Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoest met de knullen Naat?
Gaaaap, ben moe. Berend werd om 6.10 wakker... Heb Laurens nu van ellende achter de pc gezet zodat ik even kan rusten. Berend ligt er weer lekker in.
Ben ook moe. Heb het gevoel dat het al veel later is.
hier nog een moeierik.. gaapppp
Hier ook een!

Jeminee straks kom ik om in de trouwjurken zeg, jullie zijn lieverds!

Topic moet ik dus maar even zoeken...

Mamax: had de site al gezien. Zal even kijken want misschien hebben ze dit jaarlijks en durf nog niet echt te kopen en wil er natuurlijk minstens honderd passen! haha!
voor iedereen die hetr kan gebruiken en ook iedereen die het niet kan gebruiken. Ik vind jullie lief.
Hoi dames,

Gezellig boeltje hier!

Hier niet zo. Het is soms best lastig om ruzies in te slikken (wel gedaan). Gaat op lange termijn ook niet werken. Gelukkig heeft hij morgen intake, wordt wel tijd.

Ik schrijf nu op een topic mee bij Psyche en daar herken ik zoveel in. Kortom; ik hoop dat er een psych. is die gauw een diagnose velt.

En nu CG wakker maken en de frisse lucht in!
Bah Compu, niet leuk zo
Star, wij hebben het ook standaard in huis, ze heeft het een paar keer gehad. Het werkt erg goed (moeilijk aan te brengen idd bij een peutertje).
Ben ik dan de enige actieveling hier tussen de luiaards? Ik heb al een hele kast geschilderd.

(daar tegenover staan nog 4 volle wasmanden om te vouwen/strijken, maar daar heb ik het maar niet over)
Stressed is just desserts spelled backwards
Knuffel voor Compu, al weet ik nog steeds niet wat er aan de hand is....

Applaus voor Mal!! Een hele kast geschilderd, hoeraaaa!!! Maar jij had vandaag geen kind om je heen

Bridges, hier nog een jurk maat 42 in de aanbieding. Je weet maar nooit wat er gebeurd

Arme Ceetje... sterkte daar!

Bam, binnenkort weer even koffie doen? Volgende week ofzo? Of heb je teveel sorrus (hoe schrijf je dat????) om je heen?

zo lekker herfstwandelingetje zonder jas gemaakt, super weer!!!
En Jinny vergeten! Hoe is het daar? Hoe bevalt het werken eigenlijk? Is het te doen, ook als je liefje er niet is?
Dan moet je een pagina of tig teruglezen Amaal

Sores.
Amalia, cola nog niet geprobeerd. Ga ik vanavond doen. Vent had het al over zilverpoets, maar het zijn 6 pitten...

Compu, ik heb de sores ook gemist. In ieder geval een

Ik was ook actief! Beneden alles opgeruimd, duo-kinderwagen in de schuur gezet, alles afgenomen, gezogen en gedweild. En boodschappen gedaan en eten voorbereid. Eten vanavond broccoli , maar wel gezond.
Leuk, Amaal wilde het vorige week al voorstellen maar was het ook alweer vergeten... zeg maar een dag?
Wij hebben patat op... maar goed excuus ik greep naast de melk die ik dus nodig had
Lief geboortekaartje, Kokos! (jaja, hier is het ook binnen ) Dankjewel!

En heel erg bedankt voor je bezigheidstherapie, Amaal, ZEER welkom!

Vandaag kon ik zowaar een beetje staan, net lang genoeg om pastasaus te maken. Dus wij hebben gezond gegeten. (ik kan sowieso niet teveel rommel eten nu want ik krijg geen beweging)

Aussies, Nikes en Gabberhaar: HILARISCH.

Waar moet ik ergens op Star stemmen?

Naatie, hoest met de kereltjes? Groeit kleine Robin een beetje lekker? Gaat weer goed met de bv?

Ik kan mijn trouwjurk ook wel in de aanbieding gooien maar dan moet er wel iets HEEL ERGS gebeuren met je stofwisseling wil je daarin passen ooit.

:

voor jou, Compu. Bah, relatietrubles, niet fijn!

Jinny, niet leuk dat je vriendin gaat verhuizen. voor jou ook!

Wat een gek medicijn heeft Ceetje gekregen. Normaal wordt dat gewoon behandeld met Daktarin bij die kleintjes. Maar ach, ik ben geen dokter.

Ow leuk, ik moest niezen. Plas ik dus gelijk in mijn broek. Fijn, zo'n hernia. Lang leve de Hele Dikke Tena's.

Ik ga maar even in bad liggen ofzo. Dat doet ook zeer maar dan heb ik het in ieder geval warm tijdens het pijn lijden.

quote:bambino schreef op 09 oktober 2008 @ 18:19:

Wij hebben patat op... maar goed excuus ik greep naast de melk die ik dus nodig had

? Ik snap m niet.

Ehhh, maandag of donderdag zou kunnen, gezellig! In de ochtend?

Ik ga nu sporten maar heb spierpijn van het hardlopen gister, au.

En een borrelende buik, ook niet fijn.....
Goedeavond,

Handig, zo'n laptop van vent.

Tim gaat goed! Gisteravond beetje onrustig meer éh, éh, éh geluidjes en later hebben we hem uit bed gehaald en hem drie kwartier eerder voeding gegeven. Hij had gewoon trek! Erg fijn dat we dat nu herkennen. Toen heeft hij weer tot 2.30u geslapen, voeding en weer slapen tot 06.45u. Netjes toch?

Morgen na het badderen weer wegen, ben benieuwd of hij is aangekomen.

Hij ligt nu op zijn rug in bed, maar maaide gelijk met zijn armpjes de dekens weg. Kraamverzorgster (ook al zo'n goede ), heeft hem in een hydrofiel luier gewikkeld en hij slaapt prima. Lijkt een beetje op inbakeren.

Verloskundige is geweest, we hebben nog even gepraat en daarna afscheid genomen. Als ik vragen had, mocht ik nog bellen.

Wijkverpleegkundige van het CB is vandaag geweest; ze komen thuis om Tim te wegen omdat hij nog niet naar buiten mag. Zij zei dat het meestal bij 3 kilogram is, dat baby's naar buiten mogen. Tim is nu 2410gr. Verder kon ik altijd bellen als ik vragen had, want aankomende week sta ik er alleen voor. Ik ben positief, maar wel fijn dat ik wat hulp op de achtergrond heb.

Vandaag was vriendin met Lianne's kleine vriendje op visite. We zijn lekker naar buiten gegaan, van een kraamverzorgster moet je gebruik maken dacht ik zo .

Verder belde schoonmoeder met de vraag of ze zaterdag konden komen, we krijgen dan 's middags kraamvisite en 1x is meer dan genoeg. Dus zei ik dat ik het liever niet had dat ze kwamen, M. zat ook al te gebaren naast mij. Dus ik zeg: zondag dan? Nee, daar begonnen ze niet aan. Of ik de tijd van de afspraak niet kon verzetten. NEE. Toen deed ze heel kortaf en zei dat ze Tim dan een week niet kon zien. Ik zei nog: je kan doordeweeks komen, maar dan is M. niet thuis.

Zei ze: daar denken we nog over na.

Toen dacht ik: je doet je best maar.

Wel vreemd, want ze moesten zo snel mogelijk naar ons toe, toen Tim was geboren en dat was ook op zondag.

Ik zit er niet mee, zij blijkbaar wel.

Mamax, het staat Tim goed hoor, de kleertjes. Een rompertje en broekje kan hij al niet meer aan, maar de rest nog wel.

Jin, beterschap

Bridges, in principe had ik kraamzorg thuis kunnen krijgen toen ik met ontslag ging. Heb ik niet voor gekozen, omdat ik wist wat ik moest doen met hechtingen, stuwing en (jawel) aambeien. Ik red me wel, de verloskundigen zijn ook 3x geweest en hebben de hechtingen gecontroleerd, mijn hartslag en temp.

Als Tim tien dagen in het zh had gelegen, hadden we volledige 'couveuse nazorg' gekregen. Tim is echter op de 7de dag thuis gekomen, dus kregen we nog 'maar' drie dagen kraamzorg.

Onze zorgverzekeraar VGZ heeft het zeer prettig geregeld, wij konden na die drie dagen alsnog nazorg krijgen. Dit wordt vergoed. Ik ben daar heel tevreden over, ook deze kraamverzorgster weet van aanpakken, daar houd ik wel van. Tegelijkertijd laat ik me ook lekker verwennen door haar, ha, ha!

Bam, ik heb de mail nog niet gelezen.

Ga nu, Tim is wakker en ik wil hem lekker tegen me aan hebben.

Las tussen de regels door dat het hier en daar wat werden uitgedeeld. Iedereen die het kan gebruiken krijgt er ook 1 van mij, zwevend vanaf mijn blauwe wolk.
Compu: hè gets wat naar voor je/jullie... Hopelijk kan hij snel terecht en gaat er idd iets gebeuren

Cin: ook voor jou hoop ik snel op verbetering... Vind het zo balen voor je! Is mijn beterschapskaartje wel aangekomen? (paar weken geleden? Nog op oude adres...)
Wat klinkt het fijn bij je Kokos! Wel vervelend dat je nog niet naar buiten mag, zeker omdat je Lianne nog hebt...
Kokos, goed dat je voor jezelf opkomt hoor! Heb ik niet gedaan destijds (nog geen assertiviteitscursus gevolgd haha) en ik kreeg wel 20 man visite op dag 2!

Jij weet zelf het beste wat je aankunt. En anders wachten ze maar.

Fijn dat het goed met de kleine Tim gaat! Ik moet eens zoeken naar foto's.

Bam en Mamax, wat een verhalen op de groep. Ik heb nog niet gereageerd, maar wil wel kwijt dat het super is dat jullie er zijn en voor de kindjes opkomen. Jullie kennen de situatie en kunnen dat beter inschatten dan welke hulpverlener dan ook.

Bridges, ook voor jou een compliment. Ik weet dat je elke ochtend met een zorg opstaat.

Even uitleg over CV; we hebben al een tijd ruzies. We denken allebei dat hij een aandachtsstoornis heeft (hij zelf dus ook) en hij gaat morgen voor de intake naar GGZ.
Oh ja Kokos, beetje suf want ik zeg wat klinkt het fijn, maar bedoelde daarmee het eerste stukje van je tekst natuurlijk. Niet dat van je schoonmoeder. Knap hoor dat je er goed mee om kunt gaan. Ik vind dat ook nog steeds lastig!

En Compu: dank!
Bridges> Jawel!!! Heb ik geen dankjewel gezegd??? Wel toch? Zo niet: DOMME CIN en alsnog bedankt!

Naarmate ik meer pijn heb, word ik onattenter. Maar sinds gisteravond gaat het ietsjes beter en word ik alweer wat aardiger. Ik kan nu een kwartiertje staan en beetje lopen. Zitten nog niet zo, jammer genoeg.

Maar ik ben allang blij want dinsdag moest ik echt huilen bij het idee dat ik zo nog 2 weken door moest zien te komen en nu ga ik m'n vrije tijd alweer wat meer waarderen. (ahem )

Kokos> Goed gedaan! Waarom willen ze niet op zondag? Zijn ze in de Here?

Zo hee, wat een geklets gisteravond! Maar ik dacht dat dat Thirsa was, met dat gevalletje "too much information" toen? En dat Noos en Mal in een vorig leven gabberinnetjes waren wist ik ook nog, haha!

Star, vervelend zeg, schimmeltje. Helpt zalf al? O ja, ik ga nog even voor je stemmen (ik hoef niet in het vieb-share-plan hoor )!

Mamax, ze zeggen wel eens "goede raad is duur" - in jouw geval (boretti) letterlijk dus!

Haai Naat, hoe is het met jou, beetje ritme al met z'n viertjes?

Jinny, he wat jammer dat ze weg gaan. Achterblijven is nooit leuk, maar als het zo'n fijn contact is valt er echt een gat... Knuffel!

Ik heb mezelf overtroffen: vandaag samen met Mare pompoen/rijstpannekoekjes gebakken (Antilliaans recept, errrrrg lekker). Vorige week koekjes. Dus ik ga voor de superrrrmamatrofee. Gelukkig werkt ze aardig wat naar binnen, anders moest ik het allemaal zelf opeten

Trusten ladies!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven