Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het gaat niet goed met Jonathan

Gisteren en zondag 3 aanvallen en net belde het KDV of we hem op willen halen omdat hij een paar keer helemaal slap werd en erg passief is (wil alleen maar op schoot zitten). M haalt hem nu op. Ik weet echt niet meer wat ik moet doen....
Stressed is just desserts spelled backwards
Zeg, stelletje golfyuppen! :-)

Suze, ik vrees dat het huisgebeuren hier een meerjarenplan gaat worden. Zelfs al klussen we tot we erbij neervallen dan nog blijft er genoeg over voor de komende 3 jaar. (ik gebruik het woord 'we' hier maar even naar eigen vrije interpretatie )

Bij mij in de buurt zit een par 3 baan waar je ook zonder GVB mag golfen. Misschien leuk voor een meeting?
Voor Suus: http://www.verycherry.nl/index1.html

Hou jij ook wel van volgens mij (en anders voor dochter )
Ooooooooh Mal, wat een zorgen weer!

Bah. En het ging net zo goed met hem!

quote:Maleficent schreef op 30 september 2008 @ 10:56:

Het gaat niet goed met Jonathan

Gisteren en zondag 3 aanvallen en net belde het KDV of we hem op willen halen omdat hij een paar keer helemaal slap werd en erg passief is (wil alleen maar op schoot zitten). M haalt hem nu op. Ik weet echt niet meer wat ik moet doen....

Ach lieve schat

Hebben jullie de dokter al gebeld? Kunnen jullie niet opgenomen worden om geobserveerd te worden?
Mal, wat ongelooflijk K*T! Komt dat nog steeds van het afbouwen van de medicatie?
quote:Suze2 schreef op 30 september 2008 @ 10:47:

Hier verder alles ok. De baas is vandaag de benedenboel in het nwe huis aan het verven. We schieten lekker op maar het wordt wel krap. Er zal nog wel het e.e.a. moeten als we er al wonen vrees ik. Jammer want uit ervaring weet ik dat het dan bij ons jaren duurt voor dat ene plafonnetje in de verf zit. Na ja, wat niet gaat gaat niet he. (ik ben nog wel bezig iemand te huren dus als die nou op korte termijn kan...).

Oei, herkenbaar, zo'n vent heb ik ook. Balen is dat.

Wat voor kleuren worden het?
Ik wacht even tot M thuis komt en dan gaan we denk ik maar even naar de acute hulp van het zkhs hier (Jonathan mag altijd komen) om te kijken of er geen ander onderliggend probleem is (oorontsteking ofzoiets) en dan maar terug naar wat hij kreeg denk ik, want sinds we de keppra hebben verhoogd dit weekend is het alleen maar erger geworden....

Kokos + familie, gefeliciteerd met Tim! Mooie naam!
Ik hoop dat ze iets kunnen vinden Mal! Sterkte!
Succes Mal, veel sterkte in het zhuis! (fijn dat je daar diret heen kunt!)

mal succes

haha ik zeg 'net' tegen Anne; als jij lekker gaat slapen kan mem mooi een heel stuk behangen op zolder. Telefoon... Bam en toen waren we dus ruim een uur en een volgende voeding verder en mag meisje bijna weer slapen

Kan nog steeds niet geloven van kokos. Was het dus wel nesteldrang afgelopen vrijdag!
Oh Malletje, shit zeg... Liefje, ga idd maar even naar zhuis want inderdaad, misschien heeft hij we gewoon een virusje oid. En die Kepra verhoogt en nu problemen, kan je dok B niet bellen om te vragen of dat er bij hoort? En even spuien dat je je zorgen maakt?
Jeeeej!

Kokos, Kokosman en Lianne, gefeliciteerd met jullie zoon en broertje Tim! (idd leuke naam!)

Weer een wondertje erbij. Pas goed op jezelf ja, Kokos. Heftig idd zeg, ook om je ventje in het zhuis te laten.

Mal voor jullie 3tjes.

Wat een weertje he, vin het heerlijk! Hoef toch niks buiten dus lekker binnen met kachel aan.
Sterkte mal!
Jonathan is thuis, en oogt eigenlijk verder heel normaal. heb hem nu maar ingestopt. Dr B gebeld en die zei dat we het nog even moesten aankijken... en dat slap hangen herkende hij niet echt als een epi-aanval maar het zou wel kunnen.
Zo hee, ben nog beetje aan het bijkomen van Kokos haar verrassing... Heftig hoor.

Nog een halve dag in de middle of nowhere (erg saaaaai deze keer maar gelukkig hebben ze internet voor in de pauzes )

Mmm, we moeten aan de leesles dus, begrijp ik. Hoorde Mare laatst enthousiast "O" zeggen tegen een rondje, en laatst ging ze "letters schrijven, mama: oooooo, aaaaaaaa, eeeeee...". Maar verder heb ik haar er nog niet over gehoord. Ook niet gevraagd, eigenlijk.

O, bummer, pauze is afgelopen.
Jee Mal, wat naar nou weer. Heel veel sterkte, hoop dat je kereltje snel weer in z'n normale doen is.
Gaat snel he zo'n pauze?

Mal, sterkte vanmiddag met Jonathan!
Hij ligt nu heel rustig te slapen. M heeft nog maar eens gebeld naar het KDV en die zeiden dat hij zich helemaal slap liet hangen en dat hij zichzelf daarna opgooide. Klinkt bij mij dan meer als een spelletje. Nou ja wel goed dat ze hem goed in de gaten houden, ik doe dat zelf nu ook maar.... wat een schrik weer.
Kokos, kokosman, Lianne, gefeliciteerd met jullie zoon en broertje! Hopelijk gaat het goed en mogen jullie snel naar huis!

Mal, dikke kus en knuffel voor jou en Jonathan.

Ik kom snel weer hier, ben nu een beetje druk met de kinderen.

Kus allemaal
Zo hey, kom je terug van een ochtend Ballorig (tja, slecht weer he en vriendin belde, dus dan zeg ik geen nee! haha) is er alweer een baby bij!

En idd, de tribune was nog geeneens klaar!

Kokos, man en Lianne: van harte met jullie zoon en broertje Tim! Geweldig nieuws, leuk hoor!

Hopelijk mag hij snel lekker mee naar huis!
Mal: schrikken weer zeg, hopelijk gaat het snel beter.

Knuffel van ons ook!
Wauw Kokos! Gefeliciteerd met de kleine Tim! Wat ontzettend snel zeg! Ik hoop dat hij snel mee naar huis mag!

Kokos, Kokosman en Lianne gefeliciteerd!

Voelde je het aankomen of waren gewoon ineens je vliezen gebroken? Snelle bevalling zeg! Gelukkig was je net terug van vakantie! Grappiog mijn vriendin doe tegelijk met jou uitgerekend was is ook 5 weken te vroeg bevallen. Schijnbaar is september een leukere maand om in geboren te worden .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven