Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Laatst vond ik trouwens een ouder model garage van Little people bij de weg.. ik heb hem maar mee genomen hij zag er nog heel uit, alleen maar wat vies. nou doek erover en hij was zo goed als nieuw.. Dat mensen dat zomaar bij de weg zetten.. eeuwige zonde....
Valt het op dat ik geen zin heb?
Welke maat heeft Mart nu Juud?
Ridge Bleu, heeft Mart ook aan vandaag.

Mart heeft nu maat 98-104 en in zijn schoenen 26 en Julian?

Nou Bam ik zal je niet langer van je werk afhouden want ik ga maar even wat ik huis doen denk ik zo...
Van broek 92 (ligt wel aan welk merk) en van boven 98-104 en schoenen gaat hij naar 27.. hebben we pas gemeten, maar toen was er niks. Hij heeft nu nog 25 maar die vallen groot uit.

gaan wel gelijk op die mannen.

Je houdt mij niet van mijn werk hoor.. dat doe ik zelf..

Hier staat huis ook op zijn kop.. geen idee waar ik de tijd vandaan moet halen.. haha ja ja niet zo veel forummen
hebben jullie trouwens ook last van die ellendelange mouwen die overal aanzitten?. of heeft Juul gewoon korte armpjes?
Wat een grote kinderen! Laurens heeft 98, maar dat valt vaak nog ruim hoor.

Oh, is die boekwinkel in Hilversum Bam? Hier in het dorp zag ik wel wat activiteiten staan in het krantje net. Maar vanaf 4 jaar. Onee, 1 voor peuters, maar dan is laurens op het kdv en heb ik met B muziekles.

Ben nu al 2x naar de suup geweest voor maandverband, maar kom steeds met iets anders thuis. Lekker slim. Nu moet ik weer en het is nu over met de zon helaas. Straks toch maar even rennen tussen de buien door. Je zou zeggen dat ik zwanger ben als het niet erg duidelijk zou zijn dat dat niet zo is
quote:bambino schreef op 02 oktober 2008 @ 14:53:

[...]

Ohh beer is op vlinder zag ik gisteren ergens op tv.. volgens mij helemaal geweldig.. Die ga ik even opschrijven de TitelKlopt, was bij Huisje, Boompje, Beestje. Ceetje herkende het boek in de winkel
Ja is in Hilversum in het centrum, parkeergarage om de hoek..

Erg leuke winkel.. Ze zei dat het voor Juul al wel leuk is met Lot van Sesamstraat. Het is volgende week vrijdag.

Waar zit je op muziekles?
Ja ik dacht nog die moet ik hebben..... Daarstraks niet aan gedacht dus.
Hallo!

Alles goed hier? Kan nog even niet teruglezen, stel ik nog even uit.

Hier gaat het goed, op 1 ding na. CG is weer onder het dekbed bedolven! Kom je haar kamer binnen en dan zie je alleen voeten.

Enge Pippi Langkous.

Dus weer een deken..

Tot gauw.
Eng kind CG. Cee heeft er ook een handje van. Slaapt heel onrustig.

Bam, ouwehoer!
ouwehoer............................... ik ben nog zo jonk hahaha
ohh bah compu, dat zou ik ook niks vinden.. Juul die ligt altijd boven zijn dekbed die moeten we s'nachts vaak onderstoppen..

Beter een deken dan nog voorlopig
Kokos bevallen???!!!!

Yes! Van harte gefeliciteerd met je kleine mannetje Kokos!!

Wat zal Lianne blij zijn met haar lieve broertje!

Een heel spoedig herstel gewenst!!!
quote:bambino schreef op 02 oktober 2008 @ 16:08:

ouwehoer............................... ik ben nog zo jonk hahahaJongehoer klinkt ook meteen weer zo lullig
Het klinkt allebei niet haha
lekker niveau hier ouwe-nelen
Zo, ik val wel weer in een interessante discussie zeg

Bam, wat een lief kaartje, dankjewel (enneh, ik hoop het ook! )!

Kokos, wat lijkt dat me moeilijk, elke keer afscheid nemen van zo'n klein krummeltje. Gelukkig dat je thuis veel lieve mensen hebt om mee te praten.

Star, leuke boeken heb je gekocht. Ik zag die van Beer is op Vlinder ook voorbij komen op tv, haha!

Suus, foto's foto's willen we!!

Amalia, ik dacht nog: als je daar nou toch niks om handen hebt kan je naturlijk wel mooi een derde kind werpen toch? Volgens mij is het wel een strategische move...

Mamax, haha, jij bent wel van alles of niks he? Gefeliciteerd met je golfdimploma nog, leuk!

Aaaargh, aanval van peuterpuberitis (oooohm oooohm ooooohm), even ingrijpen, laters!
Star, ik had van jou geen mailtje gekregen met foto's. Had je mijn mailtje wel gehad met het mijnalbum met de foto's? Misschien stond mijn inbox vol, ik zal vanavond even kijken, heb nu nog heel even thuiszorg maar die komt zo terug (even een ommetje aan het maken)

We hebben net bloed geprikt. Arm mannetje moest wel even heel hard huilen toen de prik kwam, maar hij was zo dapper....!!!! Hij kreeg wel spontaan een aanval meteen na het prikken, natuurlijk van de stress.

Ik ga morgen even een mooie kadootje voor hem kopen, dat heeft hij wel verdiend.
Stressed is just desserts spelled backwards
Arme J. Zeker een kado verdiend!!!!
Wat een mooie foto's van Tim, kokos! Ik kan me voorstellen dat het erg verdrietig is om steeds weg te moeten van dat kleine manneke. Hopelijk mag hij snel naar huis.

Hmmmm vent had een belangrijke afspraak om 16 uur en is nog niet terug. Ben een beetje ongerust maar het is echt een afspraak dat als het nog bezig is en dat ik dan bel dat het stom staat zeg maar.
Stressed is just desserts spelled backwards
Graag gedaan, Hel

Is manlief er al mal?
Mal is je vent al terug? Gelukkig is het prikken nu achter de rug, weet je al wat je gaat kopen voor Jonathan?

Hel bij jullie ook al een peuterpuberaanval, hier ook, gezellig he!
Jeetje Bam ben je er nu alweer?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven