Good Luck!
donderdag 17 juli 2008 om 13:08
donderdag 17 juli 2008 om 13:10
Onze KG ging nakijken of dat onderzoek wel of niet gedaan is de vorige keer, als het niet gedaan is moet hij dus opnieuw bloed prikken. Arm ventje. Maar dan maar beter alles in 1 keer. Als hij nou maar niet voor de katten allergisch is... Hij is er zo gek op!
Stressed is just desserts spelled backwards
donderdag 17 juli 2008 om 13:33
donderdag 17 juli 2008 om 13:34
De KNO zei dat ze het even moesten nakijken voor de zekerheid, omdat hij nu al zo lang verkouden is en niks helpt.
Ik denk dat er wel iets uitkomt want onze kinderdieetiste waar ik toen heen ging vanwege de koemelkallergie zei dat kindjes met KMA vaak daarna een andere allergie krijgen zoals hooikoorts oid. Tenminste dat was haar ervaring. Maar katten-allergie werkt meestal op de ogen toch?
Ik denk dat er wel iets uitkomt want onze kinderdieetiste waar ik toen heen ging vanwege de koemelkallergie zei dat kindjes met KMA vaak daarna een andere allergie krijgen zoals hooikoorts oid. Tenminste dat was haar ervaring. Maar katten-allergie werkt meestal op de ogen toch?
donderdag 17 juli 2008 om 13:36
Star, als het lekker is vanavond mag je het recept wel even mailen . Ik vind karbonade sowieso erg lekker vlees.
Jamie Oliver heeft ook altijd van die lekkere recepten... het lijkt allemaal zo makkelijk en ligt zo mooi op de bordjes, maar als je het zelf gaat doen ziet het er niet uit.
Jamie Oliver heeft ook altijd van die lekkere recepten... het lijkt allemaal zo makkelijk en ligt zo mooi op de bordjes, maar als je het zelf gaat doen ziet het er niet uit.
donderdag 17 juli 2008 om 13:38
Bridge, Jonathan is eigenlijk nooit snotvrij, terwijl de meeste kinderen in de zomer wel snotneusvrij zijn. En de ene dag hoest hij er veel meer bij dan de andere. Het maakt niet uit of hij thuis is of op het KDV, overal even erg.
Maar in zijn groep zit een meisje en die is chronosch verkouden, dus misschien steekt zij hem steeds wel aan.
Maar in zijn groep zit een meisje en die is chronosch verkouden, dus misschien steekt zij hem steeds wel aan.
donderdag 17 juli 2008 om 13:39
quote:bridges6 schreef op 17 juli 2008 @ 13:33:
Bam wat voor dieet doe je eigenlijk? Gewoon gezond eten en niet snoepen en 3 keer per week sporten?
Vooral niet dieten
Ik heb mijn eet patroon aangepast: 6x eten op een dag, ontbijt,lunch en avond eten en 3x tussendoortjes. minimaal 2 liter water ( lees slimpie, ik vind water niet lekker) drinken. Geen suiker meer gebruiken maar zoetstof.
En vooral ook gewoon wel een koekje/taart frietje eten als je daar zin in hebt. en 5x per week sporten.
Ik eet eigenlijk alles, maar alles met mate.
Bam wat voor dieet doe je eigenlijk? Gewoon gezond eten en niet snoepen en 3 keer per week sporten?
Vooral niet dieten
Ik heb mijn eet patroon aangepast: 6x eten op een dag, ontbijt,lunch en avond eten en 3x tussendoortjes. minimaal 2 liter water ( lees slimpie, ik vind water niet lekker) drinken. Geen suiker meer gebruiken maar zoetstof.
En vooral ook gewoon wel een koekje/taart frietje eten als je daar zin in hebt. en 5x per week sporten.
Ik eet eigenlijk alles, maar alles met mate.