Good Luck!
zondag 27 juli 2008 om 20:51
Hier alles oke! Moet nog even wat voorbereiden voor het werk morgen en de tuin sproeien. En dan slapen, en dan komt vannacht Jinnyman ergens thuis.
Het was heel erg leuk met broer en vriendin. Ik vind het helemaal niet leuk dat ze weer weg zijn. Maar ja, dat is helaas een feit. Het duurt best lang voor ik ze weer zie snik. Maar gelukkig komt mijn moedertje over drie weken weer.
Afgelopen donderdag met een potentiele vriendin afgesproken. Was erg gezellig. Ontbeten met oudste zoone n haar kindje. Nu voor donderdag weer afgesproken, leuk!
Het was heel erg leuk met broer en vriendin. Ik vind het helemaal niet leuk dat ze weer weg zijn. Maar ja, dat is helaas een feit. Het duurt best lang voor ik ze weer zie snik. Maar gelukkig komt mijn moedertje over drie weken weer.
Afgelopen donderdag met een potentiele vriendin afgesproken. Was erg gezellig. Ontbeten met oudste zoone n haar kindje. Nu voor donderdag weer afgesproken, leuk!
maandag 28 juli 2008 om 09:11
Hallo allemaal, wij zijn gisteren bij Samui Life geweest, dat was erg leuk. Jonathan lekker gespeeld en in badje geweest met zijn vriendje. Alleen had Jonathan niet zo lang geslapen en ik merk dat hij niet zo'n fan is van dat hele warme dus hij moest wel heel veel Vriendje is echt een schatje, wat een wijs ventje is dat!
Ik zit nu zelf aan de codeïne, ik had van zaterdag op zondagnacht een hoestaanval die 2 uur duurde en ik kwam helemaal niet meer op adem. Dus toen heb ik de HAP gebeld maar die op dat moment konden niks doen voor mij dus ik moest het gewoon maar uitzitten. Dat was echt naar. Gelukkig helpt de codeïne goed. Ben wel helemaal gesloopt van al die nachten hoesten. Vannacht eindelijk weer lekker geslapen.
Bam, ben je nog naar Rissie geweest, was het leuk?
CD, leuk je weer te lezen! Ben je nu helemaal overgestapt op FV of heb je een combi gemaakt? Gaat dat goed, wil Twan wel uit een flesje drinken?
Suze, ik ben benieuwd naar je huis op Funda! Wanneer moeten jullie het verkocht hebben uiterlijk? Heb je er een goed gevoel over? het is wel een beetje een moeilijke markt nu, of is dat in de hoofdstad niet zo?
Cin, leuk dat je er weer bent! Ben wel nieuwsgierig naar je vakantie en naar de foto's!
Jinny, jammer dat je broer weer weg is. Nemen ze dan ook lekker drop en dat soort dingen voor je mee?
Star, nog naar de zee geweest met Ceetje?
Hmmm weet het verder even niet, ik meld me later wel weer!
Ik zit nu zelf aan de codeïne, ik had van zaterdag op zondagnacht een hoestaanval die 2 uur duurde en ik kwam helemaal niet meer op adem. Dus toen heb ik de HAP gebeld maar die op dat moment konden niks doen voor mij dus ik moest het gewoon maar uitzitten. Dat was echt naar. Gelukkig helpt de codeïne goed. Ben wel helemaal gesloopt van al die nachten hoesten. Vannacht eindelijk weer lekker geslapen.
Bam, ben je nog naar Rissie geweest, was het leuk?
CD, leuk je weer te lezen! Ben je nu helemaal overgestapt op FV of heb je een combi gemaakt? Gaat dat goed, wil Twan wel uit een flesje drinken?
Suze, ik ben benieuwd naar je huis op Funda! Wanneer moeten jullie het verkocht hebben uiterlijk? Heb je er een goed gevoel over? het is wel een beetje een moeilijke markt nu, of is dat in de hoofdstad niet zo?
Cin, leuk dat je er weer bent! Ben wel nieuwsgierig naar je vakantie en naar de foto's!
Jinny, jammer dat je broer weer weg is. Nemen ze dan ook lekker drop en dat soort dingen voor je mee?
Star, nog naar de zee geweest met Ceetje?
Hmmm weet het verder even niet, ik meld me later wel weer!
Stressed is just desserts spelled backwards
maandag 28 juli 2008 om 09:32
Haai,
Oh dat is klote Mal. Gelukkig heb je nu die codeine en een betere nacht gehad.
Leuk van je uitje gisteren! Zijn ze ongeveer even oud?
Bam, goed dieet van je met af en toe dat ijssie! Anders hou je het ook niet vol he. Maar je moet ze niet in de vriezer hebben denk ik?
Bridges, hoe is alles gegaan?
Hee CD, leuk dat je verbinding hebt nu! En fijn dat het buiten spelen nu makkelijker kan.
Gaan jullie zelf de verbouwing doen?
Ben benieuwd naar die 'tent' van je, Suus! Waarom nu pas op Funda eigenlijk?
Wij hebben gisteren bij vrienden gebbqt. Was gezellig en ik moet nu weer aan de poets van mezelf. Maar nog even rekken..
De anderen ook een goed weekend gehad?
Oh dat is klote Mal. Gelukkig heb je nu die codeine en een betere nacht gehad.
Leuk van je uitje gisteren! Zijn ze ongeveer even oud?
Bam, goed dieet van je met af en toe dat ijssie! Anders hou je het ook niet vol he. Maar je moet ze niet in de vriezer hebben denk ik?
Bridges, hoe is alles gegaan?
Hee CD, leuk dat je verbinding hebt nu! En fijn dat het buiten spelen nu makkelijker kan.
Gaan jullie zelf de verbouwing doen?
Ben benieuwd naar die 'tent' van je, Suus! Waarom nu pas op Funda eigenlijk?
Wij hebben gisteren bij vrienden gebbqt. Was gezellig en ik moet nu weer aan de poets van mezelf. Maar nog even rekken..
De anderen ook een goed weekend gehad?
maandag 28 juli 2008 om 09:51
Goedemorgen,
Gisteren met Bam, Bamman en Julian naar Rissie geweest. Wat een schatje is Anne! Was erg gezellig.
Cin, welkom terug, maar je bent al weer aan vakantie toe begrijp ik???
CD, leuke opmerkingen van Kevin! En Twan al weer een half jaar, gaat snel.
Jin, weekend was lekker, gisterochtend dus naar Rissie geweest. Zaterdagmiddag wilden we bbq'en bij de buren, begon het toch te regenen. De achtertuin stond half blank, ik stond tot mijn enkels in het water. Buren hebben een afdakje. Ik heb nog vreselijk gelachen: mijn man en buurman onder het afdakje bbq'en en wij (buurvrouw, buurjongens en Lianne) binnen. Later hebben we nog buiten gezeten, maar dat was zeker anderhalf uur later. Toch nog lekker gegeten
Dagen gaan snel zeker als je visite hebt, logisch dat je ze mist. Je man weer thuis vannacht?
Leuk, bij je vriendin geweest!
Compu, ook lekker gebbq't. Ja, ik moet ook wat gaan doen in het huishouden, nu is het nog niet zo heel benauwd in huis.
Gisteren met Bam, Bamman en Julian naar Rissie geweest. Wat een schatje is Anne! Was erg gezellig.
Cin, welkom terug, maar je bent al weer aan vakantie toe begrijp ik???
CD, leuke opmerkingen van Kevin! En Twan al weer een half jaar, gaat snel.
Jin, weekend was lekker, gisterochtend dus naar Rissie geweest. Zaterdagmiddag wilden we bbq'en bij de buren, begon het toch te regenen. De achtertuin stond half blank, ik stond tot mijn enkels in het water. Buren hebben een afdakje. Ik heb nog vreselijk gelachen: mijn man en buurman onder het afdakje bbq'en en wij (buurvrouw, buurjongens en Lianne) binnen. Later hebben we nog buiten gezeten, maar dat was zeker anderhalf uur later. Toch nog lekker gegeten
Dagen gaan snel zeker als je visite hebt, logisch dat je ze mist. Je man weer thuis vannacht?
Leuk, bij je vriendin geweest!
Compu, ook lekker gebbq't. Ja, ik moet ook wat gaan doen in het huishouden, nu is het nog niet zo heel benauwd in huis.
maandag 28 juli 2008 om 10:38
maandag 28 juli 2008 om 10:55
Mal: fijn dat jullie het gezellig hebben gehad. Kan me helemaal voorstellen dat Jonathan er huilerig van wordt van dat weer. Het is hier ook alles of niks
Ja we zijn naar Rissie geweest, wat een popke was heel gezellig. Ris vond de kraammand ook heel geslaagd, zal straks even foto's rondmailen ( nog niet eerder kans voor gezien, errug slordig.)
Jinny: Fijn dat je moeder al snel komt, leuke dag gehad op het werk vandaag?
Star: Waar was jij gisteren, dacht dat je mee zou gaan gezien je msnberichtje van de week?
Cin: Leuk dat je er weer bent, dat klinkt toch niet heel fijn dat vele pech.
Hier erg drukke maar leuke dagen achter de rug. Donderdag ben ik met Juul nog 1x naar de tilburgse kermis geweest, samen met de trein, heel erg gezellie en Julian had zijn ondeugende ik voornamelijk thuisgelaten
. Hij wilde wel weer op het grootste paard en natuurlijk overal in. Echt heel leuk.
Manlief kwam ons sávonds weer ophalen en kleine meneer was Totally loss.
Zaterdag zijn we naar Bob de Bouwer geweest en dat was ook ontzettend leuk. Juul heeft het echt heel erg goed gedaan en het duurde steeds precies lang genoeg;) daarna naar een pannekoekenhuis geweest, en de mannen hebben heerlijk pannekoeken gegeten.
En gisteren dus naar Ris, en ook nog gewerkt van het weekend, dus een vol maar voldaan weekend.
op naar het volgende volle weekend
Ja we zijn naar Rissie geweest, wat een popke was heel gezellig. Ris vond de kraammand ook heel geslaagd, zal straks even foto's rondmailen ( nog niet eerder kans voor gezien, errug slordig.)
Jinny: Fijn dat je moeder al snel komt, leuke dag gehad op het werk vandaag?
Star: Waar was jij gisteren, dacht dat je mee zou gaan gezien je msnberichtje van de week?
Cin: Leuk dat je er weer bent, dat klinkt toch niet heel fijn dat vele pech.
Hier erg drukke maar leuke dagen achter de rug. Donderdag ben ik met Juul nog 1x naar de tilburgse kermis geweest, samen met de trein, heel erg gezellie en Julian had zijn ondeugende ik voornamelijk thuisgelaten
Manlief kwam ons sávonds weer ophalen en kleine meneer was Totally loss.
Zaterdag zijn we naar Bob de Bouwer geweest en dat was ook ontzettend leuk. Juul heeft het echt heel erg goed gedaan en het duurde steeds precies lang genoeg;) daarna naar een pannekoekenhuis geweest, en de mannen hebben heerlijk pannekoeken gegeten.
En gisteren dus naar Ris, en ook nog gewerkt van het weekend, dus een vol maar voldaan weekend.
op naar het volgende volle weekend
maandag 28 juli 2008 om 10:57
Compu, ze schelen 1 dag. Vriendje is van 16 januari. Dus dat is wel leuk. En het zijn beiden echt wonderkindjes als je ziet wat ze allebei al hebben doorstaan en wat ze nu kunnen. Zoals vriendje kan al super goed praten en is nu ook net gaan lopen.
Star, dit huis is gelukkig wel wat koeler en Jonathan hoeft niet op de wc. Ach ja Seabert, dat was altijd leuk. Zat zo'n leuk liedje bij! Seeeeeabert
Star, dit huis is gelukkig wel wat koeler en Jonathan hoeft niet op de wc. Ach ja Seabert, dat was altijd leuk. Zat zo'n leuk liedje bij! Seeeeeabert
Stressed is just desserts spelled backwards
maandag 28 juli 2008 om 11:48
Hallo allemaal,
Zo hier is het mooei weer weggespoeld, hihi. We kregen vannacht ongeveer een hartverzakking, sloeg hier vlakbij de bliksem in pfff en daarna wolkbreuk en nog nog steeds regen. Maar het huis koelt nu wel lekker af.
Jinny, fijn dat het weer zo gezellig was. Kan me voorstellen dat het steeds meoilijk is om afscheid te nemen. Hoe gaat het nu met de oppaskwestie?
Star, gezellig zo'n dagje zee. Gaat Ceetje ook echt al de zee in?
Bam, dat klinkt als een gezellig weekend. En nog een keer naar de kermis, hihi. Dus je hebt alle draaimolens weer gezien En bij Anne geweest, leuk zeg. En Bob was dus goed te doen.
Mal, leuk dat jullie nog zo'n goed contact hebben met Samui. Ben jij nog bij Juud geweest of heb je een afspraak gemaakt?
Vervelend dat je nog zo'n last hebt je keel en dat hoesten , lag dus toch niet aan de drank.
Bridges, wat snel alweer dat wennen op het KDV maar ze vond het dus prima. Dat is altijd wel fijn. Hoe is het weekend gegaan? Hebben jullie het leuk gehad?
CD, wat leuk die opmerkingenvan Kevin. En fijn zeg dat Kevin nu ook lekker alleen buiten kan spelen. Doe ik hier ook met Thijmen die kan ook lekker met zijn fiets tractor of wat aanders aan de slag en dan kan ik gewoon af en toe kijken.
Kokos, leuk dat je ook mee was naar Rissie. Ben je de laatste tijd nog aan het saxen?
Suze, spannend het huis nu op Funda, ben benieuwd. Bevalt je werk nog helemaal goed?
Hel, ook lekker het weekend doorgekomen. Ga je nu nog op vakantie?
Amalia, ik hoop dat Berend nog snel is opgeknapt en dat jullie gewoon kunnen genieten op vakantie.
Cin, dus een wel leuke maar pech gevallen vakantie gehad...mh
Naatie, wat vervelend dat het nog steeds niet goed gaat op het KDV, Thijmen heeft ook wel van die driftbuien maar gelukkig nooit als ik hem wegbreng. Een hele grote knuffel daarvoor, lijkt me erg moeilijk iedere keer. Hoe gaat het verder met je buik, groeit alles goed?
FF posten
Zo hier is het mooei weer weggespoeld, hihi. We kregen vannacht ongeveer een hartverzakking, sloeg hier vlakbij de bliksem in pfff en daarna wolkbreuk en nog nog steeds regen. Maar het huis koelt nu wel lekker af.
Jinny, fijn dat het weer zo gezellig was. Kan me voorstellen dat het steeds meoilijk is om afscheid te nemen. Hoe gaat het nu met de oppaskwestie?
Star, gezellig zo'n dagje zee. Gaat Ceetje ook echt al de zee in?
Bam, dat klinkt als een gezellig weekend. En nog een keer naar de kermis, hihi. Dus je hebt alle draaimolens weer gezien En bij Anne geweest, leuk zeg. En Bob was dus goed te doen.
Mal, leuk dat jullie nog zo'n goed contact hebben met Samui. Ben jij nog bij Juud geweest of heb je een afspraak gemaakt?
Vervelend dat je nog zo'n last hebt je keel en dat hoesten , lag dus toch niet aan de drank.
Bridges, wat snel alweer dat wennen op het KDV maar ze vond het dus prima. Dat is altijd wel fijn. Hoe is het weekend gegaan? Hebben jullie het leuk gehad?
CD, wat leuk die opmerkingenvan Kevin. En fijn zeg dat Kevin nu ook lekker alleen buiten kan spelen. Doe ik hier ook met Thijmen die kan ook lekker met zijn fiets tractor of wat aanders aan de slag en dan kan ik gewoon af en toe kijken.
Kokos, leuk dat je ook mee was naar Rissie. Ben je de laatste tijd nog aan het saxen?
Suze, spannend het huis nu op Funda, ben benieuwd. Bevalt je werk nog helemaal goed?
Hel, ook lekker het weekend doorgekomen. Ga je nu nog op vakantie?
Amalia, ik hoop dat Berend nog snel is opgeknapt en dat jullie gewoon kunnen genieten op vakantie.
Cin, dus een wel leuke maar pech gevallen vakantie gehad...mh
Naatie, wat vervelend dat het nog steeds niet goed gaat op het KDV, Thijmen heeft ook wel van die driftbuien maar gelukkig nooit als ik hem wegbreng. Een hele grote knuffel daarvoor, lijkt me erg moeilijk iedere keer. Hoe gaat het verder met je buik, groeit alles goed?
FF posten
maandag 28 juli 2008 om 12:01
Hier alles goed met kind en hond en ons.
Thijmen is binnen alleen nog maar met z'n puzzels en met de houten trein aan het spelen, de rest vind hij op dit moment niet echt interessant en buiten is alles leuk. Heerlijk dat ze nu zo buiten kunnen spelen. Zaterdag ook maar eens even in een mole geweest, ja je wordt hier op ideeën gebracht, en omdat hij niet draaide (te weinig wind) mochten we helemaal tot in het topje. Ook nog meel gekocht en een heerlijk gevuld brood gebakken (met rauwe ham, italiaanse kaas, zongedroogde tomaatjes en basilicum). Dat 's avond meegenomen naar vrienden waar we ginnen BBQ-en. Thijmen en hun zoontje hebben de hele avond lopen ravotten door de tuin. Gisteren lekker dagje thuis gehad. 's Ochtends nog even wezen sporten, jajaj al 3 keer afgelopen week, het wordt nog eens wat .
Nu vrij maar vanavond toch nog even werken, leuk hoor sinterklaas, ik ben nog niet echt vernieuwend speelgoed tegen gekomen.
Aankomen weekend komt mijn vriendin van het eiland met haar kinderen hier een paar dagen logeren dus dat wordt gezellig. En ik moet nog even wat ontwerpen voor geboortekaartjes afmaken. Dat is ook altijd leuk. Maar met dat warme weer moet ik me er echt toe zetten om dat binnen te gaan doen.
Nu moet ik even afsluiten, spullen pakken en zo weer even naar het ziekenhuis voor de lichttherapie, gaat trouwens heel goed.
Thijmen is binnen alleen nog maar met z'n puzzels en met de houten trein aan het spelen, de rest vind hij op dit moment niet echt interessant en buiten is alles leuk. Heerlijk dat ze nu zo buiten kunnen spelen. Zaterdag ook maar eens even in een mole geweest, ja je wordt hier op ideeën gebracht, en omdat hij niet draaide (te weinig wind) mochten we helemaal tot in het topje. Ook nog meel gekocht en een heerlijk gevuld brood gebakken (met rauwe ham, italiaanse kaas, zongedroogde tomaatjes en basilicum). Dat 's avond meegenomen naar vrienden waar we ginnen BBQ-en. Thijmen en hun zoontje hebben de hele avond lopen ravotten door de tuin. Gisteren lekker dagje thuis gehad. 's Ochtends nog even wezen sporten, jajaj al 3 keer afgelopen week, het wordt nog eens wat .
Nu vrij maar vanavond toch nog even werken, leuk hoor sinterklaas, ik ben nog niet echt vernieuwend speelgoed tegen gekomen.
Aankomen weekend komt mijn vriendin van het eiland met haar kinderen hier een paar dagen logeren dus dat wordt gezellig. En ik moet nog even wat ontwerpen voor geboortekaartjes afmaken. Dat is ook altijd leuk. Maar met dat warme weer moet ik me er echt toe zetten om dat binnen te gaan doen.
Nu moet ik even afsluiten, spullen pakken en zo weer even naar het ziekenhuis voor de lichttherapie, gaat trouwens heel goed.
maandag 28 juli 2008 om 12:50
maandag 28 juli 2008 om 13:51
Ja, en hij zegt dat hij zich een heel stuk fitter voelt en al bijna 2 kilo lichter!
Enka, jij bent dus ook al knap aan het sporten geslagen! Goed hoor. En de bliksem zo dichtbij ingeslagen, dat is wel schrikken zeg! Wat zegt Thijmen dan, of is hij er verder niet bang voor. Ik ben zelf heel bang voor onweer (en spinnen, en hoogtevrees ) ik wil dat echt niet overbrengen op Jonathan.
Enka, jij bent dus ook al knap aan het sporten geslagen! Goed hoor. En de bliksem zo dichtbij ingeslagen, dat is wel schrikken zeg! Wat zegt Thijmen dan, of is hij er verder niet bang voor. Ik ben zelf heel bang voor onweer (en spinnen, en hoogtevrees ) ik wil dat echt niet overbrengen op Jonathan.
Stressed is just desserts spelled backwards
maandag 28 juli 2008 om 14:13
Twan heeft vannacht doorgeslapen!!!!!!!!!!!!
Wat een heerlijkheid zeg! Al werd ik wel wakker van vriend die om kwart over 1 pas thuiskwam (was feest in Emmen) en ik van de warmte een beetje last had, maar verder sliep Twan lekker door. Die kwam pas om 7.15 voor de fles! Echt heerlijk, hopen dat ie dit volhoud, maar dat zegt niks, voor hetzelfde geldt is het vannacht weer bal!
Maar deze nacht hebben we tenminste weer te pakken!!!!
Kevin heeft nu weer wat nieuws… die was vanmorgen met slaapzak en al uit bed geklommen en stond in de deuropening te roepen naar beneden, ik was al wakker en net klaar met wassen enzo! Toen hoorde ik hem ineens roepen en het klonk wel erg dichtbij, haha. Maar ik schrok wel even! Maar goed, de traphekjes zaten dicht, maar die kan hij ook al open krijgen. Dus heb met vriend vanmorgen afgesproken dat we dit weekend het peuterbed neer gaan zetten, dan kan die daar in, want nu vind ik het wat gevaarlijk worden, als hij eruit valt en verkeerd terecht komt, breekt ie straks wat. Volgende week heeft vriend dan ook eindelijk vakantie, dus dan hebben we allebei wat meer tijd om hem aan dat bed te laten wennen, want ook dat zal niet meevallen. Ben bang dat hij de hele avond aan de wandel gaat… maar goed, dan kunnen we het dus mooi samen doen.
We hebben nu dus ook andere raamboompjes op zijn ramen in de slaapkamer gezet afgelopen week, want ook die kon hij loskrijgen!
Echt schrikken!
Nu hebben we die met een sleutel en de sleutel gaat eruit als hij naar bed gaat. Moet er niet aan denken dat hij uit het raam valt. Hij klimt nl. zo op de vensterbank...
Mal: Twan heeft deze week net voor de laatste keer de borst gehad en krijgt nu dus volledige flesvoeding. De bv is ook helemaal afgebouwd nu.
Vind ik toch ook wel weer lekker hoor, vond het wel mooi geweest na bijna 6 maanden.
Das al 3 maand langer dan bij Kevin, toen moest ik noodgedwongen stoppen omdat het niet liep.
En wat fijn dat vent nu weer wat liever is en zich fitter voelt!
Bam: dus Julian vindt de kermis geweldig? Leuk hoor. En Ris was helemaal happy met haar dochter en grote zoon dus! Fijn!
Enka: dus de lichtterapie lijkt te helpen? Fijn! Heb je er verder veel last van dan?
Jinny: leuk dat je broer en zijn vriendin er waren! Altijd gezellig toch! En je moeder over 3 weken, leuk! Kevin ziet mijn ouders ook niet zoveel, maar begint het nu wel te snappen wie het zijn gelukkig! Heeft het ook altijd over opa Brug! (mijn ouders wonen in Glanerbrug, vandaar.)
Even posten.
Wat een heerlijkheid zeg! Al werd ik wel wakker van vriend die om kwart over 1 pas thuiskwam (was feest in Emmen) en ik van de warmte een beetje last had, maar verder sliep Twan lekker door. Die kwam pas om 7.15 voor de fles! Echt heerlijk, hopen dat ie dit volhoud, maar dat zegt niks, voor hetzelfde geldt is het vannacht weer bal!
Maar deze nacht hebben we tenminste weer te pakken!!!!
Kevin heeft nu weer wat nieuws… die was vanmorgen met slaapzak en al uit bed geklommen en stond in de deuropening te roepen naar beneden, ik was al wakker en net klaar met wassen enzo! Toen hoorde ik hem ineens roepen en het klonk wel erg dichtbij, haha. Maar ik schrok wel even! Maar goed, de traphekjes zaten dicht, maar die kan hij ook al open krijgen. Dus heb met vriend vanmorgen afgesproken dat we dit weekend het peuterbed neer gaan zetten, dan kan die daar in, want nu vind ik het wat gevaarlijk worden, als hij eruit valt en verkeerd terecht komt, breekt ie straks wat. Volgende week heeft vriend dan ook eindelijk vakantie, dus dan hebben we allebei wat meer tijd om hem aan dat bed te laten wennen, want ook dat zal niet meevallen. Ben bang dat hij de hele avond aan de wandel gaat… maar goed, dan kunnen we het dus mooi samen doen.
We hebben nu dus ook andere raamboompjes op zijn ramen in de slaapkamer gezet afgelopen week, want ook die kon hij loskrijgen!
Echt schrikken!
Nu hebben we die met een sleutel en de sleutel gaat eruit als hij naar bed gaat. Moet er niet aan denken dat hij uit het raam valt. Hij klimt nl. zo op de vensterbank...
Mal: Twan heeft deze week net voor de laatste keer de borst gehad en krijgt nu dus volledige flesvoeding. De bv is ook helemaal afgebouwd nu.
Vind ik toch ook wel weer lekker hoor, vond het wel mooi geweest na bijna 6 maanden.
Das al 3 maand langer dan bij Kevin, toen moest ik noodgedwongen stoppen omdat het niet liep.
En wat fijn dat vent nu weer wat liever is en zich fitter voelt!
Bam: dus Julian vindt de kermis geweldig? Leuk hoor. En Ris was helemaal happy met haar dochter en grote zoon dus! Fijn!
Enka: dus de lichtterapie lijkt te helpen? Fijn! Heb je er verder veel last van dan?
Jinny: leuk dat je broer en zijn vriendin er waren! Altijd gezellig toch! En je moeder over 3 weken, leuk! Kevin ziet mijn ouders ook niet zoveel, maar begint het nu wel te snappen wie het zijn gelukkig! Heeft het ook altijd over opa Brug! (mijn ouders wonen in Glanerbrug, vandaar.)
Even posten.
maandag 28 juli 2008 om 20:22
Dag!
Daar ben ik ook weer even...
Leuk weekend gehad. Feestje was erg leuk, uit eten erg gezellig, en logeren was ook goed gegaan gelukkig. Lekker om mijn grut nu weer lekker thuis te hebben, maar goed...
CD: flesjes: Fieke krijgt nu 's nachts 3 schepjes met 150 water, dus idd meer water. Je mag 30 schepjes per dag geven met minimaal 900 water. Meer vocht mag ook dus zo doen we het hier maar. Al blijft het lastig want meisje wordt niet wakker van de honger. Erg irritant... Is meer gewoon gezelligheid en even wakker zijn... (even, pfff ook zo nu en dan wel 2 uur wakker...niet grappig 's nachts)
Cin: ha fijn weer veilig en wel thuis. Ben benieuwd naar je verhaal... Balen van de pech...
Jin: haha potentiele vriendin, mooi gezegd. Fijn dat je leuke dagen hebt gehad, nu dus aftellen tot je moeder komt. leuk!
Bam: ha je hebt het dus nog gered naar de kermis? Leuk!
Mal: wat leuk dat het ook gezellig was bij samui life. Leuk dat ze ook maar 1 dag schelen. Vervelend van die hoest, hopelijk ben je er met de codeine snel vanaf! En hoera voor Malman!!!
Enka: ah geen tips op speelgoedgebied dus nog? Jammer... Klinkt wel als een gezellig weekend bij je!
Daar ben ik ook weer even...
Leuk weekend gehad. Feestje was erg leuk, uit eten erg gezellig, en logeren was ook goed gegaan gelukkig. Lekker om mijn grut nu weer lekker thuis te hebben, maar goed...
CD: flesjes: Fieke krijgt nu 's nachts 3 schepjes met 150 water, dus idd meer water. Je mag 30 schepjes per dag geven met minimaal 900 water. Meer vocht mag ook dus zo doen we het hier maar. Al blijft het lastig want meisje wordt niet wakker van de honger. Erg irritant... Is meer gewoon gezelligheid en even wakker zijn... (even, pfff ook zo nu en dan wel 2 uur wakker...niet grappig 's nachts)
Cin: ha fijn weer veilig en wel thuis. Ben benieuwd naar je verhaal... Balen van de pech...
Jin: haha potentiele vriendin, mooi gezegd. Fijn dat je leuke dagen hebt gehad, nu dus aftellen tot je moeder komt. leuk!
Bam: ha je hebt het dus nog gered naar de kermis? Leuk!
Mal: wat leuk dat het ook gezellig was bij samui life. Leuk dat ze ook maar 1 dag schelen. Vervelend van die hoest, hopelijk ben je er met de codeine snel vanaf! En hoera voor Malman!!!
Enka: ah geen tips op speelgoedgebied dus nog? Jammer... Klinkt wel als een gezellig weekend bij je!
dinsdag 29 juli 2008 om 09:37
Morguh,
Wat is het benauwd hè? Ik vond het gisteren echt niet grappig meer, heb 's middags niks gedaan, baalde een beetje wil wat actiever zijn maar redt het niet met die hitte.
Ik heb gisteren een kennis van de badminton (waar ik jaren lid van ben geweest) gebeld. Zij is kraamverzorgster en ik had inmiddels begrepen dat kraamverzorgsters 1x per jaar een voorkeursgezin mogen aangeven bij hun werkgever. Nu heeft zij altijd gezegd:"Als je een keer zwanger wordt, dan kom ik bij je kramen". Ze wil heel graag komen kramen, maar ze heeft dit jaar al een gezin naar eigen keuze. Dat is dus afwachten of het doorgaat of niet. Zou wel leuk zijn!
Enka, hoi! Nou, dat zal inderdaad schrikken zijn geweest, die blikseminslag.
Wat fijn dat de lichttherapie goed werkt, hoe lang nog?
Je vroeg of ik nog saxofoon speel; het is nu vakantie en ik ben er al mee gestopt toen ik drie maanden zwanger was, door de misselijkheid en de benauwdheid door de allergie. Moet eerlijk zeggen dat ik het ook niet mis
Bam, mailtjes zijn goed aangekomen
Star, ook goedemorgen! Hoe is het met Ceetje? En met jou? Weer rust in de tent?
Mal, werkt de codeïne?
CD, goed van Twan!
Bridges, geslaagd weekend dus! Mooi!
Mamax, hoe gaat het?
Vriendin komt zo op visite, in ieder geval met haar jongste (3 maanden ouder dan Lianne).
Wat is het benauwd hè? Ik vond het gisteren echt niet grappig meer, heb 's middags niks gedaan, baalde een beetje wil wat actiever zijn maar redt het niet met die hitte.
Ik heb gisteren een kennis van de badminton (waar ik jaren lid van ben geweest) gebeld. Zij is kraamverzorgster en ik had inmiddels begrepen dat kraamverzorgsters 1x per jaar een voorkeursgezin mogen aangeven bij hun werkgever. Nu heeft zij altijd gezegd:"Als je een keer zwanger wordt, dan kom ik bij je kramen". Ze wil heel graag komen kramen, maar ze heeft dit jaar al een gezin naar eigen keuze. Dat is dus afwachten of het doorgaat of niet. Zou wel leuk zijn!
Enka, hoi! Nou, dat zal inderdaad schrikken zijn geweest, die blikseminslag.
Wat fijn dat de lichttherapie goed werkt, hoe lang nog?
Je vroeg of ik nog saxofoon speel; het is nu vakantie en ik ben er al mee gestopt toen ik drie maanden zwanger was, door de misselijkheid en de benauwdheid door de allergie. Moet eerlijk zeggen dat ik het ook niet mis
Bam, mailtjes zijn goed aangekomen
Star, ook goedemorgen! Hoe is het met Ceetje? En met jou? Weer rust in de tent?
Mal, werkt de codeïne?
CD, goed van Twan!
Bridges, geslaagd weekend dus! Mooi!
Mamax, hoe gaat het?
Vriendin komt zo op visite, in ieder geval met haar jongste (3 maanden ouder dan Lianne).