Good Luck!
maandag 15 september 2008 om 14:25
Hmm die van de Hunkemoller zakte meteen naar m'n navel, maar mss was dat een andere. Marks en Spencer... ik heb 'm wel woensdag nodig gaat niet echt meer lukken dus denk ik. Zit dat ook in Hilversum of alleen a'dam? Zit daar ook niet meer volgens mij.
Juud een spiraaltje kan toch niet met bv? Dacht ik hoor, want mn zus wilde dat ook maar dat werd toen afgeraden.
Ik ga even naar buiten met de kinderen, ciao.
oja, kast komt idd in de woonkamer (niet zo leuk voor de slaapkamer ) tegen de muur die aan de gang grenst. Naast de bank dus zeg maar.
Juud een spiraaltje kan toch niet met bv? Dacht ik hoor, want mn zus wilde dat ook maar dat werd toen afgeraden.
Ik ga even naar buiten met de kinderen, ciao.
oja, kast komt idd in de woonkamer (niet zo leuk voor de slaapkamer ) tegen de muur die aan de gang grenst. Naast de bank dus zeg maar.
maandag 15 september 2008 om 15:39
Hoi,
Ben een paar dagen niet lekker en vanmorgen naar de dok geweest Ik heb een spastisch colom waarschijnlijk.
Daarnaast zijn er ook bloedcellen in de urine aangetroffen en het op kweek gezet. Morgen uitslag.
Hel wat een maf ongeval!! Dacht gelijk aan jou toen ik de foto in de krant zag. De piloot had een kijker meegenomen, zal ook niet veel voorkomen.
Wie weet heeft het veel volk voor het appartement gelokt.
Noosje, die meiden van jou klinken als engeltjes! Dat mag ook wel naast je prive narigheid. Sterkte ermee!
Ben een paar dagen niet lekker en vanmorgen naar de dok geweest Ik heb een spastisch colom waarschijnlijk.
Daarnaast zijn er ook bloedcellen in de urine aangetroffen en het op kweek gezet. Morgen uitslag.
Hel wat een maf ongeval!! Dacht gelijk aan jou toen ik de foto in de krant zag. De piloot had een kijker meegenomen, zal ook niet veel voorkomen.
Wie weet heeft het veel volk voor het appartement gelokt.
Noosje, die meiden van jou klinken als engeltjes! Dat mag ook wel naast je prive narigheid. Sterkte ermee!
maandag 15 september 2008 om 18:16
Even een berichtje uit de ziekenboeg. Ik zat vannacht op de pot met emmer in de armen dus dan weet je het wel . En vanaf 1 uur niet meer geslapen van de misselijkheid. Ik voelde me gisteren al zo lam, en ik dacht dat het door de stress kwam, maar buikgriepje onder de leden. Maar ik moet zeggen dat het verrassend snel goed gaat. Heb vandaag al 2 broodjes op en die blijven binnen. Wel beetje koorts. Mijn mama is komen oppassen en die vond het wel leuk met Jonathan en andersom. Fijn dat dat kon! M is ook al niet lekker. Jonathan had de hele week diarree, ik dacht door kiezen maar misschien ook wel een licht buikgriepje en daarom meer aanvallen. Gisteren had hij er 3! Vandaag gelukkig maar 1 (tot nu toe). Morgen wil M toch nog even dr B bellen, voor de zekerheid. Ik ben nu even beneden en Jonathan was me net zo lief aan het knuffelen, dan merk je wel dat hij je mist, ik moest er gewoon van huilen zo lief was hij. Hij wilde me niet meer loslaten.
Suus, lig je een beetje op schema met verbouwen?
Cin, wat schattig dat Cas zo lief rondloopt! Sterkte met niks doen, balen he!
Star, leuk zo onverwacht een weekendje weg!
Noosje, fijn dat je meisjes zo lief zijn
Amalia, leuke kast!!! Naar Barcelona voor een feestje, lekker hoor!
Helen, bizar zag dat ongeluk. Herkenbaar dat moeite hebben met dingen weggooien, ik heb ook alles bewaard van Jonathan. Ik kan het niet wegdoen. Ik voel me zo gierig dan, maar kan het echt niet. Misschien is het erger omdat hij ziek is.
Juud, balen nu al ongesteld! Misschien valt het mee. Plaatsen kan ook wat pijnlijk zijn, neem van te voren een paracetamol, dat helpt wel.
Compu, is het niet spastische colon? Darm? Hmmm, klinkt in ieder geval niet lekker. Hoe gaat het met CV?
Jinny, fijn dat jullie het zo getroffen hebben met de akela.
Enka, fijn dat het zo goed gaat met je!
Bam, hoe gaat het bij jullie? Iedereen beetje gewend aan nwe situatie?
Naatie, hoe gaan de nachten nu met Robin?
CD, leuke treinbaan hoor, en wat ligt Kevin lief te kijken. Jonathan rent altijd achter de trein aan.
Nou ik ga mandje weer in, baal zo van weer ziek te zijn, eerst al mijn rug en nu dit weer, ik heb nog bergen werk liggen.
Suus, lig je een beetje op schema met verbouwen?
Cin, wat schattig dat Cas zo lief rondloopt! Sterkte met niks doen, balen he!
Star, leuk zo onverwacht een weekendje weg!
Noosje, fijn dat je meisjes zo lief zijn
Amalia, leuke kast!!! Naar Barcelona voor een feestje, lekker hoor!
Helen, bizar zag dat ongeluk. Herkenbaar dat moeite hebben met dingen weggooien, ik heb ook alles bewaard van Jonathan. Ik kan het niet wegdoen. Ik voel me zo gierig dan, maar kan het echt niet. Misschien is het erger omdat hij ziek is.
Juud, balen nu al ongesteld! Misschien valt het mee. Plaatsen kan ook wat pijnlijk zijn, neem van te voren een paracetamol, dat helpt wel.
Compu, is het niet spastische colon? Darm? Hmmm, klinkt in ieder geval niet lekker. Hoe gaat het met CV?
Jinny, fijn dat jullie het zo getroffen hebben met de akela.
Enka, fijn dat het zo goed gaat met je!
Bam, hoe gaat het bij jullie? Iedereen beetje gewend aan nwe situatie?
Naatie, hoe gaan de nachten nu met Robin?
CD, leuke treinbaan hoor, en wat ligt Kevin lief te kijken. Jonathan rent altijd achter de trein aan.
Nou ik ga mandje weer in, baal zo van weer ziek te zijn, eerst al mijn rug en nu dit weer, ik heb nog bergen werk liggen.
maleficent wijzigde dit bericht op 15-09-2008 18:20
Reden: wat mensen vergeten
Reden: wat mensen vergeten
% gewijzigd
Stressed is just desserts spelled backwards
maandag 15 september 2008 om 19:03
Och Mal, bah wat een ziekig bericht. Beterschap!
Cin, misschien moet je ene hele vrolijke sticker plakken voor elke week die achter de rug is.... Sterkte! Heb je al een droger? Ik nog niet namelijk.
Noosje, wat leuk dat Helena zo lief is! Mijn rug gaat met vlagen, maar ik heb niks te klagen vergeleken met Cin, dus dat doe ik ook niet!
Amalia, al een bra gescoord? Gave kast! Past mijn wedgewood mooi in!
He getsie Compu, dat klinkt niet best. Wat is het eigenlijk? En wat betekenen die bloedcellen?
Helenita, brrr, een vliegtuigje neergestort. Niet aan denken.... Zijn er nog geinteresseerden?
Suusje, lekker gewerkt?
Cin, misschien moet je ene hele vrolijke sticker plakken voor elke week die achter de rug is.... Sterkte! Heb je al een droger? Ik nog niet namelijk.
Noosje, wat leuk dat Helena zo lief is! Mijn rug gaat met vlagen, maar ik heb niks te klagen vergeleken met Cin, dus dat doe ik ook niet!
Amalia, al een bra gescoord? Gave kast! Past mijn wedgewood mooi in!
He getsie Compu, dat klinkt niet best. Wat is het eigenlijk? En wat betekenen die bloedcellen?
Helenita, brrr, een vliegtuigje neergestort. Niet aan denken.... Zijn er nog geinteresseerden?
Suusje, lekker gewerkt?
maandag 15 september 2008 om 20:22
Beterschap Mal! Wat fijn dat je moeder er vandaag was. Morgen gaat J. naar de opvang toch?
Jin moeten ze sloffen aan? Moest Mart ook op zijn vorige creche. Crocs voor kleine ventjes vind ik wel leuk hoor! Van die wintereditie ben ik zelf niet zo gecharmeerd maar ik denk wel dat Thomas dan heerlijke warme voetjes heeft. Ik heb voor Mart van die soksloffen, werkt ook prima.
Naat hoe is het daar? Lekker aan het genieten van al je mannen?
Dat is een leuke plek voor de kast Amaal, wat ga je erin doen? Boeken, service of wat anders?
Heerlijk weertje he Noos! De blaadjes vallen ook al van de bomen dus het wordt echt weer herfst. Ik heb ook al warme chocomelk met gevulde speculaas op .
Onze bijdehante peuter heeft door hoe hij uit zijn ledikant kan klimmen zonder te vallen en nu komt hij om de haverklap beneden met z'n Ernie, Mimi en de puinguin. Met een trotse boevenkop stekt hij dan z'n koppie om de hoek van de deur en deelt dan mee dat hij klaar is met slapen . Lekker ding.
Is Kokos al terug van vakantie?
Bam hoe is het daar, alles wel?
Ik ben nu smaken verschillen aan het kijken op net5 maar wat een vreemde combinaties maakt die knul. Gebakken banaan met olijven, aubergine en pasta .
Jin moeten ze sloffen aan? Moest Mart ook op zijn vorige creche. Crocs voor kleine ventjes vind ik wel leuk hoor! Van die wintereditie ben ik zelf niet zo gecharmeerd maar ik denk wel dat Thomas dan heerlijke warme voetjes heeft. Ik heb voor Mart van die soksloffen, werkt ook prima.
Naat hoe is het daar? Lekker aan het genieten van al je mannen?
Dat is een leuke plek voor de kast Amaal, wat ga je erin doen? Boeken, service of wat anders?
Heerlijk weertje he Noos! De blaadjes vallen ook al van de bomen dus het wordt echt weer herfst. Ik heb ook al warme chocomelk met gevulde speculaas op .
Onze bijdehante peuter heeft door hoe hij uit zijn ledikant kan klimmen zonder te vallen en nu komt hij om de haverklap beneden met z'n Ernie, Mimi en de puinguin. Met een trotse boevenkop stekt hij dan z'n koppie om de hoek van de deur en deelt dan mee dat hij klaar is met slapen . Lekker ding.
Is Kokos al terug van vakantie?
Bam hoe is het daar, alles wel?
Ik ben nu smaken verschillen aan het kijken op net5 maar wat een vreemde combinaties maakt die knul. Gebakken banaan met olijven, aubergine en pasta .
maandag 15 september 2008 om 20:24
Haha Juud, die Mart! Ondeugd! Soksloffen mogen hier niet, want dan kunnen ze natte voeten krijgen na het tandenpoetsen.... Ik ken de wintereditie niet. Ik heb een zomervariant maar die is nog veel te groot, dus nu moet ik nog iets hebben voro de winter. Ik twijfel tussen de normale en die wollen namelijk.... Hier is het ook zo herfstig ineens! Brrr.
maandag 15 september 2008 om 20:36
Ook in NL bedoel je? Op de vorige creche moest het omdat ze verticale groepen hadden en er dus gekropen en gelopen werd op de vloer. Nu zit hij bij alleen maar rennende peuters dus hoeft het niet.
Ik vind de avonden ook al koud worden hier in huis. Nog even en dan kan de verwaring weer aan. Ik vind het wel wat hebben steeds een ander seizoen. Favoriet is de lente...
Ik vind de avonden ook al koud worden hier in huis. Nog even en dan kan de verwaring weer aan. Ik vind het wel wat hebben steeds een ander seizoen. Favoriet is de lente...
maandag 15 september 2008 om 20:59
Goodevening!
Cin: wat klote zeg, maar wel goed om jezelf denken hoor, de artsen zeggen het niet om jou te pesten, ik hoop echt dat het met rusten over gaat
Mal: Vervelend voor Jonathan, heeft hij er zelf ook last van?
Rustig aan hoor
Compu: Wat is dat? nooit van gehoord. Beterschap!!
Ohh wat lief van compumeisje, leuk vindt ik dat altijd.
Hel: Brrr zag het op het nieuws, maar goed dat jullie er niet waren, zoiets wil je niet zien!
Hoe staat het met de verkoop?
Suze: Hier nog zo,n luie donder die denkt dat hij geduwd wordt.
Juul wil het ook niet snappen dus.
Fijn dat het zo goed gaat met de verbouwing, leuk leuk! Ik ben benieuwd naar jullie paleisje.
Star: Gezellie, zo,n spontane actie, stond je zeker wel te kijken dat manlief het voorstelde?
Noos: Je klinkt idd heel verliefd op je meisjes, fijn. Sterkte met het andere.
Juud: Haha wat een boefje is Mart toch, ga je nu over op een nieuw bedje?
Amalia: Gave kast zeg! Ik wil eigenlijk ook alles wit ( white wash heb ik bedacht), lijkt me wel lekker fris staan!
Cin: wat klote zeg, maar wel goed om jezelf denken hoor, de artsen zeggen het niet om jou te pesten, ik hoop echt dat het met rusten over gaat
Mal: Vervelend voor Jonathan, heeft hij er zelf ook last van?
Rustig aan hoor
Compu: Wat is dat? nooit van gehoord. Beterschap!!
Ohh wat lief van compumeisje, leuk vindt ik dat altijd.
Hel: Brrr zag het op het nieuws, maar goed dat jullie er niet waren, zoiets wil je niet zien!
Hoe staat het met de verkoop?
Suze: Hier nog zo,n luie donder die denkt dat hij geduwd wordt.
Juul wil het ook niet snappen dus.
Fijn dat het zo goed gaat met de verbouwing, leuk leuk! Ik ben benieuwd naar jullie paleisje.
Star: Gezellie, zo,n spontane actie, stond je zeker wel te kijken dat manlief het voorstelde?
Noos: Je klinkt idd heel verliefd op je meisjes, fijn. Sterkte met het andere.
Juud: Haha wat een boefje is Mart toch, ga je nu over op een nieuw bedje?
Amalia: Gave kast zeg! Ik wil eigenlijk ook alles wit ( white wash heb ik bedacht), lijkt me wel lekker fris staan!
maandag 15 september 2008 om 21:15
quote:bambino schreef op 15 september 2008 @ 21:04:
ohh Juud, vergeet het helemaal wat ben je toch een lieverd, dankjewel voor de kaart en de verwennerij. Ik was helemaal verbaasd. Ik zal eens kijken of ik weet hoe je maskers aan brengt, haha Is heel makkelijk hoor, gewoon smeren en dan lekker een half uurtje niks doen. Lekker muziekje op, ogen dicht en even Bamtijd .
ohh Juud, vergeet het helemaal wat ben je toch een lieverd, dankjewel voor de kaart en de verwennerij. Ik was helemaal verbaasd. Ik zal eens kijken of ik weet hoe je maskers aan brengt, haha Is heel makkelijk hoor, gewoon smeren en dan lekker een half uurtje niks doen. Lekker muziekje op, ogen dicht en even Bamtijd .
maandag 15 september 2008 om 21:33
Ik dacht eigenlijk toen ik het masker zag ( uiteraard nog niet de kaart gelezen) dat het weer een of ander bedrijf was, die me zakelijk wat aan wilde smeren, haha. dus had de masker al bijna aan bammeisje gegeven, tot ik zag dat het een kaart was. oei oei schaam schaam ( hij ligt nu braaf te wachten op een bammomentje)
maandag 15 september 2008 om 22:15
Grrr, kast wordt pas in week 53 geleverd! Ik heb ze gemaild met de opmerking dat dat zeker een typfout is.
Ja Juud, ik doe de verwarring aan en zet m'n service in de kast , lekker flauw.
Ik weet nog niet wat ik erin doe. In ieder geval geen boeken, vind ik altijd een beetje suf staan. Maar ik heb nog DRIE-EN-EEN-HALVE-MAAND om er over na te denken
Als ik iets wil, wil ik het nu. Ik vind 9 mnd zwanger al zo lang
Goed, ik ga douchen. Heb net gespind en ben nu nat en koud van het zweet (hoewel hier de verwarming ook al aangaat, balen!!!)
Ja Juud, ik doe de verwarring aan en zet m'n service in de kast , lekker flauw.
Ik weet nog niet wat ik erin doe. In ieder geval geen boeken, vind ik altijd een beetje suf staan. Maar ik heb nog DRIE-EN-EEN-HALVE-MAAND om er over na te denken
Als ik iets wil, wil ik het nu. Ik vind 9 mnd zwanger al zo lang
Goed, ik ga douchen. Heb net gespind en ben nu nat en koud van het zweet (hoewel hier de verwarming ook al aangaat, balen!!!)