Good Luck!
vrijdag 25 juli 2008 om 09:10
vrijdag 25 juli 2008 om 09:42
Helemaal alleen koffie drinken is opeens een stuk minder leuk...
Meisje vanmorgen ook weggebracht. Ging prima, maar wel wennen hoor... En was heel dapper, en dacht dat ik alleen moeite zou hebben omdat het mijn laatste babietje is, maar ik mis haar ook gewoon!!! Weer net als bij Ties! Gelukkig zag ik meteen dat ze het wel prima naar d'r zin had, maar goed...
Ga koffie drinken, boodschappenlijstje maken en mezelf nuttig maken! En om 12 uur mag ik alweer halen!!!
Meisje vanmorgen ook weggebracht. Ging prima, maar wel wennen hoor... En was heel dapper, en dacht dat ik alleen moeite zou hebben omdat het mijn laatste babietje is, maar ik mis haar ook gewoon!!! Weer net als bij Ties! Gelukkig zag ik meteen dat ze het wel prima naar d'r zin had, maar goed...
Ga koffie drinken, boodschappenlijstje maken en mezelf nuttig maken! En om 12 uur mag ik alweer halen!!!
vrijdag 25 juli 2008 om 10:51
Moeilijk he Bridges? Fijn dat je er toch wel een goed gevoel over hebt. Geen tranen dus?
Berend is weer helemaal terug bij af Diarree, spugen. En we willen vanavond gaan rijden naar Frankrijk. Hij is wel vrolijk hoor, dus op zich zou het kunnen. Maar ik zie het niet zo zitten om met een ondergepoept mannetje langs de weg te staan. Echt zielig...
Oh, ik hoor het nu, ga hem even uit bed halen. Doei!
Berend is weer helemaal terug bij af Diarree, spugen. En we willen vanavond gaan rijden naar Frankrijk. Hij is wel vrolijk hoor, dus op zich zou het kunnen. Maar ik zie het niet zo zitten om met een ondergepoept mannetje langs de weg te staan. Echt zielig...
Oh, ik hoor het nu, ga hem even uit bed halen. Doei!
vrijdag 25 juli 2008 om 15:03
vrijdag 25 juli 2008 om 18:50
Goede reis dan Amalia en hopelijk geen ziek mannetje onderweg!!
Bridges, goed dat je de stap hebt gehad! Hoe was het gegaan?
Ik was naar de speeltuin en vanmiddag in het zwembadje in de tuin. CG was onder water geraakt (ik zat ernaast) en had water binnen gekregen. Ik wist echt niet wat ik moest doen (behalve haar rechtop houden)! Heb erop vertrouwd dat ze het zelf eruit zou proesten en jawel (ging niet in 1 keer hoor).. Seconden lijken dan minuten.
Hebben jullie weleens zoiets meegemaakt of hebben wij alleen suks?
Bridges, goed dat je de stap hebt gehad! Hoe was het gegaan?
Ik was naar de speeltuin en vanmiddag in het zwembadje in de tuin. CG was onder water geraakt (ik zat ernaast) en had water binnen gekregen. Ik wist echt niet wat ik moest doen (behalve haar rechtop houden)! Heb erop vertrouwd dat ze het zelf eruit zou proesten en jawel (ging niet in 1 keer hoor).. Seconden lijken dan minuten.
Hebben jullie weleens zoiets meegemaakt of hebben wij alleen suks?
vrijdag 25 juli 2008 om 20:00
Goedeavond,
Wij hebben de hele dag niks gedaan, heerlijk! Vanochtend even naar het speeltuintje geweest met Lianne, vanmiddag zaten we samen in het zwembadje in de achtertuin.
Bridges, begrijpelijk dat je het moeilijk had. Alleen had je het zelf niet verwacht.
Compu, nee, nog niet meegemaakt dat Lianne kopje onder ging. Wel eng hoor! Gelukkig ging ze vanzelf hoesten.
Wel meegemaakt: Lianne uitgegleden in de douche, sindsdien heb ik een hydrofiel luier op de grond liggen en Lianne is een keer van de zoldertrap naar beneden gevallen (eng genoeg).
Oja, je vroeg laatst of ik vaak had verteld over de baby aan Lianne. Daar moest ik even over nadenken. Nee, ik heb het helemaal niet vaak over de baby gehad. Expres niet, omdat het nog lang geen november is. Mijn man heeft het 1x gezegd en ik geloof ik, 2x en sindsdien geeft ze kusjes en knuffeltjes aan de baby en stelt ze ook vragen.
We weten dat ze dingen heel goed onthoud, meestal 1x zeggen en een maand later zegt ze bijvoorbeeld:"Van oma gekregen". En soms sta ik dan verbaasd te kijken.
Ga weer, was net gedoucht, maar als ik hier langer blijf zitten dan kan ik nog een keer.
Goede avond allemaal
Wij hebben de hele dag niks gedaan, heerlijk! Vanochtend even naar het speeltuintje geweest met Lianne, vanmiddag zaten we samen in het zwembadje in de achtertuin.
Bridges, begrijpelijk dat je het moeilijk had. Alleen had je het zelf niet verwacht.
Compu, nee, nog niet meegemaakt dat Lianne kopje onder ging. Wel eng hoor! Gelukkig ging ze vanzelf hoesten.
Wel meegemaakt: Lianne uitgegleden in de douche, sindsdien heb ik een hydrofiel luier op de grond liggen en Lianne is een keer van de zoldertrap naar beneden gevallen (eng genoeg).
Oja, je vroeg laatst of ik vaak had verteld over de baby aan Lianne. Daar moest ik even over nadenken. Nee, ik heb het helemaal niet vaak over de baby gehad. Expres niet, omdat het nog lang geen november is. Mijn man heeft het 1x gezegd en ik geloof ik, 2x en sindsdien geeft ze kusjes en knuffeltjes aan de baby en stelt ze ook vragen.
We weten dat ze dingen heel goed onthoud, meestal 1x zeggen en een maand later zegt ze bijvoorbeeld:"Van oma gekregen". En soms sta ik dan verbaasd te kijken.
Ga weer, was net gedoucht, maar als ik hier langer blijf zitten dan kan ik nog een keer.
Goede avond allemaal
vrijdag 25 juli 2008 om 20:04
Het is prima gegaan hoor! Meisje had zelfs wat geslapen daar! Toen ik kwam was ze echt moe, maar dat is logisch. Al met al goed gevoel over. Nu druk maken over het volgende: morgen gaat ze voor het eerst uit logeren!
Wij hebben morgen vrijgezellenfeestje met aansluitend een etentje dus gezellig. kids gaan naar schoonouders dus in goede handen! We halen ze zondagochtend weer op. Spannend en leuk, want morgen leuke dag in het vooruitzicht. Ga dus nu nog even wat voorbereidingen doen. Muffins bakken voor het feestje en gebruiksaanwijzing voor Fieke
Wij hebben morgen vrijgezellenfeestje met aansluitend een etentje dus gezellig. kids gaan naar schoonouders dus in goede handen! We halen ze zondagochtend weer op. Spannend en leuk, want morgen leuke dag in het vooruitzicht. Ga dus nu nog even wat voorbereidingen doen. Muffins bakken voor het feestje en gebruiksaanwijzing voor Fieke
vrijdag 25 juli 2008 om 22:04
Goh Bridges, staat het weekend in het teken van loslaten?
Doe je goed hoor. Ik was er wat laat mee en dan wordt het steeds moeilijker.
Veel plezier!
Kokos, ze heeft het dan wel goed in de gaten zeg.
Ik dacht dat je haar had voorbereid met boekjes e.d.
Ben benieuwd hoe ze het gaat vinden.
Die trapval staat nog in mijn geheugen. Ik moet dagelijks goed denken om de hekjes, ben zo vergeetachtig.
Bam, zwicht je niet voor al die lekkere ijsjes momenteel?
Doe je goed hoor. Ik was er wat laat mee en dan wordt het steeds moeilijker.
Veel plezier!
Kokos, ze heeft het dan wel goed in de gaten zeg.
Ik dacht dat je haar had voorbereid met boekjes e.d.
Ben benieuwd hoe ze het gaat vinden.
Die trapval staat nog in mijn geheugen. Ik moet dagelijks goed denken om de hekjes, ben zo vergeetachtig.
Bam, zwicht je niet voor al die lekkere ijsjes momenteel?
vrijdag 25 juli 2008 om 22:10
quote:compu schreef op 25 juli 2008 @ 22:04:
Goh Bridges, staat het weekend in het teken van loslaten?
Doe je goed hoor. Ik was er wat laat mee en dan wordt het steeds moeilijker.
Veel plezier!
Kokos, ze heeft het dan wel goed in de gaten zeg.
Ik dacht dat je haar had voorbereid met boekjes e.d.
Ben benieuwd hoe ze het gaat vinden.
Die trapval staat nog in mijn geheugen. Ik moet dagelijks goed denken om de hekjes, ben zo vergeetachtig.
Bam, zwicht je niet voor al die lekkere ijsjes momenteel?Jawel hoor, de magnum white was heerlijk vanmiddag!
Goh Bridges, staat het weekend in het teken van loslaten?
Doe je goed hoor. Ik was er wat laat mee en dan wordt het steeds moeilijker.
Veel plezier!
Kokos, ze heeft het dan wel goed in de gaten zeg.
Ik dacht dat je haar had voorbereid met boekjes e.d.
Ben benieuwd hoe ze het gaat vinden.
Die trapval staat nog in mijn geheugen. Ik moet dagelijks goed denken om de hekjes, ben zo vergeetachtig.
Bam, zwicht je niet voor al die lekkere ijsjes momenteel?Jawel hoor, de magnum white was heerlijk vanmiddag!
zaterdag 26 juli 2008 om 11:55
Goedemorgen,
Ik had Noosje gisteren ge-sms't. Allemaal de groetjes! Ze is op de hoogte van de bevallingen van Ris en Juud en ze baalt enorm dat ze nog geen internet heeft. Verder gaat het goed.
Bridges, veel plezier op het feestje. En ja, gebruiksaanwijzing; dat deed ik in begin ook altijd. Riep ook: mams, vergeet je dit en dat niet en 'oh, ze heeft dit ook nog in de tas zitten!' Zal dat bij de tweede net zo gaan????
Ik had Noosje gisteren ge-sms't. Allemaal de groetjes! Ze is op de hoogte van de bevallingen van Ris en Juud en ze baalt enorm dat ze nog geen internet heeft. Verder gaat het goed.
Bridges, veel plezier op het feestje. En ja, gebruiksaanwijzing; dat deed ik in begin ook altijd. Riep ook: mams, vergeet je dit en dat niet en 'oh, ze heeft dit ook nog in de tas zitten!' Zal dat bij de tweede net zo gaan????
zaterdag 26 juli 2008 om 13:14
Pfff heb maar 2 uur geslapen. De hele nacht liggen blaffen...
Hé Compu, dat is wel schrikken met dat badje zeg! Volgens mij hebben wij dat nog niet zo erg gehad (wel een heleboel andere domme klunsdingen )
Kokos, fijn dat alles goed is met Noosje!!
Bam, wat drink jij verder overdag? Want ik dacht dat jij laatst iets schreef over water en dat jij dat niet graag lustte en iets anders dronk. Want M drinkt ook de hele dag water en komt een beetje zijn neus uit. (jij bent nu onze forum - Sonja Bakker).
Hé Compu, dat is wel schrikken met dat badje zeg! Volgens mij hebben wij dat nog niet zo erg gehad (wel een heleboel andere domme klunsdingen )
Kokos, fijn dat alles goed is met Noosje!!
Bam, wat drink jij verder overdag? Want ik dacht dat jij laatst iets schreef over water en dat jij dat niet graag lustte en iets anders dronk. Want M drinkt ook de hele dag water en komt een beetje zijn neus uit. (jij bent nu onze forum - Sonja Bakker).
Stressed is just desserts spelled backwards
zaterdag 26 juli 2008 om 14:35
Hallo allemaal!
Eindelijk hebben we weer fatsoenlijk internet! 't was al 2 weken steeds slechte verbinding, zo een hele dag niets en zo even weer wel. Lag aan de draadloze verbinding, donderdag kpn gebeld en hopelijk is het nu opgelost, ze hebben het kanaal verandert. Was echt irri, want steeds als ik wat wilde bijlezen of posten, lag ie er weer uit! Werd er gefrustreerd van!
Mal: sjee, wat een nacht zeg, kun je wat bijslapen vandaag? Sterkte ermee en beterschap!
Jonathan nog steeds *****-vrij? (je weet wel!)
Kokos: leker dat Lianne zo nu en dan ook naar je ouders kan, kun jij weer bijtanken! En Lianne vindt het vast niet erg om naar opa en oma te gaan, haha!
Bam: mooi schema, maar ook ik ben inmiddels al wat ouder, haha. Maar dat valt ook niet bij te houden natuurlijk voor jou. Ik wordt 9 aug. alweer 30!
Kan ik nog een foto mailen?
Bridges: fijn dat ze het goed deed op het kdv! En jij je ook vermaakt in de tussentijd? Spannend, uit logeren! Jullie een fijne avond dan!
Amalia: balen zeg dat Berend weer ziek is. Hopelijk is de reis goed verlopen zonder teveel problemen... In ieder geval een fijne vakantie!
Even posten!
Eindelijk hebben we weer fatsoenlijk internet! 't was al 2 weken steeds slechte verbinding, zo een hele dag niets en zo even weer wel. Lag aan de draadloze verbinding, donderdag kpn gebeld en hopelijk is het nu opgelost, ze hebben het kanaal verandert. Was echt irri, want steeds als ik wat wilde bijlezen of posten, lag ie er weer uit! Werd er gefrustreerd van!
Mal: sjee, wat een nacht zeg, kun je wat bijslapen vandaag? Sterkte ermee en beterschap!
Jonathan nog steeds *****-vrij? (je weet wel!)
Kokos: leker dat Lianne zo nu en dan ook naar je ouders kan, kun jij weer bijtanken! En Lianne vindt het vast niet erg om naar opa en oma te gaan, haha!
Bam: mooi schema, maar ook ik ben inmiddels al wat ouder, haha. Maar dat valt ook niet bij te houden natuurlijk voor jou. Ik wordt 9 aug. alweer 30!
Kan ik nog een foto mailen?
Bridges: fijn dat ze het goed deed op het kdv! En jij je ook vermaakt in de tussentijd? Spannend, uit logeren! Jullie een fijne avond dan!
Amalia: balen zeg dat Berend weer ziek is. Hopelijk is de reis goed verlopen zonder teveel problemen... In ieder geval een fijne vakantie!
Even posten!
zaterdag 26 juli 2008 om 14:48
Ris: wat een snelle bevalling zeg! En nu kun je eindelijk genieten van je meisje en gezin!
Bridges: wat ik me ineens afvroeg he, heb ik jouw ooit wel een felicitatiekaart gestuurd met Fieke? Zat ik me ineens af te vragen toen ik Juud en Ris een kaartje zat te schrijven, stom he!
Weet het echt niet meer, maar komt denk ik omdat jij 2 weken na mij bent bevallen.. tis er denk ik bij ingeschoten... sorry daarvoor dan!
Bridges: wat ik me ineens afvroeg he, heb ik jouw ooit wel een felicitatiekaart gestuurd met Fieke? Zat ik me ineens af te vragen toen ik Juud en Ris een kaartje zat te schrijven, stom he!
Weet het echt niet meer, maar komt denk ik omdat jij 2 weken na mij bent bevallen.. tis er denk ik bij ingeschoten... sorry daarvoor dan!
zaterdag 26 juli 2008 om 14:56
Zo, verder weet ik het zo snel niet meer hoor... mijn geheugen is ook een vergiet, als ik naar de schuur loop om wat te pakken, weet ik daar al niet meer wat ik kwam doen, haha.
En dat haaruitval, om gek van te worden!!!!!!!!!!!!
Overal vind ik mijn lange haren terug!
Met de jongens gaat alles goed! Kevin begint steeds beter te praten, zo leuk!
Vanmorgen ook weer, papa haalt hem uit bed, hoor ik hem boven tegen papa zeggen: papa, broek aan doen, anders mag je niet buiten lopen!
Haha, papa had zelf nog geen broek aan, en dat vond Kevin dus blijkbaar niet goed, haha.
Soms is het zo'n wijsneus!
Als hij iets zoekt (een bepaalde auto ofzo) en hij kan het niet vinden, zegt ie na een poosje: ach laat ook maar...
Zo komisch!
Twan is morgen een half jaar, wat gaat dat toch weer snel!
Komt helaas nog wel steeds 's nachts ook voor voeding en ik moet de speen er 2 a 3x weer in doen anders gaat ie niet meer slapen...Maar dat komt ook vast een keer goed.
Oja, Bridges dat wilde ik nog vragen, jij had het er laatst over dat je een oplossing had gevonden om niet over die liter
flesvoeding heen te gaan ivm de nachtvoedingen. Wat doe je dan? Wat meer water erdoorheen ofzo?
Ik moet nu ook steeds goed bijhouden hoeveel hij gehad heeft, gelukkig drinkt ie nooit z'n flesjes leeg (Fieke wel?) overdag, laat vaak bijna 60 cc staan, dus houd ik meestal wel een flesje over voor de nacht, maar goed, ik moet het wel bijhouden ook.
En dat haaruitval, om gek van te worden!!!!!!!!!!!!
Overal vind ik mijn lange haren terug!
Met de jongens gaat alles goed! Kevin begint steeds beter te praten, zo leuk!
Vanmorgen ook weer, papa haalt hem uit bed, hoor ik hem boven tegen papa zeggen: papa, broek aan doen, anders mag je niet buiten lopen!
Haha, papa had zelf nog geen broek aan, en dat vond Kevin dus blijkbaar niet goed, haha.
Soms is het zo'n wijsneus!
Als hij iets zoekt (een bepaalde auto ofzo) en hij kan het niet vinden, zegt ie na een poosje: ach laat ook maar...
Zo komisch!
Twan is morgen een half jaar, wat gaat dat toch weer snel!
Komt helaas nog wel steeds 's nachts ook voor voeding en ik moet de speen er 2 a 3x weer in doen anders gaat ie niet meer slapen...Maar dat komt ook vast een keer goed.
Oja, Bridges dat wilde ik nog vragen, jij had het er laatst over dat je een oplossing had gevonden om niet over die liter
flesvoeding heen te gaan ivm de nachtvoedingen. Wat doe je dan? Wat meer water erdoorheen ofzo?
Ik moet nu ook steeds goed bijhouden hoeveel hij gehad heeft, gelukkig drinkt ie nooit z'n flesjes leeg (Fieke wel?) overdag, laat vaak bijna 60 cc staan, dus houd ik meestal wel een flesje over voor de nacht, maar goed, ik moet het wel bijhouden ook.
zaterdag 26 juli 2008 om 14:59
Verder is achterthuis ook eindelijk het bedrijfsterrein helemaal omheind met een hek, dus kan Kevin eindelijk een beetje zonder toezicht buiten spelen. Wel zo prettig dus!
Ik ga wel steeds even kijken of alles goed is en vaak komt ie steeds even binnen lopen, maar dit is toch wel een fijner zo! Kan ik even de vaat uitruimen ofzo.
Buitenom is alles nu ook geschilderd, dus dat ziet er weer piekfijn uit!
Na de vakantie gaan we in huis aan het breken, in de woonkamer moet er nog een muur uit, zo krijgen we het voormalig halletje erbij aan, dus een kleine 4 meter extra ruimte!
Niet ontzettend veel, maar het is toch weer extra. Nu is het erg smal daar namelijk.
Ook heb ik/wij besloten, ivm met de smalle kamer, om de babykamer beneden naar speelkamer om te wisselen. Twan gaat dan na boven in het najaar (was toch al de bedoeling), en dan komt daar alle speelgoed en rommel te staan!
En dan hoop ik eindelijk om de woonkamer/keuken een beetje netjes en overzichtelijk te kunnen houden!
Nou, fijn weekend allemaal nog!
Groetjes!
Ik ga wel steeds even kijken of alles goed is en vaak komt ie steeds even binnen lopen, maar dit is toch wel een fijner zo! Kan ik even de vaat uitruimen ofzo.
Buitenom is alles nu ook geschilderd, dus dat ziet er weer piekfijn uit!
Na de vakantie gaan we in huis aan het breken, in de woonkamer moet er nog een muur uit, zo krijgen we het voormalig halletje erbij aan, dus een kleine 4 meter extra ruimte!
Niet ontzettend veel, maar het is toch weer extra. Nu is het erg smal daar namelijk.
Ook heb ik/wij besloten, ivm met de smalle kamer, om de babykamer beneden naar speelkamer om te wisselen. Twan gaat dan na boven in het najaar (was toch al de bedoeling), en dan komt daar alle speelgoed en rommel te staan!
En dan hoop ik eindelijk om de woonkamer/keuken een beetje netjes en overzichtelijk te kunnen houden!
Nou, fijn weekend allemaal nog!
Groetjes!
zaterdag 26 juli 2008 om 16:37
Haidiehai!
Ik ben er weer...vandaag teruggekomen van een best leuke vakantie met veel pech. Nu ben ik te moe om iets te schrijven erover want ik heb de hele nacht gereden en ik stort nog net niet ter aarde!
Natuurlijk wil ik wel even hier ook Juud en Ris feliciteren met hun ongetwijfeld prachtige borelingen! Heerlijk, zo'n vers geperst hoopje mens, geniet ervan!
Ik kom dus nog terug. Ben al wel bijgelezen ongeveer.
Cin
Ik ben er weer...vandaag teruggekomen van een best leuke vakantie met veel pech. Nu ben ik te moe om iets te schrijven erover want ik heb de hele nacht gereden en ik stort nog net niet ter aarde!
Natuurlijk wil ik wel even hier ook Juud en Ris feliciteren met hun ongetwijfeld prachtige borelingen! Heerlijk, zo'n vers geperst hoopje mens, geniet ervan!
Ik kom dus nog terug. Ben al wel bijgelezen ongeveer.
Cin
zaterdag 26 juli 2008 om 21:20
Avond al te saam!
Ris, Juud, dat hebben jullie mooi gedaan meisjes! Van harte gefeliciteerd met de geboortes van Cas en Anne. Geniet van ze.
Zo, ik doe momenteel weinig anders dan werken, opruimen en klussen (nee, niet neuken ). Dinsdag worden de foto's gemaakt en gaat de tent op Funda. Het zal me benieuwen...
Hoe is het hier? Nog leuke nieuwtjes gemist? Of alle lekker rustig zijn gangetje aan het gaan?
Zal nog wel even dat Berend zo ziek is: beterschap Amalia! Hopelijk knapt hij nu snel op en hebben jullie een lekkere vakantie.
Cin, welkom thuis. Ik ben benieuwd naar je vakantie verhaal...
Bridge, goh, al weer wennen op kdv... Tijd vliegt he?
CD, wat fijn dat je huis op orde is! Ik kan me helemaal voorstellen dat het heerlijk is .
Zo, ik ga even fluffen op de bank. Ik zag nog wel dat we met een cluppie gaan eten? Gezellig! ik ga mee.
Later damesss
Ris, Juud, dat hebben jullie mooi gedaan meisjes! Van harte gefeliciteerd met de geboortes van Cas en Anne. Geniet van ze.
Zo, ik doe momenteel weinig anders dan werken, opruimen en klussen (nee, niet neuken ). Dinsdag worden de foto's gemaakt en gaat de tent op Funda. Het zal me benieuwen...
Hoe is het hier? Nog leuke nieuwtjes gemist? Of alle lekker rustig zijn gangetje aan het gaan?
Zal nog wel even dat Berend zo ziek is: beterschap Amalia! Hopelijk knapt hij nu snel op en hebben jullie een lekkere vakantie.
Cin, welkom thuis. Ik ben benieuwd naar je vakantie verhaal...
Bridge, goh, al weer wennen op kdv... Tijd vliegt he?
CD, wat fijn dat je huis op orde is! Ik kan me helemaal voorstellen dat het heerlijk is .
Zo, ik ga even fluffen op de bank. Ik zag nog wel dat we met een cluppie gaan eten? Gezellig! ik ga mee.
Later damesss
zondag 27 juli 2008 om 20:13
Zoho, wat een geklets vandaag!
Cin, pech, mmm klinkt niet goed. Vertel!
Compu, wat leuk dat je weer naar een speelgroepje gaat. Vindt CG vast ook leuk!
CD, gefeliciteerd met een half jaar Twan!
Suze, succes met de verkoop, spannend! Uitgeklust?
Haha Bam, en dan gelijk een heel slecht ijsje! Heb je verdiend na zoveel afzien al die maanden!
Amalia, fijne vakantie!
Bridges, hoe is het logeerpartijtje gegaan? Ik ben benieuwd! En hoe was het feestje?
Kokos, lekker zo´n niks-dagje vrijdag! Hoe was het weekend?
Cin, pech, mmm klinkt niet goed. Vertel!
Compu, wat leuk dat je weer naar een speelgroepje gaat. Vindt CG vast ook leuk!
CD, gefeliciteerd met een half jaar Twan!
Suze, succes met de verkoop, spannend! Uitgeklust?
Haha Bam, en dan gelijk een heel slecht ijsje! Heb je verdiend na zoveel afzien al die maanden!
Amalia, fijne vakantie!
Bridges, hoe is het logeerpartijtje gegaan? Ik ben benieuwd! En hoe was het feestje?
Kokos, lekker zo´n niks-dagje vrijdag! Hoe was het weekend?