Good Luck!
woensdag 1 oktober 2008 om 21:51
Suus, ze hebben er 2. Een in Blue Bay en 1 in Willemstad. Meteen een tijdverdrijf voor jou Amalia, je GVB halen!
Ik ben ook erg benieuwd naar je verbouwingsfoto's! Kijk graag naar de stress van anderen, net ook weer het Blok gekeken. Kijkt hier iemand dat nog? Ik ben benieuwd wie er volgende week uit gaat!
Ik ben ook erg benieuwd naar je verbouwingsfoto's! Kijk graag naar de stress van anderen, net ook weer het Blok gekeken. Kijkt hier iemand dat nog? Ik ben benieuwd wie er volgende week uit gaat!
anoniem_39144 wijzigde dit bericht op 01-10-2008 22:04
Reden: spellingsvaut
Reden: spellingsvaut
% gewijzigd
woensdag 1 oktober 2008 om 22:06
Ik ben qua blok 2 seizoenen geleden afgehaakt.
Amaal, retourtje kost 700 euro. Dat heb ik wel hoor. Februari? Lijkt je dat gezellig?
Bridge, ik zag een collega en riep als een kind zo blij: KIJK! DAAR! Die kerel zal wel weer gedacht hebben, gha gha gha.
Zo, ik ben moe. Ik ga lekker naar mijn bed. Trusten meisjes
Amaal, retourtje kost 700 euro. Dat heb ik wel hoor. Februari? Lijkt je dat gezellig?
Bridge, ik zag een collega en riep als een kind zo blij: KIJK! DAAR! Die kerel zal wel weer gedacht hebben, gha gha gha.
Zo, ik ben moe. Ik ga lekker naar mijn bed. Trusten meisjes
woensdag 1 oktober 2008 om 22:10
Amalia, kunnen je ouders niet jullie huis huren tijdelijk, als ze terug willen naar jullie omgeving. Dan heb je meteen nette huurders. Als Jonathan niet zoveel gezondheidsvoorzieningen nodig had zou ik trouwens wel gaan. Als wij het aanbod kregen bedoel ik dan (denk niet dat M zijn baas hem daarheen stuurt, is niet handig ).
Stressed is just desserts spelled backwards
woensdag 1 oktober 2008 om 22:13
Vandaag is het op het KDV goed gegaan en kreeg Jonathan om 17 uur een korte aanval. Dus ik ben niet ontevreden over vandaag.
Hij is echt ONWIJS ondeugend! Echt verschrikkelijk, zooo uitproberen steeds en ook heel veel slaan en trappen de laatste week. Ik hoop dan dat hij net zoals Thomas en Mart snel gaat praten (jaja, dat heb ik goed onthouden).
Hij is echt ONWIJS ondeugend! Echt verschrikkelijk, zooo uitproberen steeds en ook heel veel slaan en trappen de laatste week. Ik hoop dan dat hij net zoals Thomas en Mart snel gaat praten (jaja, dat heb ik goed onthouden).
woensdag 1 oktober 2008 om 22:46
Gaaf behang Mamax, maar ben je niet bang dat zo,n huisje snel stuk is? Ohh besef ineens dat dat alweer bijna is Max wordt al 3..
Suze: Gaaf zeg dat het stucken mooi is geworden, kan je er geen warmte kanon inzetten?
Heb je je nieuwe adres overigens al op de group gegooid?
Goeie tip van Mal, Amalia.
Mal: Fijn dat het goed is gegaan met Jonathan, dat is positief.
Leuk he als ze zo, ondeugend zijn.
Suze: Gaaf zeg dat het stucken mooi is geworden, kan je er geen warmte kanon inzetten?
Heb je je nieuwe adres overigens al op de group gegooid?
Goeie tip van Mal, Amalia.
Mal: Fijn dat het goed is gegaan met Jonathan, dat is positief.
Leuk he als ze zo, ondeugend zijn.
woensdag 1 oktober 2008 om 23:07
Max heeft de treinset van Duplo en nog wat andere kleine dingen. Die treinset is wel heel gaaf hoor! Ik vind Lego nog wel erg klein voor ze. Playmobil is ook leuk. Lego is ook pas vanaf 6 jaar, Playmobil vanaf een jaar of 4 dacht ik.
Je kunt dat huisje ook weer opvouwen en meenemen. Ik ga er vanuit dat het dan ook wel een beetje stevig karton is.
Welterusten!
Je kunt dat huisje ook weer opvouwen en meenemen. Ik ga er vanuit dat het dan ook wel een beetje stevig karton is.
Welterusten!
woensdag 1 oktober 2008 om 23:09
vanaf 5 zag ik al wat van Lego, ik twijfel dus ook enorm, maar goed.. tijd komt raad.
Ik ken ze wel die huisjes, ze zijn wel stevig maar het blijft wel karton..... Mare heeft er geloof ik een, dus Helen weet wel of ze stevig zijn? Toch helen?
Juul heeft de trein van geotraxx, en 1 trein is wel genoeg, haha
Welterusten
Ik ken ze wel die huisjes, ze zijn wel stevig maar het blijft wel karton..... Mare heeft er geloof ik een, dus Helen weet wel of ze stevig zijn? Toch helen?
Juul heeft de trein van geotraxx, en 1 trein is wel genoeg, haha
Welterusten
anoniem_30744 wijzigde dit bericht op 02-10-2008 09:35
Reden: typen blijft errug moeilijk
Reden: typen blijft errug moeilijk
% gewijzigd
donderdag 2 oktober 2008 om 08:05
Mamax, eigenlijk mag Jonathan niet zo veel aanvallen hebben per dag. Het liefste helemaal niet of maximaal 2-3 per week. Want de aanval is alleen maar een uiting van alles wat er in het hoofdje gebeurt (het is een topje van de ijsberg zeg maar) en als het de hele dag spookt in dat koppie, is het ook slecht voor de ontwikkeling van een kind, maar dat zijn teveel medicijnen ook, dus het is steeds weer een puzzel om het optimale evenwicht te vinden. Maar het is niet eng hoor, Star was erbij zondag en Juud heeft het laatst ook gezien, hij trekt alleen maar met een aantal keer met zijn rechterarm en is wat afwezig. Ik vind het zelf ook niet eng, maar meer vervelend voor hem.
We hebben gisteren de schoenen uitgezocht en op laten meten bij de orthopeed en toen kwam die man met voorbeelden aan van schoenen dat ik al bijna begon te huilen zo lelijk maar toen vroeg ik of hij niet die bergschoen-achtige schoentjes had en toen kregen we gelukkig precies de schoentjes die ik op i-net had gezien die ik mooi vond. Gelukkig!
We hebben gisteren de schoenen uitgezocht en op laten meten bij de orthopeed en toen kwam die man met voorbeelden aan van schoenen dat ik al bijna begon te huilen zo lelijk maar toen vroeg ik of hij niet die bergschoen-achtige schoentjes had en toen kregen we gelukkig precies de schoentjes die ik op i-net had gezien die ik mooi vond. Gelukkig!
donderdag 2 oktober 2008 om 09:09
Ik begreep inderdaad ook van onze kinderarts dat de medicijnen die ze voor epilepsie hebben, ook de ontwikkeling vertraagt. Ik kan me dus voorstellen dat je daar ook niet zoveel van wilt geven. De aanval op zich schijnt ook geen kwaad te kunnen (net als die koortsstuip), het is alleen naar om te zien. Als het een teken is dat het spookt in z'n hoofd kan het dan ook weer van de ontwikkeling komen? In dat opzicht is zo'n aanval dan misschien juist wel een goed teken?
anoniem_39144 wijzigde dit bericht op 02-10-2008 09:19
Reden: interpunctie
Reden: interpunctie
% gewijzigd
donderdag 2 oktober 2008 om 10:17
Goedemorgen, jullie hebben mail 
Vannacht goed geslapen, heerlijk.
Vandaag zouden ze bloed prikken bij Tim omdat hij wat geel ziet, maar waarschijnlijk is dat niet verontrustend.
Verder wat tegen de ondertemperatuur, dus eigen warmte vasthouden gaat nog moeilijk.
Mamax, heeft Max dat ook gehad?
Maar hij doet het goed, ben zo trots op hem!
En hoe meer ik me ga hechten aan mijn lieve ventje, hoe moeilijker het wordt om weer naar huis te gaan. Heb gistermiddag/avond heel wat tranen gelaten. Ik praat er wel veel over met man en familie en vrienden, dat lucht zeker op. Feit is dat Tim in het zh ligt en we hem zo graag thuis willen hebben.
Vk komt zo, ga weer. Even genieten met zijn drietjes voordat we weer naar zh gaan.
-X-
Vannacht goed geslapen, heerlijk.
Vandaag zouden ze bloed prikken bij Tim omdat hij wat geel ziet, maar waarschijnlijk is dat niet verontrustend.
Verder wat tegen de ondertemperatuur, dus eigen warmte vasthouden gaat nog moeilijk.
Mamax, heeft Max dat ook gehad?
Maar hij doet het goed, ben zo trots op hem!
En hoe meer ik me ga hechten aan mijn lieve ventje, hoe moeilijker het wordt om weer naar huis te gaan. Heb gistermiddag/avond heel wat tranen gelaten. Ik praat er wel veel over met man en familie en vrienden, dat lucht zeker op. Feit is dat Tim in het zh ligt en we hem zo graag thuis willen hebben.
Vk komt zo, ga weer. Even genieten met zijn drietjes voordat we weer naar zh gaan.
-X-
donderdag 2 oktober 2008 om 10:50
Ondertemperatuur hebben ze allebei gehad. Max heeft ook thuis nog een hele tijd in een voorverwarmd bedje gelegen. Sam kwam eind juni thuis dus bij hem was het niet nodig. Geel zien hebben ze ook allebei gehad. Max heeft 1 keer onder de 'zonnebank' gelegen, Sam meerdere keren. Ook op tijd geboren babies kunnen dat hebben, meestal is het bij hun voldoende om ze voor het raam te leggen. Max vond het wel lekker, die lag echt uitgebreid te zonnen onder de lamp!
Hoe gaat het met z'n voedingen? Ik zag op de foto's geen sonde, drinkt hij alles al zelf?
Geniet lekker van Tim, jullie doen het hartstikke goed!
Hoe gaat het met z'n voedingen? Ik zag op de foto's geen sonde, drinkt hij alles al zelf?
Geniet lekker van Tim, jullie doen het hartstikke goed!
donderdag 2 oktober 2008 om 13:10
Hoi Kokos! Moeilijk hoor. Sterkte voor jullie dikke knuffel en hij is vast snel thuis!
Mal, mijn moeder werkt nog en het is dus niet zo handig dat ze dan hier gaan wonen. Daarnaast is de huur (hypotheek) voor dit huis hoger dan het huis wat ze nu hebben. Plus dat ze hun nwe huis (hier in het dorp) zomer 2010 inkunnen en dan zijn wij nog weg. Goed idee, had het zelf ook bedacht maar niet uit te voeren helaas...
Goed, kind wil Bob de bouwer op You Tube kijken, dus ik moet ruimte maken. Doei!
leuk behang Mamax! Eiffinger?
Mal, mijn moeder werkt nog en het is dus niet zo handig dat ze dan hier gaan wonen. Daarnaast is de huur (hypotheek) voor dit huis hoger dan het huis wat ze nu hebben. Plus dat ze hun nwe huis (hier in het dorp) zomer 2010 inkunnen en dan zijn wij nog weg. Goed idee, had het zelf ook bedacht maar niet uit te voeren helaas...
Goed, kind wil Bob de bouwer op You Tube kijken, dus ik moet ruimte maken. Doei!
leuk behang Mamax! Eiffinger?