Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Jeetje Mal wat een schrik nu weer. Nu maar hopen dat het een spelletje was. Hoe is het nu? Is hij alweer wakker en heeft hij lekker geslapen?

Lekker Cd naar Ballorig. Kan Twan zich daar ook al een beetje vermaken?

En Suze heb je een mannetje gevonden? Hier zijn we ook nog lang niet uitgeklust, maar ja wat moet je anders met je tijd als je niet aan golf doet .
Cin weer een beetje bijgekomen na gister?

Haha Simon in pyjama, het is er vandaag trouwens wel de ideale dag voor met dat hondeweer hier. Haha grappig die kleuren bij elkaar, misschien is ze wel kleurenblind? (en is dat een basisvoorwaarde om Akela te mogen worden )

Mart kan heel lang opblijven, ik snap echt niet dat hij het de hele dag volhoudt maar hij blijft er vrolijk bij dus hij zal wel niet zoveel slaap nodig hebben.

Mamax en Amalia slijten die schoenen dan niet heel snel? Ik kan voor Mart alleen maar schoenen halen met zo'n rubberen neus en zelfs die slijten schuin af (waarom de trappers van de fiets gebruiken als je met je voeten veel sneller kunt )
Schoenen slijten zal je de komende jaren nog wel aan vast zitten denk ik Juud

Mal, Jonathan lekker geslapen?
Maare ik ben ook wel benieuwd naar het merk of link van de jongenslaarzen net als Jinny. Weet jij dat star?
Welke laarzen Bam?
Fijn dat het goed paste Cin, wanneer krijg je de uitslag?

Het is in elk geval weer om lekker in je mand te liggen. rustig aan.
Nou nogal ja. Wilde vanavond beginnen met rennen, maar weer lijkt niet mee te werken.
Juud, die schoenen waar Mamax en ik het over hebben zijn voor de kleintjes. Maar ik vind het wel meevallen met slijten. Alhoewel, Berend kruipt, dus de neuzen slijten wel. Hij loopt wel aan de tafel enzo. Maargoed, de voetjes groeien ook wel snel dus mag ik straks weer nwe kopen!

Mamax, voor Laurens heb ik Puma gympen. En Le Coq Sportiv gympen, die kunnen nog nét, en gewone blauwe schoenen van suede tot op de enkel. Hij heeft nog geen nwe dit jaar, zijn voeten groeien niet meer zo hard (balen, ha ha!).

Aaahaa, gvb gehaald hier! Ik wil ook golfen, ik heb ook een onwijs goeie slag (heb wel eens een lesje gehad en sla lekker hard en ver), maar ik zou niet weten wanneer ik dat moet halen. en daarnaast: als ik het hebt behaald, wanneer heb ik dan tijd om 6 uur op de golfbaan te gaan lopen?!?!

Ha, puxie nummer 2 is wakker, mag ook wel na 3 uur. Die ga ik eens uit bed vissen.

Ik was even druk met mezelf en de kinderen, vandaar dat ik even hier niet te vinden was. Niets ernstigs hoor dus!
quote:Star schreef op 30 september 2008 @ 15:28:

Welke laarzen Bam?Die laarzen die jij voor Ceetje hebben, zoiets schijnen ze ook in de jongensvariant te hebben.
lijk wel tulk
quote:bambino schreef op 30 september 2008 @ 15:49:

[...]

Die laarzen die jij voor Ceetje hebben, zoiets schijnen ze ook in de jongensvariant te hebben.Clic is het merk.
quote:bambino schreef op 30 september 2008 @ 15:49:

lijk wel tulk

Ach het is Suikerfeest vandaag, je past je gewoon aan

Buren hebben het al erg gezellig zo te horen.
Voor de jongens misschien ook wel leuk, K-Swiss. Ceetje heeft hele gave zwarte met goud, staat zo stoer.
Nou, ik merk hier thuis helemaal geen gekkigheid. Hij zal wel een spelletje zijn geweest, of niet, en dan zien we het nog wel, maar M heeft nu dokter H en B gesproken en die vonden het allebei niet op epi lijken. Kleine draak klimt nu alweer overal op en is harstikke ondeugend.
Stressed is just desserts spelled backwards
Wat vaag Mal. Je helemaal voor niks zorgen gemaakt misschien
Van harte Kokos, met jullie broertje en zoontje!!!! Wat vlot! Ik hoop dat de kleine Tim snel naar huis mag.

Mal, voor jou ook een . Gek dat hij nu nergens last van heeft!

Cin, fijn dat de mri achter de rug is. Dat scheelt weer een complex .
Jemig Kokos! Wat een verrassing! Gefeliciteerd met jullie zoon! Jeminee. Ik hoop dat alles goed gaat met jullie en dat hij snel laat zien dat hij het ontzettend goed doet!!! En hopelijk krijgt de achtbaan waar je nu inzit snel een lagere versnelling...

En Bedankt voor de sms Star! (weer ander mobiel nr? of heb ik nieuwe er nog niet ingezet? Dacht dat ik hem had...)
Mal:Hè wat balen allemaal. En wel vaag dan van kdv. Lastig hè, dat ze hiermee een spelletje kunnen spelen. Slimmerik...

Cin: hopelijk vandaag beter humeur. Fijn dat de mri goed ging. Hopelijk ook goede uitslag...

Mamax: gefeliciteerd met je gvb. Het zegt mij allemaal helemaal niets, maar klinkt leuk voor jullie!

ehm... kom zo nog wel even. Even chocolaatjes voor bij de thee pakken...
Compu, je hebt mail!
Bridge, je had nieuwe er gewoon niet ingezet nog
Chocolaatjes??!?!?!? Ik had gisteren een verjaardag van vriendin die nogal veel zelfgemaakte brownies had. Ze vroeg of ik wat mee wilde voor thuis. toch maar niet gedaan maar nu baaaaal ik. Ben ook nog ongesteld geworden dus kom maar door met die chocolaahaaahaa.
Hmmm suf van mij Star!

Amalia: nooit maar dan ook nooit dus NOOIT chocola weigeren! Suf van je hoor! Maar ja, wie zijn billen brandt...
ja, en het was eigenlijk haar schuld; we hadden altijd een beetje hetzelfde postuur, mollig op de buik. Maar zij is nu best goed bezig en afgevallen... en ik niet dus, ha ha. Maarja, zij heeft geen kinderen en ook nog geen vent dus ze moet nog goed haar best doen Flauw.

Ik dacht dus, kut, ik sla dat stukje maar af!

Spijt ja. Ik vind nu een open zak barbecue ham van Lays in de kast, lekker.
Chips is nog veeeeeeeel slechter dan chocola
En chocola is dan nog veel lekkerder dan chips!

Is iemand van jullie zo lief geweest om mij een erg leuke kaart te sturen voor mijn verjaardag? Inclusief button? Hij is erg leuk, maar er staat geen naam op

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven