Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Arme Ceetje... En nu? Zalfje?

Mamax: jij had een mooie jurk! Maatje 36!!! Pas je nu ook niet meer zeker? (ik bedoel dus dat je nu slanker bent dan toen volgens mij...) Nee dat gaat voor mij niet lukken hoor, wordt een mooie 38 of zo!
Ik heb ook nog wel een mooie jurk te leen hoor Bridge, maat 38! Hij is alleen wel te lang denk ik.
Stressed is just desserts spelled backwards
Mamax, dat topic van die vrouw die zwager is van getrouwde minnaar wordt nu wel erg bizar

jaja, ook ik hou van een forumsoapje op zijn tijd. Ik beken.
ik heb ook een mooie jurk te leen, ben alleen bang dat je erin verzuipt

600 euro voor een bruidsjurk dat is echt niet veel, hoe heb je dat voor elkaar gekregen?
quote:Maleficent schreef op 09 oktober 2008 @ 10:16:

Mamax, dat topic van die vrouw die zwager is van getrouwde minnaar wordt nu wel erg bizar

jaja, ook ik hou van een forumsoapje op zijn tijd. Ik beken. Lijkt me ook bizar als je ineens zwager bent van getrouwde minnaar en dat als vrouw zijnde
zwanger bedoelde ik

Jonathan naar Kdv?
Nee, ik heb vandaag de hele dag thuiszorg, en ze zijn nu samen naar puppyzwemmen. Ik ga zo weer schilderen. Het is nu mooi weer dus kan ik mooi de kast doen.
Ik zag Star ook al voorbij komen op dat topic, die kon het ook niet laten. Ik zeg broodje aap verhaal. 4 maanden zwanger van een tweeling zonder dat je het weet .

Bridge, ik ga nu weer richting de 55 kg, ik denk dat het nog wel meevalt, past volgens mij aardig. De rug zat ook met bandjes vast, je kunt hem dus zo strak aantrekken als je zelf wilt.

Star, arme Ceetje een schimmelinfectie. Wat heeft ze er nu voor gekregen?

Mal, jij hebt er zin in! Hier begint het ook weer te kriebelen om te schilderen. Je zit nu toch weer meer binnen.
Bridge, ik heb nog even gekeken waar ik mijn jurk vandaan heb. Ze hebben daar zondag 26 oktober een speciale dag, alle jurken die daar hangen kosten dan maar 500 euro. Misschien zit er wat voor je bij? www.bruidszolder.nl
Net de prijsopgave van Boretti binnen. 86,43
voor 4 van die pitten? Soda is goedkoper ;)
wat is puppyzwemmen?

Die nu allemaal kleine hondjes in het zwembad ziet liggen
quote:Maleficent schreef op 09 oktober 2008 @ 09:24:

Ach arme Ceetje! Je kunt misschien eens proberen of ze cranberrysap lust. Dan wordt haar plas ietsjes zuurder, als je dat geeft tijdens een AB-kuurtje, heb je kans dat het niet komt.Jaaaa dat lust ze, die van Ocean Spray. Had ik inderdaad al begrepen dat dat erg goed is voor blaas/plassen enzo.
quote:Maleficent schreef op 09 oktober 2008 @ 10:16:

jaja, ook ik hou van een forumsoapje op zijn tijd. Ik beken. Ik ook Heb me maandag door tig pagina's heen geworsteld.
Mamax, kon het inderdaad niet laten, maar was nog redelijk aardig voor mijn doen moet ik zeggen

Boretti weet het wel te berekenen zeg, pffffff.

Ceetje heeft zalfje, Ketoconazol, zegt het je iets Mamax?
Heb je nou de cola voor de gaspitten al geprobeerd?
Whoehahahahaahah inderdaad een soap zeg, zwanger van minnaar. Het is weer een tweeling. Goed, nu geloof ik er dus echt geen zak meer van.
Hmm, klinkt als mijn achterbuurman. Die is weg bij zijn vrouw en kinderen omdat hij zijn vriendin zwanger van een 2-ling gemaakt heeft (ja ja, het gebeurt hier in het Gooi hoor, Gooische Vrouwen is maar een slap aftreksel van de werkelijkheid). Ik ga dat topic eens even opzoeken.
Oja, bijzonde topic. Tussen neus en lippen door even zeggen dat het een 2-ling is, beetje vreemd.
quote:Star schreef op 09 oktober 2008 @ 12:05:

Ceetje heeft zalfje, Ketoconazol, zegt het je iets Mamax? Nee, ik heb een paar keer zo'n enorme pil gehad. Leek me al zo zielig voor zo'n klein grietje.
Hoi hoi,

Zo Tobias is vandaag op het kdv en Robin ligt nu op bed.

Even tijd voor mezelf.

Bam, wat een supergaaf rompertje! Bedankt Ik vind het zonde om aan te doen, dus we gaan het inlijsten!

Balen voor Ciara dat ze door de ab een schimmelinfectie heeft. Hoop dat het snel over is!

Maar wel lekker op vakantie maandag! Veel plezier.

Jeetje waar hebben jullie het allmaal over? Aussies, Nikes, anaal, viebjes?? Ik heb heel wat gemist ( of niet )

Bridges, wat een gedoe een datum kiezen voor je trouwen.. en dan heb je eindelijk een datum en dan valt ie op een zondag ofzo

Mamax hoe is het met Max? Alweer wat beter?

Mal, fijn dat het met Jonathan al weer wat beter gaat. Enne puppyzwemmen?

Ris, gecondoleerd met je tante. Wat snel nog joh!

Kokos wat fijn dat Tim al thuis is! Wat snel joh! Wat doet hij het goed dan!

Amalia, al zenuwachtig? Ik zie het,nog 11 dagen. Komen jullie ook op tv dan?

Helen, fijn dat de hypotheek rond is! Alleen balen dat vriend app. nog niet verkocht is!

Jinny hoe is het met je? Alweer wat beterderderder?
quote:naatie schreef op 09 oktober 2008 @ 14:05:

Hoi hoi,

Zo Tobias is vandaag op het kdv en Robin ligt nu op bed.

Even tijd voor mezelf.

Bam, wat een supergaaf rompertje! Bedankt Ik vind het zonde om aan te doen, dus we gaan het inlijsten!

Ik wil eigenlijk wel een fotootje van Robin en romper

Leuk dat het zo gaaf vindt, was er zelf ook wel blij mee ;)

Balen voor Ciara dat ze door de ab een schimmelinfectie heeft. Hoop dat het snel over is!

Maar wel lekker op vakantie maandag! Veel plezier.

Jeetje waar hebben jullie het allmaal over? Aussies, Nikes, anaal, viebjes?? Ik heb heel wat gemist ( of niet )

Bridges, wat een gedoe een datum kiezen voor je trouwen.. en dan heb je eindelijk een datum en dan valt ie op een zondag ofzo

Mamax hoe is het met Max? Alweer wat beter?

Mal, fijn dat het met Jonathan al weer wat beter gaat. Enne puppyzwemmen?

Ris, gecondoleerd met je tante. Wat snel nog joh!

Kokos wat fijn dat Tim al thuis is! Wat snel joh! Wat doet hij het goed dan!

Amalia, al zenuwachtig? Ik zie het,nog 11 dagen. Komen jullie ook op tv dan?

Helen, fijn dat de hypotheek rond is! Alleen balen dat vriend app. nog niet verkocht is!

Jinny hoe is het met je? Alweer wat beterderderder?
quote:mamax schreef op 09 oktober 2008 @ 13:33:

[...]

Nee, ik heb een paar keer zo'n enorme pil gehad. Leek me al zo zielig voor zo'n klein grietje.Poeh nee, gelukkig niet zeg. Drie keer per dag smeren, maar ook dat vindt ze niet leuk want doet zeer.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven