Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
Fijn bridges, zal voor je vader ook een stuk fijner zijn. en kan je wta makkelijker op bezoek. Hoe laat komt ie aan?
Alle reacties Link kopieren
Shoot, vergaderen. Buh.



Haai Suus, haha, ja, ik vier m'n schoenentic ook bot op dochter. Kledingtic ook. Alleen jammer dat je met die kabouters nooit weet of ze het aan willen.
Alle reacties Link kopieren
Cin, ook ik moest weer hardop lachen. Ik begrijp dat je vent ondertussen ook aan nummer 4 denkt?



Mal, beterschap voor je nek/schouders. al bij fysio geweest? Warm houden wil nog wel eens helpen op die plek.



Hellus, je ziet er ook goed uit en je bent ook afgevalen! Hoeveel ondertussen? Doe die skinny donderdag maar eens aan. Ik ben benieuwd!



Bam, jij al 16 kilo he? Goed man!! En dan ook ng ff fietsen naar Leiden (en weer terug.....) goehoed! En vooral knap dat je dan gisteren toch weer naar sportschool ging, ik had even overgeslagen denk ik...



uh....
Alle reacties Link kopieren
Hel, kledingtic/tip: Broer en Zus op Rozengracht heeft 50% eraf en super gave jurkjes zijn nu dus de helft van 35 euro... Ik heb er twee gekocht van Petit Louie, echt helemaal leuk!
Alle reacties Link kopieren
Bridge, fijn dat je stiefpapa deze kant op komt. Rot dat het nog steeds niet echt opschiet. Heel veel beterschap nog even!



Compu, jij al succes met project brusje??
Alle reacties Link kopieren
quote:Suze2 schreef op 08 juli 2008 @ 10:15:

Cin, ook ik moest weer hardop lachen. Ik begrijp dat je vent ondertussen ook aan nummer 4 denkt?



Mal, beterschap voor je nek/schouders. al bij fysio geweest? Warm houden wil nog wel eens helpen op die plek.



Hellus, je ziet er ook goed uit en je bent ook afgevalen! Hoeveel ondertussen? Doe die skinny donderdag maar eens aan. Ik ben benieuwd!



Bam, jij al 16 kilo he? Goed man!! En dan ook ng ff fietsen naar Leiden (en weer terug.....) goehoed! En vooral knap dat je dan gisteren toch weer naar sportschool ging, ik had even overgeslagen denk ik...



uh....ho ho ho ho, stoppppppp hahaha 19 kilo hoor
Alle reacties Link kopieren
www.kinderkleding-tekoop.nl heeft nu 65 procent korting.
Alle reacties Link kopieren
Sorry!!!!!!!!!!!!!!!! Doe ik je nog tekort... 19 kilo! Echt goed. We moeten snel weer eens een bakje koffie doen want dat wil ik zien!
Alle reacties Link kopieren
Niet terug hoor Suze.. dat was me wat teveel van het goede........ 130 km dan hadden mijn pootjes echt afgebroken denk ik
Alle reacties Link kopieren
altijd gezellie een bakkie, kom ik jou kant wel op. Goed voor den conditie ;) Maar het valt nog niet zo op, moeten er nog wel 20 af denk ik wil je het goed zien.
Bam opperde laatst een etentje.
Alle reacties Link kopieren
dat is waar ook.

nog betersssssssss ja.. lekkerrrrr
Alle reacties Link kopieren
Morguh,



Het onweert hier :sad:. Nou ja, als het morgenochtend maar droog is, dan gaan we met psz naar het bos. Maar ze zullen vast wel een alternatief hebben als het dit weer is.



Bam, 19 kilo, petje af! Je had gisteren rond half acht gepost dat Julian de hele dag al vervelend was, daardoor kreeg ik de indruk dat hij nog wakker was.



Bridges, stiefpa dichterbij, beter!



Hel, succes met vergaderen!
Alle reacties Link kopieren
Etentje is ook prima, gezellig!



Morgen Kokos, morgen Star.



Zo, eens even een overdenkt winkelcentrum zoeken voor de boodschappen. Tot straks.
Alle reacties Link kopieren
Die koppen we in.....
Groot Gelderlandplein Suus!
Alle reacties Link kopieren
Groot Gelderlandplein, dan kunnen we samen lunchen (ik kan het vanuit m'n raam hier net niet zien)! Maar ik zou Amstelveen doen, da's uitgebreider shoppen.



Jaaaaa, etentje, leuk, wanneer? Waar?
Alle reacties Link kopieren
22 juli is een mooie datum Ris, zo blijft de datum idd bijzonder! Wij zijn gewoon op de dag getrouwd dat we elkaar ontmoet hebben, ook heel handig want nu blijven we hem vieren.



Ik ga nu maar voor zondag de 13e. Een kennis beviel van haar dochter op mijn verjaardag dus dan kan ik wel op haar verjaardag, de 13e, bevallen dacht ik zo. Vandaag kan ik niet bevallen, ik ben nu veel te moe voor al dat gedoe .



Suze staat jullie huis al in de verkoop?



Hel wat is je streefgewicht? Al een vakantie gevonden of heb ik daar overheen gelezen?



Bridge is het ritje met de ambulance goed verlopen?



Zo nu gauw de hond uitlaten en dan duik ik lekker mijn bed in. en dan hoop ik dat Mart vanmiddag heel erg lang slaapt!
Alle reacties Link kopieren
quote:Suze2 schreef op 08 juli 2008 @ 10:18:

Hel, kledingtic/tip: Broer en Zus op Rozengracht heeft 50% eraf en super gave jurkjes zijn nu dus de helft van 35 euro... Ik heb er twee gekocht van Petit Louie, echt helemaal leuk!O ja, die ken ik, die zijn leuk! Van de week eens even langs rijden...
Alle reacties Link kopieren
Rommelt er al iets Juud? Zondag, altijd goede dag om te bevallen.... Streefgewicht is 57, nog 5 te gaan (van de 12).



Sjonge, het blijft maar gieten. Wedden dat ik straks weer natregen. Toch eens een fatsoenlijk regenpak kopen. Ik haat die dingen. Zo'n tuttige poncho dan misschien. Anyway. Even lunchen.
Drooooooog hier! Ik zie zelfs zon Kom jouw kant dus ook op Hel!
Alle reacties Link kopieren
Mooi, dat is goed nieuws!



O, en nog geen vakantie gevonden Juud. Wordt zeeeer last minute.
Alle reacties Link kopieren
op de group Hel staat wat over het etentje
Alle reacties Link kopieren
Ik zag het Bam! Heb al gereageerd. Hee maar bijna 20 kilo, dat moet toch te zien zijn! Ik vind het knap. Vind je het nog te doen of ben je er helemaal klaar mee?
Alle reacties Link kopieren
Ja hoor is goed te doen. Ik neem ook gewoon een chippie hoor, of een frietje alleen allemaal wat gedoseerder.... en minder vaak.......

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven