Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedeavond,

Zo even op adem komen. We hebben een snel nummer gespeeld en ik haalde niet goed adem. Lianne was klaarwakker, ze heeft even wat gedronken (ligt nu op bed).

Jinny , ik heb voor je gezocht naar Hamertje Tik, maar het is inderdaad moeilijk. Wel het volgende gevonden:

Hamer spreekt voor zich: hammer

tik(de ~ (m)) als in `tik`:

Schlag (der ~), Hieb (der ~), Klaps (der ~), leichter Schlag (der ~)

Waarschijnlijk ben je verder gekomen dan ik

Wil je het voor Thomas kopen?

Is leuk geworden Bridge! Gaaf die bomen, heb je ze van een plaatje gehaald of zelf getekend? En heb je het met een beamer gedaan of een projector of gewoon uit de hand dat kan natuurlijk ook nog! Leuke foto van jou en Ties!
Dank Juud! Heb via Enka een plaatje gekregen en die met projector getekend en bridgeskerel heeft hem gezaagd en geverfd en zo...

Tsja zoals te zien is... je hebt werkpaarden en luxepaarden..., Ik bof enorm met zo'n lieve kerel hoor! Werkt samen met zijn vader de poten uit zijn lijf! Alle eer naar hem!
Het dagverblijf heeft een wachtlijst van ongeveer een half jaar, dus dat zal dan wel mei ofzo worden. Nou ja is ook goed. Vent is nu ook om want ie moest vandaag op zijn vrije ochtend zoonlief wegbrengen en daarvoor moest de wekker gezet worden. Arm schaap . Hij is trouwens gestopt met roken. Hij doet nu een laserbehandeling en dan morgen en overmorgen nog een keer en dan moet het over zijn, ben benieuwd...
Mooi hoor! Leuke boom Enka!

Heb jij zelf een projector?
Haha, ik stond daar te stuntelen in de winkel vanavond, maar die mevrouw achter de kassa was op z´n zachtst gezegd erg onnozel en niet zo snugger, dus daar kwam ik niet ver mee.

Ik wil een hele simpele houten versie. Aan de ene kant hameren, omdraaien en weer verder hamaren.

Star, brrr als je me misselijk wilt hebben, warme melk ieks. Inderdaad zwangerschapsnietslapen. Bah.

Ik ben benieuwd Bridges.

Juud, het feest is volgende week zaterdag. Ding zit in een doos, dus pakt gemakkelijk in. Echt een gaaf ding, al zeg ik het zelf.

Compu, niets gehoord over de film (maar ik ben zwaar uit de films helaas). Klinkt indrukwekkend!
Mooi geworden Bridges! Buik ook. Complimenten!
Knap van vent! Heb jij ooit gerookt Juud? Ik wel, een jaar of tien (echt veel) en nu al een jaar of vier niet meer. Maar voel me nog steeds een roker die niet rookt..
Bridges, wat een creativiteit! Mooie kamer! En een mooie buik

Nee, Lianne gaat niet sowieso naar zolder.

Ik hetzelfde Jinny, 4 jaar gestopt en daarvoor 16 jaar gerookt (iets meer dan).

Succes voor Juudman!

Oja Juud, je bedoelt Babyboom van tv? Kijk ik ook naar, maar dit is toch anders. Ik zal de link geven.

www.lepremiercri.com (videos!)

Bridges, mooi geworden joh!! En je ziet er goed uit, helemaal niet vermoeid ofzo.

De intocht hebben we voornamelijk op de gracht bekeken, dus geen rare dingen op het plein gezien.. Volgend jaar misschien daarheen.

Ik heb het misschien al gezegd, maar bij Intermezzo is een nieuwe speelhoek, leuk!

Star, ben niet (meer) vega, vroeg me af of je moet aangeven wat er voor vulling in gaat. Ik kan niet wachten, je hoort het!
Dank dank... Andere buikfoto's wordt lastig want man wat een pens! past niet meer op foto ben ik bang... en ik moet nog 12 weken...

Juud: projector van school geleend. Ideaal!

Heb hier trouwens niet gerookt. Vriendin van me heeft ook laser gedaan en was gestopt maar begon toen weer... tsja... maar nu is ze zwanger dus stopte ze in één keer en geen probleem. Ook kwestie van willen bij haar du...

Jin: zie de site van star, daar staat zoiets toch tussen?
Jinny: http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/57212295
Pfff door die gigantische buik zie je de wallen dus niet: ideaal!
MULA

Hammerblock 7,90 Euro in DE en 4.99 euro in NL
Goedeavond Enka
Je bedoelt toch geen hamertje tik met spijkertjes? Ik heb er hier ook een die jij bedoelt, zus verkocht die. Verkoopt Bam ze ook niet?

Ik heb nooit gerookt. Vent is 8 jaar geleden ook zo gestopt van de een op andere dag, maar door z'n werk weer begonnen 2 jaar later . Maar hopen dat het nu werkt.

Bridge je hebt idd een mooie buik en verder ook nog slank, ik was echt formaat olifant! Cd waar blijft jou buikfoto? En Noos hoe groeit jouw buik?
Handig dat jullie op school een projector hebben, hebben wij gewoon niet! Op de vorige school niet en op deze ook niet, mooi balen...
Tsja moest op gegeven moment wel want ik heb last van arm dus gebruik hem als ik veel op bord moet schrijven. daarom aangeschaft. andere collega had ook last dus mooie combi aankoop!
Het voorstukje met muziek is al erg mooi Compu! Laat je even weten wanneer je gaat?
Nee Bam heeft de moderne/gepimpte versie. (ik had Jinny ook al gemaild dat ze bij ikea hamergevallen hebben)

Ik was wel begonnen met de kleurplaten op te hangen, maare hang nu alleen die van bekende nog op, hahahaha heb er zoveeel dat het niet te doen is.

Kokos: bedankt voor de pietenfoto, errug leuk.

Bridges, leuk kamertje, knap gedaan met die bomen. Mooie buik ook, en inderdaad erg slank erbij, goed zeg!
Hé meiden, ik ga beneden nog wat relaxen. Een goede nacht allemaal.
Enka heeft em te pakken!!!! Ik had hier al gekeken, maar was ie niet. Maar zitten drie Ikea´s, dus ga maar eens naar een ander dan. Belachelijk dat ie bij jullie goedkoper is zeg.

Bam heeft niet zo´n simpele dacht ik. Meer een met muziekjes en zo.
Bam, op jouw advies had ik dus live gekeken bij Ikea, raar dat ze die bij ons niet hebben. Nu ga ik dus naar de andere! En dan heb ik echt wel genoeg cadeaus voor ventje.

Relax ze Kokos!
Bam, heb je die van Thomas al binnen? Hij mocht het waterverven van mij, maar toen at ie de verf op, dus dat was een slecht plan van mij. Toen zijn we maar gaan krijten, toen at ie de krijt op, en toen maar verder met d epotloden. En de stickers vond ie het leukste om te plakken haha. Hoeveel platen heb je al dan?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven