Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Jinny: ik kan wel op je site!
Gefeliciteerd Mamax! En wat leuk dat je vent hebt afgetroefd

Leuke schoenen zijn dat, stoer!
Kun jij nu ook niet op Jin d'r site Star? Gek... Hier doet hij het wel...
Ceetje heeft trouwens een echt vriendinnetje nu, zo schattig. E. was op vakantie geweest in Turkije en had een vriendschapskettinkje voor hen allebei gekocht.

Morgen komt ze bij ons spelen, meiden worden echt helemaal hyper dan.
quote:bridges6 schreef op 29 september 2008 @ 22:16:

Kun jij nu ook niet op Jin d'r site Star? Gek... Hier doet hij het wel...

Jewel nu, je zag mijn reactie toch

Ik deed ook
Kindje van mij wordt groot. Is met zoveel dingen bezig weer op het moment. Helemaal gek van letters en cijfers en wil altijd op het toetsenbord en dan typen. Doen die van jullie dat ook al?
Net even op je site gekeken, Jin. Wat lijken jouw mannen op elkaar zeg! Leuk hoor!
quote:Star schreef op 29 september 2008 @ 22:15:

Gefeliciteerd Mamax! En wat leuk dat je vent hebt afgetroefd

Daar dacht vent zelf anders over .

Leuke schoenen zijn dat, stoer!

Max vind ze zelf ook erg leuk!Max is ook erg van de letters de laatste tijd. Hij kent er ook erg veel. Heeft Ciara dan ook overal iemand bij? Wat wel grappig is, bij Max is de o van oma Clio. Als ik dan zeg en van opa Clio en opa Chris en oma Alie, kijkt hij me glazig aan en zoekt dan nog meer o's.
Gekke Max.

De O is hier van Opa en Oma, die hebben allebei dezelfde dus dat snapt ze dan wel.

Ze heeft wel overal iemand bij, alleen bij de B nog niet. Dat is de letter met twee bellies
quote:mamax schreef op 29 september 2008 @ 22:11:

Eigenlijk was hij 4 weken geleden al voor het laatst, maar toen kreeg hij een paar dagen later die koortsstuip. Ik schrok wel, de kinderarts zei vandaag dat hij 70% kans heeft dat het nog een keer gebeurt, vond ik best veel. Mal, jij zei dat jullie stesolid in huis hebben voor Jonathan. Durf je dat zelf te gebruiken? Ze zei dat wij het ook in huis mochten hebben voor het geval dat, maar in het ziekenhuis hielden ze ook z'n ademhaling in de gaten. Het zou kunnen dat die spieren ook stilgelegd worden door de stesolid en dan moeten ze ingrijpen. Ik bel wel gewoon 112 als hij de volgende keer een stuip heeft (na 5 minuten moeten we dat doen).Ik heb het al een aantal keer zelf gegeven. Ik denk dat het verschilt wanneer je het geeft bij epilepsie of bij een koortstuip. Bij Jonathan gaat de aanval wel over maar hij wordt er soms ook heel actief van, sommige kindjes hebben dat als bijwerking, het is dus niet altijd zo dat de spieren stilgelegd worden. Nadeel is dat hij er wel wat dronken van word en sneller omvalt en dat soort dingen dus ik vind het fijner als hij het ergste wegslaapt. Ik heb trouwens overal waar ik heen ga stesolid bij me, ook al ga ik maar een stukje van huis weg. Jonathan krijgt die van 5 mg maar hij is wel een stuk zwaarder dan Sam, soms poept hij het heel snel weer uit en dan werkt het minder goed. Was Sam ook wel echt ziek ten tijde van de koortsstuip? Mijn neefje heeft het trouwens ook 1 keer gehad en daarna nooit meer.
Stressed is just desserts spelled backwards
Max z'n papa begint met een B, die hebben we dus wel. Verder de A, C, E, H, J, K, M, N, O, R, S. Krant lezen is nu ook erg leuk O ja, en de M is een 'lone Mas' en de W is een 'ommekeerde Mas'.
Ja, hij had de hele dag al koorts. Ten tijde van de stuip ook nog. Hij heeft 15 mg in totaal gehad van dat spul. Hij werd er wel heel moe van, hij was ook aan een kant verlamd tijdens de stuip.
Hahaha ja krant lezen met prikkende vingertjes. 'Ooooooooooooooooo mama dat is jouw letter!!!!!'. Schiet niet echt op
anoniem_54027 wijzigde dit bericht op 29-09-2008 22:46
Reden: dikke vette spelfout
% gewijzigd
Gefelicteerd Mamax, goed zeg.

Het is 22 kilo

en vandaag wordt ik een beetje grrr van bammeisje, maar het gaat heel goed verder.

Hier nog niet met cijfers en letters, Juul is momenteel van de kleuren en momenteel ook erg grappig met zijn uitspraken.

* We gaan koenijn zijn hok verschonen maar koenijn wil niet uitzijn hok en Juul roept: Kom maar meisje, kom maar meisje, kom maar gauw

* Vanmiddag haal ik juul uit zijn bed, en we gaan naar beneden. Juul ziet bammeisje en zegt: Hey schatje.... ( dat zegt haar vriendje altijd)

* Vanavond mocht Juul iets niet van Bamman en Juul zegt: nie mouwen..
Hey schatje Kleine player
Moet niet gekker worden
22 kg, dat is niet mis! Ben je nu klaar of ga je nog door?

Die uitspraken zijn echt geweldig! Niet mauwen, was papa blij mee zeker !
Die Hard is af, ga lekker met vent mee naar bed, trusten!
hahaha heel blij........... het was maar goed dat ik boven aan het werk was............ hahaha

Nee nog niet klaar..... heb wel een stop ingelast voor mezelf
Jullie mogen er NIET om lachen hoor, echt niet. Want laatst had jongste spruit ook zijn pyjama aan overdag, want de akela vond dat zo´n lekker babypakje (voor overdag he). Ik snap nu waarom die welpen er zo idioot uitzien, als dat het prototype akela is .

Oh ja en mijn HIJ is natuurlijk ene Brad P.

Knap Mamax!!!! Geslaagd! Maar wat een hoog percentage, vind ik ook. Ik hoop dat de dertig procent overheerst! Baalt man eigenlijk dat jij dus beter was?
Oh, ik wilde nog veel schrijven, maar moet voeden. Tot een andere keer!!
Gijs kent de M van McDonalds. :-)

Nee, mijn middelste is niet met letters bezig. Mijn oudste wel maarja, dat schijnt zo te horen met 6.

MRI was vandaag. ENG! is dat. Maar ik heb het overleefd en ik paste er makkelijk in dus dat was weer een zorg minder. Volgende week de uitslag.

Nu moet ik echt naar bed. Morgen word ik hopelijk wat vrolijker wakker want vandaag was/ben ik ronduit chagrijnig. Ik heb het even helemaal gehad, stomme rug, stom huis, stomme kerel, stom werk, stom geklus, stomme alles. En nu ga ik naar mijn bed want morgen is er nog een hele lange dag waarin ik mezelf op geen enkele manier nuttig kan maken.

Trusten!

TIM IS GEBOREN!!!

Jullie lezen het goed! Onze zoon Tim is zondagochtend, 28 september om 05.55u. 2520 gram en 46 cm.

Vliezen waren om 03.00u gebroken, het is zo snel gegaan, dat ik het nog niet kan bevatten.

Hij ligt nog op de couveuseafdeling van het ziekenhuis in Harderwijk, hij is 5 weken te vroeg geboren. Het gaat goed met hem, gisteren mocht hij al uit de couveuse, in een wiegje.

Wij zijn beland in een achtbaan waarin alles op je af komt. We waren ook helemaal niet voorbereid op de komst van Tim (wie wel?), maar gelukkig gaat het goed.

Ik ben alweer thuis, kon niet slapen in het ziekenhuis en alhoewel ik gemengde gevoelens heb omdat Tim nog in het ziekenhuis ligt is dit wel beter voor mijn rust. Tranen vloeien rijkelijk.

Dit was het even voorlopig, ik zal niet veel achter de pc zitten maar houd jullie op de hoogte. Hij moet minimaal een week op de afdeling blijven.

Liefs, Kokos.
Oooooh Kokos, wat een nieuws!! Heel heel erg gefeliciteerd met jullie kleine man Tim (wat een lieve naam...)!! Wat zullen jullie overdonderd zijn. Hoop dat je goed kunt bijkomen, en dat de kleine man heel snel bij je is!
Huh? Wat? Jee! Wow, Kokos en Kokosman en Lianne; Gefeliciteerd met Tim!!!!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven