Good Luck!
vrijdag 18 juli 2008 om 11:59
Ja hoor Compu: had vooral gisteravond even een dip waar ik vanmorgen nog mee wakker werd, maar nu wel weg. Lief winkel heb ik gezien, toen ging hij bijna open. Leuk leuk leuk! Ik heb jonge gezinnenpas dus 10 % korting. Maar eens kijken binnenkort... (mocht je dus wat willen kopen: geef ff seintje, dan doen we een bakkie erbij!)
Ris: hé wat spannend allemaal!!! Je klinkt heel opgewonden. Nog echt even en dan gaat het echt gebeuren!!! Bijna je meisje in je armen. Oh wat heerlijk!!! Hopelijk voor jou vandaag zelfs nog, en anders: geniet van je "feestje" vanavond!!!
Ris: hé wat spannend allemaal!!! Je klinkt heel opgewonden. Nog echt even en dan gaat het echt gebeuren!!! Bijna je meisje in je armen. Oh wat heerlijk!!! Hopelijk voor jou vandaag zelfs nog, en anders: geniet van je "feestje" vanavond!!!
vrijdag 18 juli 2008 om 12:00
Compu, ik denk dat je het als een fase moet beschouwen. Over een tijdje kan ze beter duidelijk maken wat ze wil. Hier gebeurt het ook geregeld (vooral kinderen die een stukje ouder zijn dan zij; die verstaan haar niet). Ik leg meestal gewoon uit wat ik denk dat Mare op dat moment bedoelt, ben te gemakzuchtig om daar dan weer een educatief verantwoord moment van te maken - belangrijkste vind ik dat ze lekker spelen, en als ik daar even bij moet helpen, fine.
Oh, Mare is klaar met verfen. We gaan eens even een boterhammetje eten. En het klaart op, mooi, dan gaan we straks nog even naar buiten...
Oh, Mare is klaar met verfen. We gaan eens even een boterhammetje eten. En het klaart op, mooi, dan gaan we straks nog even naar buiten...
vrijdag 18 juli 2008 om 12:18
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa Ris gelukkig, er gaat eindelijk wat gebeuren, super!
Verhaal achter de filmpjes, die griet die samen met Matt Damon zingt gaat met bekende talkshowhost en die had haar in de zeik genomen dat hij een affaire zou hebben, dit was haar antwoord
Hij heeft daarop een filmpje gemaakt met Ben Affleck, vinnik grappig.
Verhaal achter de filmpjes, die griet die samen met Matt Damon zingt gaat met bekende talkshowhost en die had haar in de zeik genomen dat hij een affaire zou hebben, dit was haar antwoord
Hij heeft daarop een filmpje gemaakt met Ben Affleck, vinnik grappig.
vrijdag 18 juli 2008 om 12:44
Oh Ris, wat fijn dat het nu eindelijk gaat gebeuren!!! Heerlijk. Zal je zien dat je vannacht vanzelf begint Ik hoop het voor je! Vette chinees kan nog wel eens helpen!!!
Ooja, zoiets had ik gehoord Star, van dat filmpje. Grappig.
Mager zonnetje hier, schiet niet op. Ik had gisteravond al de kaarsjes aangedaan en vandaag zou ik de verwarming wel aan willen doen!!! Daar komt bij dat ik hele koude voeten heb. Ik heb nl maandag ofzo in mijn slaap met mijn hak over de wreef van mijn voet geschraapt (ws een muggenbult) en nu ligt de wreef open van 3 bij 1 1/2 cm. Doe hartstikke zeer. Ik kan geen schoenen aan, dus loop de hele dag op slippers. Ja, lekker met die kou! Net wel even sokken aan gedaan maar bij het lopen trekt de wond open, dus had ik m'n halve sok aan m'n wreef geplakt. Gatver, ik verga echt van de pijn. Alsof er zuur op gestrooid wordt... Arme ik, ha ha! Even klagen hoor, lief wordt al gek van me dus ik kom nu maar even bij jullie
Ooja, zoiets had ik gehoord Star, van dat filmpje. Grappig.
Mager zonnetje hier, schiet niet op. Ik had gisteravond al de kaarsjes aangedaan en vandaag zou ik de verwarming wel aan willen doen!!! Daar komt bij dat ik hele koude voeten heb. Ik heb nl maandag ofzo in mijn slaap met mijn hak over de wreef van mijn voet geschraapt (ws een muggenbult) en nu ligt de wreef open van 3 bij 1 1/2 cm. Doe hartstikke zeer. Ik kan geen schoenen aan, dus loop de hele dag op slippers. Ja, lekker met die kou! Net wel even sokken aan gedaan maar bij het lopen trekt de wond open, dus had ik m'n halve sok aan m'n wreef geplakt. Gatver, ik verga echt van de pijn. Alsof er zuur op gestrooid wordt... Arme ik, ha ha! Even klagen hoor, lief wordt al gek van me dus ik kom nu maar even bij jullie
vrijdag 18 juli 2008 om 12:51
Goed Ris!!! Voor zondag heb jij je babietje! Retespannnnnend!!!!
Soms neem ik het ook wel erg serieus ook allemaal Hel. Goed dat je jouw versie even geeft.
Even Amalia's dip ombuigen: ik zong net Liefdesgedichtje van G. Nederhorst mee (in gebaar). CG genoot, deed mee en daarna kreeg ik een afgekloven aardbei. Toen had ik wel ff tranen hoor!
Soms neem ik het ook wel erg serieus ook allemaal Hel. Goed dat je jouw versie even geeft.
Even Amalia's dip ombuigen: ik zong net Liefdesgedichtje van G. Nederhorst mee (in gebaar). CG genoot, deed mee en daarna kreeg ik een afgekloven aardbei. Toen had ik wel ff tranen hoor!
vrijdag 18 juli 2008 om 13:04
quote:compu schreef op 18 juli 2008 @ 11:22:
Hoi,
Net naar de KNO arts geweest. Het buisje zit er nog in, dat is erg goed. Hij zit er nu al ruim een jaar in.
En we hebben de MRI bestudeerd. Er zijn bij beide oren geen afwijkingen in het oor te vinden in aanleg. Dat is geweldig!
Nog steeds is het mysterieus waarom ze dan slechthorend is.
Het ligt waarschijnlijk dan aan nauwe gehoorgangen en daar zou je aan geopereerd kunnen worden! Dus dat betekent dat ze in de verre toekomst wellicht geen beengeleider nodig heeft!
Wij zijn blij!
Ris, gaat ie met je? Hou je het nog vol? Jeeee wat goed, logisch dat jullie blij zijn, super nieuws!
Hoi,
Net naar de KNO arts geweest. Het buisje zit er nog in, dat is erg goed. Hij zit er nu al ruim een jaar in.
En we hebben de MRI bestudeerd. Er zijn bij beide oren geen afwijkingen in het oor te vinden in aanleg. Dat is geweldig!
Nog steeds is het mysterieus waarom ze dan slechthorend is.
Het ligt waarschijnlijk dan aan nauwe gehoorgangen en daar zou je aan geopereerd kunnen worden! Dus dat betekent dat ze in de verre toekomst wellicht geen beengeleider nodig heeft!
Wij zijn blij!
Ris, gaat ie met je? Hou je het nog vol? Jeeee wat goed, logisch dat jullie blij zijn, super nieuws!
vrijdag 18 juli 2008 om 13:17
quote:compu schreef op 18 juli 2008 @ 11:37:
Ik gooi er maar een een vraagje tussendoor.
Bij andere kindjes kan CG zich niet goed duidelijk maken. Dus ze wil b.v. wat geven (of knuffelen of hebben) en een ander kindje begrijpt dat niet. Die kijken dan gelijk naar mij (wat me dan licht irriteert trouwens).
Zal ik dan helpen (uitleggen) of niet?
Weet niet meer zo goed wat ik daar dan mee moet..Ik zou wel helpen uitleggen. Gewoon tegen andere kindje zeggen 'ja hoor, pak maar'. Ofzo. Die ukkies begrijpen elkaar soms nog niet helemaal goed
Ik gooi er maar een een vraagje tussendoor.
Bij andere kindjes kan CG zich niet goed duidelijk maken. Dus ze wil b.v. wat geven (of knuffelen of hebben) en een ander kindje begrijpt dat niet. Die kijken dan gelijk naar mij (wat me dan licht irriteert trouwens).
Zal ik dan helpen (uitleggen) of niet?
Weet niet meer zo goed wat ik daar dan mee moet..Ik zou wel helpen uitleggen. Gewoon tegen andere kindje zeggen 'ja hoor, pak maar'. Ofzo. Die ukkies begrijpen elkaar soms nog niet helemaal goed
vrijdag 18 juli 2008 om 14:54
Compu, Wat lief van CG!!!! En fijn dat er geen afwijking op de MRI gevonden is.
Rissie, o heerlijk dat je nu duidelijkheid hebt! Komt helemaal goed en idd morgen of zondag je meisje in je armen. Super!!! ik ben helemaal nieuwsgierig naar de naam van je popje.
Rissie, o heerlijk dat je nu duidelijkheid hebt! Komt helemaal goed en idd morgen of zondag je meisje in je armen. Super!!! ik ben helemaal nieuwsgierig naar de naam van je popje.
Stressed is just desserts spelled backwards
vrijdag 18 juli 2008 om 14:58
Ik was vanmorgen mee op afscheid van Jonathan in zijn groep. Vanmorgen nog snel choco-muffins gebakken, die gingen er wel in zei de juf (die aten ze toen wij al weg waren) alle kindjes onder de chocola maar ik vond het ook nog wel moeilijk hoor, want de juffen zijn wel erg lief. Jonathan kreeg nog cadeautjes van de andere 2 kindjes die ook overgaan, een bal en een cd met liedjes met op de voorkant een foto van dat kindje, en van de juffen kreeg hij een groepsfoto met kindjes en juffen. De juffen vonden Jonathan's kikkerboek met de handpoppetjes ook erg leuk en geschikt om in de kring voor te lezen.
Stressed is just desserts spelled backwards
vrijdag 18 juli 2008 om 15:45
Kan me voorstellen dat dat dubbel is, Mal. Leuk dat ze er blij mee waren!
Ik zoek naar een afbeelding van dat kieuwtje van J., heb jij dat?
CG heeft ook iets afwijkends naast haar oor en daar moet ik ook nog eens meer van weten.
Heb al gezocht naar operaties van nauwe gehoorgangen en die komen vaak voor, alleen niet op jonge leeftijd.
De scooter van CV is geschouwd in ZH, Bam.
Grappig, jij zou dus wel helpen Star. Zo zie je maar, iedereen is verschillend (gelukkig).
Ik zoek naar een afbeelding van dat kieuwtje van J., heb jij dat?
CG heeft ook iets afwijkends naast haar oor en daar moet ik ook nog eens meer van weten.
Heb al gezocht naar operaties van nauwe gehoorgangen en die komen vaak voor, alleen niet op jonge leeftijd.
De scooter van CV is geschouwd in ZH, Bam.
Grappig, jij zou dus wel helpen Star. Zo zie je maar, iedereen is verschillend (gelukkig).
vrijdag 18 juli 2008 om 21:24
Waarom zou jij niet helpen dan Compu? Ik heb een beetje het idee dat jij denkt dat het aan CG ligt, terwijl ik dus meer denk dat kinderen van die leeftijd elkaar niet altijd goed begrijpen, vandaar dat ik zou helpen. Of heb ik je nu verkeerd begrepen?
Yep, C&L ook favoriet hier ja. En ik vind het suf
Yep, C&L ook favoriet hier ja. En ik vind het suf
vrijdag 18 juli 2008 om 22:19
Suf?? Waarom?
Ik vind het moeilijk te bepalen of het nu aan de leeftijd ligt of aan de slechthorendheid, heb geen vergelijk. Jij ziet dat ook bij Ceetje (of andere kindjes) blijkbaar, dat is goed te lezen.
Ik ben onzekerder over wat ik moet doen, omdat ik haar al zoveel begeleid overal bij. Sommige dingen moet ze ook zelf uitzoeken. Maar dit is misschien toch o.k. als ik haar erbij help vanwege bovenstaande.
Dan is het fijn dat ik het aan jullie heb voorgelegd.
Ik ga morgenmiddag een nachtje naar NB naar vrienden. Het grote Ris-nieuws lees ik zondagavond.
Ik vind het moeilijk te bepalen of het nu aan de leeftijd ligt of aan de slechthorendheid, heb geen vergelijk. Jij ziet dat ook bij Ceetje (of andere kindjes) blijkbaar, dat is goed te lezen.
Ik ben onzekerder over wat ik moet doen, omdat ik haar al zoveel begeleid overal bij. Sommige dingen moet ze ook zelf uitzoeken. Maar dit is misschien toch o.k. als ik haar erbij help vanwege bovenstaande.
Dan is het fijn dat ik het aan jullie heb voorgelegd.
Ik ga morgenmiddag een nachtje naar NB naar vrienden. Het grote Ris-nieuws lees ik zondagavond.
zaterdag 19 juli 2008 om 11:46
zaterdag 19 juli 2008 om 12:04
Leuk Hel, sportse!
Gatsie, net de schuur opgeruimd. Ik heb nog nooit zoveel langpootspinnen bij elkaar gezien!!! Het kriebelt me overal, bah.
Arme Berend wordt alleen maar zieker. Hij drinkt nog wel en heeft een crackertje op, maar hij spuugt ook en heeft steeds diarree. Het is niet zo dat hij niets binnenhoudt, maar hij wordt nu wel wat moeier
Fijne dag, ondanks die gezellige weer!
Ris, zet 'm op!!!
Gatsie, net de schuur opgeruimd. Ik heb nog nooit zoveel langpootspinnen bij elkaar gezien!!! Het kriebelt me overal, bah.
Arme Berend wordt alleen maar zieker. Hij drinkt nog wel en heeft een crackertje op, maar hij spuugt ook en heeft steeds diarree. Het is niet zo dat hij niets binnenhoudt, maar hij wordt nu wel wat moeier
Fijne dag, ondanks die gezellige weer!
Ris, zet 'm op!!!
zaterdag 19 juli 2008 om 12:50