Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
voor ons Malletje!
voor onze jarige jet Bridge!!!! Fijne dag vandaag!
Bridges van harte!! Een gezellige dag en vooral avond gewenst.
Bridgeeeeeee, ben je helemaal vergeten!!! Kus! Gefeliciteerd

Mal, weet niet of je je telefoon bij je in de buurt hebt, maar je hebt een sms/mailtje.

Bam, lekker kleurtje het schema
Bridge, feli!!!!!! Je hebt het mooiste kado natuurlijk al gehad op jullie feestje laatst.

Ik heb je mail gelezen.

Bah, ik ben helemaal verslaafd aan een dom spel wat hier op de viva stond. Stomme viva. Avocadolite Farm heet dat.
Stressed is just desserts spelled backwards
Jemig Mal, wat stom zeg, het onderzoek overnieuw! En jullie maar weer wachten..... Knuf!

Cin, stoere laarzen! Zouden die ook hip staan bij een vent? . Tuurlijk pas je in de scan! Ze zijn echt wel meer gewend hoor .

Enka, fijn dat de zwangerschap goed gaat.

Star, buikje al iets beter dus. Dat is goed nieuws. Tien dagen is best lang ab. Starman al uit onderhandeld?

Bridges, schaam,.... van harte!!! Ik heb helemaal niet gezien dat je jarig was, maar ik kan nog steeds niet op de groep. Ben je verwend????

Oh ja, ik heb HEM gezien! Niet jullie hem, maar de hem die in de stad is!!!!! Ik zet een foto op onze site.
Jinny: Ik heb je lidmaatschap geannuleerd, je kan je nu opnieuw aanmelden, vaak werkt dat.

http://groups.msn.com/januaribabys/
Jaaaaaaah, gelukt!!!! Mijn dank is zeer groot Bam! Ik reageer later, ga nu weer naar beneden.
Wij hebben net Ceetje op bezoek gehad met Star+Starman. Was superleuk! Wat een schatje is Ceetje. Ze zag er ook heel stylish verantwoord uit met die mooie laarsjes.

We krijgen zo de nichtjes en neefje van Jonathan te spelen dus ik kan nog even geen foto's neerzetten.
Stressed is just desserts spelled backwards
Foto's zo in je mailbox Mal

Jaaaa was leuke date

Jonathan is zo'n lieverd!
Leuk zeg, zo'n date! Ik wil fotoooooooo's van die mooie kinderen (en hun mama's!) zien!

Hihi Mal, ik heb die laarsjes ook klakkeloos gepikt van Star en alle andere mensen die ik ken met dochtertjes (het lijkt wel of ze ze allemaal hebben). Sam heeft ze ook. Voor jongens heb je ze ook maar ik mag ze voor Eduard niet voor Gijs kopen. Flauw he? :-)

Dus jaaaaaaaaa Jinny, die staan ook leuk bij jongens! Echt! Je hebt een nog iets stoerdere variant en die is echt TE leuk.

Komen jullie allemaal bij ons ook eens kijken als we tenminste deze idiote tijd overleven? :-)

Bridges, nog gefeliciteerd! Heb je een leuke verjaardag gehad?

Pfff, ik heb ZO'N honger maar ik kan niet lang genoeg rechtop staan om te koken. Gisteren een nogal domme move uitgehaald. De trap is uitgebroken al en Eduard wilde maar niet snappen hoe ik de wc wilde dus toen ben ik op een ladder naar boven geklommen. Dat was echt HEEL erg dom. Maarja, ik wil wel dat het GOED gebeurt en het lukte me niet om het te tekenen. Maar ok, niet slim dus en vandaag betaal ik dubbel en dik de prijs. Eduard brengt straks een smoske mee en ik heb nog soep en dat is wel weer genoeg.

Ok, even huisdokter kijken, ik ben tegenwoordig helemaal van de klusprogramma's. :-) (kan ik kijken hoe het moet en dan tegen Eduard vertellen! :-) )

Ooh het minimonster komt alweer de trap af terwijl hij in bed moet liggen, grrr. Nu staat hij heel voorzichtig om het hoekje te gluren en ik doe net of ik hem niet zie...

Leuk een date Star en Mal! Zal zo eens kijken of er ergens al wat foto's staan. Hoe gaat het met de poes. mocht ie ook mee op visite .

Hmm nu gaat hij weer de trap op naar boven, mooi.

Jin ben je er al uit welke sloffen je voor Thomas doet? Ik zal eens kijken wie jouw HIJ is, ik heb ook geen idee wie de onze is eigenlijk .

Cin ik zou ook de trap opgaan, je moet hier nog heel veel jaren wonen dus dan moet het wel goed gebeuren door de meneren! Woonprogramma's zijn leuk en op zondag zijn er genoeg. Ik vind de kookprogramma's nu erg leuk. Wie is de chef en smaken verschillen, krijg er alleen altijd zo'n trek van .

En het minimonster is weer beneden maar blijft nu in de gang, zucht...

Lekker weertje was het vandaag he! We zijn lekker naar de waterplas hier in de buurt geweest. Alle honden lekker aan het zwemmen en Mart verdrietig dat hij het water niet in mocht. Nou ja 2 uur later was hij helemaal nat van het pootje baden dus heeft hij zijn water toch nog gehad.

Kokos mijn vriendin die tegelijk met jou was uitgerekend is vrijdag bevallen. Iets te vroeg dus hij moet nog even in het ziekenhuis blijven, Heb je alles al klaar voor de komst van de baby?

Gave laarzen voor Sam, die voor de jongens zijn idd heel erg stoer, Mart kwam er alleen niet in helaas dus heeft nu andere, ook wel leuk.

Ooh Cas huilt, shit nou moet ik het minimonster trotseren in de gang ...
Haha wat een draak is het toch ook. Kom ik langslopen om de trap op te gaan verstopt hij zich snel in de meterkast. Eigenlijk zou ik nu boos moeten worden maar ik vind het (nu nog) wel grappig.

Bridge gister een leuke dag gehad?
Dank jullie wel!!! Lief dat jullie eraan hebben gedacht!

We hebben niets echt gevierd hoor, hadden we in augustus al gedaan natuurlijk. Gisterochtend eerst zwemles en daarna kids naar mijn moeder gebracht. Fieke bleef daar en met Ties en mijn moeder ging ik nog de stad in. Kleren gekocht voor de kinderen. Helaas geen tijd meer voor mezelf... Daarna vlug naar huis en weer naar stad maar nu samen met vriend. Lekker uit eten en daarna naar theater. Herman Finkers. Leuk. Vanmorgen de doop van kindje van vriendin van ons en daarna geklust en huis gesopt en toen kreeg ik 2 vermoeide maar blije kinderen terug.

Cdaeautjes: een schakel voor mijn armbandje met twee ringen, een grote fles amaretto en een bon voor een schoonheidsbehandeling. En een feestmuts van Ties. Helemaal goed dus!

Verder heeft Ties bedacht dat hij zindelijk is en wil dus geen luier meer om. Jammer dat hij nog niet zindelijk IS, maar goed, we gaan dus zonder luier door het leven en het gaat eigenlijk echt heel erg goed. Wat wordt hij groot! Op het kdv zelfs de hele dag droog!

Fieke heeft erg last van tandjes die er nog niet zijn. 's Nachts spoken dus. Beetje moe dus hier. Verder wel alles ok.

Juud: haha wat een draakje heb jij! Hij is wel grappig inderdaad, nu nog ja...

Star en Mal: oh wat leuk, een date! Gezellig zeg! Foto's ergens te zien? Zo maar even op ceetje website spieken...

Cin: oei dat is niet fijn... Kan ik me voorstellen. Lastig hoor... Nu maar goed rustig aan. En een smoske? Wat is dat? Is dat Belgisch of zo?

Compu: naar de rommelmarkt geweest?

Jin: HEM gezien, wow! Moet zeggen dat ik hem wel een lekker hapje vind hoor!
Dat klinkt helemaal gezellig Bridges, nog gefeliciteerd!

Wat leuk dat jullie gedate hebben Star en Mal! Dus de kabouters konden het met elkaar vinden? Fo-to's-fo-to's!

Klim met pijnlijke gevolgen dus Cin. Maar straks wel een mooie wc als troost. Mooi foto's van je prachtige dochter zag ik van de week trouwens voorbij komen!

Juud, minimonster, haha! Het ontbreekt hem in elk geval niet aan doorzettingsvermogen!

Ik zit morgen en dinsdag weer voor trainingen in the middle of nowhere dus ik spreek jullie daarna weer.
Zo hier een super nacht gehad. Ik heb Robin na zn laatste voeding om 23.30 gewoon om 6 uur wakker moeten maken! Ik durfde hem niet langer te laten slapen. Ik weet niet of dat mag?!

Verder is hij heel verkouden, echt heel zielig!

Mal, wat klote dat het gewoon weer overnieuw moet! Bah!

Haha dat minimonster van jou Juud.. verstoppen in de meterkast!

Oh mn zusje komt eraan. Kom vanmiddag wel weer terug.

Nog gefeliciteerd Bridges!
Wow, zie nu pas dat Jinny HEM gezien heeft. Vroeg me al af waar je onze Hem had gezien

Kom alleen je site niet op, jammer, was wel nieuwsgierig.
Gek dat je de site niet op komt. Nu wel weer? Kun je kijken waar ik mijn HEM gezien heb.....

ZENNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN ZENNNNNNNNNNNNNNN Het is NIET erg dat mijn jongste spruit in een groene broek met blauwe naden, een gele romper en een rood t-shirt met grijze sokken door het leven gaat. Dat is NIET erg Jinny! (oh help, de akela heeft geen verstand van Stylish Verantwoorde dingen).

Cin, welke laarsjes bedoel je? Welk merk? Ben nu wel nieuwsgierig namelijk!

Bridges, applaus voor Ties!!!

Juud, tot hoe laat blijft Mart dan wakker als hij zo spookt? Het zijn de winter-crocs met een wit vachtje.
Naatie, fijn dat je zo´n goede nacht had!

Hel, succes in de middle of nowhere.
Hai!

Jin: ik snap je niet? Heeft Akela opmerkingen gemaakt dan? Klinkt als lekkere vrolijke kleurtjes! Oh snap het al, dat heeft ze hem aangetrokken! Nogmaals, klinkt als lekkere verantwoorde vrolijke kleurtjes!

Naat: wow wat een lekkere nacht! Kom je weer beetje bij!

Hel: succes!
Whoehahahahaahahahaha Jin, kom niet meer bij

Akela gek op kleurtjes dus

Hoe was bij oogarts eigenlijk?
Klinkt als de kamer van Juul
*ziet nu grote foto van S. uitgesmeerd over de muren van Julian*
hahaha
Goeienavond!

Hier ben ik ook weer eens! Afgelopen zaterdag geslaagd voor m'n GVB , dus ik mag nu overal golfen. Manlief was gezakt, dus die moet nu 18 oktober nog een keer.

Vanmiddag voor de laatste keer met Sam naar de kinderarts. Eigenlijk was hij 4 weken geleden al voor het laatst, maar toen kreeg hij een paar dagen later die koortsstuip. Ik schrok wel, de kinderarts zei vandaag dat hij 70% kans heeft dat het nog een keer gebeurt, vond ik best veel. Mal, jij zei dat jullie stesolid in huis hebben voor Jonathan. Durf je dat zelf te gebruiken? Ze zei dat wij het ook in huis mochten hebben voor het geval dat, maar in het ziekenhuis hielden ze ook z'n ademhaling in de gaten. Het zou kunnen dat die spieren ook stilgelegd worden door de stesolid en dan moeten ze ingrijpen. Ik bel wel gewoon 112 als hij de volgende keer een stuip heeft (na 5 minuten moeten we dat doen).

Bam, hoe gaat het met je pubermeisje? En hoeveel was je nou afgevallen, was het nou 12 kg? Goed hoor!

Amalia, volgens mij hebben wij wel een beetje dezelfde smaak. Die schoenen die jij voor Berend hebt gekocht had ik voor Sam gezien. Er zit alleen geen echte zool onder toch? Sam loopt nu erg goed los, dus die wil natuurlijk nooit de hele winter in de wagen. Voor Max heb ik Quicks gekocht, had jij die nou voor Laurens? Dit zijn ze:

Suze, lijkt me gezellig, samen golfen! Welke handicap heb jij? Ik zit nu nog ergens op 50 ofzo, dus erg hard gaan we waarschijnlijk niet. Hoe is het met klussen?

Kokos, leuke foto's staan er op de groep! En wat een prachtige buik heb je! We kunnen de tribune langzaam aan alweer tevoorschijn halen!

Naatie, het went vanzelf 2 kinderen. Kun je Robin niet in de box leggen als je Tobias naar bed brengt en hem daarna doen?

Star, hoe vind Ceetje d'r poes? Is ze er druk mee?

Bridge, al enig idee waneer de grote dag is? Hoe was het met je zusje? Daar heb ik net overheen gelezen denk ik.

Cin, hoe is het met jou? Geen laddertjes meer beklimmen he!

Hel, heb jij nu ook al de sleutel van je nieuwe huis? H. al verkocht?

Jinny, ik ga zo eens kijken wie Hem is, ben retenieuwsgierig!

Net een berg kleren bij Esprit besteld en ondergoed bij Hunkemoller. Ben de voedingsbeha's nu echt zat, wil wel weer eens wat leuks aan! Ik geloof niet dat het nu nog veel kwaad kan, die beugels.

Ga nog even Jinny's site checken. Tot gauw (ik hoef nou niet meer te leren, nu moet ik toch zeeen van tijd over houden!)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven