Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Oh ja, bedje: wij hebben het meegroeibedje van Ikea en bevalt prima!

Hel; spannend!!!
Goedemorgen!
hoi Bam.
Morning!

Toets of examen van gisteren was moeilijk!! Vriend en ik hadden allebei erg veel fout. Sommigen hadden er goed hun best gedaan. De cursusleidster attendeerde ons erop waar we in de vervolgcursus meer op moeten letten. Heb geen zin om daar nu al aan te denken. Zal wel sept. beginnen.

CG begon gisteren flink te koortsen, nu weer aan het spelen, maar we houden nog even ons gemak.

Even teruglezen als het ons gegund is..
Viva Mama Amalia? Of de gewone Viva? Die lees ik eigenlijk niet.

Wat super hoe je dat gevoel beschrijft van de hei. Daar leef je toch voor!

Hel, CG zat ademloos te kijken naar Mare met bril en flesje. Het moment om de Babybenz hier tevoorschijn te toveren. En jawel, ze wil 'm op! Misschien een tip voor Mal en J.?

Star, sterkte vrijdag! Laat je de ganglion nog waar ie zit?

Mal, goed dat het je bevalt!! Lekker leefruimte erbij toch?

Balen dat er nog zoveel moet gebeuren, rustig aan maar.

Wat een leuke foto's!!! Wat krijgt hij een wijs bekkie.

Oh...ik zie nu dat er een slechtnieuwsbericht staat op de groep.. Ik zal het gelijk lezen...
Pffff wat een rotbericht. Vind het vervelend dat ik eerst over koetjes en kalfjes begon, sorry!
Goedemorgen,

Iedereen die het kan gebruiken een dikke van mij.

En wat een leuke foto's op de groep!

Juud, stoere vrouw, knap van je dat je zelf bent begonnen met behangen.

CD, goed geslaagd voor kleertjes, mooi!

Hel, oei spannend van dat bod. Hopelijk gaat het door.

Compu, sterkte voor CG, koorts is niet leuk.

Even wat drinken en Lianne weer ophalen.

Ik heb geen last meer van de ontsteking die bij de kies zat. De tandarts had al gezegd dat hij dat niet verwachtte. Nog wel last van bijholte pijn, dus morgen even ha bellen want dit duurt al een week en neusspray werkt niet.

Las gisteren een berichtje over een cursus borstvoeding, hier in mijn woonplaats, ik ga me aanmelden.
Update over de poule:

Julian, Ciara en Thijmen moeten de stand nog invullen

Mee doen:

Julian

Julia

Tobias

Ciara

Thijmen

Gijs (Cas)

CG

Ties

Laurens

Thomas

Mocht je nog willen deelnemen, dan heb je nog DRIE dagen de tijd om je aan te melden en de stand in te vullen!!!
En nog even dit:

Een hele dikke knuf voor Mal

Kokos, fijn dat de ontsteking weg is. En zo´n cursus bv kan vast geen kwaad, ik vond (vind) het een hele kunst hoor. Maar nou ben ik ook een doos dus het ligt denk ik wel aan mij hoor. Jij bent vast een natuurtalent!

Juud, wat ontzettend knap zeg. Ik ben erg benieuwd!

Compu, beterschap voor CG!
Jonathan doet ook mee jinny, ik moet er even voor gaan zitten! Doen we ook nog een oranje-foto hoekje op de groep? was zo leuk vorige keer.

Wat staan er een leuke foto's van Quispel op de groep. Ik ben jaloers. Dat stoeltje waar hij niet op mag daar past hij over een paar weken toch niet meer in haha. Een lekker ondeugend koppie! Daar heb je je handen vol aan Enka of niet?
Stressed is just desserts spelled backwards
Vanmiddag moeten we ws alweer nieuwe schoentjes halen voor Mr j, hij groeit ineens zo hard en hij loopt weer minder mooi op zijn schoenen. Wat gaan dat allemaal snel zeg Ik denk dat hij op vakantie ook weer 2 cm is gegroeid als ik zijn broeken enzo zie.
Wat voor maat heeft hij, Mal?

CG heeft nu maat 22, met de braces 23.

Heb je al schoenen gezien voor hem?

Oh, ik heb een leuk huis gezien op F.!!

Ik denk dat vriend het niks vind, t.a.v. de buurt. Maar ik zou graag gaan kijken.
Zon en een beetje pokon doen wonderen Mal . Wat voor soort schoenen zoek je? Je hebt nog een paar dagen Mal, anders kun je (beslis ik niet, maar is technisch onmogelijk) niet meer meedoen. Maak anders eerst je profiel aan, dan heb je nog even tijd om de standen in te vullen.
jinny, het gaat wel lukken hoor! vanavond heb ik wel tijd. Jij bent toch geen BV doos???? jij voedt zelfs in de dierentuin. Ik voed al 28 maanden alleen maar liggend haha, dat is pas dozerig.

Denk dat we nu een paar 'lage schoentjes' echt voor de zomer halen. Hij heeft wel hele leuke sandaaltjes maar dat is alleen voor als het mooi weer is natuurlijk.

Compu, hij gaat nu naar maat 24 denk ik. Ik denk dat het qua buurt er alleen maar op vooruit kan gaan na wat er laatst is gebeurd bij jullie. goed argumeent om CV te overtuigen.
Haha die is goed ja. Ik dank u!

Hoe is het met praten en bv, Mal? Als je wilt vertellen tenminste.

Morgen heb ik op school een ouderprogramma over algehele ontwikkeling, ben benieuwd.

Jinny, zou er niet een vriendin bij jou langskomen? Of is die al geweest?
Mal, ja dat is wel dozerig ja. Ik kan niet liggend voeden, is ook dozerig haha. Maar jij voedt al bijna tweeeneenhalf jaar! en dat is weer echt briljant, dus nee, je bent geen opperdoos. Leuk open schoentjes. Ik had hele leuke voor oudste zoon gevonden bij ehm... ben merk even kwijt... Er zijn vast veel leuke schoentjes te vinden!

Compu, vriend Jinnyman is geweest en mijn ouders en binnenkort Hoog Bezoek hier. Spannend een ouderenprogramma. Wat houdt dat in?
Ik heb leuke schoentjes gekocht van Saltydog stofachtigen.

Ik denk dat er overal wel wat is, en dat het tegenwoordig een uitzondering is als je in een straat woont waar niks gebeurd, hoe triest ook!

Zien Jullie straten ook al Oranje?

Enka: Hier alles goed met Nijn ook, Nijn is soms een beetje Hyper en eigenlijk alleen maar happy als ze uit de kooi is.

Gister was ze ook uit de kooi, hahaha het sprong net als een lam zo de tuin door, maf beest

Ze is ook al een keer ontsnapt, haha toen was ze bij mensen binnen gedoken die een tuinfeest hadden, hij is fijn....
[quote]bambino schreef op 04 juni 2008 @ 13:58:

Nee, geen oranje te bekennen...

quote]
quote:Jinny schreef op 04 juni 2008 @ 14:05:

[quote]bambino schreef op 04 juni 2008 @ 13:58:

Nee, geen oranje te bekennen...

quote]gek he
Bam, haha, lag nieuwe Nijn bijna op de BBQ zeker!

Bij ons in de straat 1 versierd huis! Denk dat wij nog wel wat vlaggetjes hangen. En ik heb een brulshirt meegenomen bij de Blokker voor M, wat een fout genant lelijk shirt is dat.

op www.oranjeshirtjes.nl staan leuke peutershirts!

Compu, we hebben vrijdag een gesprek over logopedie, plan van aanpak. Omdat er verder nog niks gebeurd ik merk wel dat hij na de operatie wel weer meer dingen doet zoals in de handjes klappen, denk dat hij wel een tijd erg slecht heeft gehoord en daardoor ook niet leuk vond om die dingen te doen. Misschien dat wij ook een gebarencursus moeten gaan doen...! Maar hij snapt toch wel zinnen en woorden, dus daar ligt het niet aan. Op het KDV verwachten ze dat ze wel meer kunnen bereiken nu omdat hij veel opener is in het contact nu het zo goed gaat (hoop dat het zo blijft, de teller staat op 12 dagen)
Hoi meiden,

ik heb eindelijk het gevoel weer een beetje bij te komen. Man is ook weer minder moe en Max wordt ook weer wat gezelliger. Die heeft de laatste tijd behoorlijk in de peuterpuberteit gezeten, gezellig hoor !

Mal, ik heb net je bericht op de groep gelezen, ook hier nog even een dikke knuffel . Ik vind jullie wereldouders zoals jullie met alle tegenslagen omgaan!

Jinny, gezellig al die visite uit Nederland! Wat voor hoog bezoek komt er?

Enka, wat een leuke foto's van Qwispel! Hoe vind Thijmen het?

Star, hoe is het met Ziggy's kids?

Kokos, hoe is het met je kies? Blij dat hij eruit is zeker!

Hel, vent z'n huis nog steeds niet verkocht zag ik. Hebben jullie wel kijkers?

Man heeft gisteren een sollicitatiegesprek gehad. Ging wel goed, hij heeft er 2 (!) uur gezeten. Ik zou het wel leuk vinden als hij daar gaat werken, dan zouden we over 1.5 jaar voor 3 jaar naar het buitenland gaan. Dat lijkt me wel wat!

Slapen jullie kabouters allemaal nog tussen de middag? Max niet meer. Gister was hij niet helemaal lekker, toen viel hij om 15.45 in slaap, werd om 17.15 weer wakker en wilde vervolgens pas om 22.30 weer slapen . Vandaag maar niet meer slapen dus!
Fijn Mamax dat jullie weer een beetje aan het bijkomen zijn.

Spannend voor je man dus, wat doet hij eigenlijk voor werk?

Julian heeft heel lang niet geslapen tussen de middag, maar wel gewoon altijd even in zijn bed gelegd, en nu gaat hij sinds een paar weken weer slapen, heerlijk!!

Mal: Leuke shirtjes, ik denk dat ik er zelf ff 1 in elkaar flans.
Hoi hoi,

Mal, slecht nieuws? Ik ga zo gelijk even op de groep kijken

Leuke shirtjes, die oranje. Ik wil ook nog wat voor Tobias, maar alle leuke shirts in de winkel beginnen bij maat 104.

Fijn dat Jonathan zo lekker groeit zeg!

Mamax, fijn dat het allemaal weer wat rustiger is nu. Spannend zeg, sollicitatie. Naar het buitenland? Mhh.. dat zou toch echt juist niet mijn ding zijn.

Tobias slaapt hier meestal nog wel een uur of 2/ 2.5 ! Maar nu hij sinds vorige week een nieuw bed heeft, wordt het allemaal wat minder.

Zo Juud, stoer hoor, helemaal zelf behangen. Wat voor behang is het? Of is het echt meisjes/jongens behang? Ik zoek nl ook nog leuk behang

Helen, spannend zeg van het apartement. Weet je al meer?

Amalia, hihi..slapen je kinderen een keer goed, verveel jij je! Hihi..

Enka wel spannend dat zwemmen dan ja! kleine durfal heb jij.

Kokos, fijn dat je geen last meer hebt van de ontsteking. Gaat het verder goed met je zwangerschap? Heb je al bijna de 20 wk echo?

Star inderdaad brr.. cyste laten verwijderen. Daar word je niet echt blij van.

Compu, fijn dat je meisje zo goed loopt nu met die braces!

Jinny, leuk hoor die voetbalpool. Ik zal vanavond even geld overmaken.

Hier verder alles goed. Moet alleen van de week op suiker laten prikken. Ze vonden mn buik wel groot. mhh.. tja dat was ie bij Tobias ook en toen heb ik alleen een groeiecho gehad.

En Tobias heeft dus een nieuw bed. Nou hij vindt het helemaal leuk. Zo leuk dat hij s avonds zn bed uit gaat om zn kasten leeg te halen

Nu heb ik gezegt dat hij in bed moet blijven en dat hij anders weer in zn 'kleine' bed moet. Dat helpt wel tot nu toe..hihi..
Ganglion is cyste kennelijk Compu

Hel, voor jou ook een trouwens.

Mal

Jin, wacht nog even op inspriratie qua uitslagen
Hallo Allemaal, ik is er weer!

Een eeuwigheid op internet gewacht, vandaag weer gebeld, bleek dat we gewoon wel internetverbinding hadden maar dat we onze netwerkkabel moesten vervangen?!

Maar ik ben zoooooooo blij dat ik weer internet heb!

Hoe gaat het met jullie? En met de zwangere mama's? Wie is nu als eerste uitgerekend?

Hier gaat het wel ok. Moet nog wel erg wennen aan het nieuwe huis, het voelt nog niet als thuis. Met de meisjes gaat het super! Helena groeit en slaapt veeeeeeeeeeel! Nog steeds bv behalve de laatste voeding, dan krijgt ze de fles. Dan slaapt ze tot een uur of 5 voor de eerste voeding, anders kwam ze een uur of 2 en een uur of 6 weer. Met Shanna als nachtbraker erbij trok ik dat niet.

3 weken geleden heb ik een nachtje ziekenhuis met Shanna gedaan. Ze was van bovenaan de trap afgevallen (denk de 4e tree) op de stenen vloer. Het was echt verschrikkelijk erg! 2 keer naar de dokter en die wilde toch dat ze naar het zkh ging. Onderweg moest ze weer overgeven dus heb ik zkh gebeld en toen zeiden ze dat we dan maar gelijk naar de EHBO moesten komen. Ik heb me zelden zo ellendig gevoeld, ik was zo bang! In het ziekenhuis wilden ze een scan doen en ik mocht niet mee omdat de straling niet goed voor Helena was. Toen ze mij vertelden dat ze 5 min stil moest liggen zei ik gelijk dat het kansloos was en ze haar wel weer op konden halen. Nacht gebleven en van de stress niet geslapen. Volgende dag was haar oog een zwarte ballon, echt ze zag er verschrikkelijk uit! Maar ze was helemaal vrolijk en pittig dus erg opgelucht. Relatie gaat helaas niet goed.... Kan er verder weinig zinnigs over zeggen omdat ik ook niet weet wat ik moet. Helemaal met 2 kindjes natuurlijk...

Ik zal eerst eens op de group kijken, bijlezen hier waag ik me maar niet aan, het belangrijkste staat toch op de group?

Bis spater!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven