Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
quote:Juud_ schreef op 12 september 2008 @ 20:41:

Die bezem is natuurlijk het zwaard Amalia, of bedoelde je dat niet? Misschien is hij in z'n vorige leven wel een ridder geweest... Kijk zo heb jij toch iets wat je aan Drek kunt vragen . Komt er alweer een beetje spek aan z'n billen?

Bij Berend dan he! Van Drek wil ik het niet weten die zal wel andere dingen aan z'n billen hebben .
Ho ho ho, Zijn billen zijn heilig.
Kokos, ben je al bij de neuroloog geweest(of heb ik dat gemist??) vervelend dat dat gevoel weer zo terug komt...mmm volgens mij ben je nu op vakantie bedenk ik me ineens.

Hel, wat leuk dat jullie dametje zo aan het genieten is van haar nieuwe fiets, ik zie zie je al hollen door de straten van Amsterdam.

Suus, het loopt dus lekker met het nieuwe huis. Snapt Julia er wat van of helpt ze helemaal mee?

CD, dus aan al het gebreek is nu een beetje een einde gekomen. Wel lekker zeker nu zo'n stuk ruimere woonkamer.

Amalia, is de schilder al klaar? Moest wel lachen om je hidder verhaal, zie het helemaal voor me.

Star, al gewend aan je lege mond, of is het nog steeds vreemd? Hier gelukkig nog wel een slapende Thijmen 's middags maar ja daarentegen is hij 's ochtends om 7 uur wakker.

Jinny, ooooooh ik moet er niet aan denken dat ik straks ook weer aan de koffiepads moet. Verder zijn ze nog wel blijven zitten en hebben jullie nog een gezellige avond gehad?

Rest ben ik even kwijt, oh ja Compu, leuk zeg wat CG allemaal zegt en doet, grappige opmerkingen.

Nu ga ik even op de bank hangen...
quote:Star schreef op 12 september 2008 @ 20:46:

Ho ho ho, Zijn billen zijn heilig.Als je van je stoel af glijdt, val je extra op hoor...
Haha Star jij wilt hem echt te vriend houden he!
quote:bridges6 schreef op 12 september 2008 @ 20:55:

[...]

Als je van je stoel af glijdt, val je extra op hoor...
Juud, nee ik heb geen hyves, maar ik kreeg een uitnodiging van Thirs haar man via email. Denk dat Thirs gewoon foto's van bruiloft en kindjes wilde laten zien.

Bridge, de nachten gaan gelukkig wel goed, maar Jonathan had gisteren overdag nog 2 aanvallen. Eerst op het KDV 2 schokjes en bij het warm eten 14. Nu zag M het dus ook en die vond het wel meevallen. Jonathan zit gewoon te lachen en te spelen dus hij krijgt er niet zoveel van mee. Ik word er zelf wel een beetje zenuwachtig van. Vooral omdat het toeneemt.

Naatie, wat een schattig kaartje, lief hoor!

Enka, lekker hoor de vakantie! En wanneer mogen wij buikfoto's zien?

Cin, he bah wat een pech allemaal tegelijk! Droger stuk is kut. Hoe gaat het nu qua pijn?

Star, fijn dat Ceetje zo lekker slaapt tegenwoordig. Hoe gaat het nu trouwens met het groeien van Ceetje, ik dacht er aan door het CB topic.

Right, wij gaan zo even naar de Ikea. Badkamerkastje scoren.
Stressed is just desserts spelled backwards
Heee Enka is er weer! Gezellig. Ha, lekker dikke boezem dus al, fijn 22e vk, ben benieuwd. Hoe ver ben je dan?

Ja er komt zeker spek op Berend, samen met een enorme eigen wil Dat zie ik ook als een goed teken. Had ik al verteld dat hij los staat :-) Slechts 3x hè?

Beetje moe, we zijn gisteren spelletjes gaan spelen bij de achterburen. Heel gezellig, net weer wat te laat. Ik lag 1 uur in bed (oeps. wanneer ben ik zo oud geworden dat ik dat te laat vind....?) en om 7 uur riep Berend weer. Dan waren dan 6 korte uurtjes. Hopelijk laat lief mij morgen liggen, zoals ik vanmorgen bij hem heb gedaan.

Fijne dag, ondanks de regen!
Oh, wat een grappige CG Compu! Leuk is dat he, die humor!

Cin, is het besmettelijk? Sinds een week last van mijn rug (niet zo erg als jij hoor, maar genoeg om er hinder van te ondervinden) en een kapotte droger.... Ksssst, weg jij van het forum

Naatie, wat een goede bevalling! Wow, heerlijk! En wat fijn dat zowel de vk als nattieman zo snel thuis waren.
Amalia, jij hebt je haar dus wild losgegooid gisteren haha. Oud wijf . Ik ben ook niks meer gewend....

Enka, ja avond was nog gezellig hoor! Wat gaat het goed met je, wat heerlijk! De 22e is al snel joh!

Gisteren gewerkt (extra) en daarna met een collega wat geborreld en een hapje gegeten. Heel erg gezellig. Is mijn duo en die kende ik eigenlijk helemaal niet zo goed, en dit was dus ene goed plan van haar.
Grappig Jin, dat je bent eten met je duo. Je werkt eigenlijk heel intensief samen, maar omdat het andere dagen zijn ken je elkaar helemaal niet. Ik had dat ook met mijn collega. Deed alles met de mail. Af en toe kwam ze naar school om elkaar 'live' te zien. Was dus gezellig bij jou, mooi.
Ja, grappig he Amalia? Ben je weer een beetje bijgekomen?
Nee, ik ben doodmoe. Maarja, niet naar bed gaan hè. Ben net een kind, haha! Maar ik gok op dat uitslapen morgen... ik zal het straks nog even opperen bij lief.
Hai hai, iedereen al op 1 oor op de zaterdagavond?!

Naatie, wat een onwijs snelle bevalling zeg! En thuis, met alle benodigde personen erbij - dat heb je goed gedaan. Dank je wel voor je schattige kaartje. Ow ja, stuwing, dat weet ik nog wel... Heb je een fijne kraamverzorgster? En veel bezoek ook al, of doen jullie het even rustig aan?

Amalia, spelletjes bij de achterburen waar je van moet bijkomen? Mmm, ik krijg heel Gooische associaties nu hoor...

Enka, haaai, je klinkt blij!

Mal, wat eng, toch weer die aanvallen. Kleine aanvallen dan wel, maar toch... Ik kan me voorstellen dat je hem de hele dag vreselijk in de gaten loopt te houden.

Compu, jouw dametje heeft gevoel voor humor! Vast van haar moeder, haha!

Star, ik begreep anders dat Hij al jaren celibatair leeft!

Cin, o nee, ook nog een onplofte droger. Bij jullie schijt de duvel op een spreekwoordelijke hoop. Kom je de dagen goed door zonder pijnstillers?

Jinny, klinkt leuk, borrelen met je duo. Zijn het allemaal landgenoten die er werken? Evengoed wel een pittige tijd voor jullie, met al die veranderingen en georganiseer. Vindt het z'n weg allemaal een beetje?

Ook hier einde spijlenbedje; m'n moeder kwam gisteren met een peutermatras aan, vrijwel nieuw, gekregen van een collega. Of we er wat mee konden. Mare was er helemaal weg van dus matrasje in haar kamertje op de grond gelegd, en mevrouw heeft als een prinses geslapen! Vandaag bij Ikea ledikantje gekocht, eens kijken of we dat morgen in elkaar kunnen sleutelen. Weer een fase voorbij, snik!
Morgen jongelui,

Naatie, wat heb je dat fanatisch goed gedaan zeg! Klinkt als een super bevalling en Robin is een schatje zag ik op je Hyves. Ontzettend leuk kaartje ook, dank je!

Wanneer kan er een delegatie op visite komen? Ik wil die kleine man wel eens zien.

Hellus, zo, Mare gaat lekker: fietsen en een groot bed (schaapjes??? Leuk!). Mijn kind is geen echte hollander: ze kan niet fietsen... . Zijn er nog meer die het niet kunnen of is Jeetje een tikkie traag (maak me geen zorgen hoor, voor ze 16 is enzo.. )

Jin, staat je netjes! Die zoogdingen dan he \\:-)//

Bam, hoest daar? Updat op groep misschien?

Mal, ik hoop toch zo dat dit er gewoon bij hoort en straks weer afneemt als jullie verder afbouwen .

Ik zit in het leuke smileys venster... ik moet ff terug lezen ...
ik heb geen tijd meer: ik moet swingen op K3. Ha ha ha.

Fijne zonnige zondag dames
quote:Helenita2 schreef op 13 september 2008 @ 23:28:

Amalia, spelletjes bij de achterburen waar je van moet bijkomen? Mmm, ik krijg heel Gooische associaties nu hoor...

Ook hier einde spijlenbedje; m'n moeder kwam gisteren met een peutermatras aan, vrijwel nieuw, gekregen van een collega. Of we er wat mee konden. Mare was er helemaal weg van dus matrasje in haar kamertje op de grond gelegd, en mevrouw heeft als een prinses geslapen! Vandaag bij Ikea ledikantje gekocht, eens kijken of we dat morgen in elkaar kunnen sleutelen. Weer een fase voorbij, snik!

Nou, het was gewoon Kolonisten en hartenjagen hoor, haal je maar niets in je hoofd!

O, jammer he, zo'n fase die je afsluit... ik had dat net ook; heb de box opgeruimd. Ik dacht nog toen ik 'm in de gang zette om hem naar zolder te brengen: ik hoop dat ie nog een keer opgezet kan worden...snik.
Hmmm, dat afsluiten van dingen is voor mij ook zo dubbel. En toen we verhuisden heeft M ook nog AL mijn positiekleding per ongeluk weggegeven aan het Leger des Heils. Ik had die zak apart gezet en hij ging het met een vriend uitruimen en die wist dat niet. Ik was zooo net of het een teken is van boven dat het toch niet meer nodig is om dat te bewaren.

Nou, we kwakkelen hier nog vrolijk verder. Jonathan vandaag al 2 aanvalletjes, wel heel kort allebei hoor. En al diarree vanaf woensdag dus zijn kiezen werken ook niet mee en hij graait steeds naar zijn oortjes. Voor de zekerheid naar de HAP geweest om te checken of hij geen ooronsteking had want daar krijgt hij ook makkelijk epi van, maar dat was gelukkig niet zo, dus dan zal het wel door de kiezen komen. De neurloog zei dat het makkelijk 14 dagen kon duren, we zitten nu op dag 6 dus ik hoop dat het snel afzwakt maar vooralsnog wordt het alleen maar erger

Gisteren was wel heel schattig, er kwam een vriendje spelen (9 maand jonger) en ze liepen steeds hand in hand samen. en ik stond te koken, stonden ze met beide handjes elkaar vast te houden en lief samen spelen en alles delen, echt te cute!
Stressed is just desserts spelled backwards

Wat vinden jullie van deze achtbaan van lego duplo? Kevin vond het geweldig dat de trein de lucht in ging, haha.

(hopelijk wordt de foto goed geplakt...)
Hmmm. Kevin wilde gistermiddag al niet slapen, terwijl hij de dag ervoor gewoon 3,5 uur heeft geslapen! En vanmorgen was hij heel sjaggie, dus vanmiddag om half 2 naar bed gebracht toch maar, maar is nu alweer wakker...

Kom morgen nog wel even als hij naar de psz is.
Die heeft ie vast niet zelf gemaakt CD ? Heel mooi! Is ie lang blijven staan? Ik vind de Lego trein erg leuk. Hier hebben we Brio, maar ik moet zeggen dat het erg nauw luistert, want als je 1 bochtje teveel pakt kiert ie al en hij schuift ook alle kanten op. Maargoed, als de kinderen ouders zijn en ze kunnen 'm alleen leggen heb ik die ergenis niet meer en bevalt ie vast prima.
Haai!

Wat een lekker weertje he! Vanochtend al lekker langs het strand gefietst met Shanna. Nog wat vitamine D opdoen voor de herfst en de winter.

Naatie van harte gefeliciteerd met Robin! Geweldige naam! Past ook goed bij Tobias.

Cin wat een ellende zeg, met je rug! Hoop maar dat je je een beetje eraan over kunt geven. Krijg je ook hulp?

Enka heerlijk gevoel he, kindje in je buik? Hoe ver ben je nou?

Jeetje wat een schrik Ris! Fijn dat je ouders niks hebben natuurlijk. Auto voor de sloop of niet? Heb ik misschien ff gemist.

Mal klote van de epi's. Heb nog niet helemaal bijgelezen maar hoop dat het daarmee klaar was. Kan me voorstellen hoe moeilijk het is om op kraambezoek te gaan. Nou ja, ik denk dat ik me dat kan voorstellen. Als je ook graag een tweede kindje zou willen

Star beugel eruit las ik? Foto ergens? En waar ik ook benieuwd naar ben: geef jij je meissie nog bv? Lekker zeg, dat C wat langer slaapt! Eindelijk maar toch!

ff posten
quote:Juud_ schreef op 12 september 2008 @ 20:56:

Haha Star jij wilt hem echt te vriend houden he!Ja, ben als de dood voor Hem, helemaal sinds ik van de week keer over Hem gedroomd had
Suus, jouw Jeetje is gewoon net zo lui/verwend als mijn Ceetje. Fietsen? Wat is dat? Dat doet mama toch op de fiets en anders word ik tcoh geduwd?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven