Good Luck!
zondag 5 oktober 2008 om 11:24
Kokos, . Wat een fijn nieuws! Hoe gaat het met jou? Is Kokosman ook vrij?
Amalia, balen van het feest en beterschap voor man! Wat is ie aan het klussen?
Bam, . Hoe gaat het met jullie? En met Bammeisje?
Hier een zieke oudste zoon. Heeft van´nacht vanaf drie uur negen! keer gespuugd. Zo zielig. Een hoopje peuter is het nu.
Amalia, balen van het feest en beterschap voor man! Wat is ie aan het klussen?
Bam, . Hoe gaat het met jullie? En met Bammeisje?
Hier een zieke oudste zoon. Heeft van´nacht vanaf drie uur negen! keer gespuugd. Zo zielig. Een hoopje peuter is het nu.
zondag 5 oktober 2008 om 12:48
zondag 5 oktober 2008 om 14:07
Joepie!!! Tim komt thuis
en nu lekker genieten van jullie manneke!
Jinny, een kus op de zere buik van Thomas. Het gaat qua aanvallen nog niet zo goed met Jonathan (zo'n 2 per dag) en de schoenen duren nog een maand. We hebben deze trouwens:
zijn best nog wel leuk toch?
en nu lekker genieten van jullie manneke!
Jinny, een kus op de zere buik van Thomas. Het gaat qua aanvallen nog niet zo goed met Jonathan (zo'n 2 per dag) en de schoenen duren nog een maand. We hebben deze trouwens:
zijn best nog wel leuk toch?
Stressed is just desserts spelled backwards
zondag 5 oktober 2008 om 17:28
Cin, ik ben helemaal vergeten jou een dikke knuffel te sturen ik wou dat ik wat dichterbij woonde, dan zou ik wel een middagje op willen passen. Ik hoop dat je je snel wat fijner voelt.
De aanvallen komen nu vaak aan het einde van de dag, dus ik denk dat het goed is dat we de dosering weer verdelen over 2 keer per dag.
De aanvallen komen nu vaak aan het einde van de dag, dus ik denk dat het goed is dat we de dosering weer verdelen over 2 keer per dag.
zondag 5 oktober 2008 om 19:59
Hé, wat een stoere schoenen zie ik hier voorbij komen! Lekker ook voor de winter, heerlijk!
Kokos, hoe is het om Tim lekker bij je te hebben? Gaat het goed daar? Krijg je nu kraamhulp, of had je dat al toen Tim nog niet thuis was? Krijg je nu dan extra lang ofzo?
Star, is de blaasontsteking van Cee over?
Leuk haar heeft het meisje hiernaast. Ik heb dezelfde coupe, ook qua lengte maar bij mij zit het echt niet zo leuk Okee okee, ze heeft er vast een tijd voor gezeten, dat is een troost.
Kokos, hoe is het om Tim lekker bij je te hebben? Gaat het goed daar? Krijg je nu kraamhulp, of had je dat al toen Tim nog niet thuis was? Krijg je nu dan extra lang ofzo?
Star, is de blaasontsteking van Cee over?
Leuk haar heeft het meisje hiernaast. Ik heb dezelfde coupe, ook qua lengte maar bij mij zit het echt niet zo leuk Okee okee, ze heeft er vast een tijd voor gezeten, dat is een troost.
zondag 5 oktober 2008 om 20:04
Amalia, ik lig helemaal in een deuk! Ik zeg net hetzelfde tegen vent, precies hetzelfde! (Ik ben laatst naar de kapper geweest en dat mokkel heeft mijn haar zo´n tien centimeter korter geknipt dan de bedoeling was en ik was niet gecharmeerd zeg maar, maar had besloten dat het op de schaal van de wereldproblematiek echt te verwaarlozen was, maar toch, ik word er niet vrolijk van), en nu zit het bij haar zo leuk, en bij wil dat niet! haha.
zondag 5 oktober 2008 om 20:30
Wat een goeie Jin! Ik ging ook naar de kapper. Een hele zielige bij mijn ouders in de buurt. Kwamen alleen maar oudjes, meisje was helemaal blij dat ik er was. Anyway, ze vroeg hoe lang ik niet was geweest. Bedacht me dat Berend nog in de wagen lag, dus minstens 8 mnd. Nou, al het dode moest eruit, dus hopla, 20 cm eraf. Nouja, vond het ook niet zo erg, en als ik hiernaast kijk vind ik het ook heel leuk. Maar als ik los heb gaat het in sliertjes hangen. Dus plop ik er maar weer zo;n saai staartje in...
Doe even een fotootje, zal ik morgen ook eens kijken of ik wat kan plaatsen.
Doe even een fotootje, zal ik morgen ook eens kijken of ik wat kan plaatsen.
zondag 5 oktober 2008 om 21:49
Ik kom niet meer op de groep , Bam zou jij mij opnieuw willen aanmelden? Ik weet mijn wachtwoord niet meer .
Mal ik vind de schoenen leuk, lijken op de schoenen die je nu ook in de winkel ziet staan. Wat lijkt Thijmen trouwens op zijn vader zeg, grappig om te zien.
Jeetje Jin 9 keer! Dat is echt veel, had je wel zo veel beddengoed of doet ie het al netjes boven een emmertje . Is hij nu al wel weer wat opgeknapt?
Mamax mooie tegels gevonden?
Compu heb je het gezellig gehad met jullie vrienden? Had je wat lekkers gekookt?
Mal ik vind de schoenen leuk, lijken op de schoenen die je nu ook in de winkel ziet staan. Wat lijkt Thijmen trouwens op zijn vader zeg, grappig om te zien.
Jeetje Jin 9 keer! Dat is echt veel, had je wel zo veel beddengoed of doet ie het al netjes boven een emmertje . Is hij nu al wel weer wat opgeknapt?
Mamax mooie tegels gevonden?
Compu heb je het gezellig gehad met jullie vrienden? Had je wat lekkers gekookt?
zondag 5 oktober 2008 om 21:52
En TIM is thuis, GEWELDIG! Nu lekker genieten he! Heb je nog recht op kraamzorg?
Cin meid vervelend dat het allemaal zo rot gaat en dat je nu zo afhankelijk bent van anderen, is niet leuk he! Is de pijn al wel wat minder geworden en wanneer krijg je de uitslag van de mri?
Wij gaan morgen lekker een paar dagen weg, lekker voor het eerst met z'n viertjes op stap en ik heb er zin in .
Cin meid vervelend dat het allemaal zo rot gaat en dat je nu zo afhankelijk bent van anderen, is niet leuk he! Is de pijn al wel wat minder geworden en wanneer krijg je de uitslag van de mri?
Wij gaan morgen lekker een paar dagen weg, lekker voor het eerst met z'n viertjes op stap en ik heb er zin in .
zondag 5 oktober 2008 om 22:07
Leuk Juud, veel plezier met zijn viertjes!!!!
Ik denk dat de extra aanvallen ook wel weer kiezenleed is, de hele dag diarree, en zo stinken en vuurrode billen. Maar hij moet er nu nog 'maar' 2, dus dat schiet al op.
Goed, wij gaan naar bed. Volgens mij heeft M wilde plannen.
Ik denk dat de extra aanvallen ook wel weer kiezenleed is, de hele dag diarree, en zo stinken en vuurrode billen. Maar hij moet er nu nog 'maar' 2, dus dat schiet al op.
Goed, wij gaan naar bed. Volgens mij heeft M wilde plannen.
zondag 5 oktober 2008 om 22:10
He Star, ik zat nog eens in de Bart Smit te bladeren en ik zag jullie kat erin staan, en ze hebben dus ook een Fur real cavia. En ik mag geen cavia kopen omdat M zo'n hekel heeft aan dat gepiep. Dus ik denk dat ik zo'n neppert koop voor Jonathan. Die kunnen ook piepen, las ik.
zondag 5 oktober 2008 om 22:10
http://groups.msn.com/januaribabys/
ik heb je er even uitgehaald, alleen jijzelf kan jezelf opnieuw aanmelden.
ik heb je er even uitgehaald, alleen jijzelf kan jezelf opnieuw aanmelden.
maandag 6 oktober 2008 om 08:25
Onze modem is stuk, maar iemand in onze buurt heeft zijn draadloos niet beveiligd dus ik kan gelukkig wel internetten
Kokos, hoe is het gegaan zo de eerste dag thuis met Tim? Wat vindt Lianne ervan?
Jinny, is Thomas al een beetje opgeknapt?
Amalia, hoe gaat het met manlief?
Cin, hoe gaat het nu met je, heb je al wat minder pijn?
Kokos, hoe is het gegaan zo de eerste dag thuis met Tim? Wat vindt Lianne ervan?
Jinny, is Thomas al een beetje opgeknapt?
Amalia, hoe gaat het met manlief?
Cin, hoe gaat het nu met je, heb je al wat minder pijn?