Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
quote:Maleficent schreef op 11 oktober 2008 @ 18:38:

Jinny, ja dat kan! Als ik ongesteld werd, dan wilde Jonathan de eerste 3 dagen ook minder goed drinken. De smaak is anders door de hormonen in je lichaam.

Na een paar dagen drinkt hij weer normaal.Echt, kan dat?Oh, daar ga ik eens op letten. Maargoed, ik moet dan nog wel 5 weken wachten en dan dit niet vergeten zijn... Berend dronk wel gek laatst en ik ben vorige week ook ongesteld geweest.. Ik wist dit niet.
Ik lees net dat je na de show met Derek op de foto kan! Ha ha, Star, ik zeg: kammetje en lippenstift meenemen!!! En we gaan met z'n allen op de foto voor op de groep
quote:Maleficent schreef op 11 oktober 2008 @ 20:02:

[...]

I'll do him

Whoehahahaahahaha DAT moet je dus helemaal niet denken maandag
quote:amalia schreef op 11 oktober 2008 @ 20:29:

Ik lees net dat je na de show met Derek op de foto kan! Ha ha, Star, ik zeg: kammetje en lippenstift meenemen!!! En we gaan met z'n allen op de foto voor op de groep Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa dat gaan we doen! Met z'n allen. Hou het nu al niet meer droog
Ach ja ik val op homo's, dat is een bekend gegeven.

Ik vind het ook een goed idee als we allemaal met Hem op de foto gaan. Alleen al om Jinny strontjaloers te krijgen zo'n knapperd.
Stressed is just desserts spelled backwards
Ik merk alweer wat voor humeur jij in bent

Ze hapten niet op het MB topic hè?
Helaas....

eigenlijk ben ik helemaal niet zo vrolijk IRL. Ik zit me gewoon af te reageren op MB-fans. Altijd leuk.
M ruzie met baas, ik soort van ruzie met zus. Erg leuk allemaal. Maar goed, ik probeer het allemaal maar naast me neer te leggen (niet dat ik daar goed in ben) maar als ik me thuis steeds druk zit te maken dan veranderd er ook niks. En niemand die er wakker van ligt als ik me niet fijn voel, dus moet ik ook maar niet om hun wakker liggen . Ik kan me beter richten op Jonathan (vandaag weer 3 aanvallen, bummer). Maar ook weer veel diarree en overal op bijten dus misschien kiezenleed.

Even een vraagje aan jullie. Een aantal van jullie (Juud, Jinny??) hadden toch een hele periode een sla-kind in huis? Jonathan nu dus ook, als hij iets niet wil, dan slaat en schopt hij. Erg naar. En niks wat ik doe helpt. Onze logopediste zegt dat ik zijn gevoel moet benoemen omdat hij niet kan praten. Maar dat helpt ook niet echt. Het is ook zo dom. Dan wil hij niet verschoont worden en dan sta ik maar te praten van; 'ik weet dat je het niet zo leuk vind, maar het moet toch even gebeuren' Ondertussen ben ik zo'n beetje een boksbal of trapt hij me steeds.

Ik kan me nog herinneren dat sommige kindjes zo'n fase hadden voordat het praten kwam. Maar als ik dat tegen M zeg, dan zegt hij; ga er maar niet op hopen, je kan maar beter er vanuit gaan dat hij niet gaat praten, dan is de teleurstelling niet zo groot daar kan ik me echt niet bij neerleggen hoor.
Star, waar heb jij die kekke laarsjes gekocht van Ciara? Mijn overbuuf wil dat graag weten!
Mooie laarzen heb je besteld trouwens. Vooral die zwarte zijn erg gaaf!!!!!!!!!!! Ik heb deze besteld. Ik hoop dat ze er op tijd zijn voor Drek

Hey Mal, dikke
Dankjewel peppie!!! terug. Jij ervaring met een sla-kind? (niet sla in de zin van groente bedoel ik dan).
Neuh. Begint wel te komen maar terugmeppen werkt tot op heden.

Niet echt dus, mept wel maar neemt nog geen dramatische vormen aan. Maar I feel your pain w.b. verschonen van een tegenstribbelend kind, heb helaas geen pasklar roplossing
man, af en toe wordt ik er helemaal moedeloos van. Vanmiddag in de autostoel zetten, slaat hij me zowat een blauw oog. Ik zei tegen de logopediste dat het volgens mij zijn nee-fase is want hij probeert me ontzettend uit. Zoals op de tafel klimmen, wat niet mag, en dan tig keer achter elkaar doen, en dan onwijs lachen als ik boos wordt. Jaja leuk spelletje hoor
Oeh ja, dat bloed-onder-je-nagels-vandaan-gedrag is hier ook volop aanwezig hoor! Moeilijk inderdaad maar ik denk dat Wup nog net te jong is om echt door te zetten zeg maar (20 maanden). Hier hoef ik maar te roepen "waar is het poesje" of "Bumba?" en hij is alles vergeten
Jaaaaaaa heb je Shabbies besteld?

Hopelijk helpen die je humeur een beetje

Laarsjes in Purmerend gekocht, maar ze zijn van het merk Clic! zou je online ook moeten kunnen vinden. Heeft Cin ook gedaan volgens mij.
Tja Mal, nee fase hoort erbij dus is alleen maar goed dat hij dat doet toch? Leer er maar mee leven
Ja, Jonathan had laatst een enorme driftbui gehad, toen vertelde ik het op het CB en de WVK echt zo van HOERA dat is net zo belangrijk als leren kruipen!

Vanmiddag een spijkerjackie gescoord voor weinig van Vingino voor Mr J. Staat zooooo stoer!
Zijn geen echte shabbies hoor! Dan krijg ik problemen met vent
quote:peppie schreef op 11 oktober 2008 @ 21:13:

Hier hoef ik maar te roepen "waar is het poesje" of "Bumba?" en hij is alles vergeten Dat helpt hier helaas niet meer! Dan kijkt hij echt zo van; lekker belangrijk zoek hem zelf
En mocht dat wel van M? Stoer is niet kak
quote:Maleficent schreef op 11 oktober 2008 @ 21:21:

Zijn geen echte shabbies hoor! Dan krijg ik problemen met vent You could have fooled me! Zien er mooi uit!
Mijn kind heeft een heus poppetje getekend!

Heel groot hoofd met twee hele kleine voetjes eronder
Jonathan heeft niet alleen kak-kleertjes. Een beetje een mix van kak en stoer. Spijkerjasje staat erg leuk bij een ralph lauren blousje

Hoe gaat het met Ceetje, helpt zalfje al een beetje? Ik zag vanmiddag 2 meisjes bij de ijscoboer, de ene heette Ciara en de andere Lynn. Grappig he!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven