Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal! Ik zal proberen om te reageren maar jullie hebben zoveel geschreven...maar ik geef het een gooi.

Het weekend en de sauna daarvoor waren heerlijk. Donderdag dus eerst met een vriendin lekker wezen zweten. Vrijdagochtend fijn naar (bijna) Groningen gereden om de pups te bekijken. Lieeeeeffff!!! Het zijn nu echt hondjes, de vorige keer meer cavia's. Ik zal wel wat foto's op de AK zetten. Toen lekker naar T vertrokken. Heerlijk weer dus heerlijk weekend ook erg gezellig weer bij onze vrienden en Thijmen kon zich helemaal uitleven met al het speelgoed. Gisteravond weer later terug en nu weer helemaal back.

Bridges, wauw! Mijn complimenten wat is de kamer leuk geworden zeg. En je buik ziet er ook erg goed uit

CD, rustig aan hè met jezelf en je zieke mannetje. Al met het kamertje bezig?

Star, balen zeg dat je weer in de lappenmand zit. Wij vorige week alledrie. Ik heb vrijdag ongeveer ieder toilet onderweg gezien. Mooi joh

Suus, alweer een beetje bijgeklets met man of.....Heb je ook nog een reden van de gyn gekrgen waarom je zolang moet wachten? Er zijn toch vrouwen die al sneller na een bevalling weer zwanger zijn? Hoe is het met Juul of heb ik daar overheen gelezen?

Bam, leuk zeg dat die kleurplatenactie zo goed loopt! En Julian is de jury?

Cin, druk druk druk, is deze overgang nu groter dan van 1 naar 2?

Hel, dus geen succes Sinterklaas, maar de nieuwe kantineman dus wel. Hier komt de goede man zaterdag aan dus dan gaan wij ook even een poging wagen.

Kokos, leuke foto's van Lianne, en dus ook aardig opgeschoten met de kamer. Leuk zeg dat het zo voorspoedig verloopt.

Jinny, leuk een skippybalbeest, ik zie Thomas al helemaal gaan. Is de oppas alweer eens langsgeweest?

Juud, goed zeg dat vent nu ook om is. Nu dus alleen nog even wachten.

Amalia, eng zeg wat je beschrijft over Berend. Ben je al langs de HA geweest? En wat leuk dat je hebt gesolliciteerd, spannend.
Klinkt goed Enka, zo´n weekend! Ik ben erg benieuwd naar jullie uit de kluiten gewassen cavia. Oppas komt zondag weer. Dan gaan Jinnyman en ik bij een ziekenhuis langs om te kijken of ik daar wil en kan bevallen (slik).
quote:Jinny schreef op 20 november 2007 @ 22:03:

Bam, heb je die van Thomas al binnen? Hij mocht het waterverven van mij, maar toen at ie de verf op, dus dat was een slecht plan van mij. Toen zijn we maar gaan krijten, toen at ie de krijt op, en toen maar verder met d epotloden. En de stickers vond ie het leukste om te plakken haha. Hoeveel platen heb je al dan?Die van Thomas is nog niet binnen, hahaha klinkt als een hele onderneming, dat kleuren;). Ik ben de tel kwijt, maar over de 300 schat ik
quote:Jinny schreef op 20 november 2007 @ 22:01:

Bam, op jouw advies had ik dus live gekeken bij Ikea, raar dat ze die bij ons niet hebben. Nu ga ik dus naar de andere! En dan heb ik echt wel genoeg cadeaus voor ventje.

Relax ze Kokos!Mochten ze het nu niet hebben bij de Ikea bij jou, wil ik er hier wel een scoren, want als het goed is ga ik begin volgende week naar ikea dus dan kan het met de rest mee.
Hmm, nee nog geen afspraak bij de ha gemaakt. Ik wil maandag gaan, dan hoef ik L niet mee te sjouwen. Morgenochtend even een afspraak maken. Het afsprakenbeluurtje was al over vandaag. Maar hij zal wel niets vinden hoor, zucht.

Idd Bridges, Bridgesstad houden we erin hoor. Compu, het was in een zaakje die alleen maar Hollandse spullen verkocht: klompen, bezems, sponzen. In een klein straatje. En ik keek rechts op een grote straat uit en daar was een ING pin. En tegenover de winkel zat een kinderkledingzaak met merkkleding als Dolce en Gabanna enzo. Sowieso veel kinderwinkels daar zeg!

Ik had gisteren dus mijn cv even afgegeven, en werd vandaag meteen gebeld. Of ik maandag op gesprek kan komen. Slik....

Ik wil in principe 2 dagen, maar mss wel 3.

Nee, geen school. Misschien ga ik hier ook niet werken hoor. Ik kijk wel. Het was mijn plan er helemaal voor de kinderen te zijn en nu ga ik alweer aan werken denken. Maar wellicht is het even een roesje. Een school vind ik ook wel leuk hoor, maar nu even niet. Teveel vergaderen, cursussen en adhd kinderen, ha ha.

Lekker zeg, Berend ligt al vanaf 9 uur op bed. Ik probeer hem nu wat vroeger erin te leggen. Hij slaapt 8 uur, wil dan drinken en slaapt dan nog 4 à 5 uur. Nu kwam hij dus steeds om 6 uur, en dan is wel lekker, maar als Laurens een beetje vroeg wakker is, schiet dat niet op. Nu hoop ik dat B om 5 uur komt en dan kan ik nog echt even inslapen voordat L wakker wordt.

Wazig verhaal.

Trusten!
Bam, tot morgen!!!! 10 uur.
Tot morgen!
Zo, even snel voor het slapen gaan.

Leuk zeg, al die zwangeren hier. Dat zal hier nog wel even zo doorgaan voor al die gezinnen compleet zijn, denk ik zo. Grappig, op Sam's groep is dat al vrijwel helemaal klaar.

Star, beterschap! Je hebt al net zo'n fantastische weerstand als dat ik heb (not).

Amalia, gets, dat klinkt niet fijn wat Berend doet! Toch maar eens na laten kijken idd. Lastig...wel werken, niet werken. Moeilijke beslissingen zijn dat.

Enka, de overgang van 2 naar 3 is idd een stuk drukker als van 1 naar 2. Van 1 naar 2 merkte ik eigenlijk helemaal niet maar nu ben ik met die 2 kleine guppies de hele dag bezig als ik niet werk. En als ik werk heb ik daar een boel guppen om te entertainen.

Ik werk nu trouwens 63% op 3 dagen en wil voorlopig de komende jaren geen 4 dagen werken (dat denk ik nu tenminste). Ik vind het zo wel even best. Vooral het voor- en nawerk breekt me op, het lesgeven is niet zo'n probleem.

Maar het is prima te doen verder. Alleen m'n computertijd lijdt er wat onder.

Cas is ook alweer ruim vijf maanden. Zo'n lief kereltje is het. Heerlijk manneke. Hij slaapt alleen sinds ik werk niet zo denderend (drinkt overdag maar weinig en haalt dat dan later in) maar het is prima vol te houden dus ik mopper niet. En daarbij, dan weet ik straks als VBN-er ook wat over nachtvoedingen te vertellen.

Gijs is ook lief, alleen wel een driftkikker af en toe. Hij praat erg slecht (zeker als ik vergelijk met z'n zus op die leeftijd maar ik denk ook wel slechter dan gewoon gemiddeld) en dat is erg frustrerend voor 'm. Het gaat wel beter de laatste tijd maar het mag nog niet echt naam hebben (auto, papa, mama, opa Pietje, eten, drinken, klaar, zitten, poes, dora, bumba, dat soort woordjes).

Hij heeft het trouwens echt heel erg naar z'n zin op het kinderdagverblijf. Prachtig om te zien. Juichend loopt ie er naar binnen en zingend gaat ie weer mee naar huis. Dat is ook erg goed voor 'm, hij bloeit er echt op.

Cas doet het ook goed maar die heeft er volgens mij niet echt een mening over, die ligt maar wat te liggen in de wipstoel

Sinterklaas heeft hier het huis ook weer overgenomen. M'n moeder heeft een pallet vol met speelgoed besteld dus ik vrees met grote vrezen. Ze is ook niet echt van het educatief verantwoorde speelgoed dus mijn huis zal overspoeld worden door pratende paarden, irritante barbies, dansende dora's, etc, etc.

Zelf heb ik me ingehouden. Gijs krijgt de stofzuiger (dat speelgoedvanhetjaarding), HOPLAspel en ...hmmm, nu ben ik het alweer vergeten. Wat DUPLO geloof ik. Voor z'n verjaardag krijgt ie van ons de luxe treinset van DUPLO. Hij is wel echt een bouwer. Sam krijgt playmobil (poppenhuis en speeltuin) en nog 2 spelletjes. Cas krijgt stoffen kegels en badbekers. Die komt er wat karig vanaf maarja, weet hij veel (en babyzooi heb ik echt meer dan genoeg)

Maarja, er komen ook nog cadeaus van beide oma's, peetooms, peettantes...dus we hebben bij de IKEA maar een speelgoedopbergding gekocht.

Leuk dat die kleurplatenactie het zo goed doet, Bam! Gijs kan ook kleuren tegenwoordig. Nouja, beetje krassen.

Vingerverven doen we hier maar niet, dat heb ik ooit 1 keer met Sam gedaan en dat heb ik afgeschaft daarna. Zal binnenkort eens met beide kinderen gaan kleien. Daar kunnen ze niks verkeerds mee doen, als Gijs de playdoh opeet is er nog geen man overboord.

Suus, oef, dat zou ik ook wel irritant vinden, als ik dan weer lang (relatief lang) zou moeten wachten. Hoop dat jullie eruit komen (vast wel!).

Mooie buik, Bridges, mooi kamertje ook! Jeej, wat gaat je zwangerschap hard! Die van alle zwangeren trouwens. Vond ik van mezelf ook al. En die eerste kroop zowat voorbij destijds.

Ok, genoeg, ik moet posten en naar bed. ATWT is ook alweer bijna afgelopen.

Bye!

Cin

Nog heel even een verhaaltje van mij. Lekker laat... Moeder had een bijeenkomst om zelfstandig ondernemer te worden en ze wilde graag dat ik ook meeging ivm de belasting. Nou per 2008 zal zij ondernemer zijn, hihi

Vanmorgen de dokter gebeld. Ik moest toch maar even langskomen omdat de regelgeving nogal is veranderd. Dus mark in de jas en op naar de dokter (die hier nog steeds de bevallingen doet ipv een gyn) Ik mocht dus een echo tussen de 8e en 10e week, die zal dan alleen wel (hoogstwaarschijnlijk) vaginaal moeten. En dat wil ik niet. Dus ik ga als ik een week of 11 zwanger ben voor een gewone echo. Verder nog gehad over de bevalling zelf. Is nogal wat onduidelijkheid over hoe het gaat na een totaal ruptuur. Soms mag je gewoon thuis bevallen en kijken ze daar niet eens naar. Maar het kan ook zo zijn dat als het een 2e keer weer gebeurd, dat ik dan dus incontinent word. En dan dus van beide kanten (sorry). Jak nou daar zit ik dus echt niet op te wachten. Dus soms zegt de gyn ook wel dat het via keizersnee moet... Dokter gaat het uitzoeken hoe de gyn in het ziekenhuis van LWD daar over denkt. Ik mag met een week of 5 terugkomen. Dan zou hij het ook weten. Verder was ie aardig, nog niks gedaan aan metingen ed. Datum staat nu op 4 juli.

Daarna met mark naar gemeentehuis voor bewijs van goed gedrag voor het werk (weer) Hij wilde niet mee toen ik klaar was; duplo was veel te leuk! Nog even gebleven en toen toch maar opgepakt. En door naar mijn moeder. Ik moest de boodschappen doen, en dan breng ik hem vaak even bij mijn moeder. Toen ik terugkwam lag mark nog te slapen. Toen ie wakker was, zijn we naar huis gegaan en mocht mark alvast in bad. (omdat ik dus weg moest) Ik had hem zijn pyama aangedaan en een ochtendjas. Schattig!!!

En tijdens het avondeten, at ie eindelijk weer eens! We hadden boerenkool en hij vond de worst erg lekker. Hij wilde ook een stukje van mij. Dat mocht als ie ook aardappeltjes erbij nam. Wilde hij eerst niet, maar na een paar aanmoedigingen (kan mark dat wel? Laat mem eens zien. Ohhh grote jongen!!! Lekker hè??) toch maar genomen. En daarna nog een hap en nog een en nog een. Was helemaal blij daarom. Was echt een tijd geleden! Dit heeft ie maar weer binnen, morgen maar weer afwachten hoe het gaat.

Nou dit was het (heel verhaal, ook omdat ik dit dan straks op mark zijn site kan zetten, kan nu nog niet) En nu ga ik heel erg snel naar mijn bed. Weet nu al dat ik er morgen niet uit kan komen.... Lekker slapen allemaal verder!

tût, maris
Goedemorgen!

Goed geslapen meiden?

Enka, dat klinkt als een zeer relaxed weekend. Heerlijk!

Oh, pups gekeken, leuk! Heb je nu niet zoiets van: ik wil ze allemaal?

Jin, ha, ha, Thomas wil alles proeven. Niet echt prettig maar gelukkig kan het geen kwaad. Lianne kauwt ook op (kleur)potloden.

Amalia, maandag op gesprek, ze zetten de vaart erin!

Je vage verhaal snap ik hoor , nog wat kunnen slapen vanochtend?

Cin, wat schrijf je toch lekker over je kinderen. Fijn dat het zo goed gaat!

Ha, ha, welkom Sinterklaas in huize Cin!

Ris, daar zit je inderdaad niet op te wachten: algehele incontinentie.

Hé, Mark eet weer. Erg prettig!

Sorry, ik kan het niet meer voor me houden
16-04-08
Ohh, Enka, wat gaaf!!! Gefeliciteerd, wat heerlijk romantisch.... Heej en vertel vertel vertel! Is vriend op z'n knietjes gegaan met een knots van een ring of was het meer van zullen we och ja, waarom niet . En hebben jullie al plannetjes voor hoe, wat en waar?

Ta ta tataaaaa, ta ta tataaaaa... Hihihi. Leuk joh!
Leuk joh! Een bruiloft!

Gefeliciteerd met je verloving, Enka!

Zo hè hè, wil ik wat vertellen moet ik ineens met een klant in bespreking.

Maar goed, ons weekend T was dus wel heeeeel erg geslaagd. Het aanzoek was erg onverwacht. We hadden het er wel eens over gehad en de laatste tijd ook wel wat meer maar verder verwachte ik niet dat meneer het nu ging vragen.

We gingen wandelen richting het wad en toen liep vriend met Thijmen naar beneden het wad op onder het mom van strandjutten, ik liep met de kinderwagen over de dijk. Toen kwamen zij ook weer de dijk op en Thijmen had een stukje hout in zijn handen en dat moest hij aan mij geven van vriend. Daar stond dus een tekstje ingebrand en dat tekstje luidde of ik wilde trouwen en toen gaf vriend nog een mooie ring. Dus daar stond ik huilend en lachend op de dijk bij windkracht 6 en min 5, ja te zeggen.

We gaan nu 16 april trouwen, kleinschalig, op T in de vuurtoren. Daar is een trouwzaaltje waar 20 man in past.

Ben een beetje hieper de pieper nu
Van harte Enka! En Enkaman uiteraard!
Nou zeg, het is wel weer de tijd van de leuke verrassingen hier! Dat er maar snel nog veel meer van dat soort prettige nieuwtjes mogen volgen, lieve dames!

Star, beetje opgeknapt? Msschien helpt broodje pom juist wel, je weet 't niet...

Compu, op zoek naar Surinaamse snacks! Ben benieuwd wat je ervan vindt. Altijd leuk, nieuwe dingen proberen. Ha ha, nee, ik kwam het toevallig tegen, dat over die ruzies enzo, maar mijn radar ging wel gelijk aan natuurlijk . Is verder wel rustig chez nous gelukkig, met ups en downs maar dat zal altijd wel zo blijven. Had iets over die film gelezen ja, lijkt me prachtig. Was tijdje terug ook een reclame waarin je vrouwen in verschillende landen zag bevallen, dat hield ik ook al niet droog.... Ga je naar Idfa? Ik kan via werk kaartjes voor een voorstelling krijgen, maar denk dat het er niet van komt. Dus als je interesse hebt, let me know.

Rissie, haai! Spannend al wel, zo'n eerste afspraak bij de dokter... En idd, dat is waar ook, je had een totaalruptuur. Heftig hoor. Fijn dat Mark weer lekker eet. Kijken wat 'ie vanavond doet!

Cin, ha ha, ik zie het voor me, dat speelgoed van oma! Groooooote opbergkist dan maar .

Hier nog niet echt over sinterklaas nagedacht. Hij komt 5 dec op het kdv en dat vind ik eigenlijk wel mooi genoeg. Maar denk wel dat we nog iets vieren. Anders worden opa en oma boos . Ze krijgt iig binnenkort een driewieler van ons. Ze is helemaal in de ban van een exemplaar dat in de etalage van een fietsenwinkel om de hoek hangt. Elke keer als we erlangs komen moeten we uitgebreid kijken (liefje, we moeten nu echt naar de creche hoor....). Vannacht hoorden we haar zelfs in haar slaap "fiets kopen?" murmelen, hihi.
Jeu, écht romantisch dus Enka! Wat gaaf. Zwijmel zwijmel... Hi hi, ik zou nog minstens een week 20 cm boven de grond zweven hoor. Een man die zo'n romantisch aanzoek doet moet je sowieso niet laten lopen . Vuurtoren T, wauw, bijzonder!
Leuk Enka, gefeliciteerd! Romantisch hoor, zo'n aanzoek!

Hier gaat het weer minder.... kreeg vanmorgen een telefoontje dat mijn oma maandag geopereerd is (heel stuk blindedarm weggehaald) en op de intensive care ligt nog, maar dat het niet best gaat. De vooruitzichten zijn slecht helaas....

Dus toen ik vriend aan de telefoon had daarover, (mijn vader had hem gebeld, want mijn vader had mij ook al gebeld, maar ik was met Kevin bezig en kon dus niet opnemen), kwamen er al gauw tranen. Ik ben momenteel ook vreselijk emotioneel, echt erg.

En heb ook nog eens vreselijk bagger geslapen (de laatste tijd wel meer trouwens), dus Jinny, ik doe vrolijk met je mee....

Ga nu dan ook even liggen, Kevin slaapt ook eindelijk, maar zal proberen om wat vaker hier langs te komen hoor! Verwaarloos jullie wel een beetje....
Rissie, van harte gefeliciteerd!!!!!!!!! Ik had het gisteren wel gelezen, maar niet gereageerd met mijn slome hoofd. Echt heel dom.

Brr, ik kan het me voorstellen dat je geen zin hebt om incontinent te worden. Heb je dat verhaal vorige week in de Viva gelezen? Getsie, vreselijk. Mss is een keizersnee dan het beste ja.

Inwendige echo is niet fijn en onnodig lijkt me. Ik heb dat een aantal keer gehad, en ik voelde me dan heel naar zo met mijn benen in die beugels. Zo hulpeloos. Kijk, als het moet is het niet anders, maar als je de keuze hebt, dan liever niet wat mij betreft. Spannend hoor!!!!

Enka!!!!!!!!! Trouwen trouwens strikjes aan je mouwen. Gaaf!!!

Hmm, een kerkje met 20 man. Nou, daar passen wij met z'n allen precies in!

Echt heel leuk. Gefeliciteerd.

Bam, was gezellig net. Klopt het nou dat ik een heel rondje moet rijden voordat ik weer naar B kan? Of ben ik dan niet goed gereden.

Hmmm, Berend wordt wakker. Ik had ze net zo lekker allebei op bed. Wel voor een heel kwartier lang

Ben weer weg dus, doei!
Cd, wat een naar nieuws. Niet gek hoor, dat je emotioneel bent (bij zulk nieuws al helemaal niet natuurlijk). Zijn Kevin en jij wel weer een beetje opgeknapt? Enneh, maak je niet druk om hoe vaak hier enzo; zorg maar gewoon goed voor jezelf (en Kevin en kleine smurfje in buik)!

Na, ook wat. Collega is anderhalf jaar geleden bij de bevalling haar eerste kindje verloren en was eergisteren uitgerekend van de tweede. Hartstikke spannend dus, en iedereen hier leeft enorm mee. Blijkt net dat ze 10 dagen geleden al is bevallen. Ze had haar manager meteen gebeld maar die was naar eigen zeggen vergeten om het door te geven. Dan ben je toch raar, als je zoiets een week lang vergeet te zeggen?! Anyway, moeder en kind gezond en wel, en dat is het belangrijkste!
Enka: wat geweldig!!! Gefeliciteerd hoor, helemaal leuk voor jullie! En al zeker de manier waarop, niets verkeerds aan lijkt me, haha!

CD: oei rustig aan hoor. Even stapje terug doen inderdaad...

Hel: rare leidinggevende zeg!
Bridges, wat een gaaf kamertje is het geworden! (had ik al gezien maar vergeten te zeggen ). En mooie buik idd!

Amalia, ha, verdwaald tussen H en B?! Had je alle twee de heren mee? Gezellig hoor...

Suus, hoe is het bij jou, heb je de dames (en heren) een beetje onder controle?
Jinny heb je die site nou gezien die ik geplakt had voor je? Daar stonden de goeie volgens mij!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven