Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Gelijk heb je Mal, 1 keer prikken in dat kleine lijfje is wel genoeg!
Alle reacties Link kopieren
Oeh, Gordon Ramsey, toe maar! Wat ga je maken?



Mal; wanneer moet je prikken voor de chromosomen? Duurt dat nog lang? Tsja verkoudheid is nu al tijdje dus wel fijn als ze ernaar kijken. Dat zijn wel uitgebreide prikken toch?
Alle reacties Link kopieren
Ja, het is altijd al zo traumatisch voor hem. Omdat hij ook nog rollende aderen heeft. Dat heeft ie van zijn vader. Daarom is het nog moeilijker om te prikken bij hem.



Is er nog nieuws van Rissie?
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Onze KG ging nakijken of dat onderzoek wel of niet gedaan is de vorige keer, als het niet gedaan is moet hij dus opnieuw bloed prikken. Arm ventje. Maar dan maar beter alles in 1 keer. Als hij nou maar niet voor de katten allergisch is... Hij is er zo gek op!
Stressed is just desserts spelled backwards
Karbonades met honing-mosterd denk ik, jammie!
Alle reacties Link kopieren
Klinkt lekker Star.



Ik ga nu een broodje ei-Malificent-speciaal maken.



Eitje met hele dooier, kaas en augurkjes, smullie!
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Ris zit op een verjaardag
Alle reacties Link kopieren
dat hoop ik ook niet Mal. Allergisch voor de katten, zou wel erg sneu zijn. Maar misschien is het wel helemaal niet allergisch?
Alle reacties Link kopieren
ohh lekker broodje ei... hmmmm
Alle reacties Link kopieren
O ja, dat is waar ook! Goed dat ze er even uit is, dan gaat de tijd sneller.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Klinkt goed Mal en Star!



Mal: misschien huisstofmijt? Is de meest voorkomende en gelukkig ook prima te behandelen... Wie weet... Tsja afwachten dan maar en hopelijk is het onderzoek niet nodig en hoeft hij alleen "maar" op allergie geprikt te worden...
Alle reacties Link kopieren
Bam wat voor dieet doe je eigenlijk? Gewoon gezond eten en niet snoepen en 3 keer per week sporten?
Alle reacties Link kopieren
De KNO zei dat ze het even moesten nakijken voor de zekerheid, omdat hij nu al zo lang verkouden is en niks helpt.



Ik denk dat er wel iets uitkomt want onze kinderdieetiste waar ik toen heen ging vanwege de koemelkallergie zei dat kindjes met KMA vaak daarna een andere allergie krijgen zoals hooikoorts oid. Tenminste dat was haar ervaring. Maar katten-allergie werkt meestal op de ogen toch?
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Ja bij vriendin van mij wel. Niezen en rode, dikke ogen. Geen extra snot of zo... en het is weg als ze niet meer bij katten in de buurt is. Heeft J. het ook als hij ergens is waar geen katten zijn?
Alle reacties Link kopieren
Star, als het lekker is vanavond mag je het recept wel even mailen . Ik vind karbonade sowieso erg lekker vlees.



Jamie Oliver heeft ook altijd van die lekkere recepten... het lijkt allemaal zo makkelijk en ligt zo mooi op de bordjes, maar als je het zelf gaat doen ziet het er niet uit.
Stressed is just desserts spelled backwards
Ik ga nu een eitje maken, je inspireert me Mal
Kattenallergie inderdaad op ogen, maar ook luchtwegen komt veel voor dacht ik.



Jamie lukt bij mij meestal wel, zijn uiensoep is echt subliem! Ga er van kwijlen als ik er aan denk De soep dan dus
Alle reacties Link kopieren
Bridge, Jonathan is eigenlijk nooit snotvrij, terwijl de meeste kinderen in de zomer wel snotneusvrij zijn. En de ene dag hoest hij er veel meer bij dan de andere. Het maakt niet uit of hij thuis is of op het KDV, overal even erg.



Maar in zijn groep zit een meisje en die is chronosch verkouden, dus misschien steekt zij hem steeds wel aan.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Nee van Jamie Oliver zelf ga ik niet kwijlen, want hij heeft zo'n dom accent. Ik kan daar niet tegen, mannen die slissen.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
quote:bridges6 schreef op 17 juli 2008 @ 13:33:

Bam wat voor dieet doe je eigenlijk? Gewoon gezond eten en niet snoepen en 3 keer per week sporten?



Vooral niet dieten

Ik heb mijn eet patroon aangepast: 6x eten op een dag, ontbijt,lunch en avond eten en 3x tussendoortjes. minimaal 2 liter water ( lees slimpie, ik vind water niet lekker) drinken. Geen suiker meer gebruiken maar zoetstof.

En vooral ook gewoon wel een koekje/taart frietje eten als je daar zin in hebt. en 5x per week sporten.



Ik eet eigenlijk alles, maar alles met mate.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het superknap van je Bam! je moet het toch maar doen allemaal.



Ben trots op je
Stressed is just desserts spelled backwards
Ieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeew ik hoef geen eten meer. Net wat in bak gooien, bak vol larven/maden/creepy crawlers.
Alle reacties Link kopieren
Knap hoor, klinkt echt goed. en 5 keer sporten... pfff... ik kan 1 keer al niet opbrengen. Ik kijk echt tegen je op wat dat betreft. Vindt juul het leuk bij de kinderopvang op de sportschool? Betaal je daar eigenlijk apart voor?
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
quote:Star schreef op 17 juli 2008 @ 13:47:

Ieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeew ik hoef geen eten meer. Net wat in bak gooien, bak vol larven/maden/creepy crawlers.Hmmm dan zie ik toch meer heil in dat dieet van bam...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven