film kijken van onze kids in de klas. Lachen, CG zei steeds 'hoi' in de camera (heb ik dit niet al verteld?)!

CG hier wil niet slapen! Heeft zoveel geslapen met de koorts en we plukken er nu de vruchten van. Ligt te zingen in haar bed.
Noosje, leuk dat je er weer bent! Ik voel me ook nog niet echt thuis, komt wel! Wat een schrik met Shanna en balen dat het nog niet lekker loopt met jou en man...!

Compu, nee Jonathan en ik zitten teveel op 1 lijn denk ik, is helemaal niet gefrustreerd, meestal snap ik wel wat hij wil, en misschien is dat niet goed...? Zou hij wat gefrustreerder zijn dan is de drang misschien ook groter.
Stressed is just desserts spelled backwards
Tjee Noos, wat schrikken zeg!!! Ja, die scan heeft Laurens toen ook gehad. Ik mocht niet mee omdat ik zwanger was. Lief ging mee. Laurens wilde niet stilliggen dus na 2x proberen gaven ze hem een roesje, lukte het nog niet. Toen hebben ze hem vastgetapet!!!!! Lief zei dat hij nog liever had dat zijn vingernagels eruit getrokken werden, zo erg vond hij het. Stiekem was ik blij dat ik op de gang zat......

Gelukkig gaat het met Shanna nu beter. Goed dat H zo lekker slaapt! Heerlijk.

Balen zeg van je relatie. Wat gaan jullie doen?

Compu het stond in de Viva. Niet echt interessant hoor. Ging over een doof meisje (werd met 4 jr doof) en ze kreeg zo'n gehoorapparaat waarmee ze na 20 jr weer wat kon horen.

Strenge juf zeg....

Mamax, waar zouden jullie dan naartoe kunnen? Wel iets met zon toch?

Hier wat oranje in de straat. Gezellig. Ik heb nu ook mijn Holland shirt aan (tip, koop maar S bij de mannenafdeling van de C@A. Zijn maar E 6,95).

Mal, hoe is het met je? Ik zag net een kaart in mijn tas die ik je moet sturen. Handig dat ik daar de hele dag mee rond heb gelopen....

Ik was bij mijn zus, nichtje was jarig. Laurens ging op de fiets van oudste nichtje (4jr). Zo'n echte zeg maar, met zijwielen. Noujaaaaa, dat kind ging hard!!! Ik moest meerennen. En sturen en bellen (niet de gsm maar de fietsbel) ondertussen. Echt super. Was zo trots! Mijn moeder was eerst met mijn nichtje van 4 fietsen en dat schoot niet op. Dus ik zei dat ze even met Laurens moest. Nou, zij was ook helemaal verbaasd!

Ben zo trots :-)

Maar nu zit ik met die suffe 3-wieler hier ha ha ha.
Ik zal 'm onthouden, die Viva, Amalia. Bij het ouderprogramma is ook een keer iemand geweest die zo'n implantaat kreeg.

Laurens coureurtje in de dop, je moet aan de fiets dus!! Dat hij erbij kon met zijn beentjes, dat verbaast me.

Mal, ik denk soms dat ik CG veel haar zin geef. Daardoor drijft ze 'm vaak door. Heb ik een fruithap klaar, dan wil ze een banaan. Wil ik naar boven, wil ze perse getild. Misschien peutereigen, maar ik ben zo slap daarin..

Vriend vindt het huis ook leuk! We hebben er nu een deskundig oog naar laten kijken, daarna gaan we evt. kijken. Spannend..
Compu even de link op de groep zetten hoor!!!

Ooh, slap ja Nouja, ik denk soms ook met die kuren van Laurens 'meeveren'. Ik hou ook wel eens mijn poot stijf natuurlijk, maar af en toe denk ik: is dit me de discussie waard en zo ja, ga ik m winnen? Dan leg ik me er wel eens bij neer. Maar toch probeer ik zoveel mogelijk consequent te zijn. Ik vind het wel moeilijk hoor!
Mamax, wat fijn weer wat van je te horen!En wat fijn dat het goed gaat. Ik duim voor de nieuwe baan van manmax!

Compu, haha bijdehandje hoor met haar hoi in de camara. Digidin Star komt hier Compu, vandaar hoog bezoek. Spannend van jullie huis! Link??

Amalia, applaus voor Laurens!

Noosje, wat een schrik zeg! Wat fijn dat het weer beter gaat met haar. Naar van de relatie, ik hoop dat er snel op één of andere manier duidelijkheid komt!

Naatie, suiker? Heb je het idee dat je dat hebt of zomaar een grote buik? Wanneer krijg je de uitslag?

Mal, teller op twaalf! Goehoed! Fout is zo´n t-shirt! Vent kreeg hem van mijn zus, echt fouter dan fout! Ventjes hebben hele leuke voetbal pakkies van no name, staan ze zo leuk! En ook nog oranje elftalshirts van oma gekregen. Die moeten we nog even aandoen.
Mal, een hele dikke knuffel...

Compu en Amalia: hier de hele dag strijd momenteel, herkenbaar dus...

Amalia, driewieler kan op mp dus Stoer hoor!

Jin, ik heb me gisteren ook aangemeld voor de poule maar kan nog niets invullen - moet jij me eerst nog toelaten?

Mamax, haai, wat fijn dat jullie weer een beetje bijkomen. Buitenlandkans, spannend! Waar?

Noos, djiezz, wat een schrik! IK zou het begeven denk ik - maar dat is natuurlijk niet zo, je gaat gewoon door me ademhalen, zult wel moeten want je moet voor je kindje(s) zorgen... He, wat verdrietig dat het niet goed gaat tussen jullie.

Compu, hee, wat spannend, dat huis. IN de stad waar jullie nu wonen of heel ergens anders?

Ow, hoor ik iemand heel zachtjes "mama" roepen? Even kijken hoor.
Hel, ik heb geen Mare gezien hoor. Heb je alleen je profiel ingevuld of ook aangemeld voor onze poule?
Amalia, driewieler ruilen voor een aquaplay op Marktplaats???
Ze is nog/weer in diepe rust. Mooi.

Ha ha Jin, jullie kleuren met z'n viertjes de buurt aardig oranje daar!

Hier in de straat geen oranje te zien. Zou ook vreemd zijn, gezien de bevolkingssamenstelling van de buurt

Naat, onderzoek op suiker, da's ook wat. Was Tobias ook erg zwaar/groot bij z'n geboorte dat ze daaraan denken?

Juud, zow, jij bent goed bezig!

Star, sterkte morgen! Moet je al vroeg?

Oh, en Mamax, dat soort slaapfratsen komt me bekend voor...
quote:Jinny schreef op 04 juni 2008 @ 22:17:

Hel, ik heb geen Mare gezien hoor. Heb je alleen je profiel ingevuld of ook aangemeld voor onze poule?Ehhh NU heb ik me dus ook aangemeld voor onze poule
goeie grap Hel! Maar je mag meedoen hoor, met zo´n enorm ehm... inzicht hebben we niets van Mare te vrezen!
Amalia: Wat knap van Laurens, Juul die denkt nog steeds dat zijn driewieler vanzelf rijdt .

Ik heb fiets voor Juul al staan, vorig jaar gekocht met 75 procent korting, vond ik wel een goeie deal.

Jinny: Jij had toch een driewieler? of was het een miskoop?

Hel: hahaha leuk! Al iets bekend van het bod?

Noos: Schrikken zeg, zoiets gaat niet in je koude kleren zitten.

Balen dat het nog steeds niet gaat, misschien wordt het toch langzamerhand tijd dat jij en je kindjes de biezen pakken, want zoals de situatie bij jullie is worden je kindjes ook echt niet gelukkiger van, en zal ze het alleen maar tekenen ( helaas krijgen kinderen veel mee van situaties ).
Goedemorgen!
Goedemorgen,

Zo net Tobias naar KDV gebracht. Ik ben nog vrij tot 11 uur, dus even tijd voor mezelf.

Noos, fijn weer wat te horen, balen dat het in de relatie niet goed gaat.

Bam, hier nog een die denkt dat de fiets uit zichzelf rijdt

Jinny, het geld is overgemaakt, maar het mag straks toch weer terug gezet worden, want Tobias is heel erg goed!

Tobias was ook aan de grote kant en bij hem heb ik met 37 weken nog een groeiecho gehad om te kijken of er iets was. Uiteindelijk was hij 4220gr.

Nu is mn buik dus weer aan de grote kant, dus nu wilde de vk toch dat ik op suiker ging prikken. Gewoon voor de zekerheid. Ik denk zelf dat dit gewoon weer een groot kind wordt. Hij lag nl met de 20 wk echo al iets voor op de groei.

Maar ja, we zien wel.
Hahaha, slimme kinders eigenlijks ;)

Wanneer ben je uitgerekend Naatie?
9 september. Dus lekker de zomervakantie vrij! Krijg ook heel veel vragen of ik het expres zo gepland heb... Ja duhh..
Doe je goed, goed gepland hoor
ha, collega van me had het ook zo gepland: 6 weken zomervakantie, 1 weekje werken en hop, zwangerschapsverlof. Relaaaaxt! Beter dus.

Net even het bos in geweest met hond en kinderen. Ik vind dat zo lekker! Ben dan zo blij dat we zijn verhuisd en de kinderen dit mee kan geven. Heerlijk fris omdat het nog vochtig was, super. Ik kan daar echt van genieten. Neem me dan voor iedere dag te gaan, maar dat doe ik toch niet... moet ik écht doen!!! Bij deze

Oja, een driewieler voor aquaplay, ha ha, goeie.

Lief kwam wel gisteren met een stepje thuis van zijn werk. Zo'n hip ding. Wel lachen. Dat is nog wel moeilijk voor Lauens, maar hij vond het superstoer.

Vanmorgen heeft de hele boel tot 8 uur uitgeslapen!!! Wat een weelde!! Heerlijk zeg.
Goedemorgen, wil iemand even zon bestellen? Ik heb uitgeslapen, werd pas om 09.00u wakker! Lianne lag ook nog te slapen maar ik zag dat ze haar knuffel-olifant naast haar had en die stond eerder bij haar voeten. Ze was dus wel wakker geweest maar ook weer in slaap gevallen.

Jin, Lianne heeft zich geregistreerd voor de poule.

En jij een doos in bv, kom op zeg! Niet zo min over jezelf denken!

Mamax, hoi! Ik begon me al af te vragen waar je was

Beetje bijgekomen, da's fijn! Succes voor je man, wanneer krijgt hij bericht?

Lianne slaat haar middagslaapjes 9 van de tien keer over.

Naatie, ha, ha, dreigen werkt wel af en toe hè? Wij hebben een soort klemmetjes aan de deuren van Lianne's kledingkast, ze gaan dan een stukje open, maar wij zijn degenen die ze verder open kunnen maken. Lianne kan de kast dus niet meer leeg maken. Verkrijgbaar bij de bouwmarkt.

Zwangerschap gaat goed, dank je! 24 juni hebben we 20 weken echo.

Een grote buik en kans op suiker? Nooit van gehoord. Nou ja, als het maar bij een grote buik blijft, toch? Wanneer heb je de uitslag?

Noos, wat schrikken zeg van die val van Shanna.

Nog steeds relatietrubbels; denk aan jezelf meis! Dikke knuffel voor jou!

Amalia, goedhoed van Laurens! Dat wordt een nieuwe fiets....

Hier geen Oranje in de straat, ik koop ook niet bij AH, dus die welpjes komen hier ook niet, tenzij het van iemand anders is, die er wel komt. Ben niet zo bezig met die EK -gekte.

Oh lekker het bos in geweest met de kinderen, heerlijk! Dat vind ik hier ook zo fijn, alhoewel ik geen hond heb, ha, ha!! Je loopt hier de wijk uit en zit zo in het bos.

Tijd voor wat drinken en actie (lees: boodschappen doen).
kokos, ook lekker uitgeslapen dus! Hier ook geen welpjes hoor. Wel een oranjeshirt!
Zo vanmorgen gezellig bij Mal en Jonathan op de thee geweest, de heren hebben zich heerlijk vermaakt en het huis is erg mooi geworden. Hoe was het werken vandaag Mal?

Lekker zeg Kokos dat uitslapen, dat lijkt me ook wel wat.

Naat een 2e keer groei je vaak toch ook sneller dan een 1e keer? Wel fijn dat ze het even controleren.

Bam dat is zeker een goeie deal om een fiets met 75% te kopen. Druk voor vaderdag? En heb je al post gehad?

Compu wat leuk dat vriend huis ook leuk vindt, gaan jullie een bezichtiging doen?

Noos hoe is het eigenlijk met je verzakking afgelopen (hmm staat zo wel een beetje raar)

Cin hoe is het met je nieuwe paleis? Wanneer krijg je de sleutel?

Star nog wat leuks qua werkgebied op het oog?

Bridge al helemaal klaar voor de doop?
Mal wat heb je eigenlijk voor die gave driewieler betaald?

Jin wie is het hoogbezoek die je te logeren krijgt? Geen borstontstekingen meer gehad?

Het behangen gister was een drama. Het dure behang zat er zo op, dan is behangen echt leuk! Toen het minder dure behang (al vind ik 20 euro per rol nog steeds veel geld). Dat was echt rot behang, het bubbelde alleen maar en ik kreeg het er niet mooi op, wat me enorm chagerijnig maakte want ik wilde het mooi hebben. Goed uiteindelijk na uren zwoegen zat het er redelijk op. Trekt Vent de commode langs de muur waardoor hij langs het rotbehang schaaft en alles scheurt. Ooh ik had het zo gehad met dat stomme behang dat ik boos alles eraf getrokken heb. Toen waren we allebei chagerijnig...

Vandaag ga ik nieuw behang bestellen en dan de fijne. Zaterdag behangen en dan zal het kamertje zondag zo goed als af zijn, heerlijk!

Morgen nog 1 dagje werken en dan gewoon een half jaar vakantie!!!! Echt heerlijk!
Oh wat balen Juud! Dat behang bedoel ik. Mrgen laatste dag, wat gaat dat snel!!! Lekker zeg! En na het weekend krijgenw e dus foto's van kamertje en buik???

Mal:gaat het wat vandaag? Jonathan lekker met Mart gespeeld?

Jin: jij een doos, ga toch weg! Echt niet!!! Je doet het super met die hele bv!

Kokos: jemig bij jou gaat het ook al snel!

Hel: hoe is het met het bod? Is er een deal?

Doop: nee nog niet helemaal klaar hoor... Boekje is af, morgen op school kopieren. Morgenavond de boodschappen doen en het weekend klaarzetten. Vriend heeft zaterdag voetbaluitje dus dan sta ik er alleen voor, dat is wel jammer maar kon even niet anders. Ach, red me wel hoor, maar samen is leuker/makkelijker natuurlijk... En zondag de grote dag. Heb er erg veel zin in!
LEZEN JUUD

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven