Good Luck!
donderdag 17 juli 2008 om 19:35
Bij vriendin van mij wel wat valse baby-activiteit. Heeft maandag de hele dag weeën gehad, en toen... stopte het weer! Dat is ook niet leuk! Ik heb Juud nog even geprobeerd te bellen maar die nam niet op, moeten natuurlijk allemaal wennen aan elkaar en aan de nieuwe situatie en BV opstarten enzo. Probeer het later vd week nog wel even.
Stressed is just desserts spelled backwards
vrijdag 18 juli 2008 om 07:56
Morgen...
Hier al nieuws?
Hier nu al een off-day... Heb geen zin. En heb de balen van van alles. En moet niet eens ongesteld worden
Dus kom maar op met leuke nieuwtjes allemaal!!!
(Oh ja mijn knappe ventje had nog een droge luier vanmorgen! En een flinke plas op het potje! Niks bewust aan dat droog blijven van hem, maar ik vond het toch maar mooi knap!)
Hier al nieuws?
Hier nu al een off-day... Heb geen zin. En heb de balen van van alles. En moet niet eens ongesteld worden
Dus kom maar op met leuke nieuwtjes allemaal!!!
(Oh ja mijn knappe ventje had nog een droge luier vanmorgen! En een flinke plas op het potje! Niks bewust aan dat droog blijven van hem, maar ik vond het toch maar mooi knap!)
vrijdag 18 juli 2008 om 09:41
Goedemorgen,
Even snel: schoonouders komen zo op visite. En man komt ook naar huis, vrije dag gekregen van zijn baas.
Kom even kijken hoe het hier gaat:
Ris en Juud, hoe gaat het????
Ik lees later bij, mijn mobieltje staat elke dag aan, dus als er bevallingsnieuws is...... wil iemand dan even sms'en?
Kus!
Even snel: schoonouders komen zo op visite. En man komt ook naar huis, vrije dag gekregen van zijn baas.
Kom even kijken hoe het hier gaat:
Ris en Juud, hoe gaat het????
Ik lees later bij, mijn mobieltje staat elke dag aan, dus als er bevallingsnieuws is...... wil iemand dan even sms'en?
Kus!
vrijdag 18 juli 2008 om 11:08
Ehh, Juud is al bevallen Kokos, dat heb je al wel meegekregen??
Knappe Ties!!! Hoera hoera, heel knap
Arme Berend, vanmorgen weer gespuugd in zijn bed. Dus de wasmachine is al weer klaar en de droger doet zijn best. Ik ben blij dat Laurens nog een ledikant heeft, want zijn matras ligt nu in Berend's bed, aangezien ik de hoes van het matras ook moest wassen
Vanmorgen naar het cb geweest, hij was weer naar beneden gaat met z;n gewicht. 2x geleden ook al, toen had hij de 6e ziekte, vorige keer klom hij iets omhoog, maar nu was hij weer gezakt. Hoopt dat het te maken heeft met de diarree dus dat het straks weer goed gaat.
Waar is de zomer??? Ik zag gisteren dat het volgende week (dus niet aankomende, maar die week erna) weer beter wordt. Lekker ja, dan ga ik op vakantie...al gun ik alle thuisblijvers natuurlijk heel mooi weer!!!
Knappe Ties!!! Hoera hoera, heel knap
Arme Berend, vanmorgen weer gespuugd in zijn bed. Dus de wasmachine is al weer klaar en de droger doet zijn best. Ik ben blij dat Laurens nog een ledikant heeft, want zijn matras ligt nu in Berend's bed, aangezien ik de hoes van het matras ook moest wassen
Vanmorgen naar het cb geweest, hij was weer naar beneden gaat met z;n gewicht. 2x geleden ook al, toen had hij de 6e ziekte, vorige keer klom hij iets omhoog, maar nu was hij weer gezakt. Hoopt dat het te maken heeft met de diarree dus dat het straks weer goed gaat.
Waar is de zomer??? Ik zag gisteren dat het volgende week (dus niet aankomende, maar die week erna) weer beter wordt. Lekker ja, dan ga ik op vakantie...al gun ik alle thuisblijvers natuurlijk heel mooi weer!!!
vrijdag 18 juli 2008 om 11:22
Hoi,
Net naar de KNO arts geweest. Het buisje zit er nog in, dat is erg goed. Hij zit er nu al ruim een jaar in.
En we hebben de MRI bestudeerd. Er zijn bij beide oren geen afwijkingen in het oor te vinden in aanleg. Dat is geweldig!
Nog steeds is het mysterieus waarom ze dan slechthorend is.
Het ligt waarschijnlijk dan aan nauwe gehoorgangen en daar zou je aan geopereerd kunnen worden! Dus dat betekent dat ze in de verre toekomst wellicht geen beengeleider nodig heeft!
Wij zijn blij!
Ris, gaat ie met je? Hou je het nog vol?
Net naar de KNO arts geweest. Het buisje zit er nog in, dat is erg goed. Hij zit er nu al ruim een jaar in.
En we hebben de MRI bestudeerd. Er zijn bij beide oren geen afwijkingen in het oor te vinden in aanleg. Dat is geweldig!
Nog steeds is het mysterieus waarom ze dan slechthorend is.
Het ligt waarschijnlijk dan aan nauwe gehoorgangen en daar zou je aan geopereerd kunnen worden! Dus dat betekent dat ze in de verre toekomst wellicht geen beengeleider nodig heeft!
Wij zijn blij!
Ris, gaat ie met je? Hou je het nog vol?
vrijdag 18 juli 2008 om 11:37
Ik gooi er maar een een vraagje tussendoor.
Bij andere kindjes kan CG zich niet goed duidelijk maken. Dus ze wil b.v. wat geven (of knuffelen of hebben) en een ander kindje begrijpt dat niet. Die kijken dan gelijk naar mij (wat me dan licht irriteert trouwens).
Zal ik dan helpen (uitleggen) of niet?
Weet niet meer zo goed wat ik daar dan mee moet..
Bij andere kindjes kan CG zich niet goed duidelijk maken. Dus ze wil b.v. wat geven (of knuffelen of hebben) en een ander kindje begrijpt dat niet. Die kijken dan gelijk naar mij (wat me dan licht irriteert trouwens).
Zal ik dan helpen (uitleggen) of niet?
Weet niet meer zo goed wat ik daar dan mee moet..
vrijdag 18 juli 2008 om 11:44
Hé Compu wat een goed nieuws!!! Dat is echt fijn!
Wat betreft je vraag? Geen idee eigenlijk... Ik zou denk ik proberen om CG op dat moment te stimuleren het nog eens te doen/zeggen en daarbij helpen, dus Cg nog eens doen met jouw hulp zodat kindje het dan wel begrijpt...
Lastige kwestie...
Kokos: haha ja hoor bevalnieuws! juud is al bevallen!!!
Amalia: hè irritant van het overgeven en het afvallen. Moet je nuvaker heen om te wegen of zo? Wat waren de meterstanden?
Wat betreft je vraag? Geen idee eigenlijk... Ik zou denk ik proberen om CG op dat moment te stimuleren het nog eens te doen/zeggen en daarbij helpen, dus Cg nog eens doen met jouw hulp zodat kindje het dan wel begrijpt...
Lastige kwestie...
Kokos: haha ja hoor bevalnieuws! juud is al bevallen!!!
Amalia: hè irritant van het overgeven en het afvallen. Moet je nuvaker heen om te wegen of zo? Wat waren de meterstanden?
vrijdag 18 juli 2008 om 11:45
quote:amalia schreef op 18 juli 2008 @ 11:14:
bridges, wat is het verhaal achter die filmpjes? Zit nu te kijken, wel grappig maar beetje flauw.Geen idee maar zag het staan en was het al vaker tegengekomen dus dacht: laat ik ze nu maar eens bekijken! Moest er om grijnzen, dus ach: doel bereikt! Had ik even nodig...
bridges, wat is het verhaal achter die filmpjes? Zit nu te kijken, wel grappig maar beetje flauw.Geen idee maar zag het staan en was het al vaker tegengekomen dus dacht: laat ik ze nu maar eens bekijken! Moest er om grijnzen, dus ach: doel bereikt! Had ik even nodig...
vrijdag 18 juli 2008 om 11:46
He, dat is goed nieuws Compu, fijn!
Mmm, jij vooral aan het schoonmaken dus Amalia. Niks leuk. Maf, van dat gewicht van Berend. Zou idd goed de diarree kunnen zijn voor zover ik er verstand van heb. Hadden ze er op het cb nog wat interessants over te melden?
Bridges, ik had ook niks met sportscholen enzo, maar ik heb nu echt de smaak te pakken. Het feit dat je reslutaat ziet (en voelt) motiveert ook enorm. Voel me echt stukken fitter!
Mmm, jij vooral aan het schoonmaken dus Amalia. Niks leuk. Maf, van dat gewicht van Berend. Zou idd goed de diarree kunnen zijn voor zover ik er verstand van heb. Hadden ze er op het cb nog wat interessants over te melden?
Bridges, ik had ook niks met sportscholen enzo, maar ik heb nu echt de smaak te pakken. Het feit dat je reslutaat ziet (en voelt) motiveert ook enorm. Voel me echt stukken fitter!
vrijdag 18 juli 2008 om 11:49
Voel je je al wat vrolijker, Bridges?
Er is trouwens hier een Lief-winkel gekomen, wist je dat?
Vanmorgen bij Intermezzo aan de taart gezeten om het te vieren. Wel een tegenvaller, het keukentje heeft niet meer zoveel leuks om mee te spelen (alles kapot of zoek etc.).
Dank voor je tip, had nog niet aan helpen gedacht, dacht aan overnemen of niets doen. Simple is that.
Oja, Cin, nog van harte gefeliciteerd!! Vergeet het steeds. Leuke dat gehad?
Er is trouwens hier een Lief-winkel gekomen, wist je dat?
Vanmorgen bij Intermezzo aan de taart gezeten om het te vieren. Wel een tegenvaller, het keukentje heeft niet meer zoveel leuks om mee te spelen (alles kapot of zoek etc.).
Dank voor je tip, had nog niet aan helpen gedacht, dacht aan overnemen of niets doen. Simple is that.
Oja, Cin, nog van harte gefeliciteerd!! Vergeet het steeds. Leuke dat gehad?
vrijdag 18 juli 2008 om 11:52
goedemorgen
Vanmorgen weer gestript, ctg en echo gehad. Ctg was super; meisje was erg actief (altijd rond half 10) hartslag ging mooi mee met de bewegingen en weeënactiviteit was 1 rechte lijn met niks (da's dan weer minder, niet eens een harde buik dus)
Meisje heeft nog genoeg vruchtwater en ik heb een goede vinger (!?!? haha) ontluiting. Strippen is dus weer gelukt. Als het vandaag/vannacht nou niks oplevert, dan wordt ik morgen om 8 uur ingeleid!! Gelukkig niet het hele weekend doorstrompelen!!! Ben ik echt zo blij om, want Mark begint er nu ook last van te krijgen (mark wil bij mem blijven en mee naar zh) Dus we maken er vanavond een feestje vas; we gaan chinees eten bij mijn ouders, dan lekker in bad en wij brengen hem daar in bed en als het goed is heb ik dan morgen of zondag eindelijk mijn meisje in mijn armen! Dus nu gaan mijn moeder en ik nog even afstoffen, bedden verschonen en dweilen en dan ben ik er (voor de zoveelste keer) helemaal klaar voor! Oh en mijn moeder mag nog even foto's van mark en mij maken, ook nog even leuk om te doen. Dus meiden mochten mijn vliezen nou breken, dan meld ik het hier nog en anders sms ik bam wanneer ons meisje er is. Spannend hè!?!?!?!?
Vanmorgen weer gestript, ctg en echo gehad. Ctg was super; meisje was erg actief (altijd rond half 10) hartslag ging mooi mee met de bewegingen en weeënactiviteit was 1 rechte lijn met niks (da's dan weer minder, niet eens een harde buik dus)
Meisje heeft nog genoeg vruchtwater en ik heb een goede vinger (!?!? haha) ontluiting. Strippen is dus weer gelukt. Als het vandaag/vannacht nou niks oplevert, dan wordt ik morgen om 8 uur ingeleid!! Gelukkig niet het hele weekend doorstrompelen!!! Ben ik echt zo blij om, want Mark begint er nu ook last van te krijgen (mark wil bij mem blijven en mee naar zh) Dus we maken er vanavond een feestje vas; we gaan chinees eten bij mijn ouders, dan lekker in bad en wij brengen hem daar in bed en als het goed is heb ik dan morgen of zondag eindelijk mijn meisje in mijn armen! Dus nu gaan mijn moeder en ik nog even afstoffen, bedden verschonen en dweilen en dan ben ik er (voor de zoveelste keer) helemaal klaar voor! Oh en mijn moeder mag nog even foto's van mark en mij maken, ook nog even leuk om te doen. Dus meiden mochten mijn vliezen nou breken, dan meld ik het hier nog en anders sms ik bam wanneer ons meisje er is. Spannend hè!?!?!?!?