Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Oh ja nu ging ik mijn wintervacht verzorgen.

Tjuuhuuusss
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Ooooo ga je met de trein??!??! Die komt toch langs Purmerend? Anders pik ik je daar wel op?
Bridge en ik gaan treinen was het plan. Uh nee die komt niet langs P.
O nee, die gaat naar Enkhuizen die trein. Dommie
Donderdag had ik voorgesteld Amaal
Saai hoor iedereen al naar bed
ja vind je het gek, het was al heeeeel laat! Ik ben er nu weer hoor, vroeg fris en fruitig.

Zeg is eten wel een goed idee als we naar Hem gaan? wordt mss wel erg haasten. Voor Bridges en Vishnu is het ver weg, voor bam en mij gaat het wel maar ik weet niet of lief het haalt zo vroeg thuis te zijn. En Mal en Juud wonen ook niet echt om de hoek. Maar ik zou het wel heel gezellig vinden hoor.
donderdag zet ik in mijn agenda met een kleine kanttekening; kinderen gaan volgend weekend naar mijn ouders, maar ik kon ze mss al iets eerder brengen dus wellicht wordt dat dan donderdag. Maar ik kan ook eerst koffie doen en dan doorrijden hoor. Hmm, zit ik met de hond. Nouja, ik laat het je zsm weten!!!
Ik heb wel geregeld dat ik op tijd weg kan. Ik heb die middag thuiszorg. Hoe Juud zit weet ik niet. Ik zou een hapje eten wel leuk vinden van te voren. Niet teveel wijn erbij, daar wordt ik weer zo melig van
Stressed is just desserts spelled backwards
quote:amalia schreef op 11 oktober 2008 @ 08:49:

donderdag zet ik in mijn agenda met een kleine kanttekening; kinderen gaan volgend weekend naar mijn ouders, maar ik kon ze mss al iets eerder brengen dus wellicht wordt dat dan donderdag. Maar ik kan ook eerst koffie doen en dan doorrijden hoor. Hmm, zit ik met de hond. Nouja, ik laat het je zsm weten!!!Ik had bedacht dat ik naar jou toe kwam. maar als je ze eerder brengt verzetten we het toch gewoon
Morgen!

Zo een hoop geleuter gemist gisteren weer zie ik al. En dan is er gepraat over Anale sex en Sterretje onthoudt MIJN APK en grote beurt. Snap er niks van hoor! Maar ja snap Ramsay als neukertje ook niet! )Dat wordt wat bij Drek... If feel there is somebody here with strange sexual preferences... Same as mine... ) Zal eens even overleggen hier hoe laat ik weg mag en hoe laat Vish en ik op de trein stappen. Als het kan vind ik een happie wel gezellig hoor.

Mal: fijn dat het beter gaat met de epi, hopelijk zet het voort en hebben jullie de juiste dosering weer te pakken!

Naat: Hé wat goed dat het goed gaat met T. op het kdv. Hier was het juist andersom. Toen ik thuis zat was het waardeloos en sinds Fieke ook heen gaat is er geen vuiltje meer aan de lucht!

Amalia: brace alweer wat beter gewend?

Bam: hoe is jouw rug?

Cin: het is weer weekend... Doe je rustig aan? En je mag onattent zijn hoor, geen probleem wat mij betreft! (En anders zet je alvast een sorry in je motto, dan heb je een goed excuus )

Hier gisteren naar Marco Borsato geweest en ik vond het zooooooo leuk! Heerlijk de meeste dromen meegebruld, en de show was echt gaaf! Nieuwe liedjes waren wel oké, maar ken ik niet zo goed. Oh en als we neukertjes on the side uitzoeken, ik heb nog wel een tip: Hij had Daniel Bossevain te gast, en die zong ook wat! Jummie hoor!!! Al met al echt super!
quote:amalia schreef op 11 oktober 2008 @ 08:47:

ja vind je het gek, het was al heeeeel laat! Ik ben er nu weer hoor, vroeg fris en fruitig.

Zeg is eten wel een goed idee als we naar Hem gaan? wordt mss wel erg haasten. Voor Bridges en Vishnu is het ver weg, voor bam en mij gaat het wel maar ik weet niet of lief het haalt zo vroeg thuis te zijn. En Mal en Juud wonen ook niet echt om de hoek. Maar ik zou het wel heel gezellig vinden hoor.

Ver weg?!?!?!? Af en toe vraag ik me af van welke planeet jij komt

Trein doet er veertig minuten over. Maar goed, ik zou het ook heel gezellig vinden. En anders ga ik wel met Suus en Hel
Eerlijk zullen we alles delen Bridge. Jij Daniel Bossevain en ik GR

Ja, die APK en grote beurt van jou herinner ik me nog ja

Bam, ga jij niet vandaag naar MB dan??
1. Hoe laat moeten we bij Drek zijn?

2. Hoe laat moeten we in Boulevard zijn?

(Van huis tot Boulevard is 1.5 uur heur Starreke)
45 minuten dan nog vanaf centraal naar Boulevard? Neeee toch?

Drek 20.00, zal even zoeken.
20.00 was het volgens mij idd.
ik vind het ook heel gezellig hoor! maar dan moeten we om 6 uur aan tafel lijkt me. Toch? Eten tot kwart over 7, dan lopen naar Derek en even nestelen op de stoel. Hooguit eten tot half 8. Nouja, eten moeten we sowieso. Ik ga mijn best doen.

Bam, je rijdt met mij mee toch? Mss kan lief je mijn kant op rijden of is dat lastig?
quote:amalia schreef op 09 oktober 2008 @ 16:45:

En Jinny vergeten! Hoe is het daar? Hoe bevalt het werken eigenlijk? Is het te doen, ook als je liefje er niet is?Alles oke hier hoor. Het werken zelf bevalt erg goed. Ik vind het heerlijk weer wat te doen. Jongste zoon is ´s avonds alleen weleens huilerig als de akela er was en met oudste zoon moet ze nog wat band krijgen. Verder wat kleine dingetjes en organisatorisch blijft het lastig. Zou Jinnyman om één uur thuis zijn (hebben we de akela gepland tot half drie, dus tijd genoeg voor een vertraginkje), krijg ik op mijn werk een sms dat hij ´s avonds laat pas thuis is. Gelukkig kon ze blijven, maar dit soort dingen zijn niet zo handig vaak. Maar goed. We blijven doorgaan!
Zoho, Drek schiet al op! Geen idee hoe die beste man eruit ziet, dus ik weet niet of het een lekker ding is.
Mag ik wat vragen?

Ik ben weer ongesteld geworden. Weet iemand (nee Cin, niet voor jou bestemd deze vraag, houd jij je maar met je rug bezig...) of het daarom kan zijn dat jongste zoon bijna geen bv meer wil?
Jinny, ja dat kan! Als ik ongesteld werd, dan wilde Jonathan de eerste 3 dagen ook minder goed drinken. De smaak is anders door de hormonen in je lichaam.

Na een paar dagen drinkt hij weer normaal.
quote:Jinny schreef op 11 oktober 2008 @ 18:21:

Mag ik wat vragen?

Ik ben weer ongesteld geworden. Weet iemand (nee Cin, niet voor jou bestemd deze vraag, houd jij je maar met je rug bezig...) of het daarom kan zijn dat jongste zoon bijna geen bv meer wil?Ja, kan. Ook minder melk heb je het idee?
quote:Jinny schreef op 11 oktober 2008 @ 18:16:

Zoho, Drek schiet al op! Geen idee hoe die beste man eruit ziet, dus ik weet niet of het een lekker ding is.

Totaal niet

Ja, ook minder melk denk ik (niks meer vrees ik). Dank voor jullie antwoord.

Hahaha, wat een ehm.... bijzonder ding haha.
quote:Star schreef op 11 oktober 2008 @ 18:51:

[...]

Totaal niet

[afbeelding]

I'll do him

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven