Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hai,

Ah Naatie..Je hebt wel steeds pech met de nijntjes..

Ik ben ook al een paar katjes kwijt en weet hoe leeg je je nu voelt hoor!

Sterkte.

Jinny, leuke column (ik moest even zoeken)! Schrijf je vaker, ook voor jezelf?

Haha Bam, een sint die uit de kerk komt (voorheen dan), weer eens wat anders.

Wat voor kleur wordt de kamer?

Dank voor je compliment.

Zal nog even uitleggen over school Compugirlie etc.

We hadden in ons hoofd een psz voor sh kindjes (afkortingen, makkelijk hihi).

Daar gaan we morgen kijken met begeleiding van de maatschappelijk werkster van het audiologisch centrum. Nu het wat complexer wordt, omdat ze op meerdere gebieden achterstand heeft, gaan we ook kijken op een aantal medische kdv. Daar komt volg. week iemand van MEE over vertellen.

En daarnaast is er ook mogelijkheid op een kdv, die kwetsbare kindjes opvangt. Ook kregen we de tip; een kdv en dan CG in de babygroep.

Maar dat spreekt ons niet echt aan, het is toch beter dat ze gestimuleerd wordt. We gaan nu alles bezoeken, ik ben heel nieuwsgierig.

Proefdraaien en erbij blijven mag overal gelukkig.

Wat ik moeilijk vind, is het aantal hulpverleners waar CG mee te maken heeft, iedereen doet zo aardig tegen haar. Voor haar is het niet bij te houden, al die vreemde gezichten.

Mal, herken jij dat misschien?
Leuk, leuk Jinny de schoen zetten.. Wordt hier ook weer eens tijd.

We hebben een boxspring gekocht (stof zwart/grijs zoiets) en een muur is paars geworden en de andere muur grijs. komt een zwart rolgordijn en ik heb een paarse en een zwart kussen voor op de grond.

We hadden al matzilvere lampen/ maar die worden waarschijnlijk vervangen omdat grijs op grijs niet mooi is.

en ik heb me zinnen gezet op ijzeren kisten, die dan dienen als nachtkastje
Naat, als er iemand niet lacht ben ik het wel. Ben ook konijnenvriend weet je nog Zielig dat hij zomaar dood ging, was hij al oud?

Ooooooo Desperate Housewives op z'n expats dus

Ceetje had een chocosintje in haar schoentje gekregen. Heeft ze net lekker opgesmikkelt.
Mooi Bam, klinkt heel stijlvol. En het droomt vast heeeeeeeeeeel lekker!

Rissie, hoe voel je je???

Star, mmm een chocosint. Die heb ik hier liggen voor Jinnyman, maar ja, omasint was me voor dus die bewaar ik nog even. Haha, op z´n expats. Dat is wel een beetje. Niet helemaal mijn ding...

Compu, wat fijn dat de mensen allememaal zo aardig zijn. En veel mogelijkheden voor cg. Lijkt me lastig kiezen, helemaal omdat je dat natuurlijk zo verantwoord mogelijk wilt doen! Ik schrijf graag ja, gewoon een beetje voor mezelf.Dank voor je compliment.
Bam, I love paars! CG en ik dragen allebei veel paars. Helemaal goed dus!

Star, magen hersteld? Hier ook een choco-smikkelaar!

Jinny, wat leuk die keukenmachine in zijn schoen! Speelt hij er leuk mee?
Compu, ja hij vindt het leuk om te spelen. De blender staat nu uit het zicht, die gebruik ik maar even niet.

Ik ga even liggen. Was veel te laat thuis, vanochtend weer naar een Krabbelgruppe geweest en nu moehoe. Boehoe.
Magen dankzij Immodium weer ok

Ik heb net allemaal paarse dinkies gekocht Bam

Je bent in ieder geval een beetje onder de mensen Jin, da's wel fijn toch? Je hoort nog eens wat en leert er meer over stad en omgeving en daar is ook wat voor te zeggen. Zou ik vinden dan
grrr, 2x m'n tekst kwijt!!!!!!!! En ik had het nog gekopieerd, maar dat is ook niet gelukt. Heel irritant.

Zeg, kan iemand me vertellen hoe je hier plaatjes plakt?
En ziet iemand een afbeelding van mij, want ik zie alleen een kruisje.
wat heb jij voor paarse dinkies gekocht star?

ik heb het ineens dat ik paars wel leuk vind, manlief zag het helemaal niet zitten, maar die vindt het ook wel mooi worden.

en eens wat anders dan dat blauw, hahahaha

welterustuh Jinny.

Wel fijn, compu dat ze allemaal even aardig zijn voor compumeisje. Lijkt me best lastig al die hulpverleners, is het niet mogelijk om het te beperken tot een paar?
Heb mijn toog paars geverfd en nu paarse kaarsen en takken met lichtjes voor kerst enzo gekocht.
Weet iemand een leuke tekst voor een gluhweinborrel met de buurt?
Even een kort berichtje van mij....

Mijn oma is vanmorgen toch overleden...

Ben even niet in staat om te reageren....
Ach lieve CD.... wat ontzettend verdrietig! Gecondoleerd meid. Natuurlijk heb je geen behoefte om te reageren.
Gecondoleerd CD
Gecondoleerd CD. Veel sterkte!
Wie wil een pepernoot? Vangen!

We zijn op visite geweest bij kennis van de muz.vereniging. Zij woont in het buitengebied, ze hebben landbouw en schapen. Lianne vond het helemaal leuk, want ze had Duplo uit de kast gehaald en de schapen liepen ook om het huis, Lianne riep gelijk: bè!

Hel, ik ben niet zo bezig met zwanger worden. Wel als het over een paar maanden nog niet raak is. Je wilt tenslotte toch een kindje erbij.

Star, fijn dat de maag weer goed is.

Het nieuwe werkwoord 'vernannied' kende ik nog niet (topic over opvoeden/belonen met een snoepje of wat dan ook).

Juud, hoe is het met Mart?

Jin, wel lekker dat je je toch hebt vermaakt op het feest.

Bam, wat zal jij lekker slapen zaterdag! Ziet er goed uit.

Amalia, ik heb je een mailtje gestuurd; hoe je een plaatje kan plakken. Ik zie je avatar niet. Maar dat heeft met je profiel te maken.

Compu, veel succes met je keuze. Inderdaad wel wat druk voor je meisje, zoveel hulpverleners, maar meestal heb je wel te maken met een 'multidisicplinair team' zoals dat zo mooi heet (meer disciplines zoals orthopedagoog, logopediste, psycholoog in één team). Ik heb in zo'n team gewerkt, met verstandelijk gehandicapte kinderen.

Dat zal voorlopig wel blijven, totdat ze een vast plekje heeft. Begrijp je wat ik bedoel?

Tijd voor een kop thee.
Hidihi sista's....

CD, gecondoleerd met het overlijden van je oma, wat verdrietig. Het is wel erg snel gegaan dan. Hoop dat jullie op een goede manier afscheid kunnen nemen.

Bam, chique de friemel dat bed! Mijn oogjes zakken al dicht als ik ernaar kijk! Paars is cool!

Star, een purple christmas dus. Tres stylisch!

Jin, desperate housewives - the expat version, haha . Nee, kan me 'dr wat bij voorstellen dat het niet helemaal je ding is.

Naat, wat naar van konijntje.... Vgs mij lacht niemand je uit hoor. Is toch normaal dat je daar van slag van bent?

Juud, arme Mart (en arme jullie met zo'n nacht). Vandaag ook nog overgeven? Hopelijk steekt hij jullie niet aan. Idfa is het internationale documentaire festival Amsterdam, is deze week.

Compu, poeh, idd een lastige keuze. Wat bedoel je precies met dat je intuitie hierin nog niet zo is ontwikkeld - intuitie voor de sfeer op een kdv/psz, of intuitie voor wat CG nodig heeft? Veel zal vast wel duidelijk worden als je de plekken ziet, de mensen ontmoet, ziet hoe CG reageert... Zitten alle centra die jullie gaan bekijken ook een beetje dichtbij? En hoe vaak gaat ze er straks heen? Ik snap wat je bedoelt met al die vreemde gezichten. Ik heb (nou ja, had - ze is nu goed gewend) er al moeite mee dat Mare op het kdv elke dag andere leidsters heeft (dat zou ik ook zeker checken bij de kdv die je gaat bekijken - hoe zit het met de bezetting op de dagen dat CG gaat, is er veel verloop, veel invallers etc).

Hier weinig bijzonders. Meiske is erg lief. Vanochtend beetje in huis gerommeld en toen op jacht naar nieuwe kleertjes (ze is overal weer een beetje uitgegroeid). C&A, Prenatal en Hema hadden niks naar m'n zin. Maar bij H&M gelukkig een leuke broek en twee truitjes gescoord. Daarna nog even in het park gewandeld en gespeeld. Was net buitenspeeluurtje van de basisschool op de hoek, speciaal onderwijs, meeeen wat een rouwdouwers! Schreeuwen en doen, continu vechten, en niet zachtzinnig. Eén meisje ging volledig uit haar dak, die moesten ze met twee juffen in bedwang houden. Dus ik kreeg zowat een fit toen twee van die jochies op Mare afkwamen, maar ze waren harstikke lief. Gingen met 'r op de draaimolen en de wipwap en de schommel, eendjes voeren, tilden haar op... En ze vond alles best, zat helemaal te glunderen. Stond even met een van de juffen te praten, die zei dat ze ze nog nooit zo had meegemaakt, hihi.

Anyway. Ze ligt alweer bijna 2 uur te slapen. Ik ben maar van de vaste slaaptijden afgestapt, is voor ons allebei wel zo relaxt. Soms slaapt ze om 13.00, soms pas om 16.00. En soms (lees: de dagen dat ze bij papa of op het kdv is) helemaal niet. Go with the flow (ohm ohm...). Zal haar zo eens wakker maken, anders wordt het wel erg laat met eten en slapen straks (maar dat is papa z'n zorg want ik heb straks een etentje, mmm, denk dat ik 'r gewoon maar leker laat slapen eigenlijk

Bye!
Vernannied ook helemaal zelf verzonnen Kokos

Jullie zijn wel allemaal stiekeme meelezerts hoor

Etentje, lekker! Enjoy!

Schattig twee wilde knullen die ineens helemaal lief werden toen ze Mare zagen. Meiske heeft speciale gaven
CD, gecondoleerd, heel verdrietig!

Star, bijzonder, paarse kersttakken... Klinkt heel expat8-P .

Hel, wat leuk van Mare, houdt de randgroepjongeren in spé in bedwang . Eet smakelijk. Wij zijn net ook even uit eten geweest (lees een snelle pasta bij de pizzeria). Was wel erg lekker.

Och, mijn soort vriendinnetje van vroeger . Haar man heeft kanker (geen details verder hier). Och wat erg toch.
quote:amalia schreef op 22 november 2007 @ 13:28:

Weet iemand een leuke tekst voor een gluhweinborrel met de buurt?Lastig. Ga jij de borrel geven? Iets van een lichte kennismaking? Iets Duits? Lastig!
Hai!

Cd: gecondoleerd! Vervelend joh! Sterkte!
CD gecondoleerd. Heel veel sterkte!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven