Good Luck!
vrijdag 3 oktober 2008 om 20:51
Juud, wat akelig....! Naar als zulke jonge mensen zo plotsklaps overlijden...
Suze, mooie badkamer zeg!!! Tegels mooi uitgekozen bij elkaar.
Compu, ik kijk eigenlijk niet zo vaak op dat soort topics. Ik vond mezelf ook wel sterk maar liep vanmiddag met tranen de prenatal uit, dus die winkel is voorlopig een no-go voor mij.
Maaaaar, wel de poppenbuggy gescoord en Jonathan mocht zelf kiezen van mij en er stond ook een blauwe maar nee, mijnheer wilde een knalroze (past mooi bij Po denk ik) en nu loopt hij thuis steeds rond met Po in de buggy
Suze, mooie badkamer zeg!!! Tegels mooi uitgekozen bij elkaar.
Compu, ik kijk eigenlijk niet zo vaak op dat soort topics. Ik vond mezelf ook wel sterk maar liep vanmiddag met tranen de prenatal uit, dus die winkel is voorlopig een no-go voor mij.
Maaaaar, wel de poppenbuggy gescoord en Jonathan mocht zelf kiezen van mij en er stond ook een blauwe maar nee, mijnheer wilde een knalroze (past mooi bij Po denk ik) en nu loopt hij thuis steeds rond met Po in de buggy
Stressed is just desserts spelled backwards
vrijdag 3 oktober 2008 om 21:20
vrijdag 3 oktober 2008 om 21:27
Hai!
Mal: hier wil Ties alles in de kleur van de prinses! Ook roze dus. En soms is hij echt boos als hij een bakje krijgt wat niet roze is! Onze songfestivalliefhebber in spé!
Vervelend van de aanvallen...
Juud: gets wat een schrik! Dat is wel heel naar zeg! Bah! Sterkte ermee...
Compu: ook home alone vanavond? Ik kreeg vrolijke sms-jes dus hij komt vast blij thuis!
Even zoeken naar de foto's van Suus...
Mal: hier wil Ties alles in de kleur van de prinses! Ook roze dus. En soms is hij echt boos als hij een bakje krijgt wat niet roze is! Onze songfestivalliefhebber in spé!
Vervelend van de aanvallen...
Juud: gets wat een schrik! Dat is wel heel naar zeg! Bah! Sterkte ermee...
Compu: ook home alone vanavond? Ik kreeg vrolijke sms-jes dus hij komt vast blij thuis!
Even zoeken naar de foto's van Suus...
vrijdag 3 oktober 2008 om 22:20
zaterdag 4 oktober 2008 om 10:51
Goeiemorgen. Nouja, laat het goeie er maar af.
Hier geen blije berichten. Donderdag ben ik naar het afscheidsetentje van m'n (ex-)baas geweest en nu lijkt het erop of ikhelemaal terug bij af ben. Ik leef sinds gisteren weer op morfine en nu maar hopen dat het snel weer zakt want het doet echt vreselijk pijn.
En om het feest compleet te maken hebben we ook geen oppas voor de kinderen nu dus het hele huisgedoe moet daardoor ook stil komen te liggen. Het komt echt nooit goed, volgens mij. Ik zie het echt niet meer zitten.
Nouja, ik kan er toch niks aan doen want ik ben totaal nutteloos.
Kokos, bedankt voor je kaartje. Lief dat je aan me denkt terwijl je net bevallen bent!
Hier geen blije berichten. Donderdag ben ik naar het afscheidsetentje van m'n (ex-)baas geweest en nu lijkt het erop of ikhelemaal terug bij af ben. Ik leef sinds gisteren weer op morfine en nu maar hopen dat het snel weer zakt want het doet echt vreselijk pijn.
En om het feest compleet te maken hebben we ook geen oppas voor de kinderen nu dus het hele huisgedoe moet daardoor ook stil komen te liggen. Het komt echt nooit goed, volgens mij. Ik zie het echt niet meer zitten.
Nouja, ik kan er toch niks aan doen want ik ben totaal nutteloos.
Kokos, bedankt voor je kaartje. Lief dat je aan me denkt terwijl je net bevallen bent!
zaterdag 4 oktober 2008 om 13:41
Hoi,
Cin wat klote voor je!! Kun je geen thuiszorg proberen te krijgen?
En dan even flink overdrijven dat man ook niet veel kan doen i.v.m gezondheid?
In deze regio zoeken scholen ook stagiaires voor werken in een gezin, heb ik ook ooit gedaan. Zijn vaak ROC scholen en het gaat dan om 16 uur.
Je kunt anders bijna niet herstellen. Sterkte meid.
Bridges, hij was zeer blij ja! Die Ties! Zeg jij dat altijd?
Mal, ik lees er niet op hoor, maar de titel irriteert me.
J. weer aan het spelen met de buggy?
Heerlijk dat het weekend is! Vrienden komen eten etc.
Cin wat klote voor je!! Kun je geen thuiszorg proberen te krijgen?
En dan even flink overdrijven dat man ook niet veel kan doen i.v.m gezondheid?
In deze regio zoeken scholen ook stagiaires voor werken in een gezin, heb ik ook ooit gedaan. Zijn vaak ROC scholen en het gaat dan om 16 uur.
Je kunt anders bijna niet herstellen. Sterkte meid.
Bridges, hij was zeer blij ja! Die Ties! Zeg jij dat altijd?
Mal, ik lees er niet op hoor, maar de titel irriteert me.
J. weer aan het spelen met de buggy?
Heerlijk dat het weekend is! Vrienden komen eten etc.
zaterdag 4 oktober 2008 om 17:33
zaterdag 4 oktober 2008 om 20:07
Halloooo!
Ik ga jullie verrassen met goed nieuws:
TIM KOMT MORGENMIDDAG NAAR HUIS
Gisterochtend lag hij nog aan de monitor, gisteravond was hij afgekoppeld. Gesprek met de verpleegkundige gehad, hij zou de kinderarts vragen wanneer er ontslag zou zijn. Naar zijn idee kon Tim wel naar huis, maar hij besliste daar niet over.
Vanochtend kregen we dus te horen dat hij morgen mee mag!!
Dag lieve meiden, ik ga nu relaxen.
Cin, dikke knuffel meid!
Mal, ik denk ook aan jou!
Ik ga jullie verrassen met goed nieuws:
TIM KOMT MORGENMIDDAG NAAR HUIS
Gisterochtend lag hij nog aan de monitor, gisteravond was hij afgekoppeld. Gesprek met de verpleegkundige gehad, hij zou de kinderarts vragen wanneer er ontslag zou zijn. Naar zijn idee kon Tim wel naar huis, maar hij besliste daar niet over.
Vanochtend kregen we dus te horen dat hij morgen mee mag!!
Dag lieve meiden, ik ga nu relaxen.
Cin, dikke knuffel meid!
Mal, ik denk ook aan jou!
zaterdag 4 oktober 2008 om 21:50
Wat heerlijk Kokos!! Heel fijn. Vanaf nu dus lekker genieten.
Compu, lief heeft vanmiddag geslapen en nu gaat het weer. We hadden een filmpje gehuurd. Hij heeft holteontsteking. Heeft ie vaker last van, heel heftig. Er is al eens een scan gemaakt maar er is niets te zien. Maandag gaat hij weer naar de dokter. Geloof me, dan is het echt mis, want voordat hij naar de dokter gaat...
Overigens ga ik maandag ook weer naar de dokter voor de peesontsteking. Gaat ook maar niet over.
Compu, lief heeft vanmiddag geslapen en nu gaat het weer. We hadden een filmpje gehuurd. Hij heeft holteontsteking. Heeft ie vaker last van, heel heftig. Er is al eens een scan gemaakt maar er is niets te zien. Maandag gaat hij weer naar de dokter. Geloof me, dan is het echt mis, want voordat hij naar de dokter gaat...
Overigens ga ik maandag ook weer naar de dokter voor de peesontsteking. Gaat ook maar niet over.