Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
ja je moest hem aantrappen hè... Succes ermee



Nu ben ik echt weg. bye...
Alle reacties Link kopieren
slaap lekker Bridge
Stressed is just desserts spelled backwards
Red Bull lijkt me ook geen oplossing nee. Bestaan er geen caffeinepleisters



Trust Bridge!
Alle reacties Link kopieren
quote:amalia schreef op 23 juli 2008 @ 20:50:

oja, nu wel. NOu gek zeg, ik had net toch echt opnieuw opgestart. Mooi Bam!!! Ben nog steeds 32

Ik had je toch een nwe foto gestuurd?Ohh vergeten, zet Laurens er morgen even bij
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen!!
Alle reacties Link kopieren
Morning!



Haha Mal, lamme tak!! Hoe kom je erop. Zit het zitje nu goed vast en kun je naar het zwembad?

Over de apneu, dat hoor je vaker bij zware jongens. CV is mager, dus bij hem gaat de vlieger niet op. Ik lag er voorheen wakker van, te tellen en te laten ademen, maar dan sliep ik niet lekker.

Dus ik doe mijn oordoppen in en heb het niet meer in de gaten. Is Malman ook zo moe overdag?

Klopt het dat jij niet in Bams schema staat? Ging even kijken hoe oud je bent. Ik blijf er trouwens ook lekker jong in haha.



Jinny, ik vind je stoer omdat je zo positief blijft t.a.v. de nachten.

Zit overigens nu het vakantie is weer bij het speelgroepje met 5 duitse dames. Wat zijn ze toch lekker praktisch, vind je niet?



Kokos, steengoed van Lianne met haar ophalen haha!



Wilde nog ergens op reageren, maar weet niet meer wat..

Ik werd vannacht verblijd met een migraine-aanval en houd nu het huis. Helaas.
Alle reacties Link kopieren
Morgen!



Compu: blgh, minder... sterkte ermee...



Mal; en kun je lekker zwemmen? Veel plezier ermee!



Ties is nu naar het strand met zijn peetouders. Best spannend voor het eerst naar strand zonder ons, maar vertrouw ze prima dus komt goed. Hij had onwijs veel zin! (en ik niet en met Fieke zie ik dat ook helemaal nog niet zitten) Dus lekker voor hem.
Ik wilde net je vragen of je niet naar het strand moest Bridge
Alle reacties Link kopieren
Haha ik was vlotter!!!



jij?
Geen zin in mijn eentje.
Alle reacties Link kopieren
Waar is Ceetje dan?
Alle reacties Link kopieren
ik helemaal naar het zwembad gefietst, was er diplomazwemmen...! Hmm had ook eerst moeten bellen. Vond het wel zielig voor Jonathan, die had echt zin. Maar ik zet vanmiddag wel een badje in de tuin. Dus we zijn even bij mijn vriendin langs geweest (woont naast het zwembad zo'n beetje), die is vandaag uitgerekend. Zat ze daar in de hitte met die dikke buik, zielig! Maar ze voelde zich beroerd, dus ik zei al; wie weet! Beroerd voelen = bevallen.
Stressed is just desserts spelled backwards
quote:bridges6 schreef op 24 juli 2008 @ 10:17:

Waar is Ceetje dan?Thuis. In mijn eentje met Ceetje bedoel ik.
Alle reacties Link kopieren
Hello



Zo Tobias vanmorgen weer naar kdv gebracht. Hij was echt woest.. op de grond liggen, schoppen enz.

Tss.. hij durft wel. Maar het deed me deze keer weinig ( gelukkig). Vanmorgen was hij nl een klein draakje. Hij zei overal nee op, was brutaal tegen me ( voor zover dat kan) en was zeer dwars. Dus hij bekijkt het maar even op het kdv.

Over een uurtje ga ik hem halen.



Mal, spannend dat je vriendin vandaag uitgerekend is! Hoop dat het kindje snel komt!

Balen van het zwembad!



Bridges, leuk dat Ties naar het strand is! Lekker hoor. En jij ff samen met Fieke.



Compu balen van de migraine! Succes ermee!



Bam, mooi schema! Mag ik je nog een nieuwe foto mailen van Tobias? Ben ik vergeten. Of ben je er helemaal klaar mee met dat schema?



Haha Kokos, die opmerking van Lianne over haar brood. Leuk!!



Zo ik ga even een lekker broodje met ei en tonijn eten.



Baai
Alle reacties Link kopieren
Trakteer jezelf maar op wat lekkers, Naatie. Lang leve alleen thuis zijn!



Mal, zou jij nou een fotolink geven of heb ik dat verkeerd?



Star, niet naar dat leuke zwembad van de foto's?



Bridges, fijn dat ze Ties even meenamen. Is zij nu ongeveer 8 mnd. zwanger?
Alle reacties Link kopieren
Oja, ik heb medicijnen hoor. Ben nu dus verdoofd en kan internetten, maar verder rustig aan doen.
Zwembad in de tuin ga ik vandaag heen Compu



Hoofd nog zo'n rottig kater/zwaar gevoel zeker nu?
Alle reacties Link kopieren
Zij is nu 32 weken compu, 7 maanden dus. Gaat prima allemaal gelukkig!



Naatie: ha lekker even daar afkoelen, toch nog ergens goed voor haha!



Star: ah snappum... Ga denk ook zo maar zwembad opblazen... (Wij hebben alleen een grote, geen kleine...)
Alle reacties Link kopieren
P'cies, een zwaar hoofd Star. Dat je niet de hele dag in de zon moet gaan, anders lig ik vanavond weer. Heb net tweede shot genomen. Voorlopig ben ik er dan wel weer vanaf!



Bridges en Fieke samen in het bad? Is de tuin al wat gezelliger?

Onze zandbak wordt langzamerhand pastel helaas.

Schiet lekker op voor haar. Maar eerst vriendinnetje(s) toch?
Alle reacties Link kopieren
hallo zeg, wat een weertje



Compu, ik heb een mijnalbum en die wilde ik op de groep doen door Bam tussen de babysites. Alleen werkt de groep niet mee



Jonathan ligt nog steeds te snurken. Maar ja, was ook al om 6 uur wakker en nog moe van gisteren. Ik haal hem er zo maar uit, kan hij nog even badderen in de tuin.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Zo, daar ben ik ook, even de zon ontvlucht. Heerlijk zeg! Ik kom helemaal goed in de vakantiestemming zo!



ben ook weer weg hoor, doei
Alle reacties Link kopieren




Hoi, hoi,



Nou zeg, ik voel me wel erg jong hier



Mal, hoe gaat het nu met je lamme tak? Ik moest hard lachen toen ik het las

Heeft J. nog lekker in het badje gespeeld?



Compu, migraine gezakt? Balen joh.



Naatie, lekker dwars ventje had je vanochtend. Was hij wel blij toen je hem weer kwam ophalen of wil hij dan juist niet meer mee naar huis?



Bridges, lekkere dag gehad met Fieke? En hoeft heeft Ties het gehad?



Amalia, alvast een goede vakantie!
Alle reacties Link kopieren
Jinny, gezellige dagen met je broer en zijn vriendin!
Alle reacties Link kopieren
Ja Jinny, geniet!



Amalia, het is ook jouw weertje he. Wat heb je gedaan vandaag?



Mal, ik wacht rustig af dan.

Hoe laat slaapt J. meestal?



Kokos, vind jij het lekker? Lianne ook in het badje?



Ik voel me een stuk beter. Vanmiddag anderhalf uur liggen maffen op die pillen en daarna naar de speelgroep, was gezellig.

CV is eindelijk legaal aan het scooterrijden.

En ik ga me zometeen installeren voor Babyboom.
Alle reacties Link kopieren
Wat ik heb gedaan vandaag? Mijn moeder kwam een dagje. Vanmorgen eerst de autosleutel naar de garage gebracht (auto gisteren al daar neergezet), koffie gedronken, moeder bij station opgehaald, koffie gedronken, vriendinnetje kwam even wat kleren van haar zoontje brengen om wat voor L uit te zoeken, lief naar de trein gebracht, geluchend, met moeder+kids+hond naar het bos, badkamer gepoetst, ijsje gegeten, gekookt, auto opgehaald, lief van het station gehaald, met mijn ouders en lief lasagne gegeten, Berend weer gespuugd, kinderen naar bed en tot slot gespind. Een hoop maar eigenlijk niets.

Ja, jij vroeg het!

Fijn dat jij je beter voelt!! Leuk hoor, die speelgroep.



Ik ga te bed, trusten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven