Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier een slechte dag vandaag. 3e zwangerschap (dit keer een directe collega) van deze week en nog steeds mot met de man. Ik ga douchen en heeeel hard huilen.

x
CD, wat naar zeg. Heel veel sterkte.
?
Ik snap niets meer, boehoe... geen avator, mailtje van Kokos lukt me ook al niet (hoe plaats ik een plaatje). Ik wil gewoon het oude forum terug!!

Ik ga naar bed.

Oja, Berend slaapt al 2 nachten door!!! Van ongeveer 9 uur tot een uur of 7. Vanmorgen heb ik hem wakker gemaakt om 10 over 7 voor een voeding omdat ik verwachtte dat Laurens snel wakker zou worden en voordat dat gebeurde wilde ik Berend weer in bed hebben. Fijn hè?

:-)

Dat snap ik dan wel weer.
Goedemorgen,

Wat een saai weer. Morgen moet het droog zijn, dan is Sint hier.

Hel, kun je nagaan wat kleine meisjes voor invloed hebben op 'stoere' jongens.

Suze, Lucht je hart op de groep zou ik zeggen.

Jin, bah, wat naar voor je vriendin en man.

Juud, hoe is het?

Ik ga boodschappen doen en een bakkie koffie bij mijn ouders drinken.
Amaal, dat gaat goed met Berend. Lekker hoor!
Suze, voor jou meid.

Jin, ook een voor jou Rotziekte is het toch.
Ik kom alleen Suze even een hele dikke knuffel geven. Kom hier meid!
Allereerst even een dikke knuffel voor degene die dat nodig hebben voor crazydesi, Suze en Jinny en voor de zieke kindjes zoals Mart.

CD, gecondoleerd met Oma. Wanneer heb je de begravenis? Sterkte meid.

Suze, balen dat je mot hebt met vent. Is de uitslag van de freule weer over?

En welverdiende felicitaties voor Enka met dat romantische aanzoek en Rissie voor het nieuwe beebje

Afgelopen week erg druk gehad met een aantal spoedklussen en nu het weer rustiger is begin ik te snotteren. Hoop maar dat het niet doorzet. Sinds vorige week donderdag is de medicatie iets verhoogd van Jonathan en heeft hij nu 1 aanval per week. Van die kiezen wordt ik knettergek, hij heeft al weken rode wangen en diarree maar doorkomen ho maar. Zondag zijn we naar een centerparcs zwembad geweest en Jonathan was echt de hele tijd aan het glimlachen en pretgeluidjes aan het maken, hij vond het zo leuk onze kleine waterrat. Vooral de wildwaterbaan en de peuterglijbaantjes. Daar kon hij zelf opklimmen en dan op de buik ervan af. lefgozertje. En op een gegeven moment moest hij plassen en deed hij zijn zwembroekje naar beneden, wij moesten zo lachen. Echt schattig.

Compu, denk dat Mr J en CG wel redelijk overeenkomen als ik dat zo lees. Zo'n uitgebreide test daar staat Jonathan voor op de wachtlijst maar de mevr van de logopedie zei dat spraak/taal en cognitie vaak hand in hand gaan, dus ik denk dat Jonathan met alles zo'n beetje 6 maand achter is. Jonathan reageert heel goed op alle verschillende gezichten. Het zijn bijna alleen maar vrouwen en daar is ie gek op, dus dat gaat wel goed. Hij is zijn eenkennigheid ook wel redelijk kwijt en doet eigenlijk wel heel lief en vrij met alle peuten. De fysiotherapeut is favoriet, die kreeg kusjes maandag. Wat zij als heel positief ervaren is dat Jonathan zelf spelletjes verzint, gisteren stond er een klimbankje en hij verzint wel 30 verschillende manieren om er op en af te klimmen en andere dingen ermee te doen en dat geeft aan dat veel nadenkt over wat hij doet en dat is een goed teken voor zijn ontwikkeling. Moeilijk is dat om de juiste plek te vinden he! Wel fijn dat je bij dit soort kdv's wel echt de tijd krijgt als ouder.

helen, wat schattig dat die 2 ventjes zo lief met Mare gingen spelen.

Kokos, fijn dat de eerste uitslag van je vriend zo hoopgevend is! Leuke foto op de groep met de pietenmuts.

Amalia, ben je al met Berend naar de HA geweest voor dat rare ademhalen? En nu al doorslapen! Knap hoor.

bam, ik vind paars ook mooi hoor, Wij hebben 1 paarse wand in de woonkamer. Al een tijdje hoor, maar ik raak er niet op uitgekeken. Mooi bed hoor!!!

Juud, hoe is die laserbehandeling gegaan? En is Mart al beter? Ik ken ook 2 kindjes die precies hetzelfde hadden gehad. het gaat gelukkig wel snel over.

Star, wat een schattig filmpje op de groep wat een wijs wijfje is Ceetje toch!

Hmmm mijnheertje is al weer wakker. Ik stop er dus weer mee.
Stressed is just desserts spelled backwards
Zo daar ben ik weer.

Ik had Tobias verteld dat er een konijntje dood was, dus dat die nu weg was. Zegt ie; Op?? haha, moest er wel omlachen. Ja het konijn is weg..op..

Jinny wat verdrietig toch. Wat een klote ziekte!!

CD, jeetje dat is ook nog snel gegaan! Gecondoleerd!

Suze, klote dat je nog mot met je vent hebt! En nog een zwangerschap.. ja moeilijk lijkt me dat ook!

Amalia, lekker zeg dat Berend al zo doorslaapt! Snel ook al,toch?

Star, het konijn was pas 3 jaar, dus heel oud is ie niet geworden.

Ben je al beter? Alweer aan het eten?
Mal, fijn dat Jonathan het zo naar zn zin had in het zwembad. Stoer hoor om zo van de glijbaan te gaan!

De aanvallen zijn wel minder door de medicijnen lees ik. Fijn!

Morgen komt hier ook Sinterklaas. Om 9.15 komt ie al met zn boot. Nou dan slaan we nog even over, dat ik mij iets te vroeg. Volgend jaar zal ik er wel aan moeten, nu snapt Tobias het toch nog niet.

Goedeavond meiden,

Lianne is helemaal weg van Sinterklaas, zo grappig, want wat weet ze er nou van? Sinterklaasje, bonne, bonne, bonne zat er direct in. Dus hoor ik haar steeds zingen

Mal, ik begon je te missen. Wat een waterrat is Jonathan en zo stoer al!

En wat lachen van dat plassen.

Naatie, ha, die reactie van Tobias is precies hoe een kind denkt. Lianne zag vandaag een mevrouw met grijs haar, roept ze keihard: oma!
Hoi, hier zijn we nu allemaal ziek . Ik heb vanmorgen wel gewerkt maar dat ging niet zo, dus ik duik zo weer lekker mijn bedje in, naast een hete rillende man die zegt dat het zo koud is... Ik heb gelukkig geen koorts, maar ik houd niets binnen. Goed voor de kilo's zullen we maar denken. Nu gaat alleen mijn feestje morgen niet door , en ik ben dol op mijn eigen feestjes en al mijn lekkere hapjes. Nou ja helaas pindakaas dus...

Cd gecondoleerd met je oma.

Suze een dikke knuf voor jou . Worden jij en je meneer het niet eens over waar je laatst over schreef? Moeilijk dan he!

Jin ook al zulk vervelend nieuws .

Mal nog bedankt voor je mail, leuk! Ik mail je morgen ofzo nog even terug.
Hoi meiden,

even gauw, Sam moet morgen een bloedtransfusie . Details staan op de site van de jongens.
Ooh mamax wat vervelend, door het lage hb dus. Kut zeg! Sterkte morgen en een knuf voor je dappere kereltje!
Mamax ik kan de site van de jongens nergens vinden, weet iemand hem?
Suus, wanneer had Juultje haar longontsteking nou ook alweer? Even 'mot' met Bam
Ach arme Sam! Sterkte Mamax morgen!

Juudje, beterschap meis!

Naat, drie jaar is inderdaad niet zo heel oud. Arm nijn. Heb je hem begraven?
Oei sterkte morgen Mamax! Zal aan jullie denken...
Geen idee wat de site is van Mamax Juud. Beterschap daar aan de ziekenboeg!

Mamax, heel erg veel sterkte morgen. Ik denk aan jullie.
site van mamax staat op de groep bij kopje berichten babysites...
En Juud: beterschap...
Jee wat een berichten allemaal..

Mamax erg veel sterkte gewenst!!

Juud veel sterkte, balen van het feestje joh!

CD gecondoleerd.. Snel gegaan? Heb je nog afscheid kunnen nemen?

Suze wat een baalmoment voor je! Hopelijk ben je het gauw kwijt en heb je weer vrede met man..

Jinny een rotbericht.. Las je het in de mail?

Mal, wat goed je te lezen, je klinkt heel opgewekt!

Wat een humor heeft hij met dat plassen haha.

Vandaag gekeken bij de psz voor slechthorende kindjes. Het was geweldig!!

Ze bleef zelfs alleen in de klas, konden wij even alles bekijken. Het ging zo goed, ze heeft er uiteindelijk zelfs geluncht! Stoer toch.

Wat deze intuitie betreft zit het wel goed. Hel, ik bedoel t.a.v. meisje. Maar ik denk dat ik het onderschat. Het gevoel komt vanzelf bovendrijven lijkt me.

Thuis kregen we het bericht dat er toch een rekenfout is gemaakt.

CG heeft op het gebied van de motoriek en spraak-taal een achterstand van een jaar..Mentaal 17 mnd. oud.

Dat was toch nog even een tegenvallertje.

Het gaat bij haar dus niet gelijk op, Mal.

Ik begrijp dat als ze eenmaal hun plekje hebben gevonden, dat je je dan kunt instellen op de hulpverleners die er werkzaam zijn.

We gaan slapen, fijn weekend.
Mamax: Sterkte morgen met de kleine Max.

Naatie: Beterschap!

Jinny: wat een kloteziekte is het toch. Sterkte!
Mamax, veel sterkte vandaag

Juud, beterschap!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven